abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40501000
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Allemaal goede redenen, maar toch. Hij is wel stukken beter dan De Mul.
Tsjah maar als ex feyenoorder moet je hem gewoon niet willen hebben. We hadden gewoon Jenner moeten kopen voor 1 miljoen.
lollig
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:35:48 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40501417
En daaarnaast voelt Leo zich te groot voor vleugelspeler, hij wil in de spits.
pi_40501474
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef twi het volgende:
En daaarnaast voelt Leo zich te groot voor vleugelspeler, hij wil in de spits.
In dat geval kan hij de spreekwoordelijke pot op.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40501661
Nog niks gezien van Ajax - Inter. Als ik het zo lees was 't eindelijk weer eens positief . Komt er nog wat over in het NOS Sportjournaal?
pi_40501769
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:49 schreef Nashje het volgende:
Nog niks gezien van Ajax - Inter. Als ik het zo lees was 't eindelijk weer eens positief . Komt er nog wat over in het NOS Sportjournaal?
Ja wel redelijk. Alleen zoals al opgemerkt, De Mul was weer kut met peren.
lollig
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:57:00 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40501800
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DC4E30A573B6C52E

FFDS zal wel ffdshow zijn, lekker toch al die vage codecs. Gebruik gewoon divx of xvid 't Is in elk geval volgens mij een (korte?) samenvatting van beide wedstrijden
pi_40501969
VLC . Dank u. Inderdaad korte samenvatting. Goal van Sneijder is niet zo super goed te zien, maar ik vond 't al mooi om te zien hoe Manucharyan op z'n rug sprong .
pi_40502194
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja wel redelijk. Alleen zoals al opgemerkt, De Mul was weer kut met peren.
doe mij maar die kut met peren.
pi_40502213
Mooie montage, jammer van dat zingende manwijf
Woo-loo-loo!
pi_40502222
Zal wel al gepost zijn:
quote:
4/8/2006 - 'Monaco doet bod op Grygera'
(Gepost door RvN)

BRON: Eurosport

In de Italiaanse geruchtenmedia was Grygera een van de (diverse) namen die genoemd werd bij Torino. Iets concreter lijkt het Franse Monaco. Althans als we Eurosport mogen geloven. Volgens een exclusief bericht van de zender zou Monaco een bod hebben uitgebracht bij Ajax op de Tsjechische verdediger.
Zou een mooie club voor 'm zijn.
pi_40502246
Inderdaad. En dan kan Ajax er ook nog wat voor vangen.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 03:26:22 #212
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40503384
Ik schaam me als rasechte Ajacied dat ik me nooit in dit topic vertoon
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_40504930
Stam

De Mul heeft geen 1 goeie voorzet gegeven.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:25:58 #214
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_40504934
Ach, de Mul is nog jong. Heeft nog alle tijd om zich te ontwikkelen terwijl Rosales eerste keus is. Aan Mandy ergerden we ons ook allemaal dood aan het begin.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:27:09 #215
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40504944
De vonken sprongen er nou niet echt van af gisteren. Wel een sublieme goal van Sneijder. Stam, Vermaelen, Vertonghen en Gabri waren ook pluspunten. De Mul en Perez vielen tegen.

Maar goed, tegen Kopenhagen moet het dan echt gebeuren. Ze moeten natuurlijk niet nu al hun kruit gaan verschieten in een onbenullig toernooi als deze.
pi_40504995
quote:
V/d Sar twijfelt over contractverlenging
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 augustus om 09:12

Vorige maand gaf coach Sir Alex Ferguson aan graag het contract van goalie Edwin van der Sar tot 30 juni 2007 te willen verlengen met één seizoen. De 35-jarige Nederlander heeft echter in verklaringen aan Sporting Life laten dat een verlenging van zijn contract afhankelijk is van zijn fysieke gesteldheid.

“Op dit moment heb ik een contract tot 30 juni 2007. Ik heb de verhalen gelezen over een mogelijke verlenging van mijn contract, maar ik heb nog helemaal met niemand gesproken hierover. Mijn beslissing is afhankelijk van het feit of ik in staat ben om mijn vorm van het vorige seizoen vast te houden, zodat zowel ik als de coach tevreden kunnen zijn”, aldus de sluitpost.

Voor de Schotse oefenmeester is de doelman één van de steunpilaren in het elftal van The Mancunians. “Hij was afgelopen seizoen uitstekend in vorm. Hij was een toegevoegde waarde voor het elftal en kan dit nog enkele jaren zijn. Komend seizoen staan we er met onze keepers het best voor sinds het tijdperk Peter Schmeichel.”

De recordinternational en aanvoerder van het Nederlands elftal zal nog tot en met het Europees kampioenschap van 2008 aanblijven bij Oranje.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40505236
Vroeg opstaan is niet goed, maarja ff naar de ArenA voor me kaartje voor Kopenhagen-Ajax
pi_40505310
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:27 schreef Trancelocator het volgende:
De vonken sprongen er nou niet echt van af gisteren. Wel een sublieme goal van Sneijder. Stam, Vermaelen, Vertonghen en Gabri waren ook pluspunten. De Mul en Perez vielen tegen.

Maar goed, tegen Kopenhagen moet het dan echt gebeuren. Ze moeten natuurlijk niet nu al hun kruit gaan verschieten in een onbenullig toernooi als deze.
Perez speelde ook vanaf het middenveld. Dat lijkt me niet zijn ideale positie.
pi_40505538
Pfff
Net kaarten gehaald voor Ajax - RKC
Stond er om 9 uur precies en hij had nauwlijks kaarten voor zuid 2e ring en noord 2e ring
Volgens mij alleen maar kaartjes voor de 1e ring

Ik wil eigenlijk allleen op zuid zitten
Aangezien dat ik niet kon maar 2 kaartjes vor 113 gekocht

Had ik maar een seizoenskaart
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:53:49 #220
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40505892
Hehe....wel grappig dat het vanmiddag ook gaypareet is! Op naar mokum! latersss..voor diegene die ook komen ; tot vanmiddag/avond
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40506011
Wat een goal he van wessie
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40506236
Op nu.nl zijn ze weer lekker negatief over AJAX.
quote:
Ajax in tijdnood
Uitgegeven: 4 augustus 2006 23:14

AMSTERDAM - Het vernieuwde Ajax zoekt vijf dagen voor de eerste ontmoeting in de voorronde van de Champions League tegen FC Kopenhagen nog steeds vergeefs naar vorm. De Amsterdammers speelden vrijdagavond tijdens het eigen toernooi op het nippertje gelijk tegen de tweede keus van Internazionale: 1-1.

Trainer Henk ten Cate zag lijdzaam toe hoe zijn formatie nog als een onsamenhangend geheel oogt. De oefenmeester begon het duel met een groot deel van zijn beoogde basisformatie. Tom de Mul, Jan Vertonghen en Kenneth Perez moesten na rust plaatsmaken voor Mauro Rosales, Hedwiges Maduro en Markus Rosenberg. Na de drie mutaties speelde Ajax iets beter.

Waar de Amsterdamse club vecht tegen de klok heeft Internazionale nog alle tijd. De Italianen beginnen pas in september aan de competitie. Trainer Roberto Mancini van Internazionale liet Vieira, Grosso, Materazzi, Recoba, Burdisso, Cruz en Maxwell achter in Italië. Cambiasso en Adriano vielen halverwege de tweede helft in.

Tweede keus

Ajax kon ook tegen de tweede keus van Internazionale niet overtuigen. De Amsterdammers begonnen het duel met Wesley Sneijder als rechtshalf, Gabri centraal op het middenveld en Vertonghen als linkshalf. Ajax speelde na rust iets beter toen Gabri, Maduro en Sneijder het middenveld vormden.

Opmerkelijk was dat Perez in de eerste helft niet als linksbuiten acteerde. De van AZ overgekomen Deen zwierf zonder al te veel resultaat door de gehele voorhoede. Met Rosenberg stijf op de linkerflank won het aanvalspel van Ajax aan kracht. De treffer van Sneijder in de 86e minuut was een beloning voor het betere optreden van de Amsterdammers na rust.

Centrale verdedigers Jaap Stam en Thomas Vermaelen kregen tegen Internazionale hulp van de backs George Ogararu en Urby Emanuelson.

Ten Cate hield John Heitinga en Zdenek Grygera de hele wedstrijd aan de kant. De twee verdedigers krijgen misschien zaterdagavond tijdens het duel met Manchester United nog de kans om te bewijzen dat ze tegen FC Kopenhagen moeten beginnen. Na de wedstrijd tegen de Engelsen moet Ten Cate bepalen met welke spelers hij de Denen gaat bestrijden. Ajax maakte het de nieuwe trainer met het matige optreden tegen Internazionale niet makkelijker op.
pi_40506247
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een goal he van wessie
Zo scoort 'ie ze bij PES5 bij mij ook regelmatig.
pi_40506388
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:12 schreef -Wolf- het volgende:
Op nu.nl zijn ze weer lekker negatief over AJAX.
[..]
Ben ik dan de enige die na gisteren niet positief is? Er moet nog heel erg veel gebeuren hoor, het was duidelijk niet goed...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40506534
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die na gisteren niet positief is? Er moet nog heel erg veel gebeuren hoor, het was duidelijk niet goed...
Ja dat wel, maar dat stuk vond ik wel erg negatief overkomen. Misschien omdat ik net wakker was toen ik het las.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')