Ik snap het ff niet meerquote:Dat is bij de gerenommeerde Engine of the Year Award nog nooit vertoond: voor de tweede maal in successie is de 5.0 liter V10 motor van de BMW M5 en M6 door de circa zestig man sterke vakjury uit 24 verschillende landen uitverkoren tot beste motor ter wereld. Bovendien werd de hoogtoerenmachine nog eens als beste high performance motor en als beste motor in de klasse boven 4.0 liter cilinderinhoud onderscheiden. In de klasse van 2.5 tot 3.0 liter won de twin turbo diesel van de BMW 535d ook voor de tweede maal en in de klasse 3.0 tot 4.0 liter won de 3.2 liter 6 cilinder van de BMW M3 en de Z4 M coupe/roadster voor maarliefst de zesde maal op rij. hiermee hebben ze 5 van de 12 te halen prijzen voor 2006 in de wacht gesleept.
Whehehe, die is leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
whehe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
Ja dat vat ik dus ook ff niet!?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
Stoere reclames alleen die van Subaru is merkwaardig. Er zijn dus twee best engines of the year.
De Subaru heeft de prijs gewonnen in de categorie 2 liter - 2.5 liter en BMW de overall titel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef kooba het volgende:
Ja dat vat ik dus ook ff niet!?
Iemand die hier meer duidelijkheid over kan verschaffen?
dat soort auto's worden meteen doorgestoten naar de handel bij echte dealersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:55 schreef Gumballs het volgende:
Is wel vaker met de duitse merken.
Bmw Dealer biedt aan, prachtige e320cdi. Wat moet je anders als die wordt ingeruild op een gloednieuwe Bmw?
En Mercedes had toen weer zoiets toen ze in Arnhem het pand van Bmw overnamen
overall titel EN catagorie boven de 4 liter...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Subaru heeft de prijs gewonnen in de categorie 2 liter - 2.5 liter en BMW de overall titel.
De reclame van Subaru is misleidend.
Dit is echt prachtighe laster ghehehehe...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
Maakt voor mij toch niet uit... Ik zoek zelf naar het beste spul, laat me niets voorschotelen door Juristen... Echter...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:24 schreef Youp het volgende:
[..]
overall titel EN catagorie boven de 4 liter...
De winnaars:
International Engine of the Year – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
Best New Engine of the Year – Volkswagen 1,4 liter TSI Twincharger (Golf GT)
Best Fuel Economy – Toyota 1,5 liter Hybrid Synergy Drive (Prius)
Best Performance Engine – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
>1,0 liter – Honda 1,0 liter IMA (Insight)
1,0 – 1,4 liter – Volkswagen 1,4 liter TSI Twincharger (Golf GT)
1,4 – 1,8 liter – Toyota 1,5 liter Hybrid Synergy Drive (Prius)
1,8 – 2,0 liter – Volkswagen 2,0 liter FSI Turbo (o.a. Golf GTI)
2,0 – 2,5 liter – Subaru 2,5 liter Turbo (Forester, Impreza)
2,5 – 3,0 liter – BMW 3,0 liter Twin-Turbo Diesel (535d)
3,0 – 4,0 liter – BMW 3,2 liter (M3, Z4 M)
>4,0 liter – BMW 5,0 liter V10 (M5, M6)
dus subaru is idd uit zn nek aan het lullen, ze hebben enkel de beste motor tussen 2 en 2,5 liter en niet de internationale aller beste want dat is gewoon de V10
Daar zit ook nog een Bentley overwinning tussen, hoewel dat ook een Audi met een dak en een ander logo is..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef 7T7 het volgende:
Die van Audi klopt ook niet helemaal. Ze zeggen "From the winner of six consecutive Le mans 24 hours races 2000-2006", maar dat zijn zeven jaren en geen zes...
nee, VAG heeft nu een snellere diesel... is wel een V8 heeft ook maar net in de 300pk met een hele berg meer motorinhoud... kansloos dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maakt voor mij toch niet uit... Ik zoek zelf naar het beste spul, laat me niets voorschotelen door Juristen... Echter...
Over die BMW diesel hebben ze echt gelijk... Het heeft werkelijk de beste prestaties! Snelste diesel available!!!!![]()
Is zo mooi he, hoe moeilijk sommige autofabrikanten doen over vreemde merken autotransporters op hun erfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
Het moet wel betaalbaar blijven!!! Die brandstofprijzen gaan nooit meer naar beneden. Een V8 zuipt al weer zoveel, dat je verbruiksvoordeel wegvalt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, VAG heeft nu een snellere diesel... is wel een V8 heeft ook maar net in de 300pk met een hele berg meer motorinhoud... kansloos dus
ja ik heb het ook maar gehoord, trouwens een 535d is ook niet echt zuinigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef Underverse het volgende:
[..]
Het moet wel betaalbaar blijven!!! Die brandstofprijzen gaan nooit meer naar beneden. Een V8 zuipt al weer zoveel, dat je verbruiksvoordeel wegvalt!
Ik kan trouwens die VAG Diesel niet vinden waar jij het over hebt...
Maar wel mooi de snelste diesel (0-200 km/h), goedkoopste en laagste cylinderinhoud in vergelijking met Benz, Audi en VW.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:40 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik heb het ook maar gehoord, trouwens een 535d is ook niet echt zuinig
de 5 liter v10 misschien? 313pk, 750 nm....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik kan trouwens die VAG Diesel niet vinden waar jij het over hebt...
de 4.2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:58 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
de 5 liter v10 misschien? 313pk, 750 nm....
Of de 4.2 v8 tdi, 326pk, 650nm...
de 535d heeft gewoon 90,7 pk/literquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:56 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Maar wel mooi de snelste diesel (0-200 km/h), goedkoopste en laagste cylinderinhoud in vergelijking met Benz, Audi en VW.
Niet gechipt ook overigens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Youp het volgende:
[..]
de 535d heeft gewoon 90,7 pk/liter
gechipt lopen die krengen trouwens ook als een hel
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef Youp het volgende:
"eindelijk een diesel die nagloeit" is idd ook gaaf
Sinds wanneer is dat niet meer zo dan? En waarom?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:33 schreef optifree het volgende:
[..]
Vroegahhh moesten diesel voorgloeien![]()
De goedkopere diesels moeten dat inderdaad nog steeds. Maar de "state of the art" diesels hebben een verandering in gloeiellementen (als ik mij niet vergis), een hogere inspuit druk en nog een paar kleine dingen die er voor zorgen dat je hem zonder problemen kan startenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer zo dan? En waarom?
(Ik leef nog in het verleden; rijd een diesel uit de vorige eeuw)
307tje HDI van mjn pa start inderdaad zonder voor te gloeien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:48 schreef optifree het volgende:
[..]
De goedkopere diesels moeten dat inderdaad nog steeds. Maar de "state of the art" diesels hebben een verandering in gloeiellementen (als ik mij niet vergis), een hogere inspuit druk en nog een paar kleine dingen die er voor zorgen dat je hem zonder problemen kan starten
PS. de preciese details zou je moeten opzoeken want die kan ik zo niet reproduceren![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
deze mag ook niet ontbreken, renault vs de rest
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3497912689153769612
Suggeren ze hier dat een Franse auto alleen goed is als hij vers isquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
deze mag ook niet ontbreken, renault vs de rest
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3497912689153769612
Dan klopt op z'n minst dat "consecutive" nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daar zit ook nog een Bentley overwinning tussen, hoewel dat ook een Audi met een dak en een ander logo is..
2006 3 Frank BIELA (GER) / Emanuele PIRRO (ITA) / Marco WERNER (GER) Audi R10 diesel
2005 3 Tom KRISTENSEN (DEN) / J.J. LEHTO (FIN) / Marco WERNER (GER) Audi R8
2004 5 Seiji ARA (JAP) / Rinaldo CAPELLO (ITA) / Tom KRISTENSEN (DEN) Audi R8
2003 7 Rinaldo CAPELLO (ITA) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Guy SMITH (GBR) Bentley EXP Speed 8
2002 1 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
2001 1 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
2000 8 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
Prachtige reclames, jammer dat zoiets in nederland niet mag.
Alleen was de Quattro de beste systeem ter wereld out of the box.quote:
(Offtopic)quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:26 schreef DiGuru het volgende:
Die van Bentley is de beste. Kurkdroog.
Maar ik zou mijn Subaru toch niet willen inruilen voor een Mercedes of BMW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |