Tsjah maar als ex feyenoorder moet je hem gewoon niet willen hebben. We hadden gewoon Jenner moeten kopen voor 1 miljoen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Allemaal goede redenen, maar toch. Hij is wel stukken beter dan De Mul.
In dat geval kan hij de spreekwoordelijke pot op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef twi het volgende:
En daaarnaast voelt Leo zich te groot voor vleugelspeler, hij wil in de spits.
Ja wel redelijk. Alleen zoals al opgemerkt, De Mul was weer kut met peren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:49 schreef Nashje het volgende:
Nog niks gezien van Ajax - Inter. Als ik het zo lees was 't eindelijk weer eens positief. Komt er nog wat over in het NOS Sportjournaal?
doe mij maar die kut met peren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Alleen zoals al opgemerkt, De Mul was weer kut met peren.
Zou een mooie club voor 'm zijn.quote:4/8/2006 - 'Monaco doet bod op Grygera'
(Gepost door RvN)
BRON: Eurosport
In de Italiaanse geruchtenmedia was Grygera een van de (diverse) namen die genoemd werd bij Torino. Iets concreter lijkt het Franse Monaco. Althans als we Eurosport mogen geloven. Volgens een exclusief bericht van de zender zou Monaco een bod hebben uitgebracht bij Ajax op de Tsjechische verdediger.
quote:V/d Sar twijfelt over contractverlenging
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 augustus om 09:12
Vorige maand gaf coach Sir Alex Ferguson aan graag het contract van goalie Edwin van der Sar tot 30 juni 2007 te willen verlengen met één seizoen. De 35-jarige Nederlander heeft echter in verklaringen aan Sporting Life laten dat een verlenging van zijn contract afhankelijk is van zijn fysieke gesteldheid.
“Op dit moment heb ik een contract tot 30 juni 2007. Ik heb de verhalen gelezen over een mogelijke verlenging van mijn contract, maar ik heb nog helemaal met niemand gesproken hierover. Mijn beslissing is afhankelijk van het feit of ik in staat ben om mijn vorm van het vorige seizoen vast te houden, zodat zowel ik als de coach tevreden kunnen zijn”, aldus de sluitpost.
Voor de Schotse oefenmeester is de doelman één van de steunpilaren in het elftal van The Mancunians. “Hij was afgelopen seizoen uitstekend in vorm. Hij was een toegevoegde waarde voor het elftal en kan dit nog enkele jaren zijn. Komend seizoen staan we er met onze keepers het best voor sinds het tijdperk Peter Schmeichel.”
De recordinternational en aanvoerder van het Nederlands elftal zal nog tot en met het Europees kampioenschap van 2008 aanblijven bij Oranje.
Perez speelde ook vanaf het middenveld. Dat lijkt me niet zijn ideale positie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:27 schreef Trancelocator het volgende:
De vonken sprongen er nou niet echt van af gisteren. Wel een sublieme goal van Sneijder. Stam, Vermaelen, Vertonghen en Gabri waren ook pluspunten. De Mul en Perez vielen tegen.
Maar goed, tegen Kopenhagen moet het dan echt gebeuren. Ze moeten natuurlijk niet nu al hun kruit gaan verschieten in een onbenullig toernooi als deze.
quote:Ajax in tijdnood
Uitgegeven: 4 augustus 2006 23:14
AMSTERDAM - Het vernieuwde Ajax zoekt vijf dagen voor de eerste ontmoeting in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen nog steeds vergeefs naar vorm. De Amsterdammers speelden vrijdagavond tijdens het eigen toernooi op het nippertje gelijk tegen de tweede keus van Internazionale: 1-1.
Trainer Henk ten Cate zag lijdzaam toe hoe zijn formatie nog als een onsamenhangend geheel oogt. De oefenmeester begon het duel met een groot deel van zijn beoogde basisformatie. Tom de Mul, Jan Vertonghen en Kenneth Perez moesten na rust plaatsmaken voor Mauro Rosales, Hedwiges Maduro en Markus Rosenberg. Na de drie mutaties speelde Ajax iets beter.
Waar de Amsterdamse club vecht tegen de klok heeft Internazionale nog alle tijd. De Italianen beginnen pas in september aan de competitie. Trainer Roberto Mancini van Internazionale liet Vieira, Grosso, Materazzi, Recoba, Burdisso, Cruz en Maxwell achter in Italië. Cambiasso en Adriano vielen halverwege de tweede helft in.
Tweede keus
Ajax kon ook tegen de tweede keus van Internazionale niet overtuigen. De Amsterdammers begonnen het duel met Wesley Sneijder als rechtshalf, Gabri centraal op het middenveld en Vertonghen als linkshalf. Ajax speelde na rust iets beter toen Gabri, Maduro en Sneijder het middenveld vormden.
Opmerkelijk was dat Perez in de eerste helft niet als linksbuiten acteerde. De van AZ overgekomen Deen zwierf zonder al te veel resultaat door de gehele voorhoede. Met Rosenberg stijf op de linkerflank won het aanvalspel van Ajax aan kracht. De treffer van Sneijder in de 86e minuut was een beloning voor het betere optreden van de Amsterdammers na rust.
Centrale verdedigers Jaap Stam en Thomas Vermaelen kregen tegen Internazionale hulp van de backs George Ogararu en Urby Emanuelson.
Ten Cate hield John Heitinga en Zdenek Grygera de hele wedstrijd aan de kant. De twee verdedigers krijgen misschien zaterdagavond tijdens het duel met Manchester United nog de kans om te bewijzen dat ze tegen FC Kopenhagen moeten beginnen. Na de wedstrijd tegen de Engelsen moet Ten Cate bepalen met welke spelers hij de Denen gaat bestrijden. Ajax maakte het de nieuwe trainer met het matige optreden tegen Internazionale niet makkelijker op.
Ben ik dan de enige die na gisteren niet positief is? Er moet nog heel erg veel gebeuren hoor, het was duidelijk niet goed...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:12 schreef -Wolf- het volgende:
Op nu.nl zijn ze weer lekker negatief over AJAX.
[..]
Ja dat wel, maar dat stuk vond ik wel erg negatief overkomen. Misschien omdat ik net wakker was toen ik het las.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die na gisteren niet positief is? Er moet nog heel erg veel gebeuren hoor, het was duidelijk niet goed...
En het is nog steeds een erg goede verdediger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef venomsnake het volgende:
toch leuk om Stam weer op de nederlandse velden te zien..![]()
1 van mijn favo spelers.![]()
Hij ontfutselde toch een keer mooi de bal van een half doorgebroken speler.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stam was wel goed gisteren. Meester in het inschatten van situaties, nu issie de snelste niet dus lost ie daar de dingen fantastisch mee op...
zeker weten, een topper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
En het is nog steeds een erg goede verdediger.
Helemaal mee eens. Gelukkig waren er een aantal duidelijke lichtpuntjes. Ik vond Maduro weer sterk spelen, de rust zelve. Goed werk ook van Stam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die na gisteren niet positief is? Er moet nog heel erg veel gebeuren hoor, het was duidelijk niet goed...
Die is in staking bij NAC omdat hij alleen nog maar in de spits wil spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk Leonardo niet gehaald? Ik weet dat het een ex-kakkerlak is maar hij kan wel behoorlijk ballen.
Hij had af en toe best dreiging naar voren, alleen liep die wisselwerking met De Mul niet goed. Bovendien moet zijn vertrouwen nog gaan groeien denk ik, waardoor aanvallende acties nog niet geheel uit de verf komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ogararu wel minder aanvallend dan Hatem, heb ik het idee.
Iets met komkommertijd zekerquote:'Ibrahimovic moest slecht spelen'
Geschreven door Matthias Frankema op zaterdag, 5 augustus om 12:44
Zlatan Ibrahimovic kreeg in zijn laatste periode bij Ajax de opdracht om slecht te spelen, zodat de transfersom van de Zweedse aanvaller zou zakken. Hij trok zich daar schijnbaar niets van aan, getuige zijn doelpunten tegen onder andere NAC Breda.
In opdracht van de Haarlemse/Italiaanse maffiaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:50 schreef jna het volgende:
wtfKijk dit journalistische hoogstandje op voetbalzone:
[..]
Iets met komkommertijd zeker![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef Urquhart het volgende:
Stam wat een topper
Qua nieuwe aankopen ben ik ook tevreden over Gabri en Ogararu, al moet Ogararu duidelijk nog even wennen, maar je ziet dat het een goede speler is.
Over De Mul ben ik minder tevreden, ik snap niet dat hij is teruggehaald.
Nou hij speelde gisteren zomaar even 3 spelers van Inter Milaan uit daar op de rechterkant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ogararu wel minder aanvallend dan Hatem, heb ik het idee.
Nee, verkopen die De Mul. Ik zie het nooit wat worden met hem. Gewoon te licht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
de Mul komt er mss ook wel hoor, het is imo niet een slechte en denk dat ie een soort Van der Meyde gaat worden, onzichtbaar maar toch ineens die goede voorzet
Gelukkig maken een paar users zoals jij niet de dienst uit bij Ajaxquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, verkopen die De Mul. Ik zie het nooit wat worden met hem. Gewoon te licht.
Ik vind eigenlijk dat hij bij lange na de selectie niet hoort te halen. Hij heeft geen actie, geen goede voorzet en geen explosiviteit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mss dat ie nooit basis speler zal worden maar een goede invaller kan het zeker worden, ik snap niet dat iedereen meteen roept dat spelers die net niet de basis halen meteen weg moeten, een brede slectie is ook wel handig namelijk...
Idd, Rosales zal toch wel in de basis komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gelukkig maken een paar users zoals jij niet de dienst uit bij Ajax.
Mss dat ie nooit basis speler zal worden maar een goede invaller kan het zeker worden, ik snap niet dat iedereen meteen roept dat spelers die net niet de basis halen meteen weg moeten, een brede slectie is ook wel handig namelijk...
Als je ziet hoe Henk Rosasles al een stuk beter heeft gemaakt.. dat kan ie ook bij de Mul doen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat hij bij lange na de selectie niet hoort te halen. Hij heeft geen actie, geen goede voorzet en geen explosiviteit.
Dat zie je nu al? Laten we nog maar even wachten tot de potjes waar het wel ergens om gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Henk Rosasles al een stuk beter heeft gemaakt.. dat kan ie ook bij de Mul doen..
En ze werken pas een paar weken samen. En Rosales is nu al een stuk beter. Grappig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Henk Rosasles al een stuk beter heeft gemaakt.. dat kan ie ook bij de Mul doen..
Aan het einde ook nog. Zie de hele meuk hier nog lachen toen we 'm voor 8 miljoen wisten te vekopen. Destijds werd dat aan z'n ene goal tegen Roma toegeschreven, en aan niks anders. Wat was iedereen blij dat 'ie weg was voor dat bedrag. En nu wil iedereen 'm terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef Kang-He het volgende:
Ach, de Mul is nog jong. Heeft nog alle tijd om zich te ontwikkelen terwijl Rosales eerste keus is. Aan Mandy ergerden we ons ook allemaal dood aan het begin.
Iedereen behalve jijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
iedereen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb ik het de ene zuignap uitgelegd, begint de andere weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Haruhi het volgende:
Zijn Heitinga en Rosenberg ineens geen helden meer twi?
Zuignap? Ik vraag het met gewoon af drol.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik het de ene zuignap uitgelegd, begint de andere weer
Bedankt voor je heldere en plausibele uitleg, twi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:41 schreef twi het volgende:
Rosenberg en Heitinga zijn helden, maar dan kan ik zo langzamerhand wel driekwart van de selectie een held noemen. Dus hou ik 't maar beperkt bij een absolute held
Zo beter?
Maar De Mul heeft ook geen aanknopingspunten laten zien. Waardoor je zegt van oké hij is nog niet de beste maar hij kan wel een goede gaan worden. Zoals je dat bij Manucharian en Mitea wel ziet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar okay, niet te snel oordelen. Ik geef hem nog een paar wedstrijden. (Maar wat De Mul tot nu toe heeft laten zien is niet veel soeps, daar kunnen we het wel over eens zijn)
Dat trieste klapvee dat ik gisteren op de tribune zat zou ik niet graag tussen zitten. Ga ik me alleen maar ergeren enzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:54 schreef -Wolf- het volgende:
Dan zit ik toch liever in het stadion.Heb je er al helemaal geen last meer van!
heb het dan over in z'n algemeenheid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat trieste klapvee dat ik gisteren op de tribune zat zou ik niet graag tussen zitten. Ga ik me alleen maar ergeren enzo.
De wedstrijdjes volgen is altijd leuk, maar dat kan ik thuis ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb het dan over in z'n algemeenheid.
Juist. Daarom zit ik vanavond lekker achter de buis ipv. in het stadion.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
De wedstrijdjes volgen is altijd leuk, maar dat kan ik thuis ookIk voel me niet thuis op het Amsterdam Tournament. Er hangt een te hoog oranje/az sfeertje.
Buitenspelers blijft gewoon een probleem eigenlijk. Ook met deze selectie zou je volgens mij nog altijd beter 4-4-2 kunnen spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:40 schreef twi het volgende:
De Mul is net 13, en de aanknopingspunten die Manucharyan en Mitea laten zien waren wel heel erg schaars. Vooral die roep om Mitea is echt totaal niet te begrijpen. De enige voorzet die hij heeft gegeven is die half geraakte bal op Van der Vaart tegen Feyenoord. Manucharyan raakte een bal goed vanaf links tegen Arsenal. En ook daar houdt het bij op. Moet je kijken hoe lang het Rosales heeft gekost om op het einde van vorig seizoen per wedstrijd een assist te geven. Ook meer dan anderhalf jaar.
Hij heeft het licht gezien!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het sfeertje was inderdaad om te janken. Volgend jaar geen AT meer voor mij iig.
Ik maak me al zorgen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:41 schreef Jasza het volgende:
40' Viborg [0 - 2] FC Copenhagen
28' [0 - 1] F. Berglund
38' [0 - 2] J. Grønkjær
Och, de dag zelf is altijd wel relaxed. In het stadion was het gisteren wel veul minder dan voorgaande jaren...quote:
Kom op Amsterdam, laat je horen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och, de dag zelf is altijd wel relaxed. In het stadion was het gisteren wel veul minder dan voorgaande jaren...
Jesperquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:41 schreef Jasza het volgende:
40' Viborg [0 - 2] FC Copenhagen
28' [0 - 1] F. Berglund
38' [0 - 2] J. Grønkjær
Denk het niet. Ingraven en schoppen; dat gaan die Denen doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:20 schreef -Wolf- het volgende:
Het worden wel leuke potten tegen Kopenhagen, dat is 1 ding wat zeker is.
Denk dat dat wel zal meevallenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Denk het niet. Ingraven en schoppen; dat gaan die Denen doen.
waar waar?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef twi het volgende:
Jan Vertonghen heerstZie nu z'n interview pas
Dit is idd geen Deen in de categorie Laudrupquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat mij opvalt is dat Perez tegenvalt.
Is er nog lang niet, maar vast wel een leuke voor de toekomst. Maar daar lopen er nog wel meer van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind Vertonghen wel een goede indruk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |