Nou, wel een beetje stom, ik wist van te voren dat het een KS zou worden, maar toen ik eenmaal te vroeg begon heb ik er ff niet meer over na gedacht dat het weer een couveuse zou worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
Wat jammer en wat lief, Leah.. Maar waarom stom? Het was onvoorzien toch? En er is dan al zovéél om aan te denken waarschijnlijk.
Ik heb juist erg dat ik 't met z'n 4en wil doen, die kennismaking, zonder overige familie ed erbij (al zouden die evt op Myrthe passen dan). Gelukkig is mijn man 't daar wel helemaal mee eens dus dat zal wel gaan lukken.En verder de baby in 't begin zo min mogelijk aan iedereen uit handen geven enzo maar daar ging al eens een topic over.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat ik normaal toch bovengemiddeld (om het maar zacht uit te drukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat lijkt me ook wel jammer ja zoiets maar ja achteraf enzo he! En je hebt zo te horen een hele mooie foto.
Zo gaan die dingen toch? Denk ik dan, onder invloed van hormonen, pijn, opwinding, spanning, verliefdheid enzo. Kan je maken dat je overal aan denkt of juist helemaal numb.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:18 schreef Leah het volgende:
[..]
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat ik normaal toch bovengemiddeld (om het maar zacht uit te drukken) mondig ben. Maar vlak na een bevalling blijk ik dus echt niet van deze wereld te zijn
![]()
Dan moet manlief wat harder zijn best doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef poemojn het volgende:
Nou, niet als je er midden in de nacht achter komt dat je baby een spuitluier heeft maar geen schone setjes kleding in de kast...
Tuurlijk, dat snap ik. En ik zeg het ook wel makkelijk en uiteraard is het voor de man ook heel heftig allemaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef poemojn het volgende:
Dat was een taak van de kraamverzorgster eigenlijk, en die is toen een dag aan het wassen gegaan maar was niet zo huishoudelijk ingesteld.Maar ook voor een man is alles nieuw, en die krijgt ook een slag ervan mee hoor..
En 'dan kom ik er nog wel achter'.quote:Maargoed, misschien mag jij volgende zomer (en Stinkie)
hahaha, dat dacht ik ook in het begin van de zwangerschap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
het huis hoeft ook niet per se aan alle kanten te glimmen. Dat scheelt iig al een stuk.
Owlet, misschien ben je nu al aan het bevallen (hoop ik wel voor je). Maar misschien wil je mijn inleidingservaring even lezen:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef owlet het volgende:
Ik ben trouwens voor mijn eigen gemoedsrust wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die ingeleid zijn. Ik merk dat ik daar best wel huiverig voor ben, hoewel dat helemaal niet terecht hoeft te zijn. Maar het idee om een bevalling vanaf de eerste seconde in het ziekenhuis te moeten doen schrikt me een beetje af, vooral omdat ik het plat liggen aan een ctg nu al zo vervelend vind. Laat staan als je op dat moment pijn hebt.
Ik wil voorkomen dat ik er straks een teleurgesteld gevoel aan over hou dus probeer ik er nu maar een realistisch beeld van te krijgen inplaats van een beeld wat gevormd wordt door de nare ervaring van die paar keer aan een CTG liggen.
Ja dat zijn ze ook wel denk ik. Het duurt eigenlijk gewoon te lang voor ze, de spanning loopt een beetje te hoog op. Ach, zolang ze dat bij zichzelf houden vind ik het bestquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:55 schreef snoopy het volgende:
haha, eigenlijk zou je ze gewoon in die waan moeten laten Owlet
Ze zijn nog zenuwachtiger dan jij lijkt wel.
ja, vind ik geweldig. Ik had een hele zenuwachtige broer aan de telefoonquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef Githa het volgende:
Spannend Belana, ook heel gezellig zoveel kindjes zo dicht op elkaar![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Owlet die kleine van jou wilt echt niet buiten spelen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |