Nederland, het land van de overtollige regeltjesquote:Op woensdag 6 september 2006 18:56 schreef postman het volgende:
[..]
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:30 schreef Mert het volgende:
Ik heb alleen een lijstje met spullen gehad, niet een lijst met wie wat besteld heeft. Voornamelijk Fleece en Classic Shirts maatjes S en M.
Wauw, het eerste pakket is gelukt! Nu dat van Mert nog (met hoogstwaarschijnlijk mijn truiquote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef postman het volgende:
updateje:
Pakket 1 (door mij besteld) is inmiddels vrijgegeven en wordt morgen bezorgd.
Heb vandaag voor pakket 2 gebeld. Bij a&f was nog geen verzoek binnen gekomen voor het certificaat. Fedex daarna gebeld en die gaan er (wederom) achteraan. Morgen krijg ik meer te horen. Gaat goedkomen allemaal
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen hadquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef postman het volgende:
nee hoor duurt meestal een dag of 2 - 3 voordat het verzonden wordt. Hangt ook af van wanneer je bestel ivm tijdsverschil.
Thanx, gaat zeker lukken na de goede berichtenquote:
Ik heb ook 3 dagen geleden een bestelling geplaatst 04-09 - 23:00 om precies te zijn en vanaf vanochtend staat hij op shippingquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Lexiun het volgende:
[..]
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen had![]()
Maar postman is degene die die pakketten heeft verdeeld volgens mij, dus die zou daar wel inzicht in moeten hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef men_in_red het volgende:
@Arend
[..]
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen in.
Mert fijne vakantie, heb je wel verdiend!
Whoehoeiquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef postman het volgende:
update: eerste pakket staat nu naast me, een foto houden jullie tegoed.
Net nog even gebeld met a&f, met het 2e pakket gaat het ook goed. maandag voor de zekerheid weer bellen met fedex.
Yoh, heb al 3x wat terug gestuurd waarvan 2x voor de maat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef Lexiun het volgende:
Mensen ik het een vraagje over het terug sturen van producten. Ik heb vandaag mijn bestelde producten binnen gekrgen en 1 vest ervan is te groot (de mouwen althans, of is dit nomraal? ). Iemand die toevallig mij kan vertellen hoe dit in zijn werking gaat? zijn de shipping costs voor mij 2 keer (terug sturen en weer verzenden) ?
thnx in advance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |