Als ze dan ook direct dood neervielen.. maar neeeeeej hoor, eerst jaren kuchen en retourtjes long-afdeling, huisartsbezoeken, arbeidsongeschiktheidsproblemen.. en dan pas dood gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef davym het volgende:
je moet toch ergens aan dood gaan?
Quoted for truth.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef -skippybal- het volgende:
Als je stopt met roken ben je niet meer stoer![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Girlysprite het volgende:
Ik zag laatst ergens een discussie van rokers en niet rokers. Rokers roepen allemaal smoesjes om vooral toch niet te hoeven stoppen. Als het gaat over schadelijke effecten roepen ze dingen over uitlaat gassen en fabrieksgassen. Die krijg je binnen dus blijkbaar kan een sigaret er ook wel bij.
Ja natúúrlijk hoor. Mijn hand doet een beetje pijn dus ik kan er net zo goed een broodmes er in rammen, dat maakt dan ook geen verschil meer. En als ik hoofdpijn heb en er valt een aambeeld op maakt dat ook niet uit ofzo?
Als je wilt roken, zal me een rotzorg zijn. Maar ga geen domme kutsmoesjes ophangen om je roken te rechtvaardigenMaar kom niet met die klote argumenten dat roken slecht is want er zijn zoveel dingen slecht
Waarom zou ik het moeten rechtvaardigen? En.. aan wie?quote:Maar ga geen domme kutsmoesjes ophangen om je roken te rechtvaardigen
Aan de lieve Heerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef B03S het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten rechtvaardigen? En.. aan wie?
-1 generalisatie.quote:
Rokers hebben over het algemeen meer gezondheidsklachten waar door ziektekostenpremies omhoog gaan, baklapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Rokers gaan eerder dood en kosten daardoor minder AOW
Ze betalen ook veul mee belastingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Rokers hebben over het algemeen meer gezondheidsklachten waar door ziektekostenpremies omhoog gaan, baklap..
Rokers brengen momenteel al een veelvoud aan inkomsten op ten opzichte van de kosten. Overigens weet elke roker dat je er dood aan gaat vroeger of later. Het is een keuze en momenteel ben ik de discussie ook wel spuugzat. Ze gaan dood aan roken, meesten vinden een rookvrije werkplek, horeca en openbare gelegenheden niks meer dan logisch so what is the big deal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Als ze dan ook direct dood neervielen.. maar neeeeeej hoor, eerst jaren kuchen en retourtjes long-afdeling, huisartsbezoeken, arbeidsongeschiktheidsproblemen.. en dan pas dood gaan.
Das dus duur en dat is dus het probleem
Zou wel correcter zijn als een pakje peuken 10,- zou kosten, waarbij 8,- alvast in het ziektekostenpotje gaat. Dan zou het eigenlijk een mooie langdradige zelfmoordoplossing zijn toch?
Dus je zou eigenlijk beukenhout moeten rokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Afwazig het volgende:
Gerookt vlees gaat langer mee.
Das echt waar hoor
Gerookt vlees wel , maar een long is een orgaan....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Afwazig het volgende:
Gerookt vlees gaat langer mee.
Das echt waar hoor
73% van de verkoopprijs van een pakje sigaretten gaat naar de belasting en dat is meer dan voldoende om de extra ziektekosten die veroorzaakt wordt door rokers te vergoeden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zou wel correcter zijn als een pakje peuken 10,- zou kosten, waarbij 8,- alvast in het ziektekostenpotje gaat. Dan zou het eigenlijk een mooie langdradige zelfmoordoplossing zijn toch?
Als jij met Longemfyseem, Kanker of een andere rokersgerelateerde ziekte in het ziekenhuis ligt. Wie denk je dat jouw zeer dure gezondheidszorg-kosten betaald? Precies, de maatschappij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef het.ismij het volgende:
Ennuh rokers sterven dan misschien jonger, en betalen een hoop accijns, alsin, rokers betalen de ouwe dag van de niet rokers!! so fuck off and die aan iedereen die loopt te zeiken over rokers.
.. vast 12quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef M-I-L-F het volgende:
Camplo? Ben jij zwart?
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef M-I-L-F het volgende:
Camplo? Ben jij zwart?
Op je teentjes getrapt kutroker?quote:
Ik kies er zelf voor om dat te betalen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Als jij met Longemfyseem, Kanker of een andere rokersgerelateerde ziekte in het ziekenhuis ligt. Wie denk je dat jouw zeer dure gezondheidszorg-kosten betaald? Precies, de maatschappij!
Hier is niets mis mee, maar ga niet zeiken dat jij de ouwe dag van niet rokers betaald, want ook dat betaald de maatschappij!
Pfff over 20 jaar is die AOW allang weg dus vergeet dat maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Rokers gaan eerder dood en kosten daardoor minder AOW
met een snelle auto is niks mis, maar verder indd,.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Chief het volgende:
Joh... alcohol dan? overgewicht dan? gevaarlijke sporten dan? jochies in te snelle auto's dan? Alsof dat de samenleving niets kost... wat een achterlijk argument.... Het is gewoon legaal dus waarom die hetze tegen uitsluitend de rokers.
Juist! Die fatties moeten ook maar 's gaan betalen. En daar erger ik me ook wel eens aan, maar daar mag je dan weer niks over zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Chief het volgende:
Joh... alcohol dan? overgewicht dan? gevaarlijke sporten dan? jochies in te snelle auto's dan? Alsof dat de samenleving niets kost... wat een achterlijk argument.... Het is gewoon legaal dus waarom die hetze tegen uitsluitend de rokers.
Ik vraag het me af... De kosten voor behandeling en verzorging van een kankerpatient loopt volgens mij al snel in de 10 duizenden euro's tot tonnen. Dat zijn een hoop pakjes peuken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef patatohead het volgende:
[..]
73% van de verkoopprijs van een pakje sigaretten gaat naar de belasting en dat is meer dan voldoende om de extra ziektekosten die veroorzaakt wordt door rokers te vergoeden.
Laat ze lekker roken, zolang ze maar rekening houden met anderen!
Ja want kanker krijg je alleen door roken enzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt kutroker?
Rook jij ff door tot je longkanker hebt en ga dan een KLB topic openen over mensen die 'Kanker' zeggen.
mag ik je dan nu door je kop schieten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef taxibabe het volgende:
Nicotine stimuleert groei van kanker
nicotine veroorzaakt dus geen kanker, het stimuleert alleen de cellen
En dood ga je toch ... of je nu rookt of niet
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef taxibabe het volgende:
Nicotine stimuleert groei van kanker
nicotine veroorzaakt dus geen kanker, het stimuleert alleen de cellen
En dood ga je toch ... of je nu rookt of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |