Ja precies, het is een soort CDP als ie weer iets over een nieuwe breezer-artiest postquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de nieuwe TMM, oftewel compleet te negeren topicneuroot.
Ik mis de optie: luiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat ze uberhaupt niet neukten... de andere opties zijn toch top, bottom en versatile?
Een Belgische homo die Ang3l leuk vindt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is pievdb nou weer?
Dan vul je hem niet in, sheesh.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. ben.
Wat doe je zaterdagnacht?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, vertelOf moet ik er zelf achterkomen?
Deze zin zou je kunnen verkeerd kunnen interpreteren en dus de conclusie trekken dat ik hém leuk vind.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een Belgische homo die Ang3l leuk vindt.
Alsof iedereen dat al niet weet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Vlarp het volgende:
Uhm, alsof iedereen moet weten dat ik top, bottom of vers. ben.
Een lekkere vent warm houdenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Hissy hissy hissy fit.
TheaterMaMa is lief.
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan vul je hem niet in, sheesh.
Ik heb hem gewoon niet ingevuld, i.p.v. dat "ik slaap in bed". Want ik mag niet liegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.
(denk ik)
Okee, dat kan ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De optie "Ik slaap in bed" geeft voornamlijk aan dat iemand schijt heeft aan die vraag en het als een minder belangrijk iets ziet.
(denk ik)
Ik weet alleen nog niet welke, maar dat merken we gedurende de dag welquote:
Het arme wief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ze drijft nu ergens in ene tentje.
Zo dreef ze ook een keer heel schattig in centerparcs uit de golven zo de vloer op, ondertussen gillend "Free willy, free willy".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het arme wief.
Ze drijft van de wereld af.
Heus waar?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo dreef ze ook een keer heel schattig in centerparcs uit de golven zo de vloer op, ondertussen gillend "Free willy, free willy".
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem gewoon niet ingevuld, i.p.v. dat "ik slaap in bed". Want ik mag niet liegen
ik vind 'm zelf ook ineens te onduidelijk ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef wonderer het volgende:
Okee, dat kan ook.
Wel een beetje apart, dat zo'n antwoord voor meerdere interpretaties vatbaar is.
Spontaan is wel leuk, maar meer dan 5 z's in 1 woord niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/dannysport
Wat zou je openingszin bij deze zijn, Vlarp?
Persoonlijk vind ik dat 'spontane' mensen eigenlijk een nekschot verdienen.
Wat houdt een 'spontaan' mens in?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlatenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heus waar?
Dat soort dingen heb ik nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |