abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 20:00:30 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50796614
Wow, Simon al een guppy diploma.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef pinquit het volgende:
ik ben nogsteeds niet met max wezen zwemmen, het zwembad is te ver om te wandelen (als je erna nog wil zwemmen dan) en op de fiets kon ie in de winter pas. (we hebben geen auto) ik ga dit seizoen misschien wel een keertje ofzo.. op de fiets. of misschien kan ik met een vriendin gaan met auto.
Laat maar even weten als je gaat, kunnen we misschien een 'pas-op-de-baby/dreumes-terwijl-de-ander-zich-aankleed' deal sluiten.

We zijn op vakantie drie keer gaan zwemmen. Steeds weer een succes. Morgen gaat ze voor het eerst naar het tweede groepje. Spannend. Indeling is hier op basis van leeftijd.

Merlijn en Michelle al brons. Elise is helemaal een waterrat. Die diploma's hebben we 'bij ons' ook, met dan nog eigen certificaten erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50802883
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:53 schreef Bright het volgende:

Ze is ook al een beetje bezig met de schoolslag 'Vissestaartje, naar je billen, rondje en *pats*'
bij ons heet dat "kikkervoeten, vliegtuig, potlood"
uit een aspergernest
  maandag 25 juni 2007 @ 16:50:19 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50825595
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Anna gaat morgenavond op voor brons. *ril*
Eigenlijk was de selectie vorige week, tijdens onze vakantie. Omdat er vorige week wat meer op vakantie waren, keken ze vanochtend ook nog. Ben zo zenuwachtig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 25 juni 2007 @ 18:36:17 #104
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50829145
yppy, michelle heeft al een jaar of 1,5 brons , sorry als je dacht dat ze het pas net had
en veel sucses morgen met het brons!

en hier moeten ze dus in diep(1,50 mtr) onderwater een rondje draaien, en ook in diep water vanaf 2 meter naar de kant zien te komen. Wat raar dat het zoveel verschilt per zwembad terwijl het hetzelfde diploma is.
Overigens springt michelle nu al los het water in, pakt de kant vast en raced hangend aan de kant het zwembad rond , tot angst van mama, (zie maar eens zo snel aan de kant waar het kind staat te komen) en trots van de zwemjuf (wat goed!)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50829337
Brons is hier pas vanaf 1 jaar. Babytjes kunnen niet eens staan, hoe werkt het dan als ze voor brons door het water moeten lopen/een loopbeweging maken?
Zilver vanaf 2 jaar en goud vanaf 3 jaar. Vind de beschrijvingen voor de diploma's ook meer bij deze leeftijden passen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Randa_v op 25-06-2007 18:49:12 ]
pi_50830532
Hier was het zo, dat als ze de trapbewegingen in het water maken, dat dat goed was.
Ik hield Sarah dan met gestrekte armen vast.
Sarah was een half jaar toen ze haar diploma Brons kreeg.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50830783
Ben blij dat ze het hier bij ons later doen. Merlijn is nu bijna 1,5.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:13:08 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50835014
Ik ben wel erg blij dat het nu kan, want ik werk bijna elke dinsdagavond. Dat was heel lastig geweest om een andere keer te kunnen, nu komt zilver pas over een jaar en dan kan ik hopelijk weer.
*OUD heilige*
pi_50836769
als het goed is gaan we morgen weer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:15:42 #110
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50847279
geloof dat michelle een maand of 10 was, toen kon ze overigens al langs de tafel en aan de hand meestappen. ook bij ons was alleen loopbewegingen al voldoende.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50847751
Anna, vanavond heel veel succes! En dat je een mooie 'bronzen plak' mag verdienen
En YPPY, jij hoeft't toch niet te doen? Gewoon normaal doen hoor begrijp het wel hoor
pi_50848795
Gisteren niet gezwommen omdat er weer teddybeerdiploma zwemmen was. Erna konden we dan gaan zwemmen, maar dat was pas rond half 11. En toen lag Sarah al weer in bed, ze was zo moe!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50848810
succes vanavond Anna en heel veel plezier!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:38:36 #114
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50850043
Bij ons is er een grote groep, de volgende groep is voor lopende kindjes. Maar een aantal heeft nu dus guppy 1 gehaald, vraag me af hoe het dan verder gaat, want we doen nu niets anders dan voor het diploma.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:38:47 #115
94046 PM-girl
pi_50850053
YPPY, succes he
*
pi_50851458
Onze dochter zwemt al vanaf 3 maanden. Vandaag horen we (zaterdag wordt ze 4) dat ze niet naar de lesgroep mag omdat ze het afgelopen jaar te weinig is geweest en dat ze op een gewone wachtlijst moet...minimaal 8 maanden )

Sorry...msschien off-topic, maar ik ben een beetje pissed.....Een wachtlijst voor zwemmen in Nederland!!!!!!! Ongeloofelijk. Zeker omdat schoolzwemmen ook al weg is (of komt het weer terug, omdat er teveel kinderen verzuipen?)
pi_50852253
Een wachtlijst voor zwemmen, jeetje!! wat erg! ik hoor overal over wachtlijsten, maar met zwemmen? zeker ongelooflijk, tis toch belangrijk!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50854672
Ja, basset. Er zijn inderdaad wachtlijsten om te zwemmen. Echt belachelijk! Blijkbaar is er nog te weinig animo bij de politiek. Dit is toch ook een soort school? Waarom doen ze daar dan niks aan?

Heb je nog ergens anders geinformeerd? Misschien dat het ergens kleiner is. Bij ons was (dacht ik) de wachttijd zo'n maand of 2 en was het zelfs een keer dat we wel weer direct konden beginnen. (We waren er een klein tijdje ertussenuit; prompt dat Elise niet echt meer durfde. Gelukkig is dat wel helemaal weg )
pi_50857595
Bij ons zijn er ook wachtlijsten voor het zwemmen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:17:53 #120
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50857670
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Bright het volgende:
Dit is toch ook een soort school?
Nee. Babyzwemmen met kindertjes van 1 jaar of nog jonger is leuk tijdverdrijf voor de moeders
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50927013
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nee. Babyzwemmen met kindertjes van 1 jaar of nog jonger is leuk tijdverdrijf voor de moeders
alleen voor moeders?
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:11:20 #122
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50927824
En vaders en opa's en oma's
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:30:34 #123
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50940071
Anna is geslaagd. Het was echt een leuk gebeuren. Met veel mensen die kwamen kijken en een echte diploma uitreiking. Ze heeft zelfs een cadeautje en een ballon gekregen. Was een succes.
*OUD heilige*
pi_50940582
Mijn zus is gisteren voor het eerst met mijn neefje gaan zwemmen en hij vond het geweldig! Helemaal niet bang ook.

Zo leuk om te horen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:45:57 #125
94046 PM-girl
pi_50954181
Anna
*
pi_50960204
Anna, gefeliciteerd!! Heb je ook genoten?

EN neefje van DarkElf, leuk he? dat natte spul waar je zo doorheen valt.
Elise is weleens heel verbaasd geworden dat je zomaar erdoorheen zakt, terwijl ze al lang op (baby)zwemmen zat
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:43:58 #127
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50972879
Het gewone zwemmen vindt ze altijd erg leuk, het afzwemmen vond ze wat minder. Het lopen in het ondiepe vindt ze niet zo leuk, de rest was het weer lachen en spetteren.

Elise heeft helemala gelijk, water is ook gek.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')