De Party Animals valt nou niet echt onder hardcore.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Masters of Ceremony - Hardcore to the bone
Shadowlands Terrorists - The First Party Kick
Neophyte - Braincracking
Project Omeaga - Prednison Attack
J.D.A. - Voel Je Die Bass
G-Town Madness - Take A Moment Of Silence
Of poing poing poing poing poing Rotterdam Termination Source en zo..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:42 schreef lordhelmet het volgende:
Dat ene nummer.. hoe ging 't ook alweer? Iets van 'Boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem'...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Rotterdam Termination Source
Rotterdam Terror Corps toch..?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:52 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
topic nr 34533231 over dit onderwerp trouwens
Preciesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef z22 het volgende:
dat valt toch onder (happy) hardcore ? en veel mensen kennen het =)
http://video.google.com/videoplay?docid=-6940181701179745409quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef ArendBarend het volgende:
Have you ever been mellow
"Poing" is wel van Rotterdam termination sourcequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:52 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
topic nr 34533231 over dit onderwerp trouwens
Maar met je 18 jaar weet je dan ook niet echt waar je over praat. Dus het is je vergeven.quote:
Die is niet bepaald oud te noemen, volgens mij zelfs nog van vorig jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Project Omeaga - Prednison Attack
Euuh nou niet echt.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:10 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Die is niet bepaald oud te noemen, volgens mij zelfs nog van vorig jaar
dat heet toch rotterdam terror corps?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:57 schreef Gitanki het volgende:
[..]
"Poing" is wel van Rotterdam termination source![]()
Jezus, zit niet zo te kankeren over 1 nummer, ik heb genoeg andere nummers gepost.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Prednision attack is nie zo oud, hoor
Ik ook niet, maar je bent de tweede al die over dat nummer valt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef ArendBarend het volgende:
Hey, rustig maar, ik bedoel er verder niets mee
Truequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je bent de tweede al die over dat nummer valt.![]()
Ik heb hem genoemd omdat het gewoon een supervet nummer is.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Schandalig dat nog niemand "3 Steps Ahead - Drop It" heeft genoemd
Ik vind keiharde beuknummers gewoon echt tof en dan hoeft het niet eens een supersnel nummer te zijn.quote:
Zou kunnen,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dat heet toch rotterdam terror corps?
of was dat een parodie ofzo?
Volgens mij is dat de remix van Catscan - Demonic Speedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:42 schreef lordhelmet het volgende:
Dat ene nummer.. hoe ging 't ook alweer? Iets van 'Boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem'...
Die ben ik toevallig net aan het luisterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef manny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de remix van Catscan - Demonic Speed
Base Alert - Zoo, die zullen ze ook wel kennen, niet oud, maar wel een knallerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:13 schreef Sharkbite2004 het volgende:
Super dat er zo snel zo veel gereageerd wordt. Heb nog maar een paar uurtjes om wat nummers bij elkaar te zoeken. Is voor een kamp met kinderen tot max 18 jaar. Dus vandaar dat het bekende nummers moeten zijn. Klassiekers en goude ouwe zeg maar op hardcore gebied
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:38 schreef ArendBarend het volgende:
Volgens aristoteles, weegt een zoen niet zwaar
Letterlijk uitstekend, figuurlijk zelden waar
Cool.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Sick of it all - Scratch the Surface
Minor Threat - Minor Threat
Agnostic Front - Power
Public Enemy - Bring the Noise
No Means No - Big Dick
Diane natuurlijk maar ik wilde er niet te veel posten.Anderen moeten ook een kans krijgen.quote:
Dat is waar maar toch nog eentje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diane natuurlijk maar ik wilde er niet te veel posten.Anderen moeten ook een kans krijgen.
Is niet echt hardcore ben er wel een grote fan van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch nog eentje.
Jesus and The Mary Chain
Makes no sense it all met heel kort daarachter Don't wanna know if you are lonelyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat is jouw favoriete Hüsker Dü nummer ?
Ja pareltjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Makes no sense it all met heel kort daarachter Don't wanna know if you are lonely
De grenzen zijn vaag, van mij mag het.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja pareltjes.
Mogen we punk eigenlijk hardcore noemen ?
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
KUnnen we een boom over opzetten, het is meer stofzuiger hardcore wellicht.
wikipedia.nlquote:Hardcore punk (of alleen hardcore) is een bijzonder harde vorm van gitaarmuziek, met raakvlakken met punk en heavy metal. Het wordt gekenmerkt door korte, luide en vaak boze nummers met een snel tempo en snelle akkoordwisselingen.
Hardcore is ontstaan eind jaren '70, begin jaren '80 in Noord-Amerika, vooral in Los Angeles en Washington, maar ook in New York, Vancouver, Boston, en andere steden. Hardcore is, net als new-wave, ontstaan uit de punk, maar is daarnaast ook een reactie erop. Begin jaren tachtig begonnen jongeren uit achterbuurten en uit de punkscene zich te groeperen, om zo het harde bestaan een beetje te ontvluchten en om samen een groep te vormen, (zie Mentaliteit). Punk was, volgens deze jongeren, niet goed in staat om een vuist te vormen tegen de buitenwereld, omdat de idealen er wel waren maar een overvloed aan drank, drugs en ruzies de bewerkstelliging van het punk-ideaal belemmerden; om deze reden worden hardcore en straight edge vaak in één adem genoemd.
In Nederland was bijvoorbeeld BGK(Balthasar Gerards Kommando) een van de eerste hardcorebands.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_housequote:
Ohquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house
Zo, daar gaat dit topic over. En nu opzouten met die gitarenzooi![]()
Precies, punk, metal en al die vage shit is niet cool (op enkele uitzonderingen na).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house
Zo, daar gaat dit topic over. En nu opzouten met die gitarenzooi![]()
Dat weet ik ook wel. Maarja, in Nederland word met Hardcore over het algemeen de electronische variant bedoeltquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh
Foute Topictitel dus. Onze hardcore was er eerst.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maarja, in Nederland word met Hardcore over het algemeen de electronische variant bedoelt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh
Foute Topictitel dus. Onze hardcore was er eerst.
Door pubers misschien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:07 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Maar in Nederland staat hardcore gelijk aan keihard beukende house met vette bassen.![]()
Niet alleen. De electronische hardcore is ook onder volwassenen bekender dan de hardcore punk.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet alleen. De electronische hardcore is ook onder volwassenen bekender dan de hardcore punk.
Dat zien veel mensen gewoon als metal.
Nee das gewoon een algemeen bekend feit.... hardcore = gabber = keiharde house.quote:
Goed nummer idd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Public Enemy - Bring the Noise
Ik heb nog nooit van die eerst omschrijving gehoord dus....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nee das gewoon een algemeen bekend feit.... hardcore = gabber = keiharde house.![]()
Misschien dat voor de compleetheid de TS de term "hardcore house" had moeten gebruiken, maar dan zitten we wel te miereneuken.![]()
Ik wil niet mierenneuken maar het is 'Mierenneuken.'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
maar dan zitten we wel te miereneuken.![]()
Pleur op met je vage muziek, TS heeft het over house muziek. Gij Topicverneuker.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:19 schreef Vegnagun het volgende:
Masoko Solo - Pessa Pessa (Prophet mix)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |