Ja, en ik zou best Kok weer terug willen......Was een echt staatsman.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zouden een standbeeld van 'm moeten oprichten met als titel : Nooit meer Balkenende.
Jammergenoeg is die titel al gebruikt voor een niet vergelijkbaar oorlogsmonument
Ja, maar dit is ff een functioneringsgesprek. Vind je hem goed functioneren als persoon in de rol van MP?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Tikorev het volgende:
Als het tussen Bos en Balkenende gaat heb ik een sterke voorkeur voor Balkenende. Simpelweg omdat hij de afgelopen drie jaar zeer goede resultaten heeft behaald met zijn beleid.![]()
Zijn we het ergens over eens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef _The_General_ het volgende:
Hij heeft het zeer goed gedaan ondanks de Nederlander die het toch alleen maar over zijn haar heeft!
Absoluut niet, laat Bos het maar opknappen. Die loopgravenoorlog van onbegrijpelijke regels en zogenaamde hervormingen van Balkenende heeft lang genoeg geduurd. Gister vertelde econoom Heertje op de radio dat de aangekondigde economische groei te danken was aan de hervormingen in het zorgstelsel, daar schijnen we zelfs een pluim voor te hebben gekregen van het IMF.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, en ik zou best Kok weer terug willen......Was een echt staatsman.
Ja, heeft visie over waar het heen moet met Nederland, is intelligent en kundig. Ook schijnt hij in het buitenland zeer gewaardeerd te zijn en van alle kanten complimenten te krijgen over de manier waarop hij de zaken heeft aangepakt in Nederland. Dat vind ik persoonlijk ook erg belangrijk voor iemand die ons in het buitenland moet vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ff een functioneringsgesprek. Vind je hem goed functioneren als persoon in de rol van MP?
Ik vind zijn kennis erg goed. Maar was het meestal met hem oneens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef sigme het volgende:
Ik vond Balkenende wel erg slecht orde houden in zijn kabinetten, maar soit.
*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef Tikorev het volgende:
Bos* is een inhoudsloze populistische blaataap die denk alles met een mooie glimlach te kunnen oplossen.
Ja, hij is erg slim. Maar eerlijk: heeft hij de acting out van een staatsman als Kok? Kok werd trouwens ook sterk gewaardeerd in het buitenland......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja, heeft visie over waar het heen moet met Nederland, is intelligent en kundig. Ook schijnt hij in het buitenland zeer gewaardeerd te zijn en van alle kanten complimenten te krijgen over de manier waarop hij de zaken heeft aangepakt in Nederland. Dat vind ik persoonlijk ook erg belangrijk voor iemand die ons in het buitenland moet vertegenwoordigen.
Je moet hem wel eerst een kans geven, he?quote:Bos is een inhoudsloze populistische blaataap die denk alles met een mooie glimlach te kunnen oplossen.
Toch lopen de Amerikanen ondertussen met hem weg hoor!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind hem bovenal geen staatsman. Ik zag laatst nog het filmpje bij ome Bush. Ik kwam bijna niet meer bij![]()
Daar kan je prima een gerespecteerd internationaal staatsman mee worden. Kan iemand inhoudsloos en glimlachend de boel soepel draaiend houden -> staatsman van formaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Bos is een inhoudsloze populistische blaataap die denk alles met een mooie glimlach te kunnen oplossen.
With, uhmz, whats his name?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Toch lopen de Amerikanen ondertussen met hem weg hoor!
Misschien omdat ie fijn doet wat de Amerikaanse regering van hem verwachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik hoop geen van beiden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
De verkiezingen staan zometeen weer voor de deur.
Het gaat spannender worden dan ooit: want PvdA en CDA gaan nu in de peilingen nek aan nek.
Het zal denk ik meer en meer gaan over de vraag, wie wordt er straks premier? Bos of Balkenende?
Van Bos weten we wel dat het een vrij matige en inhoudsloze oppositielijder is, Balkenende was in het begin zeker geen sterke MP maar heeft zich wel stukken verbeterd.quote:Tja, we weten alleen van Balkenende hoe hij de afgelopen jaren heeft gefunctioneerd als premier. Van Bos kunnen we het immers nog niet weten.
Matig positief maar dat komt vooral omdat het CDA mij niet aanspreekt.quote:Bent u tevreden over Balkenende? Misschien omdat hij enorm slim is. En dat hij een sterke visie heeft?
Ja, toegeven hij groeit wel. Maar ik vond Kok wel veel meer uitstraling en staatsmanschap uitstralen...Ik verlang weer terug naar die tijd....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen Idols zo'n premierschap. Kok mag er dan misschien uitzien als een echte staatsman, ik denk dat ze hem in bijvoorbeeld Srebrenica niet als zodanig zullen herinneren. Dan heb ik toch liever een wat doorsnee iemand als premier die in het buitenland geroemd wordt om zijn inhoud en kunnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar eerlijk: heeft hij de acting out van een staatsman als Kok? Kok werd trouwens ook sterk gewaardeerd in het buitenland....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |