Sinds wanneer is dat niet meer zo dan? En waarom?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:33 schreef optifree het volgende:
[..]
Vroegahhh moesten diesel voorgloeien![]()
De goedkopere diesels moeten dat inderdaad nog steeds. Maar de "state of the art" diesels hebben een verandering in gloeiellementen (als ik mij niet vergis), een hogere inspuit druk en nog een paar kleine dingen die er voor zorgen dat je hem zonder problemen kan startenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer zo dan? En waarom?
(Ik leef nog in het verleden; rijd een diesel uit de vorige eeuw)
307tje HDI van mjn pa start inderdaad zonder voor te gloeien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:48 schreef optifree het volgende:
[..]
De goedkopere diesels moeten dat inderdaad nog steeds. Maar de "state of the art" diesels hebben een verandering in gloeiellementen (als ik mij niet vergis), een hogere inspuit druk en nog een paar kleine dingen die er voor zorgen dat je hem zonder problemen kan starten
PS. de preciese details zou je moeten opzoeken want die kan ik zo niet reproduceren![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
deze mag ook niet ontbreken, renault vs de rest
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3497912689153769612
Suggeren ze hier dat een Franse auto alleen goed is als hij vers isquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:22 schreef ThaFreak het volgende:
deze mag ook niet ontbreken, renault vs de rest
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3497912689153769612
Dan klopt op z'n minst dat "consecutive" nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Daar zit ook nog een Bentley overwinning tussen, hoewel dat ook een Audi met een dak en een ander logo is..
2006 3 Frank BIELA (GER) / Emanuele PIRRO (ITA) / Marco WERNER (GER) Audi R10 diesel
2005 3 Tom KRISTENSEN (DEN) / J.J. LEHTO (FIN) / Marco WERNER (GER) Audi R8
2004 5 Seiji ARA (JAP) / Rinaldo CAPELLO (ITA) / Tom KRISTENSEN (DEN) Audi R8
2003 7 Rinaldo CAPELLO (ITA) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Guy SMITH (GBR) Bentley EXP Speed 8
2002 1 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
2001 1 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
2000 8 Frank BIELA (GER) / Tom KRISTENSEN (DEN) / Emanuele PIRRO (ITA) Audi R8
Prachtige reclames, jammer dat zoiets in nederland niet mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |