abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:40:27 #51
156412 hestria
erg gastvrij
pi_48782802
Ik ben met michelle vanaf 8 weken gaan babyzwemmen, eerst 10 min en daarna steeds meer, de eerste keren zijn voor een baby erg inspannend en een hele les van 30 min houden ze niet vol (veel te veel te zien). tijdens baby zwemmen kon ik michelle gewoon vasthouden, we deden liedjes zingen, maar ook onderwater, bellen blazen, van de kant het water in springen, Lees kind op de rand zetten en met een boogje van de kant weer in het water tillen. Op de rug drijfen. Nu ze in de dreumes groep zit, gaat om de week de bodem omhoog en kan ze dus zelf lopen, nu moeten ze ook hoepels van de bodem pakken en zo, onderwater door een boog heen, van de kant springen. en natuurlijk ook weer veel zingen.
Michelle is wel helemaal watervrij, ze doet zelf haar haren natmaken, gaat zelf kopje onder, en springt zo het water in, het belangrijkste is dat ze gewend is om onder water te geraken, en dus niet in paniek raakt maar gewoon opstaat(maar dan nog moet je oppassen). Over dat astma verhaal heeft onze zwem juf verteld dat het zwemmen geen invloed heeft op het wel of niet astma krijgen omdat de gloor dosering niet hoog genoeg is.

hier hebben we trouwens 4 grote kleedhokjes, en tijdens het baby/dreumes/peuterzwemmen staat er een box vol met aankleed kussens, dus kan je je kindje in het zwembad al aankleden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:52:52 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48783156
Inderdaad Hestria, een les kan te lang zijn.
Ik vind nu 3 kwartier nog behoorlijk lang voor 6 maanden oude kindjes. Een half uurtje is eigenlijk genoeg (dan skip maar de helft van de liedjes!!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48788187
hier was het de eerste keer een kwartier, de keer erna ook en daarna gewoon het hele half uur. Sarah vond het zo leuk, dat ze er niet uit wilde. Huilen geblazen hihi
Onze groep is niet zo heel groot, dus iedereen heeft wel plek voor een omkleedkussen (in het zwembad een stuk of 10). De kindjes voor de les na ons zitten dan allang in het water.
Meestal ga ik na het zwemmen eerst een tijdje douchen met Sarah. Heerlijk vind ik dat.
Verder doen wij hier ook allemaal spelletjes en elke les gaan we 1 of 2 keer onder water.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_49098045
we hebben net weer lekker gepoedeld
uit een aspergernest
pi_49103454
wij vanmorgen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:57:19 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49180431
Welke liedjes zingen jullie?

Wij hebben aan het begin:
weet je wat ik het allerliefste doe
ik ga zo graag naar het zwembad toe
lekker spelen in het grote bad
m'n hoofd onder water en ik word kletsnat

spetter, spetter, de spetter, spetter, de spetterderspat
(en nog twee coupletten)

En verder bijv:

De kindjes in de bus gaan rond en rond

Visje, visje, in het water
Visje, visje in de zee
Visje, visje, kun je zwemmen
Visje, visje zwem dan mee
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49182789
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef CrazyMoon het volgende:
wij vanmorgen
waar zwem jij?
Wij in de sprank
uit een aspergernest
pi_49182965
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef YPPY het volgende:
Welke liedjes zingen jullie?

Wij hebben aan het begin:
weet je wat ik het allerliefste doe
ik ga zo graag naar het zwembad toe
lekker spelen in het grote bad
m'n hoofd onder water en ik word kletsnat

spetter, spetter, de spetter, spetter, de spetterderspat
(en nog twee coupletten)

En verder bijv:

De kindjes in de bus gaan rond en rond

Visje, visje, in het water
Visje, visje in de zee
Visje, visje, kun je zwemmen
Visje, visje zwem dan mee
van alles....
twee emmertjes water halen
liedje van krokobil
in het zwembad word je nat
ik heb mijn beertje meegenomen
de 7sprong

maar ook gewoon oefeningen zonder liedje

an als afsluiting altijd "op een klein stationnetje"
uit een aspergernest
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:53:06 #59
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49185560
in het begin, zingen we

in het zwembad, in het zwembad,
wordt je nat, wordt je nat,
overal is water, overal is water,
spat spat spat, spat spat spat

daarna het regent, daarna 2x van voor naar achteren, laatste keer snel. en dan beginnen we aan de les.

einde van de les is altijd in de manenschijn, en gelijk erachter aan abrikoos deksel op de doos, een apel en een peer, tot de volgende keer, Daag!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:16:44 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49186546
Wij zongen veel verschillende liedjes.

Zwarte zwanen-witte zwanen, Visje in het water, alle eendjes..

De vaste liedjes bij bepaalde handelingen:
quote:
Meestal aan het begin:

1, 2, 3, 4.. Spetter dan, spetter dan.
1, 2, 3, 4.. Spetter met plezier.
Met je handjes op en neer..
Doe het daarna nog een keer..
1, 2, 3, 4.. Spetter met plezier.

en dan nog een keer met de voetjes ipv de handjes.
quote:
Op een klein stationnetje 's morgens in de vroegte..
Stonden zeven wagentjes netjes op een rij..
En het machienistje draaide aan het wieletje..
Hakke hakke puf puf.. Brobbelennnn....
*en dan samen met je kind met je mond in het water blazen*

Hakke hakke puf puf.. Mammmma weggg....
*alleen moeder onder, kind boven water houdend*

Hakke hakke puf puf.. Weg ben jijijijijijij....
*kindje onder water*

De allereerste keren onder water ging het dan Weg zijn wij... en dan samen onderwater. Later als de kleintjes wat meer gewend waren werd het Weg ben jij..
quote:
Het regen, het regent werd altijd gebruikt als er water over de bolletjes ging.

(Na de les stond dan ook iedereen nog het regent te zingen onder de douche )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:31:26 #61
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49187175
Klinkt echt leuk zeg! 25 mei gaan we dus een weekje met mijn ouders mee op vakantie, naar Duitsland.
Daar komt ws Kims vuurdoop met zwemmen. Mjn ouders ziet ook al helemaal zitten. Vinden het leuk dat ze er dan ook bij zijn. Ik ga maar vast opschrijven wat er allemaal mee moet. Gelukkig huren we een grote auto.
pi_49201652
Wij zingen steeds wat anders, maar vaak Helicopter, Helicopter.
En "zo gaat de molen" ennuh.. weet eigenlijk niet haha
op het laatst: "zeg maar dag met je handje"
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:50:59 #63
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_49206116
Ben heel benieuwd naar het baby zwemmen! Het lijkt mij errug leuk om met de kleine te gaan zwemmen!
Najaaa moet nog wel ff geduld hebben de kleine moet nog geboren worden!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_49213672
t_igger, ook als die nog niet is geboren kun je babyzwemmen hoor
Schijnt erg ontspannend te zijn om met dikke buik lekker te dobberen (tussen al die andere dikbuikigen in)
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:20:32 #65
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_49216301
pfff verkeerde ingelogd
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_49216324
hihihi dat wordt voor t_igger lastig... die heeft namelijk geen dikke buik.
Die heb ik
Hier wordt het babyzwemmen als het even kan papa activiteit straks.
pi_49217000
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef wendytje het volgende:

[..]

waar zwem jij?
Wij in de sprank
wij in Meppel, bad hesselingen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:48:43 #68
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_49217216
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef Nightwulf het volgende:
babyzwemmen gedaan, mijn kind heeft nu astma!
hadden ze dat maar eerder ontdekt
waarom zou je het risico nemen??
Je kind zal het je later niet kwalijk nemen dat je het niet hebt gedaan....
Te kort door de bocht... Welke garantie heb je dat je kind géén astma zou hebben als je níet was gaan babyzwemmen?

Wij hebben met twee kindren baby-gezwommen, niets aan de hand met de luchtwegen. Het enige 'nadeel' dat we er van ondervinden is dat de kinders zodra er een zwembad in beeld komt de neiging hebben om er in te springen.
pi_49218443
Bij ons in het bad wordt babypeuterzwemmen gegeven in twee groepjes een groep voor de 'lopertjes' en een groep voor de 'niet-lopertjes' Als de kinderen het koud krijgen of geen zin meer hebben staat het vrij om even in een ander bad te gaan (bijvoorbeeld in het bubbelbad of een klein badje met glijbaan). Er worden verschillende liedjes gezongen en oefeningen gedaan. ook altijd een keer onder water (als ouder en kind dat wil)

ook krijgen alle kinderen een stempel boekje en zijn er speciale "stempel dagen' dan worden er verschillende oefeningetjes gedaan en als de kinderen dat kunnen krijgen ze een stempel.

babyzwemmen kost bij ons 5euro per gezin dus ook als je met twee kinderen en twee volwassenen komt betaal je gewoon 5 euro (wel zeker 1 ouder per kind) de les duurt drie kwartier en bij de babys is het meestal de laatste paar minuten nog even opwarmen in het bubbelbad. en daarna kun je nog gewoon lekker gaan vrijzwemmen (zeker voor de peuters is dat leuk). bij ons wordt het ook niet gegeven in een instructiebad maar in een subtropisch zwemparadijs van een vakantiepark.
En omdat iedereen ook op verschillende tijden gaat is er eigenlijk altijd mogelijkheid om de baby's om te kleden.
pi_49219724
Hier in het zwembad mag je helemaal niet met je kind (onder de 2) in het bubbelbad ivm bacterien die in het warme water kunnen zitten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:05:37 #71
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49219876
Zo gaat de molen deden wij idd ook en

Een damespaard, een damespaard, een damespaard gaat zo...
* zachtjes op en neer hupsend door het water *
En een herenpaard, een herenpaard, herenpaard gaat zo...
* iets hoger op en neer hupsend door het water *
En een boerenpaard, een boerenpaard, een boerenpaard gaat ZOOOOOOOOO ! ! ! !
* wild door het water hupsend en bij ZOOOO ! ! ! kindje de lucht in 'gooien' *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_49235925
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Noli. het volgende:
Zo gaat de molen deden wij idd ook en

Een damespaard, een damespaard, een damespaard gaat zo...
* zachtjes op en neer hupsend door het water *
En een herenpaard, een herenpaard, herenpaard gaat zo...
* iets hoger op en neer hupsend door het water *
En een boerenpaard, een boerenpaard, een boerenpaard gaat ZOOOOOOOOO ! ! ! !
* wild door het water hupsend en bij ZOOOO ! ! ! kindje de lucht in 'gooien' *
die doen wij ook en ook de molen....
uit een aspergernest
pi_49257513
Geen paard, wel 'Hallo vriendjes...', over m'n hond Bingo, een [insert kleur] autootje, kikkertjes, en vele andere bekende liedjes, soms iets aangepast.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:32:48 #74
94046 PM-girl
pi_50487138
Mag ik hier even pimpen met het Guppy 1 diploma
*
pi_50487219
Stoere Simon
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:14:52 #76
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_50515762
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Te kort door de bocht... Welke garantie heb je dat je kind géén astma zou hebben als je níet was gaan babyzwemmen?

Wij hebben met twee kindren baby-gezwommen, niets aan de hand met de luchtwegen. Het enige 'nadeel' dat we er van ondervinden is dat de kinders zodra er een zwembad in beeld komt de neiging hebben om er in te springen.
Beetje late reactie misschien, en inderdaad , dat ene kind van mij is natuurlijk geen bewijs dat babyzwemmen astma veroorzaakt.
Maar als je hier of hier en vooral hier leest, dan vraag ik me serieus af of het plezier dat je hebt van het zwemmen met je baby opweegt tegen de mogelijke risico's.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  Milf zaterdag 16 juni 2007 @ 12:23:06 #77
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_50515989
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Beetje late reactie misschien, en inderdaad , dat ene kind van mij is natuurlijk geen bewijs dat babyzwemmen astma veroorzaakt.
Maar als je hier of hier en vooral hier leest, dan vraag ik me serieus af of het plezier dat je hebt van het zwemmen met je baby opweegt tegen de mogelijke risico's.
Ga in de stad wonen. Lekker veel smog, Niet in meertjes zwemmen wegens allerlei rare bacillen en ziektes. Ik zou je eigen groenten gaan verbouwen dan heb je alleen gezond, tenzij je bodem is vervuilt uiteraard . Als je kindje kruipt zou ik het nog verbieden om die handjes in de mond te stoppen.

Het zijn mogelijke risico's. Net als je kunt worden aangereden en bijvoorbeeld de vangrail inklapt met de uk in de auto.
Volgend jaar krijgen we een onderzoek hoe slecht het wel niet is om je kindje buiten te laten slapen/mee te nemen op de fiets/geen spijkerstof kleertjes aan/etc/etc.

De meeste zwembaden liggen in steden trouwens. Waar veel luchtverontreiniging is dus dat het astma gemiddelde daar hoger ligt vind ik niet zo vreemd.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:29:53 #78
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50516188
ik ben nogsteeds niet met max wezen zwemmen, het zwembad is te ver om te wandelen (als je erna nog wil zwemmen dan) en op de fiets kon ie in de winter pas. (we hebben geen auto) ik ga dit seizoen misschien wel een keertje ofzo.. op de fiets. of misschien kan ik met een vriendin gaan met auto.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:37:04 #79
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50519460
We hebben ca 2 weken geleden voor het eerst met Kim gezwommen. Ze vond het eerst wat eng, maar vooral heel erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:31:24 #80
103793 kozakken
Living the life
pi_50523081
Vandaag is Romme voor het eerst het water in geweest. Hij vond het echt ge-wel-dig
Ik geloof dat ik hem nog nooit zo enthousiast heb zien bewegen op alles. (Behalve dan mss op opa en oma )
Met Jonne hebben we ook gewacht tot een maand of tien. Dat is Romme nu ook.

Jonne vindt het al jaren geweldig. Hij is 'watervrij' en zwemt met bandjes. We hebben een fijne lerares die strakjes ook Jonne gaat lesgeven voor zijn A.

Ik vind het nogal een gedoe met al dat aan- en uitkleden. Maar oh... wat heb ik ook van Romme en Jonne genoten
pi_50569419
Merlijn heeft vandaag zijn teddyberen brons gehaald (is voor vanaf 1 jr).
Het was een "normale" zwemles, met een feestelijk tintje en ranja en koek na afloop van de diploma- uitreiking. Dit heeft hij moeten volbrengen:
quote:
Teddybeer Brons richtlijnen en vaardigheden
1. Zittend op de rand van het bad het water in gaan (hulp mag). Het kind begeeft zich in (voor
hem/haar) diep water, waarbij het hoofd onder water gaat.
2. Water over het hoofd spetteren.
3. Aan de hand loopbewegingen maken in het water.
4. Liggend op de buik 5 meter door het water getrokken worden.
5. Liggend op de rug 5 meter door het water getrokken worden.
Bron: www.envoz.nl
pi_50572128
Goed zo Merlijn!
Sarah heeft die een paar maanden geleden ook gehaald!

Leuk om te lezen dat alle kindjes zo genieten in het water.
Ik zwem nu al weer zo'n 9 maand met Sarah en ze geniet er nog steeds van, tis een echte waterrat. Zo beweeglijk. En als ik haar zo zie genieten, dat geniet ik ook!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50572407
Bij ons kun je twee keer per jaar op, en toen hij net 1 was vond ik het nog te vroeg. Nu vind ik het leuk, volgend jaar de volgende. Oma en pappa waren mee wezen kijken en er zijn veel foto's gmaakt. Leuk zoiets. Ik zwem sinds mei vorig jaar, al een jaar dus.
pi_50573001
Bij ons kunnen ze ieder half jaar ongeveer een knuffeltje verdienen. Ook met een "echte" diplomales en echte vaardigheden die bij de knuffel horen. Jop heeft al: eendje kwak, pim pinguin, kikkertje karel en.... jaap slingeraap, dacht ik
uit een aspergernest
  maandag 18 juni 2007 @ 13:32:00 #85
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50575186
goedzo Merlijn! Klinkt erg leuk trouwens. En dat is dat baby/dreumes zwemmen met een groep?
pi_50603863
Merlijn heel goed zeg!!!! Je allereersteste diploma

Elise gaat over een paar weekjes afzwemmen voor teddybeer goud. Ze heeft het ook zo erg leuk in het water, soms iets te enthousiast (dan heeft ze halverwege de les te weinig energie/zin om steeds onder water te gaan, alsof ze om de 2 minuten onder water moet )

Woensdag weer zwemmen (Dan mag het gelukkig ook weer met het geplakte gat in haar hoofd)
pi_50603892
wat goed Merlijn!!
Volgens mij hebben we dat hier niet...

Hmm ik heb eigenlijk wel zin om te gaan zwemmen vandaag... Misschien dat ik straks ook maar eens ga...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:05:59 #88
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50604236
goed hoor! dat merlijn zijn tedyberen brons heeft gehaalt!

Michelle heeft ook haar teddyberen brons. Ze kon 3 weken geleden ook op voor het zilver maar heb haar nog niet op laten gaan, vind het niet echt ok dat ze 2 meter naar de kant moet zwemmen met 2 jaar. ook het zelfstandig een rondje onder water draaien vind ik erg veel.
pi_50604242
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:32 schreef kims_mama het volgende:
goedzo Merlijn! Klinkt erg leuk trouwens. En dat is dat baby/dreumes zwemmen met een groep?
De kinderen zitten per jaar in een groep van max 15 kindjes. 0 tot 1 en dan van 1-2 en 2-3. Hun zwemmen allemaal een half uurtjes. Daarna komt ouder kindzwemmen van 3-4, hun zwemmen een uur. Daarna kun je voor A gaan beginnen. Het sluit eigenlijk allemaal aan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:09:32 #90
94046 PM-girl
pi_50605531
Hier is het echt massaal. Van de week 18 ouders met baby, pfff, en dan is de groep nog niet eens vol!
*
pi_50606133
Zow he!
Onze groep is een stuk kleiner geworden sinds het begin.. nu nog maar zo'n 6 mama's en/of papa's met kindje.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50607284
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:05 schreef hestria het volgende:
goed hoor! dat merlijn zijn tedyberen brons heeft gehaalt!

Michelle heeft ook haar teddyberen brons. Ze kon 3 weken geleden ook op voor het zilver maar heb haar nog niet op laten gaan, vind het niet echt ok dat ze 2 meter naar de kant moet zwemmen met 2 jaar. ook het zelfstandig een rondje onder water draaien vind ik erg veel.
Ze hoeft niet 3 meter naar de kant te zwemmen hoor. Ze moet zelfstandig naar de kant kunnen komen, maar dat is wel in water waarin ze kunnen staan.

Ik zie nu wel dat ze zelf in het water moet springen en dan omdraaien en de kant vastpakken. En dat in diep water. Wel, dat kan ze niet, omdat dat nog nooit is geoefend. (Wel het springen en het zelfstandig op de kant klimmen etc. maar nooit 'voorzichtig'in het water springen, zodat ze de kant kan beetpakken)

Hier zitten we met zo'n 12 kinderen en dat lukt nog wel, maar veel meer moet het ook niet worden.
pi_50610475
Vanmorgen 1,5 uur gezwommen met Amber. Vnd het helemaal geweldig.

Bij ons blijken ze ook teddyberenzwemmen te hebben. Begint weer in oktober. Ik ga het denk ik wel doen met Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50610476
1x is meer dan genoeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50614771
wij zijn nooit op officieel baby/peuterzwemmen geweest maar gaan wel af en toe met ze zwemmen. altijd feest! afgelopen zondag nog, echt geweldig hoeveel lol ze dan hebben.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:07:32 #96
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50643597
Gister ook 1,5 uur gezwommen met Robin, waarvan een uurtje met Amber en Vicky Robin vindt het ook helemaal leuk en we gaan zeker voor de teddybeerdiploma's We gaan ook regelmatig met Robin gewoon zwemmen, hij is een echt waterratje en gek op gietertjes

Bright, ik vind het ook wel een behoorlijk verschil hoor, tussen het brons en zilver! Dat doe je niet zomaar even achter elkaar.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_50650454
Ik zie het verschil tussen brons en zilver niet echt als groot. Misschien ook wel omdat de oefeningen toch al wekelijks gedaan worden met de zwemles. Zilver kwam ook na ons bij het afzwemmen en het water waar ze moeten draaien is zo laag dat stelt niet heel veel voor, de kindjes hadden niet veel moeite met de oefeningen. Als je het wekenlijks doet is het verschil of de moeilijkheid niet heel groot meer. Merlijn doet afzwemmen volgend jaar om deze tijd weer maar dan voor zilver.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:34:20 #98
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50657603
Volgens mij haalde ik ook een paar berichtjes door elkaar
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_50680518
lol - Elise heeft al zilver en dat was niet zo'n probleem eigenlijk. Nu voor goud en volgens die richtlijnen lijkt het dan al dat ze moet kunnen zwemmen! (In diep water weer zelfstandig naar de kant komen waar ze vanaf is gesprongen... Dat noem ik dus zwemmen)

Ze is ook al een beetje bezig met de schoolslag 'Vissestaartje, naar je billen, rondje en *pats*'
pi_50682592
Het voordeel van de zwemlessen nu is wel dat als ze voor het grote A (vanaf 4 jr) mogen in een hoger groepje mogen starten door de ervaring die ze al hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')