Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nolius, heb jij ook een G60 met een unieke standaardmotor van 12k omdat je lid bent van een raceteam dat niet racet?
Sorry knul, ik vind het pas boeiend als het diesel is, en meer dan 10 liter motorinhoud heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ok ik zal t dan maar verklappen, een 16VG60 NIEUW opbouwen, ja dan ben je dat kwijt!
Beamer hoort met de lens in elk geval precies in het midden van je scherm te hangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
En BaraCuda
hoe zorg ik er nou voor dat mijn beamer perfect komt te hangen en kabels wegwerken![]()
En wat kost een scherm dat je kan oprollen zeg maar.
En als we toch bezich zijn. Ik wil mijn TV ophangen aan een muur zie zwak is. Volgens mij is het gewoon een houte muur is allemaal extreem oud dat huis. Hoe kan je dat fixen dan?
Ben er bang voor, meeste dingen die ik vraag voor een prijsje kun je via een internetzaak goedkoper regelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef ook_gek het volgende:
kan jij schermen regelen voor scherpe prijs dan?
Branden die niet meer in?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:30 schreef ook_gek het volgende:
die LCD shit 42" zijn zo duur.
En plasma brand gelukkig niet meer in. Als ik plasma koop neem ik de pioneer
Maar ja laat ik eerst maar eens kijken hoe alles gaat lopen
Beledigen? Ik weet van niksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat hij hier nog meer beledigd word dan in het Fok radio topic?
Ik mag dat wel, die zelfkastijdingsmensenNO+lius
En weer weg, voor ik nog meer ga raaskallen
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tsk, ik ben van plan om uit te gaan slapen.![]()
. Ik ben benieuwd of ik de 10 uur nou eens wél red.
wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
meneer tommy ook weer aan de arbeitquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef vlad het volgende:
[..]
meneer tommy ook weer aan de arbeitbijna weekend of ben jij ook zo'n ondernemer die (noodgedwongen) 24/7 bezig is?
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen met storingen, en aangezien wij alleen het best leverenhebben we dat niet vaak.
Hoef dus gelukkig niet noodgedwongen 24/7 te werken.
Onderhoud aan de servers e.d. doen we wel meestal in het weekend en dan nog in de nacht ook
als we iets aan de klant berekenen wel jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:43 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is wel lekker, en storingsdienst hoort er gewoon bijmaar snachts is wel bout ja
wel dubbeltarief dan toch?
![]()
Geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik afgelopen week ook toen ik steeds om half drie van mijn werk thuis kwam 's nachts, maar helaas![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wist niet dat het al vrijdag was![]()
* Xtreem heeft ontwenningsverschijnselen.....quote:
goh, kut voor je zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, vrijdag, ik moet werken.
Niet meerquote:
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet meer![]()
![]()
IJsmeis:
Ik zit al sinds april full time te werken. Dat went.
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
'mag'quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik bedoelde het niet als zeiken, ik bedoelde het als "oh ja, bijna vergeten
"
En ik mag ook bijna full time werken![]()
![]()
.
Ho Ho, ik zei bijna Over ongeveer 6 en halve uur mag ik weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat ik vergat te werken?![]()
Nou ja, werk.. Stagequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
en bevalt het?wat voor werk doe je eigenlijk?
Dat klinkt bekenderquote:
jij wil personeelsmanager worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou ja, werk.. Stage![]()
Ik probeer alle HR processen (van mensen die aangenomen worden tot het bijhouden van zwangerschapsverlof) in beeld te brengen en waar mogelijk (lees: waar ik het snap) efficienter te maken
Ja, bevalt wel. Behalve het vroege opstaan.(woon in tilburg, stage bij Delta Lloyd, station Amsterdam Amstel.... en da's best een eindje...)
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doenquote:
En?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doen
Meestal word je hier gelijk weg gejaagd. Dus het valt nog mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kijken of het vooroordeel klopt dat als je als nieuweling in een slowchat komt, iemand komt vragen wat je komt doen
Ik heb absoluut niets met HRMquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
jij wil personeelsmanager worden?je houdt ervan om niet geliefd te zijn?
![]()
maar klinkt wel interessanthadden ze niets dichterbij, of wou je graag bij Delta Lloyd stage lopen?
quote:
Zo'n nichterige ijsdanser door de ijshockyers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Delta Lloyd waar ken ik dat ook alweer van![]()
sodeju, is ook zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets met HRM
Ik was 'iets' aan de late kant met een stage plek regelen.. Ik kwam de recruiter van Delta Lloyd tegen en dat klikte wel aardig. En toen was het vrij snel geregeld![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
sodeju, is ook zoken jij toevallig ene AZ?
![]()
![]()
Dordogne is mooi hè!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
![]()
Bordeaux geweest, weekje in de Dordogne en paar daagjes parijs
1 weekendje thuis, en nu is de vriendin 3 weken naar Italie
Goede verhuizing gehad?
in een slowchat of specifiek deze slowchat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou en? Je woont toch niet samen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bordeaux geweest, weekje in de Dordogne en paar daagjes parijs
1 weekendje thuis, en nu is de vriendin 3 weken naar Italie
Goede verhuizing gehad?
die paarse krokodil jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo'n nichterige ijsdanser door de ijshockyers?
OHRA's paarse krokodil?
Ach, het kenmerkt wel hun gehele politieke loopbaan "Als hij het doet, doe ik het ook, als hij het niet doet, doe ik het ook niet"quote:
OJAJOH?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
D66 is altijd al een lachertje geweest
Druk met die nieuwe klant?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:51 schreef BoJo het volgende:
3 SCs gemist... mensen ik heb het helemaal gehad![]()
werk al de hele week van 9 tot 20![]()
zegt iemand met een postgemiddelde van 190 op een werkdagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet erg vinden om te werken.
Aan de smiley van BoJo te zien vindt ie het wel erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
'Sommige mensen' zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meestal word je hier gelijk weg gejaagd. Dus het valt nog mee.
jij ook altijd met je LPGquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
zegt iemand met een postgemiddelde van 190 op een werkdag![]()
Ik ook niet maar als je een hele week van 9 tot 20 hebt gewerkt dan verdient Bo een steuntje in de rugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Zal ik happen of zal ik het gewoon laten gaan...? Ik denk het 2equote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als je een hele week van 9 tot 20 hebt gewerkt dan verdient Bo een steuntje in de rug![]()
Dordogne viel me ei'k een beetje tegen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dordogne is mooi hè!?
Waar in de Dordogne ben je geweest?
Nee, ik woon niet samen. Maar elkaar 1 weekend in 5 weken zien is niet bijster veelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou en? Je woont toch niet samen?![]()
Prima verhuizing gehad, vorige week vrijdag alles naar m'n ouders, daar alles schoongemaakt en de helft weggemiktToen dinsdag alles naar Eindhoven gebracht, wat ingeruimd, naar Ikea geweest, en woensdag de hele dag aan het klussen geweest
En nu bijna klaar
Op wat kleine dingetjes na
Als in...? AZ als voornaam? initialen? ...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
sodeju, is ook zoken jij toevallig ene AZ?
![]()
![]()
Het gedeelte waar ik zat was erg mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dordogne viel me ei'k een beetje tegen...![]()
We zaten bij Le Bugue in de buurt.. (Was vast vlak bij veerman)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.htmlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:46 schreef Xtreem het volgende:
Als in...? AZ als voornaam? initialen? ...?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik happen of zal ik het gewoon laten gaan...? Ik denk het 2e
quote:
haar wel?quote:
Jij wil over zo'n uitgewoonde hoer 'milf' heen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |