Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Het begint nu echt een beetje treurig te worden vind je zelf ook niet?
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, best leuk voor jullie hoor.
Er zal vast iets leuks te zien zijn in r'dam hoor, jullie hebben zelfs 1 hele leuke ierse pub, jammer dat het allemaal zover wegstopt zit.
Dat maakt het topic toch niet minder treurig of wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Ik noem je dan gewoon een domme kleuter ..
Woorden zijn anders, effect hetzelfde![]()
En och, met sommige mensen (*kuch* 020 *kuch*) valt niet normaal te discussieren..![]()
Ik was er al bang voor........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb ook een "hekel" aan neuzen en kakkies maar hoef dat dan toch niet heel de dag door in een apart topic te lopen verkondigen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.
quote:Klopt, die gaan zomaar in FB klagen dat het de hele tijd over Ajax gaat hoor.......![]()
Kom op hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.
Ik liet me even gaan....sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.
Ik gaf eerder ook al toe dat niet alles ok is hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kom op heIk geef tenminste toe dat de Lijnbaan kut is
![]()
Puik pleintje hoor!quote:
sjaquote:
Ook hebben we de beste concertzaal van nederland (HMH)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sja. Maar ik bedoel om naar te kijken vergeleken met de grachtengordel
.
Anyway, Amsterdam is gewoon gezelliger, de horeca is EN verspreid over de hele stad EN we hebben (minstens) 2 duidelijk te vinden uitgangscentra.
Gebruikte jouw post als voorbeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemt.
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Maar de Dam is een monument, meer niet. En het V'park is een prima park. De Kalverstraat is niet mij ding, maar ja, winkelen moeten de meisjes toch.
Bos en Lommer is ook niets hoor.
IK vind het vpark echt heel leuk om te zitten hoor, en die vage backpackers zijn wel ok juist. En mocro;s zie je er niet ze heel veelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.
Tarwewijk is ook niets![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Zonder knipoog ik mij ook nog wel ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan....sorry![]()
hij gaf met zijn foto's zo'n mooie voorzet dat ik het niet kon laten hem in te koppen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
J . H . K .
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Blah blah blah... Weer een hoop gelul, maar weinig zinnigs uit je toetsenbordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.![]()
Jah, maar foto's van een stad die platgegooid word zijn dan ook minder erg als foto's van een hek en een kaartje van Duitsland...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Ach, het is een grote schijnheilige teringbende. Precies wat je zegt, een platgebombadeert Rotterdam is helemaal goed, maar iets met Duitsland is helemaal fout. Of allebei goed, of allebei fout. Beide is net zo erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar foto's van een stad die platgegooid word zijn dan ook minder erg als foto's van een hek en een kaartje van Duitsland...
![]()
quote:Amsterdam : Relschoppers bij huldiging Ajax
Na het winnen van de KNVB-beker op zondag 7 mei 2006, worden de Ajax-spelers maandagavond 8 mei gehuldigd op het Leidseplein in Amsterdam. Ondanks het feestelijke karakter, breken er toch rellen uit tussen de supporters onderling. Het Leidseplein wordt ontruimd en een aantal straten daar omheen afgezet. In één van die straten, de Leidsekruisstraat, proberen 6 agenten een woedende menigte tegen te houden. Ze worden bekogeld en moeten vluchten. Hun politiebus blijft achter en wordt volledig vernield. ME-ers te paard, die te hulp schieten, worden ook bekogeld. Pas na verloop van tijd keert de rust terug.
De politie vraagt:
Wie (her)kent de relschoppers aan de hand van de gemaakte bewakingsbeelden en de gegeven omschrijvingen?
Persoon 1: bebaarde jongeman, in witte gewaad met witte muts die opruiende teksten aan het roepen was.
Persoon 2: eveneens bebaarde man op leeftijd met pijpenkrullen, in zwart pak en zwarte hoed. Tevens zoeken wij persoon 3 op de achtergrond met de zelfde outfit, die een vuilnisbak in brand stak.
Persoon 4: Negroïde man op leeftijd, die provocerend met Israëlische vlag rondliep, en enkele rake klappen uitdeelde met zijn wandelstok.
De groep op deze foto wordt gezien als de coördinatoren van de rellen, vermoedelijke behoren enkele deze mannen tot de beruchte vak 410 crew, duidelijk af te lezen aan hun zwarte pakken, zwarte hoeden en pijpenkrullen. De mannen met de baarden zouden ook van de oude kern van F-Side kunnen zijn.
Kent u iemand van deze foto's bel dan snel met 0900-NEUS.
Hier is meer tijd in gestoken dan in de OP van jullie eigen topic en ook nog eens compleet niet grappigquote:
Humor is relatief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef BoNi het volgende:
Hier is meer tijd in gestoken dan in de OP van jullie eigen topic en ook nog eens compleet niet grappig
Je vriendje Franky heeft het heel mooi verwoord, ga eens met hem praten...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:16 schreef ruud_fr het volgende:
zo mooi, hoe ze alle grappen (leuk of niet) afdoen als niet leuk
Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...? Ik hou niet zo van open deuren, dus nee, dan had ik er ook niet om gelachen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Keltie het volgende:
Verander alles wat met ajax te maken heeft in Feyenoord, ieder plaatje in een plaat van een kakkerlak en je lag schuddebuikend over de grond te rollen...
Maarjah, nu ben ik de calimero
Precies.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...?
Hulde, je zag de ironie!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Niet van open deuren houden, maar iemand uit de Betuwe wel Flipje noemen.![]()
Zo, je hebt opgelet bij de Nederlandse les.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hulde, je zag de ironie!!!
Een dikke pluim voor jou!
een fanzine van Sparta die 'In The Winning Mood' heetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef 2Drix het volgende:
http://www.itwm.nl/artikel.php?id=2319
![]()
Het is toch een malloot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:21 schreef Cart_man het volgende:
Cox is allang niet meer grappig
quote:
Grachtenparade of voetbal?
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs plaatsvindt.
David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld, maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken hier het hele jaar naar uit."
Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd. Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.
Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting op een entreebewijs voor het toernooi.
heuzequote:
ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niet lezen?. Ik vind het WEL grappig..
nee, hij is al een tijdje niet grappig. Feyenoordsupporters vinden alles wat over Ajax gaat grappig. behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.quote:
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.
Ik vond de wedstrijden tussen ADO en Feyenoord afgelopen seizoen persoonlijk net iets grappiger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajax![]()
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Duw er een hand van je kameraad in en de wereld is weer mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Het is niet bedoeld als grap slimmerd, dat snappen ze toch nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Aaah, wat zielig weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
is het heuz?quote:
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.quote:
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.
Simpel figuur ben je ook.
Je MOET nu een grapje maken, ja toch...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.
ah, dan verklaart het veel. Valt me mee dat er niet meer spelvauten in zitten danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:34 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij komt het van LN
ik denk niet dat daar 3 mensen zich buigen over 1 stukje
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leuker![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kesslerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
Durf je dit topic nog een discussie te noemen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
En daarna een zoentje op Kessler zijn billetjes als dankbetuiging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kessler
Ik vond hem zelf in het begin ook grappig, ook al was ik de ontvanger van die uitspraak, maar je hebt gelijk, hij is niet bepaald orgineel meer. Maar dat is doopy tenslotte ook niet, zoveelste E-thug op dit forumquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die Sparta-site over de Open Dagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Kaap, moet ik je nou wéér uit gaan lullen....doe dat jezelf nou niet aan knulquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Ik vind de playoffs kut en we zijn 2e geworden (we spelen CL remember)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
ja hoor, de Beker+CL voetbal is best aardig in het ALLERSLECHTSTE seizoen van Ajax sinds 1653.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Jup.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of moet ik AZ ook echt voor f'noord gaan rekenen, ja eigenlijk wel he?
Ze vergeten nog Dordt-Noord, maar verder komen ze dicht in de buurt iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Keltie het volgende:
Feyenooit, Feyenerd.. Man, je lijkt wel een NAC'er
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef ruud_fr het volgende:
AZ - Arsenal heeft m'n voorkeur
nou.....?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaan![]()
![]()
AZ - Arsenal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaan![]()
![]()
Jeps.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps.
Zouden eerst zaterdag gaan, maar dan speelt er voor mij helemaal geen interessante ploeg.
Nu iig Inter nog...
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
zo'n bek over alles en iedereen en wel naar Ajax gaan!![]()
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Suijk het volgende:
Op zaterdag spelen dezelfde ploegen als vandaag hoor
HAHAHA, jezussssssssquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.
Daar moet je soms een offer voor maken![]()
EDIT:
[..]
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaar
Kan leuk zijn..zeker als ze verliezen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, stiekum heeft iedere kakkie een liefde voor de mooiste club van NLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.
Daar moet je soms een offer voor maken![]()
EDIT:
[..]
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaar
Zat ook tussen jullie toen we wonnen .. Dat was wel genieten, van de stilte ..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je gewoon een schrale vriendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, jezussssssss
Als een vriend me naar zoiets meevraagt is het geen vriend hier hoor, aangezien mijn echte m8's wel weten dat ik dan niet meega.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een schrale vriend![]()
Man, heb verschillende voetbalmensen in de groep zitten;
ajax.
Heerenveen.
PSV.
Heerenveen gaat nog weleens mee naar Feyenoord, die ajaxcied wil nog wel een keer mee naar De Kuip ..![]()
Ik maak ze ook in m'n eigen stad .. euh.. Nee, toch niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vrienden die voor Ajax zijn maar ik maak vrienden in mijn eigen stad en niet op lanpartys
nu geen joden grapjes maken Keltiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Keltie het volgende:
Weet je zeker dat je ze niet op kamp heb leren kennen?![]()
Hey, kamp is populair onder pubers (als ik wat vage kennissen moet geloven)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nu geen joden grapjes maken Keltie
Inderdaad, Stam mag er ook nog wel tussen gezet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef BoNi het volgende:
Keltie naar het AT
Neem je wel je neefjes en nichtjes mee? Niveau zal vergelijkbaar zijn met jullie open dag, alleen zullen er bij ons wél goede voetballers te zien zijn...!
En nee, die goede voetballers spelen niet alleen bij Inter, Manchester en Porto.... :p
Verwacht er niet teveel van....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, Stam mag er ook nog wel tussen gezet worden.
Voor de rest ben ik wel benieuwd naar jullie aankopen want die zeggen me niet zoveel
En och, die goede voetballers .. Goed spelende enkels kunnen gebroken worden, ook door 11 havenslaven![]()
Neuh, ben net klaar .. Jij?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
precies, moet je trouwens niet een containertje lossen?
Bosvelt is inderdaad een bijtertje die kan uitdelen (en een naarling, maar dat terzijde), maar niet te vergelijken met die andere twee. Helaas komen dit soort voetballers sowieso nog maar weinig voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef Keltie het volgende:
Na De Wolf en Fraser?
Och, sowieso kent de enkel van Giggs de noppen van Bosvelt nog wel
Mwah, als het moet is Hofs niet de lulligste.
Vond Huntelaar nou niet echt overtuigend, helemaal niet in de reguliere competitie
Had'em zelf dan ook niet gekocht, maar m'n geld op het duo Babel - Rosenberg gezet ..
Maargoed, ik ben maar een Feyenoorder.. Dus wat ken ik nou van voetbal zeggen
Hebben ze in de Betuwe ook havens dan?quote:
Jah zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hebben ze in de Betuwe ook havens dan?
TIjdens de matches tegen Feyenoord? Niet overtuigend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bosvelt is inderdaad een bijtertje die kan uitdelen (en een naarling, maar dat terzijde), maar niet te vergelijken met die andere twee. Helaas komen dit soort voetballers sowieso nog maar weinig voor.
Sneijder bijvoorbeeld is vergelijkbaar met Hofs.......
Huntelaar was niet overtuigend....???
Sorry, je dwingt me ertoe om je gelijk te geven, je kunt inderdaad beter niks over voetbal zeggen....![]()
sneijder is een mietje vergeleken bij Hofsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef BoNi het volgende:
Sneijder bijvoorbeeld is vergelijkbaar met Hofs.......
In de reguliere competitie heeft hij maar één wedstrijd tegen Feijenoord gespeeld......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
TIjdens de matches tegen Feyenoord? Niet overtuigend.
Zijn gehele ajaxtijd? Geluk met de tijd dat'ie kwam.
Slechtdraaiend elftal, maar wel gelijk tegen (minimaal) 5 mindere clubs op rij.
Dan ken ik er ook een partij inknallen..
Dus nee, zo heel denderend vind ik tot nu toe zijn ajaxtijd niet.
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sneijder is een mietje vergeleken bij Hofs
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:17 schreef BoNi het volgende:
[..]Ja, want Feijenoorders zijn veel stoerder en sterker dan Ajacieden...!
Nee, Guzman is inderdaad magertjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat de f;noorders niet kunnen voetballen, toch een leuk talent als je voetballer bent.
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, Guzman is inderdaad magertjes![]()
(om maar een voorbeeld te noemen).
Hey, ik moet m'n werkdag ook doorkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef Keltie het volgende:
EK > Rol van Hofs groter. Paar belangrijke doelpunten gemaakt.
Team draaide slecht, werd weinig gescoord..
Kochten scorend vermogen en die kwam erin tegen brakke teams (ik meen de onderste 5 van de competitie?).
Ideaal om erin te komen.
De rest van de "lul" verhalen, mag hij proberen volgend seizoen bij te stellen.
+ Wat ruud_fr zegt
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?
Voetbal jij zelf ook? En zo ja, op welke positie?
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Ja of nee had ook volstaan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..
In competitieverband niet.
Trekken de knietjes en de enkels, waarschijnlijk, niet: kraakbeen in de knieën is verrot + 1 enkelband bijna gescheurd waardoor die ook aardig uitgelubberd is ..
Als ik speel, is het defensie (centraal of linksback).
Al ben ik op de rest van de linkerflank ook wel inzetbaar.
Ik ben dus een fervent straatpleintjes/ voetbalveldjes/ hockeyveldjes/ bedrijventoernooien voetballer
<------->
Had wel bijna weer gaan voetballen (ondanks de lichaamlijke problemen), maarjah.. Maat was uit de selectie getieft en ik ben bezig om op mijzelf te gaan, dus lijkt me verstandiger om eerst eens te kijken wat ik in de maand overhoud ipv nog meer maandelijkse kosten op me te nemen
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..
Kinderlijk volk toch.
Jochie, je ziet het echt niet he? DIT topic is om MET EEN KNIPOOG elkaar lekker te jennen. En schelden met allerlei vage ziektes is nou niet echt een knipoog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.
Het enige dat je doet is wijzen, maar eens naar jezelf kijken, ho maar.
Ik wist niet dat je je lul zo'n vage ziekte noemtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochie, je ziet het echt niet he? DIT topic is om MET EEN KNIPOOG elkaar lekker te jennen. En schelden met allerlei vage ziektes is nou niet echt een knipoog.
Maar goed, waarom leg ik het nog uit?
Ik moest zelfs nog lachen ook, je KAN het welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je lul zo'n vage ziekte noemt
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest zelfs nog lachen ook, je KAN het wel.
Zulke figuren heb je net ze erg in 020 : ')quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:
HeatWave is echt de irritantste user, mod en persoon OOIT als het aankomt op 'zijn' Ajax en Amsterdam, ongelofelijk wat een kinderachtig figuur.
Preciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je net ze erg in 020 : ')
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je net zo erg in 010 : ')
Jij bent hier de stumpert. Je loopt steeds te verkondigen dat dit een triest topic is, maar je reageert er anders uitgebreid op. Sukkeltje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef TC03 het volgende:
Wat een triest topic. Vooral altijd leuk hoe Feyenoorders beschuldigd worden dat ze zich teveel met Ajax bezig houden, en dat je dan in dit topic vooral Ajacieden ziet. Stumpers.
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Keltie het volgende:
Kutstadion, kutmatch, kutajacieden (die er overigens niet veel waren).
Man Utd was nog, vocaal, het sterkst vertegenwoordigd
Tis dat de speaker van ajax wat deed om er wat leven in te krijgen
Heb wel een krat bier gewonnen met een weddenschap
Geef een post waar ik uitgebreid reageer. Sukkeltje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij bent hier de stumpert. Je loopt steeds te verkondigen dat dit een triest topic is, maar je reageert er anders uitgebreid op. Sukkeltje.
Hmm.. Toch blijft er dan een groot deel van de punten van kritiek staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotCommercieel kuttoernooi
![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotCommercieel kuttoernooi
Wij gaan liever naar de gayparade
Ik had je gewaarschuwd....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Toch blijft er dan een groot deel van de punten van kritiek staan
50, iedereen 5 euro voor de kaart van de jarige jobquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd....
Maar goed, je hebt ons clubje wel weer ¤ 45,-- rijker gemaakt...
Ik ben ook geweest omdat ik gratis kaarten kreeg, maar zou nooit (meer) een stijver betalen voor dat toernooi.
Absoluut...!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
50, iedereen 5 euro voor de kaart van de jarige job![]()
Een stijver is inderdaad wel veel geld voor zo'n toernooitje![]()
Kwist wel dat je ajacied bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Keltie het volgende:
Kutstadion, kutmatch, kutajacieden (die er overigens niet veel waren).
Man Utd was nog, vocaal, het sterkst vertegenwoordigd
Tis dat de speaker van ajax wat deed om er wat leven in te krijgen
Heb wel een krat bier gewonnen met een weddenschap
quote:04-08-2006 :VAK 410 ook te zien op de Open Dag 2006
Vrijdag 11 augustus houdt Ajax zijn open dag. Ook VAK410 is op deze dag aanwezig met een eigen stand.
In de stand kan je informatie verkrijgen over VAK410 en diverse 410/Ajax gerelateerde artikelen kopen.
Tijdens de open dag zullen sommige 410’ers ‘Live’ bandiries gaan bouwen.
Ook zal er een auto in ‘410 Style’ worden omgetoverd. Voor de kinderen is er de mogelijkheid om geschminkt te worden.
We hopen jullie allemaal te zien op de Open Dag.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ajax word toch geen kampioen ( misschien van de armoede) UCHE UCHE SPAKENBURG
Heb ik toch nog een prijs. Jullie zullen het zonder moetten doen dit seizoenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van harte, je wint de originaliteitsprijs!
adoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ajax word toch geen kampioen ( misschien van de armoede) UCHE UCHE SPAKENBURG
Toevallig een DVD?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van harte, je wint de originaliteitsprijs!
ADO wint zn wedstrijden maar verliezen van spakenburg. Ik kwam niet meer bij toen ik het krantenbericht lasquote:
JA WOW had jij dat niet verwacht joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Wow lees jij kranten joh? Had ik niet verwacht.
Ik zal maar niet zeggen als wat jij over komt maar ik kan je garanderen dat je zo erg ben dat ik je geen mongool noem omdat dat een belediging voor hun is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee, aangezien je overkomt als een mongool.
Met deze gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef Erasmusch het volgende:
Pak ze, 070!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met deze gaat het niet lukken.
Je vorige post nerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geef een post waar ik uitgebreid reageer. Sukkeltje.
Dan hebben jullie wat gemeen met elkaar, vriend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee, aangezien je overkomt als een mongool.
HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijk
En dan toch boven jullie eindigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijk
Ja, maar er zit een verschil in kwaliteit, dus als je daarmee geen eens kampioen word. Dan is dat een grote schandequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan toch boven jullie eindigen. Wat voor een kutmateriaal hebben jullie dan wel niet zeg.
Klopt. Vorig seizoen was dan ook een schijtseizoen van jewelste. Aan het eind toch nog een beetje goed gemaakt met de Frisdrank Cup en voorronde CL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, maar er zit een verschil in kwaliteit, dus als je daarmee geen eens kampioen word. Dan is dat een grote schande
Winnen van Feyenoord zegt niks.quote:
Het lezen gaat wel aardig, alleen nu het schrijven nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
Gelijkspelen in julliem leleijke ufo wel
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
Gelijkspelen in julliem leleijke ufo wel
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
leleijke
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?
Snel ergens anders over beginnen, slimquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snel ergens anders over beginnen, slim. Internetheld.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee het was god die op mijn account reageerde.
Wie anders, allah?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Erasmusch het volgende:
Jahweh bedoel je?
Ik heb geeneens zin om op jouw domme posts in te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doe je anders welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens zin om op jouw domme posts in te gaan.
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horenquote:
Shit.... jij moet psychiater worden..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een nuttenloze reactievan je ouwe superboerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Shit.... jij moet psychiater worden..![]()
boeruh, boeruh, boeruh..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat een nuttenloze reactievan je ouwe superboer
nee, ik heb geiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Moet je geen koeien melken ofzo?
Shit jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:andwoord
Ga in de grachten varen ofzxo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Shit ja. Uitgeluld.
Oh toch niet.
[..].
Jij bent dus een rasechte hooligan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
In ieder geval een sulletje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef Nashje het volgende:
Ja, als ik iemand uit maak voor internetheld, ben ik automatisch een rasechte hooligan.
Zo'n beetje de enige dag in het jaar dat Amsterdam volstroomd met feyenoord supportersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
020 heeft het wel he vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grap? >> hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige dag in het jaar dat Amsterdam volstroomd met feyenoord supporters
Dat is wel vergelijkbaar jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Erwtensoep het volgende:
We zullen het maar niet over de Pet & Passion Parade in Rotterdam hebben
ken ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Erwtensoep het volgende:
We zullen het maar niet over de Pet & Passion Parade in Rotterdam hebben
Ach gossiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In ieder geval een sulletje.Mensen uitmaken voor internetheld/hooligan, pffrt.
Er waren inderdaad verbazend veel SCUM supporters met de boot uit Engeland over gekomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
020 heeft het wel he vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu vraag je er natuurlijk om he!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:40 schreef ruud_fr het volgende:
ze lopen daar wel eens in roze kleding ja
klik
Dat is de trainer van psvquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:40 schreef ruud_fr het volgende:
ze lopen daar wel eens in roze kleding ja
klik
whehe, die is nooit gebruikt uiteraardquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nu vraag je er natuurlijk om he!
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen als Buffon het draagt vind niemand het vreemd.
Waren ontzettend veel klachten over destijdsquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom uiteraard?
we komen niet uit The Gay Capital of the Worldquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom uiteraard?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
dus zelfs tegen homo's kunnen jullie niet verdedigen?
[afbeelding]
Zegt genoeg over de kwaliteiten van Feyenoord.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:21 schreef Domenica het volgende:
Nog meer beeldmateraal om elkaar te vernederen nodig? ()
http://www.ad.nl/feyenoord/
[afbeelding]
is dat nou die "clubliefde" waar jullie prat op schijnen te gaan? Onderling elkaar afmaken?quote:
Hij heeft zijn SCF shirt eronderquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:21 schreef Domenica het volgende:
Nog meer beeldmateraal om elkaar te vernederen nodig? ()
http://www.ad.nl/feyenoord/
[afbeelding]
Dat moet hé als je leider bentquote:
Fandag Jostiband Open dag Feyenoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Waar komen al die prachtige Jostifoto's vandaan?
Das jorienvdherik van dit forumquote:
Serieus, wat een hoop sneue mensen bij elkaar zeg dat Legioenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Is dit serieus of gefotoshopt?
beter dan de "wijven" die bij jullie in de stad altijd met groepen tegelijk rondlopen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, lekkere wijven hebben ze wel daar
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |