Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nolius, heb jij ook een G60 met een unieke standaardmotor van 12k omdat je lid bent van een raceteam dat niet racet?
Sorry knul, ik vind het pas boeiend als het diesel is, en meer dan 10 liter motorinhoud heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!
Beamer hoort met de lens in elk geval precies in het midden van je scherm te hangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
En BaraCuda
hoe zorg ik er nou voor dat mijn beamer perfect komt te hangen en kabels wegwerken![]()
En wat kost een scherm dat je kan oprollen zeg maar.
En als we toch bezich zijn. Ik wil mijn TV ophangen aan een muur zie zwak is. Volgens mij is het gewoon een houte muur is allemaal extreem oud dat huis. Hoe kan je dat fixen dan?
Ben er bang voor, meeste dingen die ik vraag voor een prijsje kun je via een internetzaak goedkoper regelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef ook_gek het volgende:
kan jij schermen regelen voor scherpe prijs dan?
Branden die niet meer in?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
die LCD shit 42" zijn zo duur.
En plasma brand gelukkig niet meer in. Als ik plasma koop neem ik de pioneer
Maar ja laat ik eerst maar eens kijken hoe alles gaat lopen
Beledigen? Ik weet van niksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat hij hier nog meer beledigd word dan in het Fok radio topic?
Ik mag dat wel, die zelfkastijdingsmensenNO+lius
En weer weg, voor ik nog meer ga raaskallen
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tsk, ik ben van plan om uit te gaan slapen.![]()
. Ik ben benieuwd of ik de 10 uur nou eens wél red.
wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
meneer tommy ook weer aan de arbeitquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
[..]
meneer tommy ook weer aan de arbeitbijna weekend of ben jij ook zo'n ondernemer die (noodgedwongen) 24/7 bezig is?
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen met storingen, en aangezien wij alleen het best leverenhebben we dat niet vaak.
Hoef dus gelukkig niet noodgedwongen 24/7 te werken.
Onderhoud aan de servers e.d. doen we wel meestal in het weekend en dan nog in de nacht ook
als we iets aan de klant berekenen wel jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:43 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijmaar snachts is wel bout ja
wel dubbeltarief dan toch?
![]()
Geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wist niet dat het al vrijdag was![]()
* Xtreem heeft ontwenningsverschijnselen.....quote:
goh, kut voor je zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, vrijdag, ik moet werken.
Niet meerquote:
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
'mag'quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
Ho Ho, ik zei bijna Over ongeveer 6 en halve uur mag ik weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |