quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Exciter101 het volgende:
Hamsta.nl (als in 'gangsta'. Bling-bling kettinkje erbij en Hamsta is weer helemaal hip!)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Blame het volgende:
Ja doen, samen met een soort nachtkijker zodat we ook kunnen kijken als het donker is!
En als je dan toch bezig bent, ook gelijk een hamstercamfanpage met gastenboek en shop voor hamstercam t-shirts, petjes, pennen en mousehamster-pads!
Oehoeoeoeoeh! Hamstercam!![]()
![]()
![]()
Linkje naar deel 1 : http://forum.fok.nl/topic/890505quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Blame het volgende:
Heb ik verdomme 36 keer op printscreen zitten rammen om er een filmpje van te maken krijgen we dit....![]()
Hiedereen het daar mee eensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Pindax0r het volgende:
doe maar @ 13:37
Wie maakt ze wakker?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef Pindax0r het volgende:
ze slapen nog, wtf
Ben er eindelijk... heb vandaag meer gedaan dan de hele afgelopen week bij elkaarquote:
Aangepastquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
... Dan kun je vanaf nu je tijd kwijt doorkomen door...
(beetje kromme zin Blame)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat wel ja... maar hijs wel leuk!
Nee, maar de spanning stijgt hier....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh ben ik te laat?
Ja, ik wacht nog even op mensen? (of komen die niet) en dan komt hamster op de vloerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zie een lege vloer
Die je nu hebt!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef Blame het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen mijn huidige of [afbeelding] of nog een derde
uhuhquote:
http://www.hamsteren.com/plattegrond.jpgquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef Qunix het volgende:
Is er een plattegrond met het zichtveld van de camera's?
De humorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:40 schreef DaveMasteR het volgende:
Nog wat oefeningen voor de hamster:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ha haquote:
Ik ga vanavond niet Hamsterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Blame het volgende:
Gaat er vanavond nog wat gebeuren in het hamsterhok?![]()
eej je leeft....quote:
Morgenochtend Hamster ik al precies een weekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:39 schreef Blame het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat niemand gaat hamsteren vanavond...![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Morgenochtend Hamster ik al precies een week... Even pauze inlassen...heb ook zoveel gezien van haar toen ze vanmiddag haar kooitje uitkwam, dat moet ik allemaal nog even verwerken
![]()
schop!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
nu ben ik zelfs te moe om msn aan te zetten
Tjeees weer je avatar veranderdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Blame het volgende:
[..]
De grootste Hamsterfan ineens weg
Nu vind ik hem wel irritant genoeg. Ik krijg hoofdpijn na iedere postquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tjeees weer je avatar veranderd![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
je schopt maar een eind weg... als ik msn aanzet beginnen ze tegen me te lullen en dan moet ik nog veel meer typen dan als ik hier doe
Hijs geweldig!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Blame het volgende:
[..]
Nu vind ik hem wel irritant genoeg. Ik krijg hoofdpijn na iedere post
Ligt vast in de dooie hoek te pittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:30 schreef Bierbroeder het volgende:
WIET!!
Zet de cams eens goed!
Ik zie geen flikker laat staan een hamster...
ooh ik dacht in een dooie pit te hoekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ligt vast in de dooie hoek te pitten![]()
en sommig emensne blijven ook maar wakkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
tjeees tis een nachtbeest en ze blijft maar pitten
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
en sommig emensne blijven ook maar wakker![]()
![]()
Doe dat, want zeker jij als trouwe trouwe van vanaf het eerste moment hebt recht op uitlegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef SeaOfLove het volgende:
wietse ik ga dit morgen helemaal even lezen;-)
Dankje voor het vergeven, en ik kijk ook uit naar morgen! Morgen is de dagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:58 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb het gelezen.
En ik vergeef het je voor deze keer dan!
Maar ik kijk al uit naar morgen om ze samen te zien ^^
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Doe dat, want zeker jij als trouwe trouwe van vanaf het eerste moment hebt recht op uitleg
slapen ze nu?quote:
Dat zijn de Hamsterweken, dat houdt dus in dat je juist extra veel voedsel -als in: GEEN HAMSTERS- inslaat om later op te eten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef CopyCatz het volgende:
Kun je hamsters nou eten eigenlijk?
Tuurlijk, bier kan je toch ook drinkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef CopyCatz het volgende:
Kun je hamsters nou eten eigenlijk?
Net welquote:
Denk het niet , dan kunnen ze bezig blijven;-)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
FOK!?
Of doet FOK! niet aan sponsoring.
Heeft Fok geen "mascottes" nodig? De Fok-aanhuis Hamstersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk het niet , dan kunnen ze bezig blijven;-)
Luie beestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Het is nu 2 uur maar de hamsters slapen gewoon![]()
Ze moeten avatars verbiedenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh Qunix wat danst je avatar mooi![]()
truste Blame!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:01 schreef Blame het volgende:
[enorm groot knipperend plaatje maar weggehaald...]
En weltusten allemaal, ik duik mijn bedje in
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:21 schreef PeZu het volgende:
hamtaro, kleine hamsters, grote avonturen
tevens goedemorgen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Blame het volgende:
Kunnen we niet een kleine cam op het lijfje van 1 van de beestjes plakken?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:20 schreef PeZu het volgende:
ik begin zo langzamerhand schoon genoeg te krijgen van dit hamsterloze uitzicht
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef PeZu het volgende:
we gaan in staking!!!!
wie maakt de spandoeken?
wie zet de koffie?
wie neemt de kettingen mee zodat we ons aan de hamsters vast kunnen ketenen??
en wie gijzelt wietse?
we bespreken straks wel alle details......quote:
quote:Er is een fout opgetreden bij het laden van de domein-database uit de MySQL Server. Zonder de gegevens uit deze database is het niet mogelijk u naar de juiste locatie op onze server te verwijzen.
Probeert u opnieuw de gewenste website op te vragen. Mocht dit probleem zich blijven voordoen dan betreft deze storing een serieus probleem binnen ons netwerk. Wij verzoeken u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via: 033 - 475 76 05 of 06 - 14 345 789. Bij voorbaar dank.
Onze excuses voor het tijdelijke ongemak.
doe mee dan!!!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef spenky het volgende:
ik tikte tegen me monitor.. en hij schrok niet eens
Ik drink geen koffie, dus ik kan niet stakenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef PeZu het volgende:
we gaan in staking!!!!
wie maakt de spandoeken?
wie zet de koffie?
wie neemt de kettingen mee zodat we ons aan de hamsters vast kunnen ketenen??
en wie gijzelt wietse?
Ahjoh PeZu staakt ook alleen maar omdat hij vanavond niet thuis isquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:49 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, dus ik kan niet staken
"niet hamsteren" kan ik wel![]()
Ik zag het alquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahjoh PeZu staakt ook alleen maar omdat hij vanavond niet thuis is![]()
Veel plezier, succes en sterkte vanavondquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Argentijn heeft meneer-de-moeilijke-eter voor gekozen![]()
Tnx...begin nu toch wel zenuwachtig te wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik zag het al
[..]
Veel plezier, succes en sterkte vanavond
Zo kan ik het natuurlijk ook bekijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:02 schreef Blame het volgende:
Nergens voor nodig, als het niets is ga je in ieder geval naar huis met een goed gevulde maag en een gedeelde interesse voor hamsters![]()
(Dit bericht geldt ook voor PeZu uiteraard)
nee hij komt naar Delft...quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef Blame het volgende:
Waar gaan jullie eten? Hilversum zeker?
heb je je aansluiting in den haag nog wel dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef PeZu het volgende:
hoi! zit lekker in d trein te fokken. .
stomme ns met hun vertraging
Of hij durft niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
18.15 uur zou hij er zijn...maar hij staat nog steeds vast in A'foort![]()
Station is niet zo ver wegquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Blame het volgende:
Wietse, kun je niet snel naar het station rennen en PeZu de cams meegeven?
Dan kunnen we vanavond genieten van de eerste date van PeZu en SOL![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Station is niet zo ver wegMaar ik denk dat we die 2 lekker gezellig een privéavondje laten hebben, is het niet?
Hebben zij de hamsters al eens een privéavondje gegeven? Nee dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Station is niet zo ver wegMaar ik denk dat we die 2 lekker gezellig een privéavondje laten hebben, is het niet?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:34 schreef PeZu het volgende:
hee cams, no way
trein rijdt gvd langzaam. . . aaarg
en k durf heus wel mop! !
gewoon niet reageren verdwijnt ie vanzelf naar benedenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:58 schreef Blame het volgende:
Wel de OP, maar hij staat eigenlijk wel prima toch?
Lol ik gebruik amper make-up beetje oogpotlood en lollerscara en lippenstift....that's it.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Blame het volgende:
Wat doen jullie nog op Fok!
Jullie moeten je voorbereiden op het eten
Besides that. Vrouwen kennende duurt het uren en uren voordat ze opgemaakt zijn, dus een beetje vaart maken SOL![]()
En uiteraard verwachten we foto's van het etentje...
batsen.com?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef Blame het volgende:
Jullie hebben wel een hoop fans zo te zien
Misschien toch maar overwegen om een webcam neer te zetten in het restaurant?
kweetniet hij zou laten weten wanneer hij in den haag was...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef Blame het volgende:
Heeft PeZu zijn aansluiting nog gehaald trouwens?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Over 9 maanden hebben ze een hamster
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:17 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van hem: kut Blame!
daar woont familie van mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:17 schreef SeaOfLove het volgende:
krijg net sms van hem: kut Blame! ben nu in voorburg
Puik is lui en bangig nog een beetje, die komt alleen maar onder de gele slierten vandaan als ze honger/dorst heeftquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuk topic
Alleen elke keer als ik kijk zijn ze niet in beeld. Nouja, Hamster is er nu wel even, Puik heb ik nog helemaal niet gezien.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aaahquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef wietse.cc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag Hamster bewegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
zie nix...tis te donker
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik vind dat de ouwe opstelling weer terug moet.
Dan kunnen we ook nog een slaapende hamster zien ^^
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Eens. Ondanks alle moeite van Wietse. Maar ik keek ook graag naar slapende Hamster. Zo'n wit bolletje in het hoekje dat af en toe wat bewoog....
Wiets, mogen beide camera's weer op Hamster? Please?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:51 schreef wietse.cc het volgende:
Moet het weer in de oude opstelling lees ik? Dat vind ik primaWe moeten sowieso even wat verzinnen, want ik ga maandag ochtend vroeg op vakantie, en dan gaan Hamster en Puik even anderhalve week uit logeren, daar moet ik de cam's dan toch weer even heropstellen, dus per zondag zet ik het anders neer
Groetjes!
Oh en nieuwe foto's van kleine, inmiddels volledig tamme, Puik!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo vet is Puik toch nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:40 schreef Slappertje het volgende:
Vet beestje!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:51 schreef wietse.cc het volgende:
Moet het weer in de oude opstelling lees ik? Dat vind ik primaWe moeten sowieso even wat verzinnen, want ik ga maandag ochtend vroeg op vakantie, en dan gaan Hamster en Puik even anderhalve week uit logeren, daar moet ik de cam's dan toch weer even heropstellen, dus per zondag zet ik het anders neer
Groetjes!
Oh en nieuwe foto's van kleine, inmiddels volledig tamme, Puik!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en toch kijk ik stiekum iedere dag wel even![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Jongens het is zo de 24e!
Ik weet dat het even een tijdje moeilijk zou zijn, maar we komen er door heen.
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd![]()
maw drank....!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef Bierbroeder het volgende:
Jongens het is zo de 24e!
Ik weet dat het even een tijdje moeilijk zou zijn, maar we komen er door heen.
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:38 schreef Blame het volgende:
He! Dat duitse beest doet wél leuke truukjes!
http://www.hamstercam.de/cgi-bin/greetcard/greetcard_de.pl
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef Zw0rld het volgende:
Deze loopt een beetje te snel in zijn molentje.![]()
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=1569125216323959688&hl=en
and that, kids is why you shouldn't feed hamsters speedquote:
Het spelletje Hamsterbal op zylomgames is tof.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wanneer niet...dat weten wij al 4 topics![]()
Ik blijf ver uit de buurt van Zylom...te erge verslaving aan Pharao's Sol. en MahJong gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het spelletje Hamsterbal op zylomgames is tof.
uhuh....ik zeg prachtig PRACHTIGquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tyf toch op met die kuthamsters, het enige dat ze doen is slapen.
En de eigenaar is te koppig om een molentje voor ze te kopen. Boring.![]()
![]()
hahaquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
haha
tijd voor een nieuwe sig![]()
Vind het wel jammer hoor, er zit nog best potentie in die beestjes, hamsters zijnmaar laten we eerlijk zijn, het is gewoon te saai voor woorden dit. Er gebeurd niks op die cams, gezellig met ze allen naar het zaagsel in de kooi staren.
![]()
PICS!?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
heb net nog even gecammed met mijn twee adoptie-cavjes...zijn echt camera-geil![]()
kom maar cammen...zie je ze livequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
PICS!?
1x heiligschennis in het hamstertopic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |