Nou, wel een beetje stom, ik wist van te voren dat het een KS zou worden, maar toen ik eenmaal te vroeg begon heb ik er ff niet meer over na gedacht dat het weer een couveuse zou worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
Wat jammer en wat lief, Leah.. Maar waarom stom? Het was onvoorzien toch? En er is dan al zovéél om aan te denken waarschijnlijk.
Ik heb juist erg dat ik 't met z'n 4en wil doen, die kennismaking, zonder overige familie ed erbij (al zouden die evt op Myrthe passen dan). Gelukkig is mijn man 't daar wel helemaal mee eens dus dat zal wel gaan lukken.En verder de baby in 't begin zo min mogelijk aan iedereen uit handen geven enzo maar daar ging al eens een topic over.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat ik normaal toch bovengemiddeld (om het maar zacht uit te drukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat lijkt me ook wel jammer ja zoiets maar ja achteraf enzo he! En je hebt zo te horen een hele mooie foto.
Zo gaan die dingen toch? Denk ik dan, onder invloed van hormonen, pijn, opwinding, spanning, verliefdheid enzo. Kan je maken dat je overal aan denkt of juist helemaal numb.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:18 schreef Leah het volgende:
[..]
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat ik normaal toch bovengemiddeld (om het maar zacht uit te drukken) mondig ben. Maar vlak na een bevalling blijk ik dus echt niet van deze wereld te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |