Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nolius, heb jij ook een G60 met een unieke standaardmotor van 12k omdat je lid bent van een raceteam dat niet racet?
Sorry knul, ik vind het pas boeiend als het diesel is, en meer dan 10 liter motorinhoud heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!
Beamer hoort met de lens in elk geval precies in het midden van je scherm te hangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
En BaraCuda
hoe zorg ik er nou voor dat mijn beamer perfect komt te hangen en kabels wegwerken![]()
En wat kost een scherm dat je kan oprollen zeg maar.
En als we toch bezich zijn. Ik wil mijn TV ophangen aan een muur zie zwak is. Volgens mij is het gewoon een houte muur is allemaal extreem oud dat huis. Hoe kan je dat fixen dan?
Ben er bang voor, meeste dingen die ik vraag voor een prijsje kun je via een internetzaak goedkoper regelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef ook_gek het volgende:
kan jij schermen regelen voor scherpe prijs dan?
Branden die niet meer in?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
die LCD shit 42" zijn zo duur.
En plasma brand gelukkig niet meer in. Als ik plasma koop neem ik de pioneer
Maar ja laat ik eerst maar eens kijken hoe alles gaat lopen
Beledigen? Ik weet van niksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat hij hier nog meer beledigd word dan in het Fok radio topic?
Ik mag dat wel, die zelfkastijdingsmensenNO+lius
En weer weg, voor ik nog meer ga raaskallen
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tsk, ik ben van plan om uit te gaan slapen.![]()
. Ik ben benieuwd of ik de 10 uur nou eens wél red.
wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
meneer tommy ook weer aan de arbeitquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
[..]
meneer tommy ook weer aan de arbeitbijna weekend of ben jij ook zo'n ondernemer die (noodgedwongen) 24/7 bezig is?
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen met storingen, en aangezien wij alleen het best leverenhebben we dat niet vaak.
Hoef dus gelukkig niet noodgedwongen 24/7 te werken.
Onderhoud aan de servers e.d. doen we wel meestal in het weekend en dan nog in de nacht ook
als we iets aan de klant berekenen wel jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:43 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijmaar snachts is wel bout ja
wel dubbeltarief dan toch?
![]()
Geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wist niet dat het al vrijdag was![]()
* Xtreem heeft ontwenningsverschijnselen.....quote:
goh, kut voor je zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, vrijdag, ik moet werken.
Niet meerquote:
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
'mag'quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
Ho Ho, ik zei bijna Over ongeveer 6 en halve uur mag ik weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?![]()
Nou ja, werk.. Stagequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
en bevalt het?wat voor werk doe je eigenlijk?
Dat klinkt bekenderquote:
jij wil personeelsmanager worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou ja, werk.. Stage![]()
Ik probeer alle HR processen (van mensen die aangenomen worden tot het bijhouden van zwangerschapsverlof) in beeld te brengen en waar mogelijk (lees: waar ik het snap) efficienter te maken
Ja, bevalt wel. Behalve het vroege opstaan.(woon in tilburg, stage bij Delta Lloyd, station Amsterdam Amstel.... en da's best een eindje...)
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doenquote:
En?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doen
Meestal word je hier gelijk weg gejaagd. Dus het valt nog mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doen
Ik heb absoluut niets met HRMquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
jij wil personeelsmanager worden?je houdt ervan om niet geliefd te zijn?
![]()
maar klinkt wel interessanthadden ze niets dichterbij, of wou je graag bij Delta Lloyd stage lopen?
quote:
Zo'n nichterige ijsdanser door de ijshockyers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Delta Lloyd waar ken ik dat ook alweer van![]()
sodeju, is ook zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets met HRM
Ik was 'iets' aan de late kant met een stage plek regelen.. Ik kwam de recruiter van Delta Lloyd tegen en dat klikte wel aardig. En toen was het vrij snel geregeld![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
sodeju, is ook zoken jij toevallig ene AZ?
![]()
![]()
Dordogne is mooi hè!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
![]()
Bordeaux geweest, weekje in de Dordogne en paar daagjes parijs
1 weekendje thuis, en nu is de vriendin 3 weken naar Italie
Goede verhuizing gehad?
in een slowchat of specifiek deze slowchat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou en? Je woont toch niet samen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bordeaux geweest, weekje in de Dordogne en paar daagjes parijs
1 weekendje thuis, en nu is de vriendin 3 weken naar Italie
Goede verhuizing gehad?
die paarse krokodil jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo'n nichterige ijsdanser door de ijshockyers?
OHRA's paarse krokodil?
Ach, het kenmerkt wel hun gehele politieke loopbaan "Als hij het doet, doe ik het ook, als hij het niet doet, doe ik het ook niet"quote:
OJAJOH?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
D66 is altijd al een lachertje geweest
Druk met die nieuwe klant?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:51 schreef BoJo het volgende:
3 SCs gemist... mensen ik heb het helemaal gehad![]()
werk al de hele week van 9 tot 20![]()
zegt iemand met een postgemiddelde van 190 op een werkdagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet erg vinden om te werken.
Aan de smiley van BoJo te zien vindt ie het wel erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
'Sommige mensen' zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meestal word je hier gelijk weg gejaagd. Dus het valt nog mee.
jij ook altijd met je LPGquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
zegt iemand met een postgemiddelde van 190 op een werkdag![]()
Ik ook niet maar als je een hele week van 9 tot 20 hebt gewerkt dan verdient Bo een steuntje in de rugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Zal ik happen of zal ik het gewoon laten gaan...? Ik denk het 2equote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als je een hele week van 9 tot 20 hebt gewerkt dan verdient Bo een steuntje in de rug![]()
Dordogne viel me ei'k een beetje tegen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dordogne is mooi hè!?
Waar in de Dordogne ben je geweest?
Nee, ik woon niet samen. Maar elkaar 1 weekend in 5 weken zien is niet bijster veelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou en? Je woont toch niet samen?![]()
Prima verhuizing gehad, vorige week vrijdag alles naar m'n ouders, daar alles schoongemaakt en de helft weggemiktToen dinsdag alles naar Eindhoven gebracht, wat ingeruimd, naar Ikea geweest, en woensdag de hele dag aan het klussen geweest
En nu bijna klaar
Op wat kleine dingetjes na
Als in...? AZ als voornaam? initialen? ...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
sodeju, is ook zoken jij toevallig ene AZ?
![]()
![]()
Het gedeelte waar ik zat was erg mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dordogne viel me ei'k een beetje tegen...![]()
We zaten bij Le Bugue in de buurt.. (Was vast vlak bij veerman)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.htmlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:46 schreef Xtreem het volgende:
Als in...? AZ als voornaam? initialen? ...?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik happen of zal ik het gewoon laten gaan...? Ik denk het 2e
quote:
haar wel?quote:
Jij wil over zo'n uitgewoonde hoer 'milf' heen?quote:
om even te vragen hoe het afgelopen is natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dordogne viel me ei'k een beetje tegen...![]()
We zaten bij Le Bugue in de buurt.. (Was vast vlak bij veerman)
Da's waar. Ik zie m'n ouders nu 7 weken niet ofzo, da's ook wel gaar...quote:[..]
Nee, ik woon niet samen. Maar elkaar 1 weekend in 5 weken zien is niet bijster veel
Dankjequote:Goed bezigzag net de foto's... Leuk hok, maar die gordijnen
![]()
Misselijke grapjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
wat een reacties allemaal![]()
alleen herman hapt niet![]()
Er zijn nog meer mensen naast herman, tommy en ik heur. Tsk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
wat een reacties allemaal![]()
alleen herman hapt niet![]()
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je ze niet per ongeluk in de fik steken? Of krijg je dan gewoon nieuwe?
Je ouders... dat overleef ik wel. Beetje bellen ofzo.. Maar ja, 5 weken bijna geen sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Da's waar. Ik zie m'n ouders nu 7 weken niet ofzo, da's ook wel gaar...
[..]
DankjeEn dat vind ik ook erg gaar ja, echt klote dat die moeten blijven hangen
Potver! Hoeveel meter stof heeft ie dan wel niet in geslagen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat laatste dusM'n huisgenoten zijn er ook al jaren over aan het steggelen
op dit moment?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen naast herman, tommy en ik heur. Tsk.
Geen idee. Meestal doen de FGB's datquote:
leg uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je ouders... dat overleef ik wel. Beetje bellen ofzo.. Maar ja, 5 weken bijna geen sex
arme M5quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal doen de FGB's dat. Die hebben Fwnk weg gejaagd en ze hebben M5 ook al eens weg gejaagd. Ennnnzo.
M'n moeder sms't me te vaakquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je ouders... dat overleef ik wel. Beetje bellen ofzo.. Maar ja, 5 weken bijna geen sex
Je kunt natuurlijk ook gewoon ff bellenquote:En die gordijnen vallen wel mee.. Mooi is anders, maar niet rampzalig... Jammer is alleen dat ik nu niet weet bij welk van de 100 huizen ik de ramen in moet gooien
en bojo toch even?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal doen de FGB's dat. Die hebben Fwnk weg gejaagd en ze hebben M5 ook al eens weg gejaagd. Ennnnzo.
Denk je dat ik dat ga vragen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Potver! Hoeveel meter stof heeft ie dan wel niet in geslagen?
Ik ben een arme studentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat een zielige huurbaas eigenlijk
kon je geen pandje kopen?
Ja, dan weet je hoe vaak je het ding in de fik moet stekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ga vragen?
Fwnk heeft zichzelf weggepest gelukkigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
FGB's?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Kwam door jullie met jullie neukia en gezwam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fwnk heeft zichzelf weggepest gelukkigEn M5
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Welnee
anders doe je fugie ff na, gewoon ff op de beurs heb je zo een villa en Ferrari
1 weekend wel gezien tussen doorquote:
Mja, hij heeft toch echt zelf die foto's gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Kwam door jullie met jullie neukia en gezwam.
Fappen is sex met jezelf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 weekend wel gezien tussen door
Fappen is geen sex.
Herm: *mompelt iets over de Dijk... Een man weet niet wat -ie mist enzo...
En bellen.. tsja. Maar dan weet je meteen dat ik het gedaan heb
M5 de detailfapperquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fwnk heeft zichzelf weggepest gelukkigEn M5
![]()
![]()
ik hoor er niet meer bij :"(quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hugster, Sjoewe en hermandeperman.
Zo, nu ben je ook ingeburgerd.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hij heeft toch echt zelf die foto's gemaakt.
En waar staat die afkorting dan voor?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hugster, Sjoewe en hermandeperman.
Zo, nu ben je ook ingeburgerd.
Ik vind het geen sexquote:
Fanatiekequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
En waar staat die afkorting dan voor?
Weet PAS wat 'ie mistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 weekend wel gezien tussen door
Fappen is geen sex.
Herm: *mompelt iets over de Dijk... Een man weet niet wat -ie mist enzo...
En bellen.. tsja. Maar dan weet je meteen dat ik het gedaan heb
doen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus?. Dan hoef je er nog niet weken over door te gaan.
Ja dat heb ik fugie ook proberen uit te leggen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had met m'n aandelen in 5 jaar 300 euro winst gemaakt
![]()
![]()
![]()
Fuyle Gaylord Babies.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
En waar staat die afkorting dan voor?
Jij was nooit bij de FBG-meetsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoor er niet meer bij :"(
terwijl ik als eerste sjoewe zijn profiel gekloont had
maar ik ben idd geen FGB geweest
Kneusjens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef vlad het volgende:
[..]
doen we toch ook niet?![]()
doen het al veel langer en zal ook nog wel een tijdje aanhouden![]()
Het was na een paar dagen al bekeken hoor meen ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus?. Dan hoef je er nog niet weken over door te gaan.
dat VVD'ers tellen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
Nah, check hermandeperman zijn ondertitel maar.
Heul niet. Jullie gingen er veulste lang over door. Ik heb toen nog GeNSB't dat jullie veel te ver gingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was na een paar dagen al bekeken hoor meen ik.
dat zeg ik..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was nooit bij de FBG-meets
Ach, laat hem maar johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat heb ik fugie ook proberen uit te leggen..
komt ie met long term, daar hebben de meeste juist veel geld mee verloren, maar goed
Jammer alleen dat Lex en TF het heul niet erg vondenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet. Jullie gingen er veulste lang over door. Ik heb toen nog GeNSB't dat jullie veel te ver gingen.
Je woont dan ook niet in Utreg en umgebung.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zeg ik..
ik was nooit een FBG hufter.
Jullie kregen een waarschuwing van Lexie heurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Lex en TF het heul niet erg vonden
volgens mij zeg je dat alleen maar omdat je zelf ook in zo'n soort situatie zitquote:
Ik mag gewoon niet komenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont dan ook niet in Utreg en umgebung.
Hey ja, dus ik weet misschien hoe het isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef vlad het volgende:
[..]
volgens mij zeg je dat alleen maar omdat je zelf ook in zo'n soort situatie zit(al vind ik het wel lullig dat iedereen daarover doorzeurt, omdat het gros van de fokkers niet weet hoe het verhaal inelkaar steekt)
JOHquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, dus ik weet misschien hoe het is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Oehhhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jullie kregen een waarschuwing van Lexie heur. En toen stopte het ook. Die dag tenminste.
klopt..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heul welJe was er toentertijd gewoon niet vaak genoeg.
You're the manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt..
maar ik ben wel trots dat ik het voorzetje had gegeven
Nou en.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Tss, hij wist niet eens wat fappen was man.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Tss, hij wist niet eens wat fappen was man.
Mannen die niet fappen zijn voor jou geen mannen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het toch geen man. En al helemaal niet 'de man'.
Mannen die het niet kennen zijn geen mannen nee. Die weten hun pik dus geeneens te vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mannen die niet fappen zijn voor jou geen mannen?We zijn niet allemaal zo geobsedeerd als jij bent
.
fap*fap*fap*fapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het toch geen man. En al helemaal niet 'de man'.
dus dan ben jij geen echte vrouw, laat staan de vrouw?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen die het niet kennen zijn geen mannen nee. Die weten hun pik dus geeneens te vinden.
Ik heb helemaal niks metpiemels
ja
.
quote:
Niet iedereen is zo ingeburgert in het internet-taaltje als dat jij dat bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen die het niet kennen zijn geen mannen nee. Die weten hun pik dus geeneens te vinden.
Ik heb helemaal niks metpiemels
ja
.
Ik ben lesbisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dus dan ben jij geen echte vrouw, laat staan de vrouw?![]()
Maar daar kijkt nooit niemandquote:
Een Oost-Duitse kogelstootster met tuinbroek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar daar kijkt nooit niemand.
Mannen zijn er alleen voor hun karakter. Vrouwen voor het uiterlijk. Ik zoek eigenlijk gewoon een manwijf.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Oost-Duitse kogelstootster met tuinbroek?
Ik ben wel stiekem verliefd op zo'n kassameisje uit Duitslandquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Oost-Duitse kogelstootster met tuinbroek?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar daar kijkt nooit niemand.
Mannen zijn er alleen voor hun karakter. Vrouwen voor het uiterlijk. Ik zoek eigenlijk gewoon een manwijf.
Zo een met overgewicht en haar uit d'r moedervlek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben wel stiekem verliefd op zo'n kassameisje uit Duitsland![]()
![]()
*zucht*
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
je moet er maar van houden![]()
![]()
zullen we samen op vrouwenjacht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben wel stiekem verliefd op zo'n kassameisje uit Duitsland![]()
![]()
*zucht*
![]()
![]()
.
Nee, ze was echt mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo een met overgewicht en haar uit d'r moedervlek?
Overgewicht en haren uit moedervlekken zijn toch de eerste twee schoonheidsidealen bij lesbeux?quote:
Ze was mooi slank en een moedervlek heb ik niet kunnen opmerken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Overgewicht en haren uit moedervlekken zijn toch de eerste twee schoonheidsidealen bij lesbeux?
mooie vrouwen zijn geen manwijvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Er bestaan genoeg mooie vrouwen en dan kies jij die weer uit
.
fotoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze was mooi slank en een moedervlek heb ik niet kunnen opmerken.
Ze droeg een kek brilletje, ze had mooie blonde haren met wat donkere streepies erdoorheenennnn ze had gewoon een knap gezicht
![]()
.
Mensen met brillenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze droeg een kek brilletje, ze had mooie blonde haren met wat donkere streepies erdoorheenennnn ze had gewoon een knap gezicht
![]()
.
Een stoere vrouw danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mooie vrouwen zijn geen manwijven![]()
en nu niets anders beweren, anders verpest je mijn ideaalbeeld![]()
06 147 149 45quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
NO SHIT SHERLOCKquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hey wacht eens, je draagt zelf een bril, lullo!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hey wacht eens, je draagt zelf een bril, lullo!
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
Anne, je krijgt bij deze de "GODDOMME WAT BEN IK EEN HELDER LICHT-award"
ik wil juist mijn duits ophalen, ideaal toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spreek je Duits dan?
Ik raakte trouwens haar hand aan![]()
![]()
![]()
. Hihihihi.
AUFMACHEN, en zij zo die kassa opendoen hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Spreek je Duits dan?
Ik raakte trouwens haar hand aan![]()
![]()
![]()
. Hihihihi.
Bumsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wil juist mijn duits ophalen, ideaal toch?![]()
en belangrijkste woordje weet ik toevallig![]()
charmes ala hermanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AUFMACHEN, en zij zo die kassa opendoen hèVrouwen die naar je luisteren
Tsss, ik ga niet schreeuwen tegen d'rquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AUFMACHEN, en zij zo die kassa opendoen hèVrouwen die naar je luisteren
Dus vroeg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is inderdaad pas bijna middag.
ze sprak nederlands?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, ik ga niet schreeuwen tegen d'r. Ze had trouwens ook een lieve zachte stem. Helemaal niet Duitserig.
Tegen Duitsers behoor je te schreeuwen en te commanderenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, ik ga niet schreeuwen tegen d'r. Ze had trouwens ook een lieve zachte stem. Helemaal niet Duitserig.
Jawohl Übersturmbahnführerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegen Duitsers behoor je te schreeuwen en te commanderen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jawohl Herr Übersturmbahnführer
Ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben al bijna afgewerkt
(als in: klaar met werken)
Als in ACHTUNGGGG!!!!! en AUFMACHEN!!!!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee. Niet zo lomp en schreeuwerig zoals de meeste Duitsers dat doen.
Right, ik heb werkelijk nog nooit ene Duitser dat horen zeggen, mister.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als in ACHTUNGGGG!!!!! en AUFMACHEN!!!!?Zulks een mooi taaltje
Befehl ist Befehlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zu befehl, Herr Übersturmbahnführer
achtung niet? nou ik wel hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Right, ik heb werkelijk nog nooit ene Duitser dat horen zeggen, mister.
pfff, je hebt 40-45 niet meegemaakt zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
achtung niet? nou ik wel hoor
Moet je eens op skivakantie gaan, die gasten schreeuwen de hele dag achtungquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
pfff, je hebt 40-45 niet meegemaakt zeker?![]()
"There is nothing as good as the smell of fresh napalm in the morning"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
pfff, je hebt 40-45 niet meegemaakt zeker?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je eens op skivakantie gaan, die gasten schreeuwen de hele dag achtung![]()
Een van de eerste Duitse woordjes die ik leerde
Mijn vriendin spreekt vrijwel vloeiend Duits. Kan vast wel een cursusje vanafquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Mijn (Ex-)vriend is half Duits en spreekt het vloeiend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mijn vriendin spreekt vrijwel vloeiend Duits. Kan vast wel een cursusje vanaf
Sneeuwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Een van de dingen waar ik een teringhekel aan heb is sneeuw.
Bij mij vragen ze constant hoe het op school gaat en hoe mijn vakantie was.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
UPDATE: Da Matta In Critical Condition
![]()
wtf, daar schrik ik serieus van zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
UPDATE: Da Matta In Critical Condition
![]()
je had een halve vriend?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch* Mijn (Ex-)vriend is half Duits en spreekt het vloeiend.
Een halve Hugo is genoeg voor zo'n klein meisje als Anne.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef vlad het volgende:
[..]
je had een halve vriend?een hele kon je niet aan?
![]()
Heeft ook F1 gereden voor Toyota.quote:
Blablabla. Ik heb gewoon aan alles een hekel wat koud en nat aanvoelt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
Maar opzich kan ik me dat wel voorstellen ja... je houdt je auto in Nederland al niet eens op de weg![]()
En wie vragen dat "de Duitsers"?
Ficken?quote:
Bijdehandje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef vlad het volgende:
[..]
je had een halve vriend?een hele kon je niet aan?
![]()
Oke. Oke.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blablabla. Ik heb gewoon aan alles een hekel wat koud en nat aanvoelt.
Ja.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wtf, daar schrik ik serieus van zeg
ijsjes zijn best lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blablabla. Ik heb gewoon aan alles een hekel wat koud en nat aanvoelt.
Ja.
van te voren bakken en braden is lekkerder iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
een fucking Hert op de baan vol tegen z'n smoel
![]()
er zijn ook dildo's van ijsquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Een van de dingen waar ik een teringhekel aan heb is sneeuw.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
er zijn ook dildo's van ijs![]()
dat ik dat weer moet weten![]()
hoe vaak heb je ze gebruikt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus ook een teringhekel aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
Ja dat verzin je niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
een fucking Hert op de baan vol tegen z'n smoel
![]()
Jaaa die greg moore race zat ik live te kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat verzin je niet.
Hopelijk komt hij er goed vanaf..
Ik vergeet trouwens ook nooit meer dat Greg Moore dood ging, wat een klote gezicht was dat..
Ik vond dat altijd zo'n goede coureur, echte vechter.. Zo met z'n hoofd de muur in![]()
Of Jeff Krosnoff ook zo'n verschikkelijk ongeluk
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8201535310855577175&q=greg+moorequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jaaa die greg moore race zat ik live te kijken![]()
Ik ook toen ik in 45 in het leger zat, zeker welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
achtung niet? nou ik wel hoor
Krijg er nog kippevel vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8201535310855577175&q=greg+moore.
OMFGquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8201535310855577175&q=greg+moore.
Ik ook was er toen ook echt ziek vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb de 80-jarige oorlog nog meegemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dus ik zit hier met bejaarden te kleppen?
Mjaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dus ik zit hier met bejaarden te kleppen?
ik ook. maar die ging de muur niet in toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoef het niet meer te zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Krijg er nog kippevel vanDie gast komt zooo ongelukkig terecht, dat kutgras zorgde er voor dat uit om sloeg.
Zonder die flip had hij nog enige kans gehad...
Nee Moore ging de muur in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ook. maar die ging de muur niet in toch?die kreeg toch een draaiend achterwiel op z'n hoofd?
![]()
die crash van Jeff krosnoff was erg heftig iddmet z'n hoofd vol op een lantaarnpaal
en er was ook eentje (een braziliaan die ook in de F1 tesste) die met z'n penske rechtdoorschoot in die malle chicane @ lacuna seca, als ik me goed herriner. Ging niet mal hard, maar hij rolde over de kop (heel raar over de neus omhoog. kwam frontaal tegen een muurtje aan.) over een muurtje heen en viel in een soort ravijn achtig iets
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |