jamaar, jamaar...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga zo ook tegen iemand aankruipen..
Dat ook ja.. maar ik ben ook maar een mens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
jamaar, jamaar...
wacht je niet op de liefde van je leven?![]()
Wil ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga zo ook tegen iemand aankruipen..
Oh, het is gebruikelijk dat de laatste poster een nieuw topic opent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Het duurde zó erg lang dat ik maar heb geopend, ook al was ik bang dat er dan opeens 3 topics tegelijk zouden zijn.![]()
Heb nog niet geteld. Wil eigenlijk zo gaan slapen![]()
En ikquote:
Jij zou een nieuwe vraag stellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder gein: hoe staan we ervoor qua vragen?
Haruhi is een kloon van een gebande VBL-user zei Stanley.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef MaJo het volgende:
Wat zei iemand nou over een dubbele identiteit van Haruhi? IK wil alles weten
gelukkig komen hier geen modjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haruhi is een kloon van een gebande VBL-user zei Stanley.
Zei jij dat niet? Dan was het iemand andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zei ik dat?
Nou nou, iets enthousiaster mag wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef wendytje het volgende:
ach, was net op tv, die stomme zwart/witfilm... pleasantville
ik vond hem wel vermakelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:29 schreef wendytje het volgende:
ach, was net op tv, die stomme zwart/witfilm... pleasantville
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:36 schreef wendytje het volgende:
sorry tikorev, maar Jayhawk maakte hem helemaal compleet door zucchero
ja idd.... sorry jayhawk -1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had zucchero al genoemd, dus punt naar tikorev?
die lijst mag je thuis zelf bijhouden....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik verdien sowieso moreel punt door 5/6 deel van het antwoord aan te dragen voor de massa.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:34 schreef Tikorev het volgende:
Shine - Rosemary's Sons
Before you let me go - Kane
Blue - Zucchero
dude, hoe wis je dat zo snel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
sleutelprikkel supranormale prikkel
ja, maar die van stanley niet, dus is tikorev wel de compleetmakerquote:
Zeker. Was ook mijn favoriete vak op schoolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
prachtig vak en een prachtige studie
euh, volgens mij werkt het niet zoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, maar die van stanley niet, dus is tikorev wel de compleetmaker
maar dat ge-edit is erg vals!![]()
wel toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
euh, volgens mij werkt het niet zo
kijk..... hij zei het eerstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En met.. zucchero? Liedje Blue?
tikorev had het nummer van Kane wel goed......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:49 schreef Jayhawk het volgende:
ja maar nummer van Kane was fout
toen heb ik gecomplementeerd met het goede nummer van Kane en is daarna pas de post ge-edit.
dus? correct me if I'm wrong
en die heeft dus liggen te editen, wat snap je nu niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
tikorev had het nummer van Kane wel goed......
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en die heeft dus liggen te editen, wat snap je nu niet?
Hier wordt ik dus echt niet vrolijk van.
Van wie is deze quote![]()
Mij lijkt het anders wel vreemd dat als je "valsspeelt" je een punt krijgt ? Toch ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef wendytje het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....
dus de rest was goed/
einde discussie
dus niet, wel even opletten de volgende keer, zo tast je de integriteit van het spel aan. Bovendien telt die post niet als er ge-edit is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef wendytje het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....
dus de rest was goed/
einde discussie
Stel jij maar de vraag. Mijn antwoord was inderdaad geëdid. Ik had verwacht dat er wel een 'edit' plus tijd bij zou komen te staan waaraan het een en ander zou af te leiden zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:53 schreef Soempie het volgende:
ik wil wel een vraag stellen, maar misschien tikorev ook wel
fijne vakantie nog majo! Tot gauw, als je een snellere computer hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er maar vandoor, heb de computer 4 keer opnieuw moeten opstarten dus dat schiet niet echt opWas graag langer gebleven maar het heeft niet zo mogen zijn
Ik probeer het morgenochtend nog wel even, daarna zal het echt weer volgende week worden. Tot gauw
Gezien de 10000 literaire vragen hebben 'we' nog wat in te halenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:
Kunnen we weer van de biologievragen af?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien de 10000 literaire vragen hebben 'we' nog wat in te halen
klinkt alsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ionen ?
Nembrionic +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
prionen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dirks Gently's Holistic Detective Agency
Wie zei dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:15 schreef Jayhawk het volgende:
die is ook van adams, je wilt toch ook de auteur hebben?
Joost-mag-het-weten +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dirk Gently ?
Neuh..ik heb 't hier naast me liggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:20 schreef Jayhawk het volgende:
je bent op zoek naar een boek
Ja, eens 's nachts, maar daar is toen nooit een antwoord op gekomen ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:22 schreef Soempie het volgende:
was die vraag niet al geweest?
niet die van jou.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
welke?
Ik probeerde het lief te brengenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verzin vaak vragen waar mensen 20 hints bij nodig hebben
ik denk deze nacht ook nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, eens 's nachts, maar daar is toen nooit een antwoord op gekomen ...
Die geef ik toch echt alleen aan enge clowns.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
of zo'n kusje op de neus..
Nee, is goed, dan weet ik dat..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die geef ik toch echt alleen aan enge clowns.![]()
Niet Hitler ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hitler
De ergste was Hitler en die was het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook niet Goebols , ik ben op zoek naar de ergste van de hele hoop ... (nooit geschiedenisles gehad ???)
scherp.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De ergste was Hitler en die was het niet
Ik vind deze erger eigenljjkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De ergste was Hitler en die was het niet
Het is een verschrikkelijke ohja vraagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind deze erger eigenljjk![]()
En nee, ook niet Speer en Hess enzo. Ongelofelijk dat je deze topnaam vergeet![]()
Dank u welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:28 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het echt knap dat u al zo veel punten heeft behaald. Zal ik een nieuwe vraag stellen ja?
Mijn tweede gokquote:
Dat is in ieder geval al goed.quote:
You win some, you lose somequote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:35 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval al goed.
BwennieBren +1
Was hij een van je gokken, Asmodian?
edit: ja dus.
Jawel maar ik moest ff de OP lezen want ik ben hier voor het eerstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
BwennieBren, zijt ge er nog? Uw icon beweert van niet...
Primaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jawel maar ik moest ff de OP lezen want ik ben hier voor het eerstIk zal een vraag bedenken. Moment...
Het is wel een zeemonster, dat wel, maar beide creaturen hebben wel een naam gekregen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:50 schreef Asmodian het volgende:
De onderste heet in Engels een Sea Serpent. In't Nederlands misschien een Zeeslang?
neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
Dat zijn toch niet Scylla en Charybdis?
Dat zijn toch twee rotsen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:57 schreef Asmodian het volgende:
Dat zijn toch niet Scylla en Charybdis?
Het zijn monsters in de mythologie, maar Charybdis was meen ik in de vorm van een draaikolkquote:
Bovenste heeft een oud Hebreeuwse naam van een reusachtig dier (wordt soms geïndentificeerd aan het nijlpaard)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
Is dit afkomstig van de Noorse mythologie?
If so, Jormun-nogwat voor de onderste?
Griekse mythologie en de Argonauten overleefden tijdens hun tocht beide "monsters".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het zijn monsters in de mythologie, maar Charybdis was meen ik in de vorm van een draaikolk
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:06 schreef Asmodian het volgende:
Dat is de bovenste Behemoth (ik ben Israeli)
En dan moet ik even goed over de onderste denken
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:07 schreef Asmodian het volgende:
Het enige zee-monster dat ik kan bedenken uit onze mythologie is Leviathan, maar ik dacht dat dat meer een uber-walvis was?
Yay!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Leviathan is idd een zeeslang maar ik wilde graag de naam weten, bij deze.
Asmodian +1
Mijn hoofd was er echt niet naarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:10 schreef BwennieBren het volgende:
PS:
ik lees net dat je Israeli bent maar dan had je toch wel uit mijn hint kunnen halen "hun namen zijn bekend in een zeer bekend geschrift, geschreven, herschreven en nog eens herschreven" dat ik de bijbel bedoelde?![]()
Dat is het ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:20 schreef DeSiever het volgende:
Dat moet wel The Old Man and The Sea zijn van Hemingway..
Yay!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:25 schreef DeSiever het volgende:
Asmodian +1
Zo klopt ie helemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was Theseus. Hij had een zwaard gekregen van koning Minos en het idee van het touw van DS klopt wel, maar het ging volgens mij om wol...
Dat is snel! DeSiever +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:41 schreef DeSiever het volgende:
Aeneas?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij liet haar natuurlijk achter op het eiland Naxos. Jofele kerel.........
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:42 schreef AntonDingeman het volgende:
ministek
Nee. Het zal misschien wel uitsteken, maar dat is niet kenmerkend voor dit ras. Ik zoek iets anders.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:17 schreef Asmodian het volgende:
Volgens mij steekt hun ruggegraat ui. In ieder geval is er een verhoogde 'richel' langs hun rug
Waarom heb je dat gedaan, dan kan je niet meer gokken!quote:
Ik wilde het gewoon gelijk wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan, dan kan je niet meer gokken!
Nee, niet op de manier zoals jij bedoelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef Asmodian het volgende:
Maar er is dus wel iets dat uitsteekt in hun rug, toch? (Ridgeback = heuvelrug)
lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
tieten op je rug is ook niet goed.
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon gelijk weten![]()
En ik had even helemaal gemist dat hij (of margarita) een hond heeft, dus ik had ook geen benul van welk ras of hoe de hond er uit zou zien.
Warm. Ik wil het iets duidelijker hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Asmodian het volgende:
Niks met het skelet? het is toch niet gewoon dat ze een haarstreep hebben?
Ja ik lees het nu dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?. Een van de grappigste stukken nieuws van de afgelopen tijd
![]()
ik ben trots op jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu dusTe sneu voor woorden!
Om eerlijk te zijn sla ik berichten over het koningshuis altijd over![]()
Is dat juist, Soempie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Soempie, het antwoord op jouw vraag is iets als 'tesserae'
Ik zie Edwin regelmatig lopen met zijn hondje. Trots als een pauw..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?. Een van de grappigste stukken nieuws van de afgelopen tijd
![]()
Umm, ik weet niet hoe het duidelijker te stellen, Antonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Warm. Ik wil het iets duidelijker hebben.
Ik dacht dat je't gewoon geparkeerd had, maar het doet er echt niet toe, wou alleen weten of het goed wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Soempie het volgende:
o, ja dat klopt![]()
maar je krijgt er geen punt voor denk ik?
Ik wacht op een belangrijk detail van die streep haar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Umm, ik weet niet hoe het duidelijker te stellen, Anton. Ik wist wel dat Paco een Rhodesian Ridgeback was, maar heb nog nooit zo'n hond gezien. Ik ben dus strikt etymologisch te werk gegaan
.
Er groeit haar in een streep langs het midden van hun rug? (maar dan wil jij natuurlijk weten hoe dat kan?)
Ja, dat is ook zo. Maar dacht dat ik hem pas weer mocht stellen (en punten mocht geven) als ik aan de beurt was?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik dacht dat je't gewoon geparkeerd had, maar het doet er echt niet toe, wou alleen weten of het goed was![]()
Jeej!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar dacht dat ik hem pas weer mocht stellen (en punten mocht geven) als ik aan de beurt was?
Dag geef ik je gewoon een punt tussendoor.
Asmo +1
Natuurlijk gaat het daar anders aan toe: onze topics gaan veel sneller en we trekken vragen eerder terug, maar tochquote:Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
De kleur van de haren is daar hetzelfde als de kleur elders op het beest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef slaveloos het volgende:
is de kleur afwijkend?
Ik kan niks verzinnen, sorriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef AntonDingeman het volgende:
Nou zal ik het maar vertellen?
Moggeh!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef slaveloos het volgende:
dan weet ik t ook niet meer, is het heel veel langer en staat t recht omhoog als een hanenkam
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef slaveloos het volgende:
het is gevlochten door de moeder van de hond
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
dank je, geen kennis, maar een geboren gokkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
Sorry Anton! Ik zag alleen Homdeck's eerdere respons (een hanenkam op z'n rug) en dacht dat je het punt daarvoor gaf. Mijn excusesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".
Ik heb er wakker van gelegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoor![]()
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar literquote:
Gisteren tussen 5 uur 's middags en 2 uur 's nachts en daarna weer vanaf 6 uur vanochtend en half 10.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef slaveloos het volgende:
[..]
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar liter![]()
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval 40 Licks, maar ik weet niet of dat hun Greatest Hits tour was
*is geen groot Stones-liefhebber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |