Klopt. Zou ik ook hebben als hij als een hondje achter mij aan huppelt. Dat zijn de makkelijkste om mee te krijgen.....Verder Bushquote:
Waar zie je staan dat ik vind dat Balkenende niks voor elkaar krijgt? Waar zie je staan dat ik vind dat Bush en JP niet goed door 1 deur kunnen? lezen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja zeker. maar als vervolgens blijkt dat Bush en Balkenende het uitstekend met elkaar kunnen vinden, zo goed zelfs dat Japie de Hoop Scheffer Secretaris Generaal van de NAVO mag worden, dan kun je niet anders dan concluderen dat Balkenende een grote indruk heeft gemaakt. Bush heeft veel respect voor hem.
Er zijn ook mensen die het niet met je eens zijn en die niet Jack napraten. Beetje irritant om iedereen zo weg te zetten die Balkenende niet sterk vindt ik zijn PR.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ga eens voor jezelf denken ipv Kopspijkers napraten![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja zeker. maar als vervolgens blijkt dat Bush en Balkenende het uitstekend met elkaar kunnen vinden, zo goed zelfs dat Japie de Hoop Scheffer Secretaris Generaal van de NAVO mag worden, dan kun je niet anders dan concluderen dat Balkenende een grote indruk heeft gemaakt. Bush heeft veel respect voor hem.
bullshit. de hele wereld loopt achter hem aan, Balkenende is weldegelijk van een andere orde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik ook hebben als hij als een hondje achter mij aan huppelt. Dat zijn de makkelijkste om mee te krijgen.....Verder Bush![]()
als het niks zegt, waar maak je je dan druk om?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat ik vind dat Balkenende niks voor elkaar krijgt? Waar zie je staan dat ik vind dat Bush en JP niet goed door 1 deur kunnen? lezen!
Ik had commentaar op de houding van Balkenende op dat moment. Het was gewoon zó onprofessioneel. Hij stond erbij als een kind dat een rondleiding krijgt in een museum. En dat beeld wordt er natuuurlijk door de media uitgepikt. En tuuurlijk zegt dat beeld niks. Neemt niet weg dat ik het een beschamend moment vond. En ik kan me voorstellen dat hij zich vaker op deze manier voordoet..
Nou ja, de hele wereld.......Nou geef mij Clinton maar. Daar liep een veel grotere wereld achter hem aan....Werd veel breder geaccepteerd. En veel intelligenter. En Clinton prees Kok. Niet zonder reden.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
bullshit. de hele wereld loopt achter hem aan, Balkenende is weldegelijk van een andere orde.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Ja hoor, De Hoop Scheffer is NAVO-baas geworden omdat Balkenende en Bush het zo goed met elkaar kunnen vinden, en Bush zwáár onder de indruk is van Balkenendequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
bullshit. de hele wereld loopt achter hem aan, Balkenende is weldegelijk van een andere orde.
Bekende "taktiek"van hem. Ja, echt handig is ie niet....(kan ie ook niks aan doen hoor).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Nog een voorbeeldje:
Balkenendie en ijn staf gaan het land in. om te horen wat er leeft en wat men belangrijk vindt. Goede actie vind ik.
alleen maak dan niet in de trein een opmerking over roken in de trein aangezien dat al tijden niet meer mag. Onwetenheid. zijn ambtenaren lichten hem niet voldoende in. Zelf is hij blijkbaar niet op de hoogte. Het filmpje was genant om te zien. Helemaal toen hij daarna een ''grap'' ging maken.![]()
Shit happens..quote:Daar is een Jack spijkerman echt niet voor nodig om je PR beeld om laag te halen. Doet hij zelf wel.
jij weet niet hoe dat soort dingen verlopen???!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, De Hoop Scheffer is NAVO-baas geworden omdat Balkenende en Bush het zo goed met elkaar kunnen vinden, en Bush zwáár onder de indruk is van Balkenende![]()
Delen ze veel visie of deelt Balkenende de visie van Bushquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
hoe vaak moet ik nog vertellen dat Balkenende die visie al lang heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Delen ze veel visie of deelt Balkenende de visie van Bush![]()
omdat ik patriotistisch ben en vele Nederlanders met mij..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
als het niks zegt, waar maak je je dan druk om?
Waar gaat zijn proefschrift over: Post 9/11quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog vertellen dat Balkenende die visie al lang heeft.
zie zijn proefschrift ui 1992
Hij kan het niet weten maar jij wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jij weet niet hoe dat soort dingen verlopen???!?
de VS bepaalt. Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
Ik weet hoe die dingen verlopen ja. De VS bepaalt, en Bush beslist. En die beslissing wordt bepaald door de persoon te kiezen die het meest gunstig is voor Amerika. Bijvoorbeeld uit een land dat zich vaak achter Amerika geschaard heeft. Of uit een land dat belooft om troepen te leveren in Irak en Afghanistan. Of... etceteraquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jij weet niet hoe dat soort dingen verlopen???!?
de VS bepaalt. Bush is zeker onder de indruk van Balkenende, ze delen veel visie, ze zijn allebei protestant, maar Balkenende is intellectueel zwaar in het overwicht.
Ja, wel is veel beter dan die Draaikont Bosquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Balkenende terug?????![]()
![]()
NEE!!!!!!!!!
Daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, wel is veel beter dan die Draaikont Bos![]()
Lezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over![]()
De hele toevoeging over Bos heeft niks met het topic te maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lezen.![]()
Ik wil Balkende terug als premier want hij is veel beter dan die draaikont Bos en hij mag van mij de klus afmaken waar ie nu mee bezig is![]()
Nee, Balkenende is de beste keus als ik kijk naar de overige leiders en ik noem Bos specifiek omdat die naast Balkenende de grootste kanshebber isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De hele toevoeging over Bos heeft niks met het topic te maken.
Maar je moet toch wat, alles komt door links dus dat kan je het beste overal maar laten zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |