De Party Animals valt nou niet echt onder hardcore.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Masters of Ceremony - Hardcore to the bone
Shadowlands Terrorists - The First Party Kick
Neophyte - Braincracking
Project Omeaga - Prednison Attack
J.D.A. - Voel Je Die Bass
G-Town Madness - Take A Moment Of Silence
Of poing poing poing poing poing Rotterdam Termination Source en zo..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:42 schreef lordhelmet het volgende:
Dat ene nummer.. hoe ging 't ook alweer? Iets van 'Boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem'...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:50 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Rotterdam Termination Source
Rotterdam Terror Corps toch..?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:52 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
topic nr 34533231 over dit onderwerp trouwens
Preciesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef z22 het volgende:
dat valt toch onder (happy) hardcore ? en veel mensen kennen het =)
http://video.google.com/videoplay?docid=-6940181701179745409quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef ArendBarend het volgende:
Have you ever been mellow
"Poing" is wel van Rotterdam termination sourcequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:52 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
topic nr 34533231 over dit onderwerp trouwens
Maar met je 18 jaar weet je dan ook niet echt waar je over praat. Dus het is je vergeven.quote:
Die is niet bepaald oud te noemen, volgens mij zelfs nog van vorig jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Project Omeaga - Prednison Attack
Euuh nou niet echt.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:10 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Die is niet bepaald oud te noemen, volgens mij zelfs nog van vorig jaar
dat heet toch rotterdam terror corps?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:57 schreef Gitanki het volgende:
[..]
"Poing" is wel van Rotterdam termination source![]()
Jezus, zit niet zo te kankeren over 1 nummer, ik heb genoeg andere nummers gepost.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef ArendBarend het volgende:
Prednision attack is nie zo oud, hoor
Ik ook niet, maar je bent de tweede al die over dat nummer valt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef ArendBarend het volgende:
Hey, rustig maar, ik bedoel er verder niets mee
Truequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je bent de tweede al die over dat nummer valt.![]()
Ik heb hem genoemd omdat het gewoon een supervet nummer is.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Schandalig dat nog niemand "3 Steps Ahead - Drop It" heeft genoemd
Ik vind keiharde beuknummers gewoon echt tof en dan hoeft het niet eens een supersnel nummer te zijn.quote:
Zou kunnen,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dat heet toch rotterdam terror corps?
of was dat een parodie ofzo?
Volgens mij is dat de remix van Catscan - Demonic Speedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:42 schreef lordhelmet het volgende:
Dat ene nummer.. hoe ging 't ook alweer? Iets van 'Boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem'...
Die ben ik toevallig net aan het luisterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef manny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de remix van Catscan - Demonic Speed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |