Ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wie heeft er überhaupt nog zakdoeken?
Die komen het huis niet uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan zo'n vies snot-ding in je broekzak proppen?.
Zeg jij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is onaantrekkelijk.
Stop je hem dan ook tussen de kussens van de bank net als mijn oma deed?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die komen het huis niet uit
Buitenshuis alleen tissues
Zo hoort een vrouw van stand zich idd niet te gedragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent onbeleefd en onnodig beledigend.
Da's pas onaantrekkelijk.
Ik ben lief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent onbeleefd en onnodig beledigend.
Da's pas onaantrekkelijk.
Mja.. en dan als je dan met je hand tussen de kussens zit dan grijp je in zo'n harde, uitegdroogde snottebel..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stop je hem dan ook tussen de kussens van de bank net als mijn oma deed?
Dat was leuk op bezoek gaan mên.
Dat ze buiten bed neuken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar dat "ik slaap in bed" voor staat.
Ik hou niet van mensen die zich te eager opstellenquote:
True..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zich te eager opstellen
I need a good hunt. The hunt is often better then the catch.
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze buiten bed neuken?
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?
de nieuwe TMM, oftewel compleet te negeren topicneuroot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is pievdb nou weer?
Nah, vertelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. ben.
Ja precies, het is een soort CDP als ie weer iets over een nieuwe breezer-artiest postquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de nieuwe TMM, oftewel compleet te negeren topicneuroot.
Ik mis de optie: luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?
Een Belgische homo die Ang3l leuk vindt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is pievdb nou weer?
Dan vul je hem niet in, sheesh.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat doe je zaterdagnacht?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, vertelOf moet ik er zelf achterkomen?
Deze zin zou je kunnen verkeerd kunnen interpreteren en dus de conclusie trekken dat ik hém leuk vind.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een Belgische homo die Ang3l leuk vindt.
Alsof iedereen dat al niet weet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
Een lekkere vent warm houdenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Hissy hissy hissy fit.
TheaterMaMa is lief.
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan vul je hem niet in, sheesh.
Ik heb hem gewoon niet ingevuld, i.p.v. dat "ik slaap in bed". Want ik mag niet liegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.
(denk ik)
Okee, dat kan ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.
(denk ik)
Ik weet alleen nog niet welke, maar dat merken we gedurende de dag welquote:
Het arme wief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ze drijft nu ergens in ene tentje.
Zo dreef ze ook een keer heel schattig in centerparcs uit de golven zo de vloer op, ondertussen gillend "Free willy, free willy".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het arme wief.
Ze drijft van de wereld af.
Heus waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo dreef ze ook een keer heel schattig in centerparcs uit de golven zo de vloer op, ondertussen gillend "Free willy, free willy".
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem gewoon niet ingevuld, i.p.v. dat "ik slaap in bed". Want ik mag niet liegen
ik vind 'm zelf ook ineens te onduidelijk ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef wonderer het volgende:
Okee, dat kan ook.
Wel een beetje apart, dat zo'n antwoord voor meerdere interpretaties vatbaar is.
Spontaan is wel leuk, maar meer dan 5 z's in 1 woord niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/dannysport
Wat zou je openingszin bij deze zijn, Vlarp?
Persoonlijk vind ik dat 'spontane' mensen eigenlijk een nekschot verdienen.
Wat houdt een 'spontaan' mens in?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlatenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heus waar?
Dat soort dingen heb ik nodig.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"
"Fuck off, commandeer je hondje en blaf zelf."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Vlarp het volgende:
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"
*proest*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlaten
quote:
Alsof ik serieus zo zou openen bij iemand...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
"Fuck off, commandeer je hondje en blaf zelf."
Met nadruk op verpletterend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlaten
Geen idee, ik ben niet op de hoogte van jouw zwoele versiertrucsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik serieus zo zou openen bij iemand...
De eerste keer dat ik haar ontmoette had ze een shirt aan en een schaar om hara nek hangen en mocht iedereen een stuk van haar shirt afknippen. Aan het eind van de avond was alleen 't kraagje over.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met nadruk op verpletterend.
En op indruk.
Ha ha.
Veel bier, denk ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, ik ben niet op de hoogte van jouw zwoele versiertrucs
Ik gebruik liever dan nog "Hoi, hoe is het?" dan dat ik op die manier zou openen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is prachtig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar ontmoette had ze een shirt aan en een schaar om hara nek hangen en mocht iedereen een stuk van haar shirt afknippen. Aan het eind van de avond was alleen 't kraagje over.
Vlarp kan hele leuke trucjes met breezerflesjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Voorspelbare reactiequote:acereject: Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!
--------------------------------------------------------------------------------
Vlarp: sterf
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vlarp kan hele leuke trucjes met breezerflesjes.
Ik drink geen breezer maar doe het met bier en ik ben de jouwe zaterdagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?
Ik heb een veel te goed selectief geheugen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?
Ik doe het toch liever met wat anders hoor..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geen breezer maar doe het met bier en ik ben de jouwe zaterdag
Naar...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb een veel te goed selectief geheugen.
Ik zal proberen het te wissen voor je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:20 schreef Vlarp het volgende:
Naar...
Centraal station: 13:30 uur..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
Aapjes, waar kan ik jullie zaterdag bekijken?
Bij de Famequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
Aapjes, waar kan ik jullie zaterdag bekijken?
Dan ben ik druk bezig te verhuizen. Waar zijn jullie 's avonds?quote:
Op een plek waar jij niet durft te komen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ben ik druk bezig te verhuizen. Waar zijn jullie 's avonds?
Yes. But pizza - now, pizza I have enormous respect for. And of course beer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
You have no respect for cognitive reverie, you know that?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op een plek waar jij niet durft te mag komen.. vanwege de leeftijdsgrens
Reguliersdwarsstraat? Conformisten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op een plek waar jij niet durft te komen..
Niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan toch niet naar de Exit heh?
quote:Kjoetieboj: hoi
btjuh: Hoi, ik verbaas me af en toe hoe foto en nickname toch van elkaar kunnen verschillen.
Kjoetieboj: mazzel
Ik geloof dat ik juist daar uiterst welkom ben. Mede door type's als jij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan toch niet naar de Exit heh?
Ik moest ook lachen ja. Ik verwachtte een 17 jarig huppelkutje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een Kjoetieboj van 29 jaar?.
Die vind ik te gemakkelijk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef pievdb het volgende:
Oooohw, ja, laten we Belgjes pesten.
volgende topictitle: Belgje pesten: wie doet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |