Hoe ver is het rijden dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb trek in een Whopper, maar:
- ik heb mn slaapkleren al aan
- het is koud buiten
- het waait hard buiten
- het regent buiten.
Dit weerhoud me dus ervan om mezelf naar de BK te slepen.
Waarom heeft de Burger King geen bezorgservice?
Uhm nog geen 5 minuten....maar mn auto staat om de hoek geparkeerd plus dat ik mn parkeerplek dan kwijt ben en m nog verder mag parkeren dan dat ie nu staat.quote:
ik heb wel McD gezien met pin mogelijkheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Hmm..ik vraag me ook al heeeellang af waarom je bij burger king, kfc, febo, mcdonalds, en alles wat in het rijtje past, niet kan pinnen.
Ontopic: Omdat het niet nodig is, de mensen komen toch wel.
Pinnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Hmm..ik vraag me ook al heeeellang af waarom je bij burger king, kfc, febo, mcdonalds, en alles wat in het rijtje past, niet kan pinnen.
Behalve dat het vaak wel kan is het ook omdat het om kleinere bedragen gaat. Dus niet pinnen is dan goedkoper voor het bedrijf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Maar dan nog moet je de deur uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:00 schreef McGilles het volgende:
Zin hebben in een whopper.......
Koop zelf:
Een broodje
Sla
Saus
Hamburger
Eventueel andere ingredienten
En je hebt een honderd keer lekkere burger als die slappe hap bij de BK
omfgquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:04 schreef Lisanne__tje het volgende:
wtf is een whopper???
andere naam voor hamburger van de burger king die niet te vreten isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:04 schreef Lisanne__tje het volgende:
wtf is een whopper???
ow.. zowquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
andere naam voor hamburger van de burger king die niet te vreten is![]()
Dan moet je dat toch eens een keer proberen als het zo uitkomt, anders zul je nooit weten of je de whopper lekker vind of nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ow.. zow
ja, ik kom nooit bij zulke tenten zoals de burger king enzo
oke zal ik een keer doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch eens een keer proberen als het zo uitkomt, anders zul je nooit weten of je de whopper lekker vind of niet
jij eet alleen maar gezond of zo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ow.. zow
ja, ik kom nooit bij zulke tenten zoals de burger king enzo
nee, maar ik hou niet zo van de mac en de burger kingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij eet alleen maar gezond of zo?
en wat bestel je dan meestal in een restaurant?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
nee, maar ik hou niet zo van de mac en de burger king
toen ik klein was vond ik er al niets aan...
ik ga liever in een restaurant eten
maar je gaat eens een whopper eten omdat je die nog nooit geproefd hebt maar nu heb je wel ervaring met dit soort toko's. begrijp ik jou niet goed of lees ik verkeerd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
nee, maar ik hou niet zo van de mac en de burger king
toen ik klein was vond ik er al niets aan...
ik ga liever in een restaurant eten
toen ik klein was... toen at ik een happy mealquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar je gaat eens een whopper eten omdat je die nog nooit geproefd hebt maar nu heb je wel ervaring met dit soort toko's. begrijp ik jou niet goed of lees ik verkeerd?
slakken, spinkhanen, meelwormenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
en wat bestel je dan meestal in een restaurant?
een hamburgerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
en wat bestel je dan meestal in een restaurant?
Je bent in de war met de Mc Donalds.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:00 schreef McGilles het volgende:
Zin hebben in een whopper.......
Koop zelf:
Een broodje
Sla
Saus
Hamburger
Eventueel andere ingredienten
En je hebt een honderd keer lekkere burger als die slappe hap bij de BK
ken ik jouquote:
en waarom juist slakken, sprinkhanen en meelwormen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
slakken, spinkhanen, meelwormen![]()
omdat hagish op is altijd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
en waarom juist slakken, sprinkhanen en meelwormen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de laatste 6 letters van m'n nick.
Ey whoppers zijn lekker...voor eventjes en niet heel voedzaam maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
andere naam voor hamburger van de burger king die niet te vreten is![]()
ik woon lekker dicht bij de bk en de mac en jij lekker nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:30 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey whoppers zijn lekker...voor eventjes en niet heel voedzaam maar dat maakt niet uit![]()
Ongezond eten rules!
Ey jij moet ook nog steeds eerst naar buiten om je broodje te halen dussequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik woon lekker dicht bij de bk en de mac en jij lekker niet
en nu oprotten naar bed jij![]()
Bij AE dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:28 schreef ook_gek het volgende:ik ziet hem ik ziet hem
Over paar weken weer eens bestellingetje doen?
nachtelijke auto rit maken in de cabrio danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ey jij moet ook nog steeds eerst naar buiten om je broodje te halen dusse![]()
Ik wil ook naar bed maar ik kan niet slapen...mss komt het omdat ik pas rond 4 uur mn nest kwam uitrollen....echt ik en vrije dagen![]()
neuh maar ik wilde een onzin antwoord geven op een onzin zin die jij serieus opnam. Nah excuses dan maar kan je het me vergeven?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
voel jij je aangesproken als ik Lisanne__tje quote?
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neuh maar ik wilde een onzin antwoord geven op een onzin zin die jij serieus opnam. Nah excuses dan maar kan je het me vergeven?
wie zegt dat ik die onzin zin serieus opnamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neuh maar ik wilde een onzin antwoord geven op een onzin zin die jij serieus opnam. Nah excuses dan maar kan je het me vergeven?
ben niet schizofreen dus hoor geen stemmetje(s) in mijn hoofd hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die onzin zin serieus opnam
dat beweer ik dan ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ben niet schizofreen dus hoor geen stemmetje(s) in mijn hoofd hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |