abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40497063
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

Bush heeft veel respect voor hem.
Klopt. Zou ik ook hebben als hij als een hondje achter mij aan huppelt. Dat zijn de makkelijkste om mee te krijgen.....Verder Bush
pi_40497122
Balkenende terug?????

NEE!!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40497177
Pastoors
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40497190
quote:

[..]

ja zeker. maar als vervolgens blijkt dat Bush en Balkenende het uitstekend met elkaar kunnen vinden, zo goed zelfs dat Japie de Hoop Scheffer Secretaris Generaal van de NAVO mag worden, dan kun je niet anders dan concluderen dat Balkenende een grote indruk heeft gemaakt. Bush heeft veel respect voor hem.
Waar zie je staan dat ik vind dat Balkenende niks voor elkaar krijgt? Waar zie je staan dat ik vind dat Bush en JP niet goed door 1 deur kunnen? lezen!
Ik had commentaar op de houding van Balkenende op dat moment. Het was gewoon zó onprofessioneel. Hij stond erbij als een kind dat een rondleiding krijgt in een museum. En dat beeld wordt er natuuurlijk door de media uitgepikt. En tuuurlijk zegt dat beeld niks. Neemt niet weg dat ik het een beschamend moment vond. En ik kan me voorstellen dat hij zich vaker op deze manier voordoet..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:38:51 #130
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40497527
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

ga eens voor jezelf denken ipv Kopspijkers napraten
Er zijn ook mensen die het niet met je eens zijn en die niet Jack napraten. Beetje irritant om iedereen zo weg te zetten die Balkenende niet sterk vindt ik zijn PR.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:39:35 #131
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40497550
quote:

[..]

ja zeker. maar als vervolgens blijkt dat Bush en Balkenende het uitstekend met elkaar kunnen vinden, zo goed zelfs dat Japie de Hoop Scheffer Secretaris Generaal van de NAVO mag worden, dan kun je niet anders dan concluderen dat Balkenende een grote indruk heeft gemaakt. Bush heeft veel respect voor hem.
Tuurlijk.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:42:31 #132
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40497661
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Klopt. Zou ik ook hebben als hij als een hondje achter mij aan huppelt. Dat zijn de makkelijkste om mee te krijgen.....Verder Bush
bullshit. de hele wereld loopt achter hem aan, Balkenende is weldegelijk van een andere orde.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:43:02 #133
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40497681
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Waar zie je staan dat ik vind dat Balkenende niks voor elkaar krijgt? Waar zie je staan dat ik vind dat Bush en JP niet goed door 1 deur kunnen? lezen!
Ik had commentaar op de houding van Balkenende op dat moment. Het was gewoon zó onprofessioneel. Hij stond erbij als een kind dat een rondleiding krijgt in een museum. En dat beeld wordt er natuuurlijk door de media uitgepikt. En tuuurlijk zegt dat beeld niks. Neemt niet weg dat ik het een beschamend moment vond. En ik kan me voorstellen dat hij zich vaker op deze manier voordoet..
als het niks zegt, waar maak je je dan druk om?
?Porque no te calles?
pi_40497993
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

bullshit. de hele wereld loopt achter hem aan, Balkenende is weldegelijk van een andere orde.
Nou ja, de hele wereld.......Nou geef mij Clinton maar. Daar liep een veel grotere wereld achter hem aan....Werd veel breder geaccepteerd. En veel intelligenter. En Clinton prees Kok. Niet zonder reden.....

En mooie beelden van de 2 laatstgenoemde staatmannen op tv toen. Het was toen genieten. Nu niet meer.....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:57:25 #135
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40498251
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

Ja hoor, De Hoop Scheffer is NAVO-baas geworden omdat Balkenende en Bush het zo goed met elkaar kunnen vinden, en Bush zwáár onder de indruk is van Balkenende
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:59:41 #136
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40498348
Nog een voorbeeldje:
Balkenendie en ijn staf gaan het land in. om te horen wat er leeft en wat men belangrijk vindt. Goede actie vind ik.
alleen maak dan niet in de trein een opmerking over roken in de trein aangezien dat al tijden niet meer mag. Onwetenheid. zijn ambtenaren lichten hem niet voldoende in. Zelf is hij blijkbaar niet op de hoogte. Het filmpje was genant om te zien. Helemaal toen hij daarna een ''grap'' ging maken.

Daar is een Jack spijkerman echt niet voor nodig om je PR beeld om laag te halen. Doet hij zelf wel.
And that is the news.''
pi_40498469
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Nog een voorbeeldje:
Balkenendie en ijn staf gaan het land in. om te horen wat er leeft en wat men belangrijk vindt. Goede actie vind ik.
alleen maak dan niet in de trein een opmerking over roken in de trein aangezien dat al tijden niet meer mag. Onwetenheid. zijn ambtenaren lichten hem niet voldoende in. Zelf is hij blijkbaar niet op de hoogte. Het filmpje was genant om te zien. Helemaal toen hij daarna een ''grap'' ging maken.
Bekende "taktiek"van hem. Ja, echt handig is ie niet....(kan ie ook niks aan doen hoor).
quote:
Daar is een Jack spijkerman echt niet voor nodig om je PR beeld om laag te halen. Doet hij zelf wel.
Shit happens..
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:03:21 #138
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40498494
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

Ja hoor, De Hoop Scheffer is NAVO-baas geworden omdat Balkenende en Bush het zo goed met elkaar kunnen vinden, en Bush zwáár onder de indruk is van Balkenende
jij weet niet hoe dat soort dingen verlopen???!?
de VS bepaalt. Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
?Porque no te calles?
pi_40498550
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef pmb_rug het volgende:

[..]
Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
Delen ze veel visie of deelt Balkenende de visie van Bush

En Bush is qua leiderschap weer zwaar in overwicht.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:06:18 #140
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40498607
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Delen ze veel visie of deelt Balkenende de visie van Bush
hoe vaak moet ik nog vertellen dat Balkenende die visie al lang heeft.
zie zijn proefschrift ui 1992
?Porque no te calles?
pi_40498620
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

als het niks zegt, waar maak je je dan druk om?
omdat ik patriotistisch ben en vele Nederlanders met mij..
Ik vind je trouwens irritant worden met je inhoudsloze posts. Je zegt in feite niks, blaat alsof alles een feit is en kraakt anderen af zonder goed te lezen (en te begrijpen) wat ze zeggen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_40498728
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

hoe vaak moet ik nog vertellen dat Balkenende die visie al lang heeft.
zie zijn proefschrift ui 1992
Waar gaat zijn proefschrift over: Post 9/11
pi_40498733
quote:

[..]

de VS bepaalt. Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
Hij kan het niet weten maar jij wel.
Tuurlijk...
And that is the news.''
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:10:35 #144
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40498773
quote:

[..]

Ik weet hoe die dingen verlopen ja. De VS bepaalt, en Bush beslist. En die beslissing wordt bepaald door de persoon te kiezen die het meest gunstig is voor Amerika. Bijvoorbeeld uit een land dat zich vaak achter Amerika geschaard heeft. Of uit een land dat belooft om troepen te leveren in Irak en Afghanistan. Of... etcetera

Dat soort dingen bepalen de beslissing, niet of Bush die Jan-Peter uit Holland (die ie pas een paar keer heeft gesproken) nou zo'n aardige vent vindt of niet. Kom op zeg, da's wel heel naief, je adoratie voor Balkenende slaat door.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:30:27 #145
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40499521
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Balkenende terug?????

NEE!!!!!!!!!
Ja, wel is veel beter dan die Draaikont Bos
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40499537
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, wel is veel beter dan die Draaikont Bos
Daar gaat dit topic niet over
And that is the news.''
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:32:46 #147
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40499604
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over
Lezen.

Ik wil Balkende terug als premier want hij is veel beter dan die draaikont Bos en hij mag van mij de klus afmaken waar ie nu mee bezig is
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:33:50 #148
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_40499638
In deze context is 'U' niet met een hoofdletter (title topic)
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_40499665
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Lezen.

Ik wil Balkende terug als premier want hij is veel beter dan die draaikont Bos en hij mag van mij de klus afmaken waar ie nu mee bezig is
De hele toevoeging over Bos heeft niks met het topic te maken.
Maar je moet toch wat, alles komt door links dus dat kan je het beste overal maar laten zien
And that is the news.''
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:36:03 #150
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40499719
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De hele toevoeging over Bos heeft niks met het topic te maken.
Maar je moet toch wat, alles komt door links dus dat kan je het beste overal maar laten zien
Nee, Balkenende is de beste keus als ik kijk naar de overige leiders en ik noem Bos specifiek omdat die naast Balkenende de grootste kanshebber is

Ik zie namelijk bijvoorbeeld Marijnisen of Pastoors nog niet zo veel stemmen halen dat ze in de buurt komen van het ministerpresidentschap
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')