quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je maar genoeg poept, word je niet dik.
Ja ik vond hem net ook al niet leukquote:
Nee ok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik vond hem net ook al niet leuk
Zo dus jij gaat een heel weekend op meeting hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef Magneet het volgende:
gtvp
uhuh, biertjes drinken in Ieper met Yvonnequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo dus jij gaat een heel weekend op meeting he
Ja zag hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, biertjes drinken in Ieper met Yvonne
die moet ik nog een keer bestellen, net als het boek dat yvonne mee heeft helpen vertalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zag het![]()
Lijkt me ook cool.. ben nu bezig in 'Krieg' topboek
Als je naar ieper gaat... daar is het gebeurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die moet ik nog een keer bestellen, net als het boek dat yvonne mee heeft helpen vertalen
Ik zit nog steeds te wachten op geld wat ik terug moet krijgen van zequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:19 schreef Magneet het volgende:
alleen geen geld, kut belastingdienst
ben nu 4 of 5 keer in Ieper geweest en je ziet ALTIJD nieuwe dingen. Yvonnen gaat echt supervaak.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als je naar ieper gaat... daar is het gebeurt.
Leuk in voorwoord word Yvonnen ook bedankt.
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekeningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op geld wat ik terug moet krijgen van ze
Ja maar die woont ook in het Zuiden dacht ik..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben nu 4 of 5 keer in Ieper geweest en je ziet ALTIJD nieuwe dingen. Yvonnen gaat echt supervaak.
Hee, jij ook al... collega van me heeft ook niks gehad van ze..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekening
Dordt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar die woont ook in het Zuiden dacht ik..
Maar goed, als ik het boek uit heb, dan wil ik eigenlijk wel in de vakantie daar fkes langs.
Hmm ok.. ja zoals ik al zei op het andere forum.. in BE leeft WO1 veel meer eik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef Magneet het volgende:
http://www.greatwar.co.uk(...)ningate/lastpost.htm
luister die mp3's maar, zo klinkt het een beetje maar live is het zoooo fucking indrukwekkend
Oh die smoes,....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja, van de kinderopvang. Ze zouden zogenaamd geen rekeningnummer hebben terwijl ze wel iedere maand de voorlopige aanslag inhouden van me rekening
ze zorgen maar dat ik het geld krijg, is maandelijks 250 euro plus dan nog eens 750 die ik nog tegoed heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh die smoes,....Ja dat hebben ze bij mij ook gedaan.... lang verhaal kort te maken.... ik krijg nog 500 euro van ze maar die zie ik nooit.... al geaccepteerd
Zooo Mafia die mensen......... toen ze die naai partij richting bedrijven in de doofpot wilde stoppen....Prachtig toch.... uiteindelijk heeft een klokkeluider daar een stokje voor gestoken.... honden daar hoor.... honden
Dat is wel apart.... had je wel al moeten krijgen..... Bellen heeft ook geen nut.... belde ooit eens omdat mijn aanslag niet goed was.... ehhh meneer... ik moet geld krijgen maar hier staat dat ik moet betalen... heb de fout al gezien.... jullie hebben mij twee.... ja meneer mag ik even onderbreken.... fijn.... hier op mijn pc staat dat u moet betalen... kan er niks aan doen... goedemiddagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hee, jij ook al... collega van me heeft ook niks gehad van ze..
Succes Gijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zorgen maar dat ik het geld krijg, is maandelijks 250 euro plus dan nog eens 750 die ik nog tegoed heb.
Briljant tochquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Atuniel het volgende:
Ja.. en als jij hun geld verschuldigt bent moet je binnen 2 weken betalen...
Of SMEKEN om een betalingsregeling.
ja dank je, heb vorige week eindelijk de brieg gehad dat we er recht op hebben enzo alleen hadden ze dus geen bankrekeningquote:
in NZ is dat niet heel veel andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
Collega van me heeft gisteren 50 minuten in de wacht gezeten.. in eerste instantie verkeerd in keuzemenu gekozen. "Ik zet u wel even terug .. dan moet u opnieuw kiezen en dan optie 1 ofzo."
50 minuten.. "Een ogenblik geduld aub" ..
Daarna gaf hij het op.
He jij ziet echt allesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
er komt een chocobogame dus weer je oude account?
Post dan wat vaker lulquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
tering wat gaat de tijd toch langzaam vandaag![]()
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
tering wat gaat de tijd toch langzaam vandaag![]()
Komt ook door het weer B&A ,.... je wordt er niet goed van.... kids ook. Je kan de loopneusjes alweer gaan verwachten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.
ja..... ik vond t hier ff niet gezelligquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Post dan wat vaker lul![]()
Mis je......... mis je vrouw helemaal
er is hier ook geen kont te doen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. voel me gewoon ziek worden.
Ik weet hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
.... die gaat 5 dagen wieberen zo
Zal jou eens in je kont doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
er is hier ook geen kont te doen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal jou eens in je kont doen.
[afbeelding]
beetje spugen gijs....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Atuniel het volgende:
Hoppaaa, zo droog in je kont. 14.gif
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doen
je krijgt adresgegevens e.d.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
Word jij de FOK! WaterWars 2006 kampioen?
Ik snap niet hoe ze dit willen laten slagen.. stel dat ik opdracht krijg om Noot te wacken.. ik weet dat ie in Delft woont... ja en danNou ja goed dat zou nog wel lukken... vraag wel rond op de campus.
Maar hoe zou ik in godsnaam bijvoorbeeld Silfer om moeten leggen dan.. weet geeneens waar die woont
Dus er zou iemand een dag voor mn huis gaan zitten posten met een waterkanon in zn handen?quote:
Geil, doen er ook chicks meequote:
Ja,... de naam Atuniel geeft me emo's. Ik spreek die naam ook wel eens hardop uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die prutsnaam sloeg nergens op. Nu B nog tot inkeer laten komen en we kunnen weer met zn allen normaal doen
Ik las net dat je ook je werkadres en werktijden dient op te gevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geil, doen er ook chicks mee
Lijkt me echt zoo droogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
Word jij de FOK! WaterWars 2006 kampioen?
Ik snap niet hoe ze dit willen laten slagen.. stel dat ik opdracht krijg om Noot te wacken.. ik weet dat ie in Delft woont... ja en danNou ja goed dat zou nog wel lukken... vraag wel rond op de campus.
Maar hoe zou ik in godsnaam bijvoorbeeld Silfer om moeten leggen dan.. weet geeneens waar die woont
Heb je dan de puntjes op de E ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... de naam Atuniel geeft me emo's. Ik spreek die naam ook wel eens hardop uit
Whahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lijkt me echt zoo droog![]()
zit je gewoon in je auto met een waterpistool..... want je weet maar nooit
Ik spreek het uit als ATUNI-ELquote:
http://waterwars.fok.nl meen ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik neem aan dat je je moet registreren voor deelname? Ik bedoel.... als de target voor je wordt gekozen moet FOK! toch kunnen kiezen?
stap je relaxed uit het kantoorpand....blij omdat het weekend begintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahahaha
Onderweg naar je target
Whahaha..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stap je relaxed uit het kantoorpand....blij omdat het weekend begint![]()
je kijkt even naar de lucht.... de zon schijntde lucht is blauw....he lekker.....
sigaret in je mond.... steekt em aan ..... ff genieten........
*SPLEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS*
waterballon VOL!! in je mik![]()
haar druipt langs je gezicht...... peuk nat plakkend aan je onderlip
![]()
![]()
Dat kon niet bolle.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg A-TU-NIEL
Had je maar puntjes op de e moeten zetten
ëquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahaha..en je collega's ->
Briljanter zou zijn... als ik dus iemand inschreef.. die er niet van af weet.
Dus mn broertje ofzo.. stuur zn foto in, zn huisadres, werkadres... en wachten maar![]()
"Wat ik nou heb meegemaakt!!"
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien ga ik me wel opgeven ook trouwensLijkt me best cool, al wordt dat nog lastig uitleggen als ze bij de klantenservice van de Makro ineens staan met een supersoaker.
'Roy, waar ga je naartoe?'
Ohwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.
Tis in een paar minuten afgelopen denk ik...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien ga ik me wel opgeven ook trouwensLijkt me best cool, al wordt dat nog lastig uitleggen als ze bij de klantenservice van de Makro ineens staan met een supersoaker.
'Roy, waar ga je naartoe?'
a la Splinter Cell door de Makro lopenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis in een paar minuten afgelopen denk ik...
Tenzij je achter elkaaraangaat rennen in de makro.... oh nee..
Tis zo afgelopen eigenlijk
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kon niet bij het aanma.....
Laaaaaaat maaaaar
Partypooperquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag niet binnen hé, en mag geen schade aanrichten. De gedode moet ne eventjes opfrissen ook weer gewoon verder kunnen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat kon niet bij het aanma.....
Laaaaaaat maaaaar
Gijs.. jij valt op.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
a la Splinter Cell door de Makro lopen![]()
Vlgs mij had ik al gezegd dat ik niks ging doen met dat as2 ding van je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
B mail..... op je werk adres.... pak dat probleem nou op dammit... wacht al de gehele dag
Gijs, groothandel, ze hebben grote dingen. Kan me er makkelijk achter verstoppen. Daarnaast heb ik toegang tot magazijnen, en kan ik van daaruit aanvallen. Of vanuit een heftruckquote:
Ok .. ik zie potentiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, groothandel, ze hebben grote dingen. Kan me er makkelijk achter verstoppen. Daarnaast heb ik toegang tot magazijnen, en kan ik van daaruit aanvallen. Of vanuit een heftruck![]()
Whoehahahahhaa!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef Magneet het volgende:
ik zie Noot al met een á la The A-team omgebouwde heftruck en een supersoaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |