Ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Wie heeft er überhaupt nog zakdoeken?
Die komen het huis niet uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan zo'n vies snot-ding in je broekzak proppen?.
Zeg jij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp is onaantrekkelijk.
Stop je hem dan ook tussen de kussens van de bank net als mijn oma deed?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die komen het huis niet uit
Buitenshuis alleen tissues
Zo hoort een vrouw van stand zich idd niet te gedragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent onbeleefd en onnodig beledigend.
Da's pas onaantrekkelijk.
Ik ben lief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent onbeleefd en onnodig beledigend.
Da's pas onaantrekkelijk.
Mja.. en dan als je dan met je hand tussen de kussens zit dan grijp je in zo'n harde, uitegdroogde snottebel..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stop je hem dan ook tussen de kussens van de bank net als mijn oma deed?
Dat was leuk op bezoek gaan mên.
Dat ze buiten bed neuken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar dat "ik slaap in bed" voor staat.
Ik hou niet van mensen die zich te eager opstellenquote:
True..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zich te eager opstellen
I need a good hunt. The hunt is often better then the catch.
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze buiten bed neuken?
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?
de nieuwe TMM, oftewel compleet te negeren topicneuroot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is pievdb nou weer?
Nah, vertelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |