Ik wilde het gewoon gelijk wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan, dan kan je niet meer gokken!
Nee, niet op de manier zoals jij bedoelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef Asmodian het volgende:
Maar er is dus wel iets dat uitsteekt in hun rug, toch? (Ridgeback = heuvelrug)
lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
tieten op je rug is ook niet goed.
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon gelijk weten![]()
En ik had even helemaal gemist dat hij (of margarita) een hond heeft, dus ik had ook geen benul van welk ras of hoe de hond er uit zou zien.
Warm. Ik wil het iets duidelijker hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef Asmodian het volgende:
Niks met het skelet? het is toch niet gewoon dat ze een haarstreep hebben?
Ja ik lees het nu dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?. Een van de grappigste stukken nieuws van de afgelopen tijd
![]()
ik ben trots op jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu dusTe sneu voor woorden!
Om eerlijk te zijn sla ik berichten over het koningshuis altijd over![]()
Is dat juist, Soempie?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Soempie, het antwoord op jouw vraag is iets als 'tesserae'
Ik zie Edwin regelmatig lopen met zijn hondje. Trots als een pauw..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De hele Paco-affaire is je voorbij gegaan?. Een van de grappigste stukken nieuws van de afgelopen tijd
![]()
Umm, ik weet niet hoe het duidelijker te stellen, Antonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Warm. Ik wil het iets duidelijker hebben.
Ik dacht dat je't gewoon geparkeerd had, maar het doet er echt niet toe, wou alleen weten of het goed wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Soempie het volgende:
o, ja dat klopt![]()
maar je krijgt er geen punt voor denk ik?
Ik wacht op een belangrijk detail van die streep haar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Umm, ik weet niet hoe het duidelijker te stellen, Anton. Ik wist wel dat Paco een Rhodesian Ridgeback was, maar heb nog nooit zo'n hond gezien. Ik ben dus strikt etymologisch te werk gegaan
.
Er groeit haar in een streep langs het midden van hun rug? (maar dan wil jij natuurlijk weten hoe dat kan?)
Ja, dat is ook zo. Maar dacht dat ik hem pas weer mocht stellen (en punten mocht geven) als ik aan de beurt was?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik dacht dat je't gewoon geparkeerd had, maar het doet er echt niet toe, wou alleen weten of het goed was![]()
Jeej!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar dacht dat ik hem pas weer mocht stellen (en punten mocht geven) als ik aan de beurt was?
Dag geef ik je gewoon een punt tussendoor.
Asmo +1
Natuurlijk gaat het daar anders aan toe: onze topics gaan veel sneller en we trekken vragen eerder terug, maar tochquote:Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
De kleur van de haren is daar hetzelfde als de kleur elders op het beest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef slaveloos het volgende:
is de kleur afwijkend?
Ik kan niks verzinnen, sorriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef AntonDingeman het volgende:
Nou zal ik het maar vertellen?
Moggeh!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef slaveloos het volgende:
dan weet ik t ook niet meer, is het heel veel langer en staat t recht omhoog als een hanenkam
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef slaveloos het volgende:
het is gevlochten door de moeder van de hond
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
dank je, geen kennis, maar een geboren gokkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
Sorry Anton! Ik zag alleen Homdeck's eerdere respons (een hanenkam op z'n rug) en dacht dat je het punt daarvoor gaf. Mijn excusesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".
Ik heb er wakker van gelegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoor![]()
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar literquote:
Gisteren tussen 5 uur 's middags en 2 uur 's nachts en daarna weer vanaf 6 uur vanochtend en half 10.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef slaveloos het volgende:
[..]
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar liter![]()
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval 40 Licks, maar ik weet niet of dat hun Greatest Hits tour was
*is geen groot Stones-liefhebber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |