quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef Nightwulf het volgende:[..]
Beetje late reactie misschien, en inderdaad , dat ene kind van mij is natuurlijk geen bewijs dat babyzwemmen astma veroorzaakt.
Maar als je
hier of
hier en vooral
hier leest, dan vraag ik me serieus af of het plezier dat je hebt van het zwemmen met je baby opweegt tegen de mogelijke risico's.
Ga in de stad wonen. Lekker veel smog, Niet in meertjes zwemmen wegens allerlei rare bacillen en ziektes. Ik zou je eigen groenten gaan verbouwen dan heb je alleen gezond, tenzij je bodem is vervuilt uiteraard
![]()
. Als je kindje kruipt zou ik het nog verbieden om die handjes in de mond te stoppen.
Het zijn mogelijke risico's. Net als je kunt worden aangereden en bijvoorbeeld de vangrail inklapt met de uk in de auto.
Volgend jaar krijgen we een onderzoek hoe slecht het wel niet is om je kindje buiten te laten slapen/mee te nemen op de fiets/geen spijkerstof kleertjes aan/etc/etc.
De meeste zwembaden liggen in steden trouwens. Waar veel luchtverontreiniging is dus dat het astma gemiddelde daar hoger ligt vind ik niet zo vreemd.
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.