abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40556555
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Lijkt me dat die niet mee gaat doen
Hoogst waarschijnlijk wel hoor
Gelijkheid, Sociale Rechtvaardigheid & Solidariteit!
Webpage: NCPN Noord-Holland Noord
CJB
pi_40556633
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:05 schreef du_ke het volgende:
Tja ik ben ook niet gek enthousiast over Bos. Maar het alternatief Balkenende doet me helemaal walgen .
mischien een tip: Wilt U Balkenende terug als premier?
pi_40556695
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef JohnDope het volgende:
in principe ga ik niet stemmen, ik kan me niet identificeren met de eeuwige politieke partijen.

Dus ja dan blijft er weinig meer over, dus dan word ik gedwongen om Cluppie wilders te stemmen of op marco Pastors.
Niet stemmen. Maar ondertussen wel op alles zeiken?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:17:49 #79
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_40556730
SP. En liever Bos dan Balkenende.
feest
pi_40556902
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet stemmen - niet zeiken.

Wie zwijgt stemt toe!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_40556948
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Er valt niet veel te kiezen voor mij vriend. Dus dan zeik ik op alles behalve Wilders en Pastors.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40558128
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef MrBadGuy het volgende:
VVD/Balkenende
Jij ook al zo schizofreen stemgedrag

Je moet toch kiezen...Wie of wat?
pi_40558129
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef highway101 het volgende:
Inderdaad. Niet stemmen - niet zeiken.
Ik word gedwongen twee derde van mijn inkomen af te staan en krijg hier inferieure diensten voor terug waar ik niet om gevraagd heb. Me dunkt dat ik heel veel recht heb om te zeiken. Tegenwoordig is niet-stemmen bijna de enige oplossing die erop zit voor echte liberalen aangezien er niet één partij is die serieus werk wil maken van een drastische verkleining van de omvang en de macht van de overheid. Welke partij je ook stemt in dit land, er verandert wezenlijk helemaal niets en het enige signaal dat je met een stem afgeeft is dat je dat wel best vindt. Ook kun je er hooguit nog mee aangeven welk poppetje je op tv wel sympathiek vindt, zoals bij Idols. Blijft nog over de mogelijkheid om blanco te stemmen maar aangezien die stemmen toch verdeeld worden over de bestaande partijen is dat zo mogelijk nog zinlozer. Tot de tijd dat er een échte liberale partij opstaat of de blanco stemmen ook echt lege zetels in de kamer zouden kunnen opleveren stem ik dus niet.

Maar ik zeik wel.
pi_40558160
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef highway101 het volgende:
Wie zwijgt stemt toe!
Nee, wie stemt stemt toe.
pi_40558326
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ik word gedwongen twee derde van mijn inkomen af te staan en krijg hier inferieure diensten voor terug waar ik niet om gevraagd heb.
Bij elke post meldt je dit. Waarom richt je geen partij op die de overheid helemaal afschaft.....
quote:
Me dunkt dat ik heel veel recht heb om te zeiken.
Nee je heb geen zeikrecht, maar wel een kiesrecht

actief: a.s 22 november
passief: jezelf verkiesbaar stellen.
quote:
Tegenwoordig is niet-stemmen bijna de enige oplossing die erop zit voor echte liberalen aangezien er niet één partij is die serieus werk wil maken van een drastische verkleining van de omvang en de macht van de overheid.
Niet sterk. Misschien gaat je stem dan naar Groen-links? of SP?
quote:
Welke partij je ook stemt in dit land, er verandert wezenlijk helemaal niets en het enige signaal dat je met een stem afgeeft is dat je dat wel best vindt.
Zelf partij oprichten. Lang leve de democratie.
quote:
Ook kun je er hooguit nog mee aangeven welk poppetje je op tv wel sympathiek vindt, zoals bij Idols.
Helemaal eens. Blij dat Wouter een prachtige kont heeft. Althans voor diegenen die er verstand van hebben. Zie verder mijn topic: kiezersrijbewijs. = protesttopic

Invoering van het VERKIEZINGSRIJBEWIJS
quote:
Blijft nog over de mogelijkheid om blanco te stemmen maar aangezien die stemmen toch verdeeld worden over de bestaande partijen is dat zo mogelijk nog zinlozer.
Ja, je weet dan helmaal niet wat er dan met je stem gebeurd. Niet doen dus
quote:
Tot de tijd dat er een échte liberale partij opstaat of de blanco stemmen ook echt lege zetels in de kamer zouden kunnen opleveren stem ik dus niet.

Maar ik zeik wel.
Stoppen met zeiken en als de wiederweerga een partij oprichten. Lijsttrekker Henri Osewoudt

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 07-08-2006 00:08:58 ]
pi_40558565
Je stem wordt gewoon verdeeld, dus of ze hem tellen of niet, het maakt niet uit.
Of is het zo wanneer je niet stemt, ze dan wel zullen denken dat je een luie hond bent omdat je niet komt opdagen en dus waarschijnlijk dan groenlinks of sp gestemd zou hebben?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40558740
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Stoppen met zeiken en als de wiederweerga een partij oprichten. Lijsttrekker Henri Osewoudt
Misschien is dat het enige dat erop zit maar ik wil dus juist van al die partijen en politici áf.
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:17:36 #88
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40558802
CDA, most likely.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40559022
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:09 schreef JohnDope het volgende:
Je stem wordt gewoon verdeeld, dus of ze hem tellen of niet, het maakt niet uit.
Of is het zo wanneer je niet stemt, ze dan wel zullen denken dat je een luie hond bent omdat je niet komt opdagen en dus waarschijnlijk dan groenlinks of sp gestemd zou hebben?
Maar volgens mij is er wel een verschil tussen niet-stemmen of blanco stemmen. Ik geloof dat alleen een blanco stem niet wordt verdeeld onder de restzetels.

Dus je kan beter we gaan en blanco stemmen....

Is het iemand die het weet?
pi_40559059
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar volgens mij is er wel een verschil tussen niet-stemmen of blanco stemmen. Ik geloof dat alleen een blanco stem niet wordt verdeeld onder de restzetels.

Alleen uitgebrachte stemmen tellen mee, blanco stemmen worden verdeeld.
pi_40559124
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Alleen uitgebrachte stemmen tellen mee, blanco stemmen worden verdeeld.
Ow, echt?, dus dan toch thuisblijven als je wilt dat je stem niet naar een restzetel gaat? Ik dacht dat het echt andersom was.

Dan heeft die blanco knop op het stemapparaat geen nut. Kan me niet indenken?
pi_40559169
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Misschien is dat het enige dat erop zit maar ik wil dus juist van al die partijen en politici áf.
Henri, misschien een tip: open hierover een topic. (of had je dat al een keer gedaan?)
pi_40559172
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ow, echt?, dus dan toch thuisblijven als je wilt dat je stem niet naar een restzetel gaat? Ik dacht dat het echt andersom was.

Dan heeft die blanco knop op het stemapparaat geen nut. Kan me niet indenken?
Het is toch echt zo, en ach, alle andere knoppen hebben ook geen nut.
pi_40559189
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Het is toch echt zo, en ach, alle andere knoppen hebben ook geen nut.
des te meer reden om een partij op te richten.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40559199
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Henri, misschien een tip: open hierover een topic. (of had je dat al een keer gedaan?)
Nee, maar het is me wel al vaker aangeraden, misschien toch maar 'ns doen, one of these days.
pi_40559228
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

kijk je hebt 2 partijen:

A B
1 1 aantal stemmen: 50% A, 50% B (ronde 1)
1 1 aantal stemmen: 50% A, 50% B (aantal blanko)
--------- +
2 2 aantal stemmen: 50% A, 50% B

het maakt niet uit dus.
pi_40559248
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Nee, maar het is me wel al vaker aangeraden, misschien toch maar 'ns doen, one of these days.
Ook Pink Floyd fan?
And that is the news.''
pi_40559302
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Dat is wel het beste. Maar ja je moet het wel ff durven. Het vraagt ook een goede voorbereiding. Maar als je een socratisch element inbouwd, is het alleen maar verijkend voor je idee. De zwakke plekken komen hiermee bloot te leggen. Ik hoop echt dat je met die topic komt. Erg benieuwd
pi_40559321
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Ook Pink Floyd fan?
Yep, daarom zal ik zal de zin maar niet afmaken
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:38:24 #100
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40559405
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is wel het beste. Maar ja je moet het wel ff durven. Het vraagt ook een goede voorbereiding. Maar als je een socratisch element inbouwd, is het alleen maar verijkend voor je idee. De zwakke plekken komen hiermee bloot te leggen. Ik hoop echt dat je met die topic komt. Erg benieuwd
Ben ook benieuwd. Ik ben voor veel vrijheden en weinig bemoeienissen. Ben benieuwd hoe liberaal ik eigenlijk ben. En hoe liberaal anderen zijn tov van mij. In mijn ogen is een liberaal eerder progressief dan conservatief.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')