Nee niet die Rave! Dat valt niet onder Early ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:57 schreef CasB het volgende:
Download Koop eens Rave Parade 1...of een aantal thunderdomes
Jaa inderdaad.. Zoietsquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:30 schreef Gitanki het volgende:
Dj hooligan - Bottrop
Bass reaction - Technophobia
Jones & Stephenson - The first rebirth (en second, third, fourth rebirth heb je ook)
Sunbeam - Outside world
Dj Dano - Welcome to the thunderdome
Darien Kelly & Scott brown - Geleihoofd
Dj Rob - Boy's interface
Tellurians - The navigator
TNT - Brainwashkiller
Neophyte - Recession
4-nu-tek - The universe
French connection - French connection
Ramirez - Terapia
Bald terror - Drum machine
Dj Gizmo - Dirty games
Dat ben ik met je eens dat early rave eigenlijk de eerste helft van de jaren 90 is. Maar voor tegenwoordige begrippen is de 2e helft van de jaren 90 toch ook behoorlijk retro?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
wat leuk is dat early bij de TS gaat over 97-98, met al die newstyle plaatjes...
ear;y hardcore is echt dat 92-96... al praat je over 92-93 nog echt over oldschool
ja tegenwoordig wel... al voelt voor mij early rave echt aan als die happy hardcore tracks... (echt hardcore, geen hakkuhbar en critical mass)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:18 schreef rs1978 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens dat early rave eigenlijk de eerste helft van de jaren 90 is. Maar voor tegenwoordige begrippen is de 2e helft van de jaren 90 toch ook behoorlijk retro?
Och hoe kon ik die vergeten. Erg goede tipquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:17 schreef Hexagon het volgende:
Final analyzis - El punto final
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |