quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je maar genoeg poept, word je niet dik.
Ja ik vond hem net ook al niet leukquote:
Nee ok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik vond hem net ook al niet leuk
Zo dus jij gaat een heel weekend op meeting hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef Magneet het volgende:
gtvp
uhuh, biertjes drinken in Ieper met Yvonnequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo dus jij gaat een heel weekend op meeting he
Ja zag hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, biertjes drinken in Ieper met Yvonne
die moet ik nog een keer bestellen, net als het boek dat yvonne mee heeft helpen vertalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zag het![]()
Lijkt me ook cool.. ben nu bezig in 'Krieg' topboek
Als je naar ieper gaat... daar is het gebeurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die moet ik nog een keer bestellen, net als het boek dat yvonne mee heeft helpen vertalen
Ik zit nog steeds te wachten op geld wat ik terug moet krijgen van zequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Magneet het volgende:
alleen geen geld, kut belastingdienst
ben nu 4 of 5 keer in Ieper geweest en je ziet ALTIJD nieuwe dingen. Yvonnen gaat echt supervaak.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als je naar ieper gaat... daar is het gebeurt.
Leuk in voorwoord word Yvonnen ook bedankt.
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekeningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op geld wat ik terug moet krijgen van ze
Ja maar die woont ook in het Zuiden dacht ik..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben nu 4 of 5 keer in Ieper geweest en je ziet ALTIJD nieuwe dingen. Yvonnen gaat echt supervaak.
Hee, jij ook al... collega van me heeft ook niks gehad van ze..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekening
Dordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar die woont ook in het Zuiden dacht ik..
Maar goed, als ik het boek uit heb, dan wil ik eigenlijk wel in de vakantie daar fkes langs.
Hmm ok.. ja zoals ik al zei op het andere forum.. in BE leeft WO1 veel meer eik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef Magneet het volgende:
http://www.greatwar.co.uk(...)ningate/lastpost.htm
luister die mp3's maar, zo klinkt het een beetje maar live is het zoooo fucking indrukwekkend
Oh die smoes,....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekening
ze zorgen maar dat ik het geld krijg, is maandelijks 250 euro plus dan nog eens 750 die ik nog tegoed heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh die smoes,....Ja dat hebben ze bij mij ook gedaan.... lang verhaal kort te maken.... ik krijg nog 500 euro van ze maar die zie ik nooit.... al geaccepteerd
Zooo Mafia die mensen......... toen ze die naai partij richting bedrijven in de doofpot wilde stoppen....Prachtig toch.... uiteindelijk heeft een klokkeluider daar een stokje voor gestoken.... honden daar hoor.... honden
Dat is wel apart.... had je wel al moeten krijgen..... Bellen heeft ook geen nut.... belde ooit eens omdat mijn aanslag niet goed was.... ehhh meneer... ik moet geld krijgen maar hier staat dat ik moet betalen... heb de fout al gezien.... jullie hebben mij twee.... ja meneer mag ik even onderbreken.... fijn.... hier op mijn pc staat dat u moet betalen... kan er niks aan doen... goedemiddagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hee, jij ook al... collega van me heeft ook niks gehad van ze..
Succes Gijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zorgen maar dat ik het geld krijg, is maandelijks 250 euro plus dan nog eens 750 die ik nog tegoed heb.
Briljant tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Atuniel het volgende:
Ja.. en als jij hun geld verschuldigt bent moet je binnen 2 weken betalen...
Of SMEKEN om een betalingsregeling.
ja dank je, heb vorige week eindelijk de brieg gehad dat we er recht op hebben enzo alleen hadden ze dus geen bankrekeningquote:
in NZ is dat niet heel veel andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
Collega van me heeft gisteren 50 minuten in de wacht gezeten.. in eerste instantie verkeerd in keuzemenu gekozen. "Ik zet u wel even terug .. dan moet u opnieuw kiezen en dan optie 1 ofzo."
50 minuten.. "Een ogenblik geduld aub" ..
Daarna gaf hij het op.
He jij ziet echt allesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
er komt een chocobogame dus weer je oude account?
Post dan wat vaker lulquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
tering wat gaat de tijd toch langzaam vandaag![]()
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
tering wat gaat de tijd toch langzaam vandaag![]()
Komt ook door het weer B&A ,.... je wordt er niet goed van.... kids ook. Je kan de loopneusjes alweer gaan verwachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.
ja..... ik vond t hier ff niet gezelligquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post dan wat vaker lul![]()
Mis je......... mis je vrouw helemaal
er is hier ook geen kont te doen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.
Ik weet hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
.... die gaat 5 dagen wieberen zo
Zal jou eens in je kont doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
er is hier ook geen kont te doen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal jou eens in je kont doen.
[afbeelding]
beetje spugen gijs....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Atuniel het volgende:
Hoppaaa, zo droog in je kont. 14.gif
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doen
je krijgt adresgegevens e.d.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
Word jij de FOK! WaterWars 2006 kampioen?
Ik snap niet hoe ze dit willen laten slagen.. stel dat ik opdracht krijg om Noot te wacken.. ik weet dat ie in Delft woont... ja en danNou ja goed dat zou nog wel lukken... vraag wel rond op de campus.
Maar hoe zou ik in godsnaam bijvoorbeeld Silfer om moeten leggen dan.. weet geeneens waar die woont
Dus er zou iemand een dag voor mn huis gaan zitten posten met een waterkanon in zn handen?quote:
Geil, doen er ook chicks meequote:
Ja,... de naam Atuniel geeft me emo's. Ik spreek die naam ook wel eens hardop uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doen
Ik las net dat je ook je werkadres en werktijden dient op te gevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geil, doen er ook chicks mee
Lijkt me echt zoo droogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
Word jij de FOK! WaterWars 2006 kampioen?
Ik snap niet hoe ze dit willen laten slagen.. stel dat ik opdracht krijg om Noot te wacken.. ik weet dat ie in Delft woont... ja en danNou ja goed dat zou nog wel lukken... vraag wel rond op de campus.
Maar hoe zou ik in godsnaam bijvoorbeeld Silfer om moeten leggen dan.. weet geeneens waar die woont
Heb je dan de puntjes op de E ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... de naam Atuniel geeft me emo's. Ik spreek die naam ook wel eens hardop uit
Whahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt me echt zoo droog![]()
zit je gewoon in je auto met een waterpistool..... want je weet maar nooit
Ik spreek het uit als ATUNI-ELquote:
http://waterwars.fok.nl meen ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik neem aan dat je je moet registreren voor deelname? Ik bedoel.... als de target voor je wordt gekozen moet FOK! toch kunnen kiezen?
stap je relaxed uit het kantoorpand....blij omdat het weekend begintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahahaha
Onderweg naar je target
Whahaha..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stap je relaxed uit het kantoorpand....blij omdat het weekend begint![]()
je kijkt even naar de lucht.... de zon schijntde lucht is blauw....he lekker.....
sigaret in je mond.... steekt em aan ..... ff genieten........
*SPLEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS*
waterballon VOL!! in je mik![]()
haar druipt langs je gezicht...... peuk nat plakkend aan je onderlip
![]()
![]()
Dat kon niet bolle.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg A-TU-NIEL
Had je maar puntjes op de e moeten zetten
ëquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahaha..en je collega's ->
Briljanter zou zijn... als ik dus iemand inschreef.. die er niet van af weet.
Dus mn broertje ofzo.. stuur zn foto in, zn huisadres, werkadres... en wachten maar![]()
"Wat ik nou heb meegemaakt!!"
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien ga ik me wel opgeven ook trouwensLijkt me best cool, al wordt dat nog lastig uitleggen als ze bij de klantenservice van de Makro ineens staan met een supersoaker.
'Roy, waar ga je naartoe?'
Ohwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.
Tis in een paar minuten afgelopen denk ik...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien ga ik me wel opgeven ook trouwensLijkt me best cool, al wordt dat nog lastig uitleggen als ze bij de klantenservice van de Makro ineens staan met een supersoaker.
'Roy, waar ga je naartoe?'
a la Splinter Cell door de Makro lopenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis in een paar minuten afgelopen denk ik...
Tenzij je achter elkaaraangaat rennen in de makro.... oh nee..
Tis zo afgelopen eigenlijk
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kon niet bij het aanma.....
Laaaaaaat maaaaar
Partypooperquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kon niet bij het aanma.....
Laaaaaaat maaaaar
Gijs.. jij valt op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
a la Splinter Cell door de Makro lopen![]()
Vlgs mij had ik al gezegd dat ik niks ging doen met dat as2 ding van je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
B mail..... op je werk adres.... pak dat probleem nou op dammit... wacht al de gehele dag
Gijs, groothandel, ze hebben grote dingen. Kan me er makkelijk achter verstoppen. Daarnaast heb ik toegang tot magazijnen, en kan ik van daaruit aanvallen. Of vanuit een heftruckquote:
Ok .. ik zie potentiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, groothandel, ze hebben grote dingen. Kan me er makkelijk achter verstoppen. Daarnaast heb ik toegang tot magazijnen, en kan ik van daaruit aanvallen. Of vanuit een heftruck![]()
Whoehahahahhaa!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef Magneet het volgende:
ik zie Noot al met een á la The A-team omgebouwde heftruck en een supersoaker
Het jammere is wel dat je het in je eentje moet doen, je mag niet samenwerken, dus een drive by is redelijk lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok .. ik zie potentie
Drive by shooting
en terugquote:
Maar serieus.. als ik jou was, dan had ik me opgegeven... chicks vinden dat cool Gijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het jammere is wel dat je het in je eentje moet doen, je mag niet samenwerken, dus een drive by is redelijk lastig.
Nee Gijs, ik doe er niet aan mee. Ben geen 12 meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar serieus.. als ik jou was, dan had ik me opgegeven... chicks vinden dat cool Gijs
Gijs je hebt een OV.. kinderen van 12 niet!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, ik doe er niet aan mee. Ben geen 12 meer
wel humorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs je hebt een OV.. kinderen van 12 niet!!!
Boh gek, ik denk dat de gemiddelde 20 is!
Die van Bastard!quote:
Gijshoest met Tess?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef -Struikrover- het volgende:
* aanklopt *
Ja zeer zeker man.... was cool gisteren........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Blijft cool he.
Die Chapter 2 is ook een aanrader.
Wat vind je dan wel leuk op de 360.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
nee
Ik bedoel meer nee in de trant van " Nee.. ik ben weer op mn werk "quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel leuk op de 360.
Ben je nou wat gelukkiger met dit weer?quote:
Prey weggedaan? Was het te kort ofzo? Geen goede MP?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer nee in de trant van " Nee.. ik ben weer op mn werk "
Alles vind ik leuk Gijs.. zit het je dwars dat ik Prey al weggedaan heb ofzo![]()
Wacht maar mannetje, ik frag je vanavond wel met HALO2
Denk ik bedek je maar even voordat ik ging slapenquote:
Ik vind het heerlijk inderdaad,... de regen ook.. vind ik erg gezellig. Savonds wat eerder donker, kunnen de kaarsjes weer aan.. prima zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben je nou wat gelukkiger met dit weer?
Prey is geweldig Gijs.. was echt een trip de SP .. Net als DOOM3 van genoten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prey weggedaan? Was het te kort ofzo? Geen goede MP?
TH ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Prey is geweldig Gijs.. was echt een trip de SP .. Net als DOOM3 van genoten..
Maar ja als ie klaar is... is ie klaar, was halverwege de SP op hard, maar ook niet dat dat veel uitdaging bood.
De MP viel me wat tegen.. mannetjes bewegen niet mooi, schokte hier en daar .. en ik bemerkte dat als ik wilde schieten op mensen, ik gewoon terug greep naar Halo2 () .. ja wat moet ik er dan mee verder. Geruild tegen Tony Hawk, zin in skaten
![]()
Ik krijg hem als het goed is vandaag binnen, lekker letters verzamelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TH ook![]()
Altijd al cool gevonden echter krijg ik die moves er NIEEET uit !
Ja weet ook niet waar dat op sloegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk ik bedek je maar even voordat ik ging slapen![]()
Voor iemand die erg aanhankellijk is, is dat idd erg moeilijk. Maar als je behoefte hebt aan een knuffel kom maar hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
goejesmorgens deze morgen![]()
![]()
bijna weekend![]()
vanavond alleen slapen![]()
Geeft niks verder..... keek er graag naarquote:
Zo was echt verrot gisteren. Ben nog niet helemaal lekker. Nog pijn in mijn keel. Ook als ik hem aanraakquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geeft niks verder..... keek er graag naar![]()
Waar zit je kilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo was echt verrot gisteren. Ben nog niet helemaal lekker. Nog pijn in mijn kil. Ook als ik hem aanraakMag ik even een beetje zielig zijn
![]()
![]()
aanhankelijk ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor iemand die erg aanhankellijk is, is dat idd erg moeilijk. Maar als je behoefte hebt aan een knuffel kom maar hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoorde dat je last van je keel hebt .... daar heb ik wel wat voor
quote:
Iets met grote piemels Gijs?quote:
Begrijp je nu waarom je dat niet krijgtquote:
Hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef Quinny het volgende:
Ik zou echt niet blij zijn als je een vent hebt met zo'n piemel
Ja ja ja bla bla bla .......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aanhankelijk ook![]()
![]()
alleen een knuffel
hoorde dat je last van je keel hebt .... daar heb ik wel wat voor
Ik heb niks te klagen Gijsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begrijp je nu waarom je dat niet krijgt
Oke schat, 13 cm is niet kleinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HeJe bekent praktisch tegenover heel FOK! dat ik een kleine piemel heb !
is gemiddeld heb ik gisteren op RTL5 gezienquote:
Ik dacht dat het gemiddelde 16 was? Nou ja zal ook wel "Tis niet de lengte maar wat je er mee kan wat telt"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is gemiddeld heb ik gisteren op RTL5 gezien
een fucking penisvergroting operatie! vol in beeld![]()
![]()
Zeer zeker Gijs... doe ik niet wegquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker Gijs... doe ik niet weg [afbeelding]
Ja is ok Gijs.... maar je bent vaak vroeg al weg... ik start meestal rond 21:00... helemaal vanavond want ik ben alleen......... drukke avond met die monsters... maar ok.. ik doe Halo 2 er in vanavondquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]Die smilie.
Als je ff een zooi update's download (emulator, maps, spelmogelijkheden) kunnen we anders vanaaf wee es knallen ofzo?
Zo cool om een potje 8 tegen 8 te spelen (zonder lag) op een veld, dat is echt slachten dan![]()
Vrijdags begin ik altijd laat.. liefst als mn chick naar bed gaat pas.. kan ik ff rustig zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is ok Gijs.... maar je bent vaak vroeg al weg... ik start meestal rond 21:00... helemaal vanavond want ik ben alleen......... drukke avond met die monsters... maar ok.. ik doe Halo 2 er in vanavondZal wel wat updates nodig hebben.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vrijdags begin ik altijd laat.. liefst als mn chick naar bed gaat pas.. kan ik ff rustig zitten.
Doordeweeks heb ik mezelf ermee als ik laat naar bed ga
Ja.. je hebt een emulator nodig, zo gebeurt, mappacks downen.. duurt wat langer, en dan wat MP upgrade's ook zo gebeurt.
Ja alles gaat vanzelf.. maar je moet wel steeds de download goed keuren natuurlijk... en die mappacks moet je aanvinken vlgs mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Geeft die dat allemaal zelf aan.... ben wel even bezig denk ik
Wat voor game/map spelen jullie het meest? Heb er wel zin in
Party modequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja alles gaat vanzelf.. maar je moet wel steeds de download goed keuren natuurlijk... en die mappacks moet je aanvinken vlgs mij.
Ik start meestal gewoon mn eigen room.. en dan zie ik wel wie er bij komt, ondertussen ga ik gewoon mn gamepjes starten. Liefst unranked, want dat duurt lang met zoeken en je hebt veel cheaters erbij.
Skirmish is ook leuk (vlag pakken, bom vasthouden die dingen) , team slayer speel ik vaak, Team swat (alleen een rifle en one shot one kill) .. maar maps en default weapen word door het spel gekozen.
Kan zo zijn dat je alleen maar rockets in het spel hebt ofzo
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Uit bed
wat een teringweerHeb ik 1 week vakantie regent het de hele week
hadden ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Ze hadden trouwens shoarmaschotel hier [afbeelding]
Half 12 iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hadden ook![]()
heb je ook snel gegeten dan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Warme witte bonen in tomatensaus over getooste boterhammen ?
Kan lekker zijn.. maar tipt niet aan mijn zojuist soldaat gemaakt schappie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Warme witte bonen in tomatensaus over getooste boterhammen ?
Dat heeft die moeder opzekers zelf geschreven.... extra disquote:
quote:Wie hebben in 2006 't vaakst in het Games & Consoles-forum gepost?
001. (001) 5399 (442) Notorious_Roy
Lekker Amerikanen knallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:54 schreef Chocobo het volgende:
Heb erg veel zin in Halo 2 vanavond [afbeelding]
Ja idd,... zal ik doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lekker Amerikanen knallen [afbeelding]
Begin om een uur of 2100 met je updates voor halo.. ben je 2200 uur wel klaar
Oh je character heb je ook niet op je 360 natuurlijk.. ff kleurtje uitzoeken en afbeelding makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd,... zal ik doen![]()
*Master chief deuntje neuriet* [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef Magneet het volgende:weer een examen binnen. Nog eentje en MS beweert echt dat ik verstand heb van computers
leuke smiley hequote:
wat dacht je.... ik probeer het topic nieuw leven in te blazen?quote:
Nee, schoot me gewoon te binnen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat dacht je.... ik probeer het topic nieuw leven in te blazen?
ik zal es wat bij naar binnen schietenquote:
Wat een werk moet dat zijnquote:Basis vliegtuigen = balsahout, daarover komt een 'schil' in lagen van zijdepapier
versterkt met polyester. Eerst plannen tekenen natuurlijk. Daarna volgt het
prutswerk aan de hand van documenten uit archieven.
Al deze vliegtuigen zijn bestemd om op een diorama te belanden. De Lancaster wordt
de grootste. Gecrasht op een Vlaams bietenveld zijn de Duitsers met burgerbevolking
de kolos aan het ontmantelen. Komt ook nog een mobiele flak en een mobiele kraan op
met vrachtwagen. De Dornier staat in een Amerikaanse hangar en ze zijn hem aan het
ontmantelen voor onderzoek. Wordt winterwerk. Binnenkort is het de beurt aan een
Henri Farman (HF20)op 1:16de. Dit toestel werd door België gebruikt aan het begin
van WO1.
en tijd overquote:
gaaf joh!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
Teringzooi..
Ik leer ene Gijs kennen via het internet.. en hj had gezegd dat hij modelbouw doet van oorlogsvliegtuigen.. die maakt hij vanaf scratch.
Dus ik zeg, oh dat is wel cool.. heb je daar foto's van?
En het ziet er werkelijk waar fenomenabel uit hoor... daar sla je echt van achterover wat hij kan maken, zoooo gedetaileerd.
Maar goed... ik heb onderhand al iets van 25 mb aan fotos ofzo in mn meelbox zitten![]()
en bedankt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wacht, ik forward het gelijk even naar je
jaaaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat was nog niks
Maar.. ziet er wel cool uit niet?
Moet jij je niet met de kinderen bezig houdenquote:
xs.toquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Quinny het volgende:
Sjo wil je even straks wat foto's posten( van Daan en Jort ja ) voor Lita
quote:
wat onwijs coolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:41 schreef QueenR het volgende:
Mogguh heren!
Gisteren naar sunmoon lake geweestmooi hoor. weer boel tempels gezien en native bergvolk ontmoet en hun eten gegeten. Was nog best lekker ook. Dit was mijn bordje:
[afbeelding]
sunmoonlake:
[afbeelding]
een trap met een tree voor elke dag van het jaar, het begint met 31 december, en een speciale gebeurtenis op die dag, en gaat helemaal naar beneden naar sunmoonlake tot 1 januari
[afbeelding]
native
[afbeelding]
3 lieftallige dames wilde poseren:
[afbeelding]
al zijn ze daar niet altijd vriendelijk
[afbeelding]
en een huisje zoals ze leven:
[afbeelding]
Wat betekent datquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:56 schreef QueenR het volgende:
![]()
[..]
![]()
wat betekend dat eigenlijk
![]()
Moet jij niet liggen slapen???
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat betekent dat
Nou dat iets cool is... iets is praat..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja ben oud he, ik heb dat allemaal niet meer zo onder de knie dat slang.. ik wist shizzle nu, vond ik al heel wat.
En Ja Kep, heb me prima naar mijn zin. Nog uitgekeken naar een chocobo voor cho, maar helaas, wel bergen mario, yugiyo etc.
Ja heftig he............. Gijs had het zo druk... ben wel met Halo 2 gaan gamen en heb alles gedowned, maar rond 22:10 was er nog niemand... ben ik slaap gevallen op de bankquote:
weet je nu nog niet dat ik lief benquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja ben oud he, ik heb dat allemaal niet meer zo onder de knie dat slang.. ik wist shizzle nu, vond ik al heel wat.
En Ja Kep, heb me prima naar mijn zin. Nog uitgekeken naar een chocobo voor cho, maar helaas, wel bergen mario, yugiyo etc.
Ik weet het allang.... merkte ik al aan je schilderij die nu nog hangtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
weet je nu nog niet dat ik lief ben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef kepler het volgende:manier van de Makro om me te bedanken voor 3 jaar werk:
U moet nog 140 euro betalen vanwege teveel minuren
maar goed, zal vast wel kloppen.
Nee, loop hier in mijn eentje rond. Mis ze vreselijkquote:
Kom hem wel eens halen tegen die tijd... zie ik je weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, loop hier in mijn eentje rond. Mis ze vreselijkEerste paar dagen gaat dat goed en dan ineens slaat het toe he. Maar ja, moet vannacht om 4 uur richting vliegveld weer.
![]()
@chodie van Jort komt nog
is prima, jij/jullie zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kom hem wel eens halen tegen die tijd... zie ik je weer![]()
Ga twee kijken, dan is 1 ineens neits meer waardquote:
Pwnedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef kepler het volgende:manier van de Makro om me te bedanken voor 3 jaar werk:
U moet nog 140 euro betalen vanwege teveel minuren
maar goed, zal vast wel kloppen.
Wat een schatje is het ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben niet moe, ik doe alsof !!
[afbeelding]
[afbeelding]
dat had ik ook toen ik weg gingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja,.... ik werd ook al beschuldigt op het werk
Zodra je weg gaat ben je niet meer interessant.... dat vinden collega's ook.... iedereen heeft zoiets van... Mmmmm ja de verstandverhouding hoeft niet meer te blijven
Fuck jou !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
dat had ik ook toen ik weg ging
Fucke de Makro
pfffffquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fuck jou !!!
niet eens op kraambezoek komen
Who invited you ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:44 schreef kepler het volgende:
[..]
pfffff
ik kom ook niet op Ang dr verjaardag, mwoehahaha
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Geen zin vandaag
Oh wacht tis Zondag dat valt wel mee
Donderdag en Vrijdag ben ik ziek.
Ja vond het wel lekker lopen inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Live ging lekker man.......... moet echter EEECCHHTTT inkomen in Halo zeg!
Gijs had echt geen ideequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja vond het wel lekker lopen inderdaad
Je moet weer ff de maps leren kennen denk ik?
hotmailquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Hotmail gebruikersNieuwe Live mail ziet er goed uit
ook dat doe ik via outlookquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Hotmail gebruikersNieuwe Live mail ziet er goed uit
Ja ben een beetje klaar met offline clientsquote:
ik heb iets van 8 of 9 accounts in me outlook staan, die ga ik niet allemaal iedere dag via webmail checkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ben een beetje klaar met offline clients
8 of 9 email accounts...........quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb iets van 8 of 9 accounts in me outlook staan, die ga ik niet allemaal iedere dag via webmail checken
chello meelquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
8 of 9 email accounts...........Serieus....
Hoe dan ook.... Gmail zou die kunnen poppen voor je. Kan je overal ter wereld bij je gegevens
Zoooo guntquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft me een bloedneus geslagen ook
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef Atuniel het volgende:
Gaan ze doorkomenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Magneet het volgende:ik voelde een puntje van een tandje bij Merlijn
Kijk wel ff of ik vrijdag middag vrij kan zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Geen zin vandaag
Oh wacht tis Zondag dat valt wel mee
Donderdag en Vrijdag ben ik ziek.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Ok ik ga aan het werk.....
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef Atuniel het volgende:
viel opzich mee qua poepluiers, hij was wel veel vaker/sneller moe de laatste week.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaan ze doorkomen![]()
Gaat vaak gepaard met veel extra poepluiers
![]()
Jort heeft en nu ook al een stuk of 4.... onderste 2 zijn goed door.... zo'n cool gezicht.
Ja hoe ze het flikte weet ik ook niet.. ze zit op schoot.. schiet met haar handje in de lucht, zo met dr vinger in mn neus.. PATS..quote:
Ik ontdekte vanmorgen dat mn zijruit is ingeslagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef Chocobo het volgende:
Maandagochtend filmpje.... begin de dag met een lach.... echt zo'n B&A filmpje dit
http://www.dumpalink.com/media/1154769185/Bike_Mishaps_Montage
En...nog shit gestolen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ontdekte vanmorgen dat mn zijruit is ingeslagen
He lekker... goed begin van de week danquote:
Ah het gedoe er om heen is kut he.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker... goed begin van de week dan
Ik ben al klaar met deze weekquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
En B ... geen zin vandaag?
14.gifquote:
lekker is dat hequote:
Was al blij dat de kinderstoel en mn rijbwijs er nog in lagen, zelfs mn aansteker.. meer ligt er niet in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker is dat heneem dan wat mee eikels
Maandagquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Proest.... z'n zijruitBetere start is er niet !
gijssieeeequote:
Gemailtquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssieeeeanders reageer je niet op je mail
Jasmijn is bezig met dr vijfde tandje (overige 4 komen al goed door.)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Magneet het volgende:ik voelde een puntje van een tandje bij Merlijn
ja iddquote:
Ja Gijs............. erg klaar.quote:
Had ik gelijk gisteren?quote:
Ja,.... hij is idd maar 13 cm........ net even stijf getrokken op de wc met een geo erbij !quote:
Lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... hij is idd maar 13 cm........ net even stijf getrokken op de wc met een geo erbij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |