abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40575806
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

En Hard-Fi is live heel slecht, dus hou het vooral bij de CD. Die is namelijk wel leuk.
Ik vond het juist totaal ongekeerd
Cd: erg leuk
Live: héél erg leuk, enzo
pi_40576297
Hard-fi is niet echt heel slecht vind ik, ze zijn alleen gewoon niet je van het, maar wel grappig om eens te zien (en dat heb ik al gedaan, op Wercht0r, dus ik hoef ze over anderhalve week niet zo nodig te zien).
pi_40576328
Gelukkig is het allemaal zo subjectief
Anders staat iedereen telkens bij hetzelfde optreden en blijft het stervensdruk
pi_40576706
True true, en het hangt natuurlijk van meerdere dingen af... Of het publiek een beetje leuk meedoet of er als een zak aardappelen bij staat en de band zelf kan ook eens een mindere dag hebben.

Wat stond er ook alweer tegenover Hard-fi?
pi_40576907
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef parselmouth het volgende:

Wat stond er ook alweer tegenover Hard-fi?
Placebo, The Knife, Bong-ra, Chris Lynam.

Ik ga voor een (klein) stukje Hard-Fi, en verder Placebo
pi_40577163
Ik weet het allemaal niet meer hoor, waar ik heenga..
pi_40577203
Ik weet ook wel zeker dat ik ook hele andere locaties terecht kom dan ik me voor had genomen
pi_40577239
Ik ga dit jaar niet.... moet werken
muziek, m'n lust en mijn leven
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:55:48 #249
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40577302
Ill Nino uit, Gorefest erin!
pi_40577396
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef lienelien het volgende:
Ik weet ook wel zeker dat ik ook hele andere locaties terecht kom dan ik me voor had genomen
De douches?
pi_40577496
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

Placebo, The Knife, Bong-ra, Chris Lynam.

Ik ga voor een (klein) stukje Hard-Fi, en verder Placebo
Okay, dan ga ik maar een stukje Bong-ra doen denk ik. Dat hou ik toch niet heel die show vol, wat een bak met teringherrie is dat .
pi_40577525
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

De douches?
Vorig jaar heb ik me helemaal niet gedouched daar . Die douches zijn toch vet smerig?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_40577646
Mja, fris is anders..maar ik trek het echt niet om het het hele festival niet te doen. Het blijft toch lekker.
Niet alleen voor de frisheid, maar zeker voor de spieren..daar kan geen wasbak tegenop..
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:11:24 #254
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40577950
Douchen op Lowlands is heerlijk! Zelden voel je jezelf schoner!
pi_40578001
Ik heb vorig jaar 1 keer gedouched, en sindsdien snap ik niet waarom mensen iets tegen die douches hebben.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:16:43 #256
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40578168
Douchen is echt goddelijk na een dag tussen de zwetende, dampende, stinkende, smerige menigte te hebben gestaan... Lekker schoon je nest in en de volgende morgen fris en fruitig weer op. Bakje koffie, croissantje en vervolgens weer heerlijk ranzig worden... I love it! Mensen die 4 dagen niet douchen stinken!
pi_40578255
Ik heb me dit jaar ook voor het eerst gedouched op een festival en dat was zeker gezien de temperaturen van die 4 dagen (boven de dertig graden) heeeeeeeeeeeeeeel erg aangenaam. Ik werd toch om 7.30 mn tent al uitgefikt, dus het was nog lekker schoon en rustig ook
pi_40578909
Van 3voor12:
quote:
Het gaat goed met de kaartverkoop van Lowlands, aldus producent Hans van Rompaey. "Het is altijd moeilijk om te zeggen of we zullen uitverkopen, maar als we 't vergelijken met voorgaande jaren op het zelfde moment, mogen we nu zeker niet klagen. Een aantal van verkochte kaarten kan ik niet noemen." Of Lowlands zal uitverkopen, moet nog blijken. "Vorig jaar kochten mensen op het laatst nog een kaartje."

Lowlands wedt al jaren op andere paarden dan bijvoorbeeld Pinkpop. "Wij hebben nooit ingezet op mega-acts als de Red Hot Chili Peppers. We hebben ons vanaf het begin gericht op een driedaags festival. Het is een natuurlijk en gevoelsmatig verschil; er zal wel een overlapping zijn in het publiek dat naar Pinkpop en Lowlands komt, maar over het algemeen geldt: je bent of een Lowlander, of een Pinkpopper," zegt van Rompaey.

Hetzelfde geldt volgens van Rompaey voor het Belgische Pukkelpop. "Vroeger keken we nog wel eens naar elkaars programma om bijvoorbeeld het een en ander af te stemmen. Maar we zien Pukkelpop niet als concurrent; er komen nauwelijks Belgen naar Lowlands."

Bij de laatste editie van Pinkpop was er een actie van Amnesty waarbij je een 'foto kon laten schieten' ter meerdere glorie van de mensenrechtenorganisatie. Diezelfde actie vond een jaar daarvoor plaats op Lowlands, en dus was het voor Van Rompaey en Amnesty tijd voor iets nieuws: Make Some Noise. "Vanaf de Alpha stage mag het publiek zo hard mogelijk geluid maken, en dat wordt opgenomen en later als ringtone aangeboden. Allemaal om aandacht te vragen voor Amnesty International."

Een woordvoerder van Amnesty International licht ook nog een andere actie toe. Amnesty International heeft van Yoko Ono de rechten gekregen van liedjes van John Lennon. Die liedjes zijn inmiddels gecovered door artiesten om aandacht te vragen voor schending van de mensenrechten. "Tijdens Lowlands gaat 3FM er ook aandacht aan besteden. Zo zal Giel Beelen op 15 augustus één van de Nederlandse artiesten bekend maken die een Lennon-nummer gaat coveren. Één van die artiesten staat trouwens ook op Lowlands..."
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_40579356
Het verschilt per dag hoe lekker de douches zijn. De ene keer is het prima, de andere keer zit er totaal geen druk op de leiding en moet je tegen de wand met al dat schaamhaar staan om ook maar een beetje water op te vangen..
www.myspace.com/olk2006
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:36:29 #260
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_40580635
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Douchen op Lowlands is heerlijk! Zelden voel je jezelf schoner!
Douchen thuis na 3 dagen Lowlands zonder douchen, dan is het nog lekkerder
pi_40581822
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef dork22 het volgende:
De bands die ik wil zien: Ministry, Pennywise, Iggy Pop &TS, Gogol Bordello, Arctic Monkeys, the Streets. Op volgorde van wat ik 't liefst wil zien. Moet te doen zijn toch?

Bij Arctic Monkeys is denk ik de grootste drukte.
Hoewel, Pennywise, grote naamsbekendheid, gaat al lang mee. Drukte zeker.

Yeah yeah yeahs, daar heb ik zin in.
Oja, Less than Jake natuurlijk. Denk de laatste band die ik ga aanschouwen. Goede actieve afsluiting lijkt me zo.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:12:45 #262
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_40581825
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef mberg86 het volgende:
Het verschilt per dag hoe lekker de douches zijn. De ene keer is het prima, de andere keer zit er totaal geen druk op de leiding en moet je tegen de wand met al dat schaamhaar staan om ook maar een beetje water op te vangen..
Bedankt, ik ben overgehaald om dit jaar wéér niet te gaan douchen
Tranquillo
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:30:06 #263
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_40582360
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef mberg86 het volgende:
dat pis ik er wel vanaf dan...
pi_40582519
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:30 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

dat pis ik er wel vanaf dan...
Je doet maar, wat niet wat niet deert
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 augustus 2006 @ 20:02:55 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_40583580
Douchen!?

Deo-spuit
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_40583714
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Douchen!?

Deo-spuit
Keer je kop onder de koude kraan en wassen maar. Ben je meteen wakker.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 augustus 2006 @ 20:06:35 #267
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_40583737
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Keer je kop onder de koude kraan en wassen maar. Ben je meteen wakker.
Koop dan gewoon een pak water en flikker je dat over je heen, hoef je niet te lopen !
pi_40583828
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Koop dan gewoon een pak water en flikker je dat over je heen, hoef je niet te lopen !
Water onder de kraan blijft wel ff stromen ipv het pak water. En ach 's morgens een keer lopen omdat je toch naar het toilet moet, waarom dan niet ff gebruik maken van de kraan.
Gratuit!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 augustus 2006 @ 20:10:04 #269
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_40583876
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Water onder de kraan blijft wel ff stromen ipv het pak water. En ach 's morgens een keer lopen omdat je toch naar het toilet moet, waarom dan niet ff gebruik maken van de kraan.
Gratuit!
Nou dan kom ik je daar wel tegen dan
pi_40583880
Even nog wat herinneringen ophalen:
Het wc hokjes concert vorig jaar was gaaf
pi_40583915
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nou dan kom ik je daar wel tegen dan
Ok, camping 2.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 augustus 2006 @ 20:13:05 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_40583992
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Ok, camping 2.
Ah! Daar sta ik niet!

Misschien nu wel!
pi_40584024
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef crossover het volgende:
Even nog wat herinneringen ophalen:
Het wc hokjes concert vorig jaar was gaaf
Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.
Ook belangrijk; men kan beter naar een wc gaan waar een vrouw uitkomt dan een man, manneman, wat kunnen ze stinken.
pi_40584406
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Vaag herinner ik me iets. Maar toch, de wc hokjes hebben wel wat, je komt nog eerder aan de praat met mensen en vaak is het nog gezellig ook, en zo kan je mensen aanschouwen met hun brakke kop.
Ook belangrijk; men kan beter naar een wc gaan waar een vrouw uitkomt dan een man, manneman, wat kunnen ze stinken.
Whehehe en dan snel doorlopen met je ogen naar de grond
Of juist zo
pi_40585217
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

De douches?
te makkelijk.

Ja, wellicht.
pi_40588310
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hard .
pi_40589338
Haha, zo'n wc enorm stinkend achterlaten en zien dat een vrouw naar binnen gaat Geweldig.
half elf
pi_40589507
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Stel je niet aan, vrouwen stinken ook fokking hard .
Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.
Vrouwen, die plassen er toch vaker, ach, en we ruiken allemaal naar roosjes!
pi_40589754
and dream of butterflies instead

pi_40590461
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Wanneer de mannen zelfvoldaan het toilet uitlopen, dan weet je al wat er is gebeurd.
Vrouwen, die plassen er toch vaker, ach, en we ruiken allemaal naar roosjes!
Haha, ik wil niet weten hoe jouw roosjes ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')