dat zal wel jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef pascalheister het volgende:
Zo ik kan met een gerust hard slapen, m'n dvdtjes zijn verzekerd.
Kerel van de RVS was net hier, hij keek z'n ogen uit
Waar zit je in Breda?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef borisz het volgende:
trouwens ik ben nu weer in Breda, we gaan hier eten + naar de ballon fiesta alst droog blijft![]()
Ah vlak bij de plas toch? Bij familie/vrienden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
haagse beemden om precies te zijn op de asterddijk
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah vlak bij de plas toch? Bij familie/vrienden?
Listen carefully I will only say this once: Vive la Resistance.quote:The Resistance
Achtung! You are 23% brainwashworthy, 40% antitolerant, and 66% blindly patriotic
Welcome to the Resistance (Der Widerstand)! You believe in freedom, justice, equality, and your country, and you can't be converted to the the dark side.
Breakdown: your Blind Patriotism levels are borderline unhealthy, but you show such a love of people from everywhere and a natural resistance to brainwashing, you would probably focus your energy to fight the Fuehrer with furor, so to speak.
Conclusion: born and raised in Germany in the early 1930's, you would have taken up ARMS against the oppressors. Or even your friends' oppressors. Congratulations!
Less than 5% of all test takers earn a spot in the Resistance!
Ik ben het niet gewend, zo'n blonde kleine. Wel ff totaal wat andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Againzender het volgende:
Ook in dit topic wat mascotte-spam
Axel ging voetbalschoenen uitzoeken
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00091.JPG]afbeelding][/url]
Alleen denk ik dat z'n uiteindelijke keuze niet zo gelukkig was
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06314/DSC00092.JPG]afbeelding][/url]
Als je in Rotterdam en omstreken had gezeten had je die de hele dag gehad hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef VoreG het volgende:
Het regent hier al de hele dag... Als het regent wil ik een wolkbreuk, niet dit halfzachte gedoe.
Ga ik weer een keer naar het centrum van het land, zit het weer aan de kust... Ik heb ook altijd pechquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam en omstreken had gezeten had je die de hele dag gehad hoor
Zelfs het weer wil niet in het noorden komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef pascalheister het volgende:
mooi in het droge hoekje
[afbeelding]
Ja lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Suijk het volgende:
Kopje warme chocomel doen dan maar?
Ik ga wel ergens anders etenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Suijk het volgende:
En vanavond erwtensoep en stamppot geserveerd in Hools.
Hehe, aardappels, sperciebonen en speklapje dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |