abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40497264
Topfilm inderdaad.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:31:35 #177
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40497269
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond de commentator vandaag eigenlijk nog meevallen. Normaal grijp ik naar de scheermesjes, maar dat was deze keer niet nodig.
Ik luister gewoon niet.
pi_40497272
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij vond het ook nodig om 5 keer binnen een paar minuten te herhalen dat Ajax 400 minuten niet gescoord had.
dat soort opmerkingen hoor ik vaak bij deze gast. echt te kansloos en zoooooo negatief. is het soms een kakkerlak ofzo?
pi_40497791
Rosales speelde goed En de hele verdediging ook wel.
Tegengoal was matig van Stekelenburg.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:46:53 #180
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40497814
quote:
Boukhari scoort bij debuut maar verliest

4/8/2006 23:37

Nourdin Boukhari kende een flitsende start bij FC Nantes door al na vier minuten te scoren voor zijn nieuwe club. Toch eindigde de avond in mineur, want kampioen Olympique Lyon won met 3-1.

Er was veel te doen om het duel op de eerste speeldag. Lyon had om uitstel gevraag, omdat het vanwege het WK nog geen beroep kon doen op een aantal van zijn internationals. Het deerde de kampioen niet, zoals het een week eerder ook al beslag legde op de Franse Super Cup door Paris Saint-Germain te verslaan.

Lyon moest na vier minuten wel even slikken toen Boukhari een vrije trap over de muur in het doel krulde: 0-1. Lang kon de ex-Ajacied niet genieten van zijn treffer, want twee minuten later was het alweer gelijk. John Carew lanceerde Karim Benzema die beheerst afrondde.

In de tweede helft speelde Lyon zich naar een 3-1 overwinning via doelpunten van verdediger Sebastien Squillaci en de ingevallen Braziliaan Fred.
Die Nourdin. Ik vind hem cool.

( Nee ik heb hem nooit uitgefloten, ik heb wel een keer stennis lopen schoppen in de ArenA omdat er achter mij nerds waren die hem zaten uit te fluiten )
pi_40497834
SBS6 is altijd een beetje pro-kleine kut clubjes en tegen Ajax, zo lijkt het.

Ach, die zender neemt toch niemand serieus. Commerciele bagger
pi_40497887
Ik heb 10x keer liever Talpa dan die pauperzender van een SBS.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40497944
Zeker weten.
Houd van een lijntje.
pi_40498099
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker weten.
pi_40498143
Dan zit ik toch liever in het stadion. Heb je er al helemaal geen last meer van!
pi_40498299
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:46 schreef Haruhi het volgende:

[..]

Die Nourdin. Ik vind hem cool.
Neemt gewoon al gelijk de vrije trappen daar, dat is wel geinig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40499418
Tom de Mul is voor de zoveelste keer door het ijs gezakt. Het enige wat hij kan is terug spelen. En dat is wat hij dan ook de hele tijd doet.
lollig
pi_40499541
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Tom de Mul is voor de zoveelste keer door het ijs gezakt. Het enige wat hij kan is terug spelen. En dat is wat hij dan ook de hele tijd doet.
En balverlies lijden.
pi_40499566
Ik ben het met jullie eens. De Mul heeft het gewoon niet. Bij Vitesse kon hij ook al niet overtuigen.

Rosales was wel prima vanavond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40499799
De Mul mag lekker de bank warmhouden. Oh wacht... dat doet de bank zelf al.

Dan maar de buidons dragen tijdens de training. Heeft die jongen nog ergens nut voor.
pi_40499957
Maar ik snap niet dat niemand van de technische staf ziet dat De Mul van het niveau Soetears is. Elke keer weer die kansen die hem gegund worden. Ik vind het maar een hele matige voetballer. Hij heeft geen een keer geprobeerd om zijn man voorbij te komen. (of heb ik dat gemist want ik ging nog even afwassen)
lollig
pi_40500082
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar ik snap niet dat niemand van de technische staf ziet dat De Mul van het niveau Soetears is. Elke keer weer die kansen die hem gegund worden. Ik vind het maar een hele matige voetballer. Hij heeft geen een keer geprobeerd om zijn man voorbij te komen. (of heb ik dat gemist want ik ging nog even afwassen)
Tuurlijk gun je iemand tijd in de voorbereiding, dan kan diegene zich proberen te bewijzen, dat het niet lukt is weer iets heel anders.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40500095
Het is denk ik vooral armoede. Er zijn gewoon te weinig goede buitenspelers, vandaar dat ook spelers als Perez, Rosenberg en Babel op moeten draven als linksbuiten.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:50:58 #194
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40500184
Ik vind perez tot nu toe ook alles behalve een toegevoegde waarde. Hij staat alleen maar anderen in de weg ( Babel, Rosenberg, Manucharuan ) en andere jeugdige talenten die er aan komen. Maarje brede selectie hebben we nodig he
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40500198
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef koningdavid het volgende:
Het is denk ik vooral armoede. Er zijn gewoon te weinig goede buitenspelers, vandaar dat ook spelers als Perez, Rosenberg en Babel op moeten draven als linksbuiten.
We kunnen woensdag zien wat Gronkjaer voetballend nog kan, maar die was dus echt wel haalbaar geweest voor Ajax als zelfs FC Fuckin' Kopenhagen hem kan halen.

En Andy van der Meyde lijkt me nou ook niet echt een onhaalbare kaart.
pi_40500431
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef koningdavid het volgende:
Jenner was te koop voor 1 miljoen.
lollig
pi_40500456
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef Sethje het volgende:
Ik vind perez tot nu toe ook alles behalve een toegevoegde waarde. Hij staat alleen maar anderen in de weg ( Babel, Rosenberg, Manucharuan ) en andere jeugdige talenten die er aan komen. Maarje brede selectie hebben we nodig he
Ja, ik ben ook niet echt onder de indruk van Perez.
lollig
pi_40500481
Waarom hebben we eigenlijk Leonardo niet gehaald? Ik weet dat het een ex-kakkerlak is maar hij kan wel behoorlijk ballen.
pi_40500618
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk Leonardo niet gehaald? Ik weet dat het een ex-kakkerlak is maar hij kan wel behoorlijk ballen.
Mentaal niet sterk genoeg. En veel geblesseerd. En Feyenoorder. Redenen genoeg lijkt mij.
lollig
pi_40500649
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Mentaal niet sterk genoeg. En veel geblesseerd. En Feyenoorder. Redenen genoeg lijkt mij.
Allemaal goede redenen, maar toch. Hij is wel stukken beter dan De Mul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')