quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"
"Fuck off, commandeer je hondje en blaf zelf."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef Vlarp het volgende:
"Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!"
*proest*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlaten
quote:
Alsof ik serieus zo zou openen bij iemand...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
"Fuck off, commandeer je hondje en blaf zelf."
Met nadruk op verpletterend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme jij. Mama zal een verpletterende indruk op je achterlaten
Geen idee, ik ben niet op de hoogte van jouw zwoele versiertrucsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik serieus zo zou openen bij iemand...
De eerste keer dat ik haar ontmoette had ze een shirt aan en een schaar om hara nek hangen en mocht iedereen een stuk van haar shirt afknippen. Aan het eind van de avond was alleen 't kraagje over.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met nadruk op verpletterend.
En op indruk.
Ha ha.
Veel bier, denk ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, ik ben niet op de hoogte van jouw zwoele versiertrucs
Ik gebruik liever dan nog "Hoi, hoe is het?" dan dat ik op die manier zou openen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is prachtig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar ontmoette had ze een shirt aan en een schaar om hara nek hangen en mocht iedereen een stuk van haar shirt afknippen. Aan het eind van de avond was alleen 't kraagje over.
Vlarp kan hele leuke trucjes met breezerflesjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Voorspelbare reactiequote:acereject: Hoi, ik wil wat meer weten over je, dus vertel eens wat!
--------------------------------------------------------------------------------
Vlarp: sterf
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vlarp kan hele leuke trucjes met breezerflesjes.
Ik drink geen breezer maar doe het met bier en ik ben de jouwe zaterdagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?
Ik heb een veel te goed selectief geheugen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
O god.. ben je dat nou nog niet vergeten?
Ik doe het toch liever met wat anders hoor..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geen breezer maar doe het met bier en ik ben de jouwe zaterdag
Naar...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb een veel te goed selectief geheugen.
Ik zal proberen het te wissen voor je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:20 schreef Vlarp het volgende:
Naar...
Centraal station: 13:30 uur..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
Aapjes, waar kan ik jullie zaterdag bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |