Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Het begint nu echt een beetje treurig te worden vind je zelf ook niet?
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, best leuk voor jullie hoor.
Er zal vast iets leuks te zien zijn in r'dam hoor, jullie hebben zelfs 1 hele leuke ierse pub, jammer dat het allemaal zover wegstopt zit.
Dat maakt het topic toch niet minder treurig of wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Ik noem je dan gewoon een domme kleuter ..
Woorden zijn anders, effect hetzelfde![]()
En och, met sommige mensen (*kuch* 020 *kuch*) valt niet normaal te discussieren..![]()
Ik was er al bang voor........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb ook een "hekel" aan neuzen en kakkies maar hoef dat dan toch niet heel de dag door in een apart topic te lopen verkondigen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.
quote:Klopt, die gaan zomaar in FB klagen dat het de hele tijd over Ajax gaat hoor.......![]()
Kom op hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.
Ik liet me even gaan....sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.
Ik gaf eerder ook al toe dat niet alles ok is hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kom op heIk geef tenminste toe dat de Lijnbaan kut is
![]()
Puik pleintje hoor!quote:
sjaquote:
Ook hebben we de beste concertzaal van nederland (HMH)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sja. Maar ik bedoel om naar te kijken vergeleken met de grachtengordel
.
Anyway, Amsterdam is gewoon gezelliger, de horeca is EN verspreid over de hele stad EN we hebben (minstens) 2 duidelijk te vinden uitgangscentra.
Gebruikte jouw post als voorbeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemt.
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Maar de Dam is een monument, meer niet. En het V'park is een prima park. De Kalverstraat is niet mij ding, maar ja, winkelen moeten de meisjes toch.
Bos en Lommer is ook niets hoor.
IK vind het vpark echt heel leuk om te zitten hoor, en die vage backpackers zijn wel ok juist. En mocro;s zie je er niet ze heel veelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.
Tarwewijk is ook niets![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Zonder knipoog ik mij ook nog wel ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan....sorry![]()
hij gaf met zijn foto's zo'n mooie voorzet dat ik het niet kon laten hem in te koppen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
J . H . K .
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Blah blah blah... Weer een hoop gelul, maar weinig zinnigs uit je toetsenbordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.![]()
Jah, maar foto's van een stad die platgegooid word zijn dan ook minder erg als foto's van een hek en een kaartje van Duitsland...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |