dat zal wel jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef pascalheister het volgende:
Zo ik kan met een gerust hard slapen, m'n dvdtjes zijn verzekerd.
Kerel van de RVS was net hier, hij keek z'n ogen uit
Waar zit je in Breda?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef borisz het volgende:
trouwens ik ben nu weer in Breda, we gaan hier eten + naar de ballon fiesta alst droog blijft![]()
Ah vlak bij de plas toch? Bij familie/vrienden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
haagse beemden om precies te zijn op de asterddijk
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah vlak bij de plas toch? Bij familie/vrienden?
Listen carefully I will only say this once: Vive la Resistance.quote:The Resistance
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 40% antitolerant, and 66% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.
Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!
Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!
Ik ben het niet gewend, zo'n blonde kleine. Wel ff totaal wat andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Againzender het volgende:
Ook in dit topic wat mascotte-spam
Axel ging voetbalschoenen uitzoeken
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00091.JPG]afbeelding][/url]
Alleen denk ik dat z'n uiteindelijke keuze niet zo gelukkig was
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00092.JPG]afbeelding][/url]
Als je in Rotterdam en omstreken had gezeten had je die de hele dag gehad hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef VoreG het volgende:
Het regent hier al de hele dag... Als het regent wil ik een wolkbreuk, niet dit halfzachte gedoe.
Ga ik weer een keer naar het centrum van het land, zit het weer aan de kust... Ik heb ook altijd pechquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam en omstreken had gezeten had je die de hele dag gehad hoor
Zelfs het weer wil niet in het noorden komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef pascalheister het volgende:
mooi in het droge hoekje
[afbeelding]
Ja lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Suijk het volgende:
Kopje warme chocomel doen dan maar?
Ik ga wel ergens anders etenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Suijk het volgende:
En vanavond erwtensoep en stamppot geserveerd in Hools.
Hehe, aardappels, sperciebonen en speklapje dan?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, aardappels, sperciebonen en speklapje dan?
Lekkerrrrr... * Bluezz gaat alvast bij het knetterd haardvuur zitten, en wacht op de bedieningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Suijk het volgende:
En vanavond erwtensoep en stamppot geserveerd in Hools.
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, aardappels, sperciebonen en speklapje dan?
Ik ben niet zo'n stampotliefhebber en ook Snert eet ik niet graagquote:
Wat zal het SCHuimen bij jou in de straatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net buiten in de regen m'n haren gewassen, scheelt weer in de kosten.
Mijn kids noemden dat vroegah altijd 'edwardsoep'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef appelsientje het volgende:
Oja erwtensoep![]()
![]()
![]()
meest ranzige voer ooit
Snertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn kids noemden dat vroegah altijd 'edwardsoep'![]()
Dan heb je nog nooit goede snert gegeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Snert![]()
![]()
Dikke trauma aan over gehouden...
Ik ga eten
Oh shit je hebt vakantiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen, ben eerder thuis
Was een week of 3 al voorbij gekomen geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Check je Braziliaanse bijnaam!
http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml
Mijne is Auro Pau.
Nou ja olgens de 'kenners' wel... er drijft zelfs een varkenspot inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goede snert gegeten.![]()
Ja of die K door een D vervangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Kim Holland is Kildo. Zou eerder Klitdo verwachten.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Kim Holland is Kildo. Zou eerder Klitdo verwachten.
Ja dat is geen straat in Monopoly. Maar dat leer je nog wel Sientjequote:
o okequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is geen straat in Monopoly. Maar dat leer je nog wel Sientje
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is geen straat in Monopoly. Maar dat leer je nog wel Sientje
misschien wel, de vorige keer dat ik tijdens de ballonfiesta in breda was 3 jaar geleden, werd de boel ook gecanceldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik lees wel net het noodweer kan worden, dus misschien uit voorzorg?
Tsja ach ik krijg mn naam nieteens op het shirt... Brockmöllcos is het beste wat ie ervan kon maken, de teleurstelling is dan ook groot... Al komt er na wat gesjoemel ook Arnildo uit, daar kan ik dan wel mee levenquote:
Was goed te doen. Voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef golfer het volgende:
Bij onze dorpsslager iets door hem zelfgemaakts gekocht: hij noemt het geschnetzels, bestaat uit stukjes schnitzel, paddestoelen en groentes in een roomsaus.
Straks even wat rijst erbij koken en het eens keuren gaan.
ga gauw je mond spoelenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef appelsientje het volgende:
Oja erwtensoep![]()
![]()
![]()
meest ranzige voer ooit
die van mij Pasciscoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Check je Braziliaanse bijnaam!
http://www.minimalsworld.net/BrazilName/brazilian.shtml
Mijne is Auro Pau.
Veel plezierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik gatot over anderhalve week
Dag Groaldoquote:
Have fun en doe het veilig met Monopoliën.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef appelsientje het volgende:
quote:Ruim de helft van de jongeren met een relatie schuift binnen drie maanden het condoom aan de kant. Het vertrouwen in de partner is een van de belangrijkste redenen om van condoomgebruik af te zien. Slechts drie op de tien jongeren laat zich testen op soa voordat ze condooms achterwege laten. Hierdoor neemt het risico op verspreiding van soa toe.
penelope is altijd wel goed te doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken naar de film op Ned3: Abre los ojos
Lijkt mij wel een mooie.
Houdoe jongen niet met enge mensen met buitenlandse monopolyborden meegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:51 schreef appelsientje het volgende:
20:05quote:
En dat terwijl je met prima muziek aan komt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
SCH en Tong begrepen het begrip hardcore verkeerd. En dan gan ze gelijk schelden
Oude bekende hardcore nummers
Ja daaromquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dat terwijl je met prima muziek aan komt!
hugo@ad.nlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand het mailadres van Hugo Borst?
Je maakt me nieuwsgierig waarom je die wil hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Dylan Dog het volgende:
hugoborst@ad.nl ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Dylan Dog het volgende:
hugo@tiet.nl ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef Dylan Dog het volgende:
is er geen Hugo Borst hyve?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef Gollemrulez het volgende:
toevoegen aan je msn?
of uitnodigen voor hyves....
Schrijven is in dit geval beter, maar toch bedankt SCH. Jij ook ambrosius.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel zijn telefoonnummer voor je DD, hoef je niet te schrijven
Ja. Google er eens op voor de geinquote:
en ik danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schrijven is in dit geval beter, maar toch bedankt SCH. Jij ook ambrosius.
Ik heb ook maar gewoon de radio aanstaan hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Dr is geen zak op tv.
Zoolander op Veronica!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Dr is geen zak op tv.
Ik ook, gisteren ook al, gebeurt niet vaak bij mij dat de tv 's avonds uitstaat eigenlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar gewoon de radio aanstaan hier.
Bij mij dan weer wel, maar meestal zet ik dan de muziek op de PC aan. Nu dus nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, gisteren ook al, gebeurt niet vaak bij mij dat de tv 's avonds uitstaat eigenlijk.
dequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch ook weer niet ?
Ik ben geen 538-luisteraar (heb hier Kinkfm aanstaan), maar ik lust wel een pilsjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef borisz het volgende:
538, barry paf is 10 jaar nu in dienst bij 538, rondje van Barry dan maar
Barry paf, edwin evers en rick van velthuysen zijn de leukste dj's die luister ik ook wel vaak. Verder 3fm of freshfm of iets andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn nog 538 andere radiostations denk ik dan altijd.
Iedereen kijkt toch naar RTL5 nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Zo een Docu op[ Ned-3 die mensen die jonger zijn dan Tong moeten kijken om de jaren 70 te begrijpen.
Ik vond Vanilla Sky een draak dus heb toch maar niet gekeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Abre los ojos? Spaanse orgineel van Vanilla Sky
Iedereen met een kleine lul iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen kijkt toch naar RTL5 nu.![]()
Een stukken beter dan Vanilla Sky.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Abre los ojos? Spaanse orgineel van Vanilla Sky
Dat deuntje vrolijkt toch altijd wel op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
leuk boten anna op de radio
* Eilanden is het met Golfer eensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stukken beter dan Vanilla Sky.
ik viel er in en blijf hangen. interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Zo een Docu op[ Ned-3 die mensen die jonger zijn dan Tong moeten kijken om de jaren 70 te begrijpen.
Cool, jammer dat je het begin het gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik viel er in en blijf hangen. interessant.
en het einde ga ik ook niet zien denk ik, hou met moeite m'n ogen open na een vermoeiende week.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool, jammer dat je het begin het gemist
op zich wel, maar ik moet echt even uitrustenquote:
Dit is al de herhaling van deze docu, hij is al eens in 2005 uitgezonden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:16 schreef Againzender het volgende:
en het einde ga ik ook niet zien denk ik, hou met moeite m'n ogen open na een vermoeiende week.
maar het wordt vast wel herhaald
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ja weten we nu wel waarom je naar penis verlenging kijkt ipv dit.
PH, Ik zag input van je in het webhosting-topic en als ik op je homepage klik zie ik een Joomla/Mambo scherm. Ondersteunt jouw provider Joomla/Mambo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef pascalheister het volgende:The Getaway was ook goed te doen
vd week nog eens wat foute videoclips zoeken voor op de beamer op ons feestje
ja ben daar nog mee aan het klotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
PH, Ik zag input van je in het webhosting-topic en als ik op je homepage klik zie ik een Joomla/Mambo scherm. Ondersteunt jouw provider Joomla/Mambo?
Yup, dat weet ik. Maar krijg je dat bij die hoster van jou erbij als script of moet je het zelf installeren?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ben daar nog mee aan het kloten
als je myqsl database hebt kan je ook mambo draaien
oh zo, nee zelf erop gezetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup, dat weet ik. Maar krijg je dat bij die hoster van jou erbij als script of moet je het zelf installeren?
Ik moest het even aankondigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je meneer muse ook weer
Kan je ook niks aan doen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
Muse is een derderangs Radiohead en Radiohead is al vreselijk.
Allebei wijven die zingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen hoor.
Helemaal niet omdat Muse en Radiohead niet te vergelijken zijn
Dat is dus wel een film die ik zeker ga bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef pascalheister het volgende:
De trailer is er
http://www.zwartboekdefilm.nl/
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Beschouw het volgende:
Smaken verschillen, maar Radiohead is geweldig (vind ik)
die stond voor mij al op nr. 1 om te zien dit jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dus wel een film die ik zeker ga bekijken.
Wijst hij dan ook dingen aan? Ik heb een bijna 2 jaar oud vriendje en als je wat aan hem vraagt loopt ie er naar toe, of wijst het aan, en zegt : kijk maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Ja goedemorgen, nog 8 uurtjes werken tot de vakantie
Gisteren schoonmoeder gebeld: Voor het eerst sinds anderhalve week een wolk gezien, en dus was de temperatuur voor het eerst iets onder de 35 graden. Lekker warm dus.....
Wel leuk om Glenn inmiddels bloedfanatiek door de telefoon te zien lullen
Ik weetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:57 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is half Italiaans, die is dus helemaal van de handgebaren, gebruikt de handjes bij alles als ie praat.
Da's handig om mee te puffen met mama straks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen kan blazen
Doe mij maar minstens het dubbelequote:
Axel gebruikt alles als telefoon. Het begon eerst met een telefoon die hij pakte en tegen z'n oor drukte om vervolgens 'dudududadatuhdah!' te gaan brabbelen. Maar nu doet hij dat ook met de afstandbediening, flessen sjampo, glow-in-the-dark-Nijntje en de draadloze muisquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk om Glenn inmiddels bloedfanatiek door de telefoon te zien lullen
Die wat ik gister gekocht hebt krijg nog een beurt, word gepoetst enzo...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:10 schreef DeTolk het volgende:
Serviesbeurtje of schade?
Krijg je daar gratis servies bij dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:10 schreef DeTolk het volgende:
Serviesbeurtje of schade?
Fossiare volgens Glennquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen kan blazen
Hier ook die fase gehad ja. Nu pakt Glenn soms de telefoon en begint in het wildeweg en gesprek met de kiestoon, om vervolgens neer te leggen en direct het voilgende gesprek aan te knopen. Hij raaskalt dan alles wat ie weet dwars door elkaar en voert zo 60 telefoongesprekjes in een kwartier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel gebruikt alles als telefoon. Het begon eerst met een telefoon die hij pakte en tegen z'n oor drukte om vervolgens 'dudududadatuhdah!' te gaan brabbelen. Maar nu doet hij dat ook met de afstandbediening, flessen sjampo, glow-in-the-dark-Nijntje en de draadloze muis
Ach ja, zal hij wel weer van z'n ouders hebben
Worden ze eigenlijk Italiaans opgevoed of leer je ze ook Nederlands ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fossiare volgens Glenn![]()
(Al een jaar lang zegt ie het fout overigens)
In 1e instantie Italiaans. Hij leert wel van mij en buurtkindertjes van zijn leeftijd en soms familie en zo de nodige Nederlandse woorden al maar de hoofdmoot is Italiaans.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Worden ze eigenlijk Italiaans opgevoed of leer je ze ook Nederlands ?
Limburg heeft 1001 dialecten...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef dndiek het volgende:
Klopt, ik merk het zelf ook.... niet helemaal 2-talig opgevoed
Limburgs en Nederlands opgevoed maar het Limburgs is inderdaad wat lastiger op peil te houden
Ik weet het en als je dan ook nog een keer in Brabant bent geboren, opgegroeid en woont, dan is het verrekte lastig om het bij te houdenquote:
Ik ben dichter bij EHV geboren dan bij 1 van die 4 clubsquote:Landsverraad trouwens om naar die club uit EHV te gaan kijken, er liggen 4 clubs in Limburg
Zeg ik dat dan ergens huiliequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan Limburgs toch geen taal noemen he
Ken je X-Ray niet? Michiel Smit kloontje maar dan net nog iets dommer, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef MaxPower het volgende:
En u is?
De beruchte X-ray. Menigmaal voor eeuwig geband, maar zoals het met onkruid vergaat, niet uit te roeien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:09 schreef MaxPower het volgende:
En u is?
Ik ben best een fijne gozer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
De beruchte X-ray. Menigmaal voor eeuwig geband, maar zoals het met onkruid vergaat, niet uit te roeien.![]()
Mazzelkontquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom nauwelijks buiten VBL, en Iksree er nauwelijks binnen, dus nee, die ken ik niet.
MaxPower, zo'n soort type dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ach, deze pappa is tenminste niet pro-pedofiel, he Japie?
Dat Friese inteeltvolk ook...quote:
Ssst, ik wil nog even met golfer praten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef Suijk het volgende:
't Was gezellig IksRee.
ik blijf ook altijd maar liever binnen VBL. Lekker beschermd, aardige en fatsoenlijke mensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef MaxPower het volgende:
Ik kom nauwelijks buiten VBL, en Iksree er nauwelijks binnen, dus nee, die ken ik niet.
Op een paar knuffel-idioten na..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik blijf ook altijd maar liever binnen VBL. Lekker beschermd, aardige en fatsoenlijke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |