Nobody likes us, we don't carequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Het begint nu echt een beetje treurig te worden vind je zelf ook niet?
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, best leuk voor jullie hoor.
Er zal vast iets leuks te zien zijn in r'dam hoor, jullie hebben zelfs 1 hele leuke ierse pub, jammer dat het allemaal zover wegstopt zit.
Dat maakt het topic toch niet minder treurig of wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de essentie niet.
Hier kunnen alle onderbuikgevoelens uitgesproken worden jegens elkander zonder dat daarmee de gewone topics vervuild worden.
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is toch net zo in a'dam? Als je daar als toerist de trein uitstapt kom je ook eerst langs deDam, Kalverstraat, Vondelpark etc. Word je ook niet vrolijk van. Het zal vast aardige plekkies hebben, maar ik ken ze niet.
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Ik noem je dan gewoon een domme kleuter ..
Woorden zijn anders, effect hetzelfde![]()
En och, met sommige mensen (*kuch* 020 *kuch*) valt niet normaal te discussieren..![]()
Ik was er al bang voor........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb ook een "hekel" aan neuzen en kakkies maar hoef dat dan toch niet heel de dag door in een apart topic te lopen verkondigen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I know, maar anders voelen die lampies zich zo achtergesteld.
quote:Klopt, die gaan zomaar in FB klagen dat het de hele tijd over Ajax gaat hoor.......![]()
Kom op hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dam en het vondelpark, wat is daar mis mee? En de kalverstraat is een winkelstraat, die heb je overal wel.
Ik liet me even gaan....sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de aantekening dat als het te ver gaat, zoals aan het eind van het vorige topic (refereren aan WOII, doodsverwensing), dat er gewoon mensen geband zullen worden.
Ik gaf eerder ook al toe dat niet alles ok is hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kom op heIk geef tenminste toe dat de Lijnbaan kut is
![]()
Puik pleintje hoor!quote:
sjaquote:
Ook hebben we de beste concertzaal van nederland (HMH)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sja. Maar ik bedoel om naar te kijken vergeleken met de grachtengordel
.
Anyway, Amsterdam is gewoon gezelliger, de horeca is EN verspreid over de hele stad EN we hebben (minstens) 2 duidelijk te vinden uitgangscentra.
Gebruikte jouw post als voorbeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
verschil is dat JIJ met domme, ongefundeerde uitspraken komt (waar iemand anders je op wijst, ik niet) en jij dus MIJ gewoon uit het niets een domme kleuter noemt.
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Maar de Dam is een monument, meer niet. En het V'park is een prima park. De Kalverstraat is niet mij ding, maar ja, winkelen moeten de meisjes toch.
Bos en Lommer is ook niets hoor.
IK vind het vpark echt heel leuk om te zitten hoor, en die vage backpackers zijn wel ok juist. En mocro;s zie je er niet ze heel veelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dat straalt nou ook niet bepaald gezelligheid uit. Vondelpark ziet er op zich wel prima uit, maar het zit vol met stinkende backpackers, schreeuwende mocros en hippe ouders met bakfietsen.
Tarwewijk is ook niets![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Zonder knipoog ik mij ook nog wel ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is aan de ene kant een beetje zielig, aan de andere kant als het met een knipoog is vermaak ik me wel hoor.
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan....sorry![]()
hij gaf met zijn foto's zo'n mooie voorzet dat ik het niet kon laten hem in te koppen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
J . H . K .
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Blah blah blah... Weer een hoop gelul, maar weinig zinnigs uit je toetsenbordquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor, krabbel niets terug....wist dat ie op het randje was toen ik hem poste.![]()
Jah, maar foto's van een stad die platgegooid word zijn dan ook minder erg als foto's van een hek en een kaartje van Duitsland...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietje, beetje schijnheilig terugkrabbelen wanneer er een modje bijkomt...
Ach, het is een grote schijnheilige teringbende. Precies wat je zegt, een platgebombadeert Rotterdam is helemaal goed, maar iets met Duitsland is helemaal fout. Of allebei goed, of allebei fout. Beide is net zo erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar foto's van een stad die platgegooid word zijn dan ook minder erg als foto's van een hek en een kaartje van Duitsland...
![]()
quote:Amsterdam : Relschoppers bij huldiging Ajax
Na het winnen van de KNVB-beker op zondag 7 mei 2006, worden de Ajax-spelers maandagavond 8 mei gehuldigd op het Leidseplein in Amsterdam. Ondanks het feestelijke karakter, breken er toch rellen uit tussen de supporters onderling. Het Leidseplein wordt ontruimd en een aantal straten daar omheen afgezet. In één van die straten, de Leidsekruisstraat, proberen 6 agenten een woedende menigte tegen te houden. Ze worden bekogeld en moeten vluchten. Hun politiebus blijft achter en wordt volledig vernield. ME-ers te paard, die te hulp schieten, worden ook bekogeld. Pas na verloop van tijd keert de rust terug.
De politie vraagt:
Wie (her)kent de relschoppers aan de hand van de gemaakte bewakingsbeelden en de gegeven omschrijvingen?
Persoon 1: bebaarde jongeman, in witte gewaad met witte muts die opruiende teksten aan het roepen was.
Persoon 2: eveneens bebaarde man op leeftijd met pijpenkrullen, in zwart pak en zwarte hoed. Tevens zoeken wij persoon 3 op de achtergrond met de zelfde outfit, die een vuilnisbak in brand stak.
Persoon 4: Negroïde man op leeftijd, die provocerend met Israëlische vlag rondliep, en enkele rake klappen uitdeelde met zijn wandelstok.
De groep op deze foto wordt gezien als de coördinatoren van de rellen, vermoedelijke behoren enkele deze mannen tot de beruchte vak 410 crew, duidelijk af te lezen aan hun zwarte pakken, zwarte hoeden en pijpenkrullen. De mannen met de baarden zouden ook van de oude kern van F-Side kunnen zijn.
Kent u iemand van deze foto's bel dan snel met 0900-NEUS.
Hier is meer tijd in gestoken dan in de OP van jullie eigen topic en ook nog eens compleet niet grappigquote:
Humor is relatief.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef BoNi het volgende:
Hier is meer tijd in gestoken dan in de OP van jullie eigen topic en ook nog eens compleet niet grappig
Je vriendje Franky heeft het heel mooi verwoord, ga eens met hem praten...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:16 schreef ruud_fr het volgende:
zo mooi, hoe ze alle grappen (leuk of niet) afdoen als niet leuk
Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...? Ik hou niet zo van open deuren, dus nee, dan had ik er ook niet om gelachen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Keltie het volgende:
Verander alles wat met ajax te maken heeft in Feyenoord, ieder plaatje in een plaat van een kakkerlak en je lag schuddebuikend over de grond te rollen...
Maarjah, nu ben ik de calimero
Precies.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...?
Hulde, je zag de ironie!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Niet van open deuren houden, maar iemand uit de Betuwe wel Flipje noemen.![]()
Zo, je hebt opgelet bij de Nederlandse les.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hulde, je zag de ironie!!!
Een dikke pluim voor jou!
een fanzine van Sparta die 'In The Winning Mood' heetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef 2Drix het volgende:
http://www.itwm.nl/artikel.php?id=2319
![]()
Het is toch een malloot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:21 schreef Cart_man het volgende:
Cox is allang niet meer grappig
quote:
Grachtenparade of voetbal?
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs plaatsvindt.
David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld, maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken hier het hele jaar naar uit."
Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd. Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.
Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting op een entreebewijs voor het toernooi.
heuzequote:
ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niet lezen?. Ik vind het WEL grappig..
nee, hij is al een tijdje niet grappig. Feyenoordsupporters vinden alles wat over Ajax gaat grappig. behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.quote:
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.
Ik vond de wedstrijden tussen ADO en Feyenoord afgelopen seizoen persoonlijk net iets grappiger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajax![]()
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Duw er een hand van je kameraad in en de wereld is weer mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Het is niet bedoeld als grap slimmerd, dat snappen ze toch nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Aaah, wat zielig weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
is het heuz?quote:
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.quote:
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.
Simpel figuur ben je ook.
Je MOET nu een grapje maken, ja toch...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.
ah, dan verklaart het veel. Valt me mee dat er niet meer spelvauten in zitten danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:34 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij komt het van LN
ik denk niet dat daar 3 mensen zich buigen over 1 stukje
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leuker![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kesslerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
Durf je dit topic nog een discussie te noemen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
En daarna een zoentje op Kessler zijn billetjes als dankbetuiging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kessler
Ik vond hem zelf in het begin ook grappig, ook al was ik de ontvanger van die uitspraak, maar je hebt gelijk, hij is niet bepaald orgineel meer. Maar dat is doopy tenslotte ook niet, zoveelste E-thug op dit forumquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die Sparta-site over de Open Dagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Kaap, moet ik je nou wéér uit gaan lullen....doe dat jezelf nou niet aan knulquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Ik vind de playoffs kut en we zijn 2e geworden (we spelen CL remember)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
ja hoor, de Beker+CL voetbal is best aardig in het ALLERSLECHTSTE seizoen van Ajax sinds 1653.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Jup.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of moet ik AZ ook echt voor f'noord gaan rekenen, ja eigenlijk wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |