abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41116250
Volgend jaar ga ik er ook heen

In principe boek ik alleen de vlucht (open jaw, LAX heen en San Fransisco terug) en dan wil ik daar verder gewoon zien wat er op me afkomt, is dat (in juli/augustus) een beetje te doen met hotels en autohuur? Of kan je beter veel van te voren boeken?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  donderdag 24 augustus 2006 @ 07:22:08 #72
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41119158
zit nu eigenlijk pas 1 dag in San Diego (al lijken het er 2) en ben echt verliefd aan het worden op de stad. maar ik lach me helemaal kapot om sommige amerikanen man.
zat net ff in een bar te kijken hoe de dodgers keihard werden gebeat door de padres en het bier was $2... dusja op een gegeven moment moet je pissen. dus ik naar die wc, staat er zo'n vent van alles te doen. dus ik klaar met pissen, spuit die vent zeep op mn handen, zet ie de kraan aan en droogt ie mn handen af. ik kon mn lach echt amper inhouden.. wat voor kutbaan kan je hebben maarja ik heb een dollar biljet gegeven want de barvrouw begon ook al moeilijk te doen omdat ik niet tipte (terwijl ik juist de tip wilde geven als ik wegging (maar dat is dus niet zo gebruikelijk)).
anyway, ik vermaak me keiprima hier!!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_41135042
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:08 schreef Vampier het volgende:

[..]

Toen ik er was kon je niet zwemmen koud water... en onder een waterval staan was een big NO NO
Het was ook echt ijskoud water, maar zeker de moeite waard.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef frennie het volgende:
Ben bezig rondtrip aan het plannen voor in oktober, heb erg veel aan alle info op Fok aanwezig, nog een paar vraagjes:

-Weet iemand betaalbaar, fatsoenlijk hotel in SF? wel graag redelijk centraal gelegen omdat we in SF nog niet de beschikking hebben over een auto

Wij zaten in hotel Beresford, vlakbij Union Square(2 min. lopen, centraler kan je het niet krijgen). Weet niet wat voor prijs dat had maar was prima hotel met ontbijt erbij. Zoek vanavond/morgen wel even prijzen op

-Death Valley gewoon doorheenrijden? of nog echt de moeite om uitgebreid te verkennen?

Wij hebben er overnacht(kwamen 's avonds aan vanuit Las Vegas), volgende dag moesten we weer doorrijden dus 's ochtends en begin van middag door Death Valley gereden(badwater) en doorgereden, was mooi maar toen hadden we het ook wel gezien.

-Iemand ervaring met Route 66?

Wat wil je weten? Wij hebben klein stukje gedaan bij Flagstaff en later op route van Grand Canyon naar Las Vegas.. Was maar klein stukje en zeker wel mooie route, maar verder moet je er niet veel van verwachten. Wel paar van die 'rock&roll' restaurants waar je lekker kan eten, veel touristische dingen zoals die winkeltjes e.d.
Anyhow, ik ben weer thuis. Vlucht was prima. Gistermiddag nog in San Francisco rondgelopen en gegeten bij de Cheesecake Factory bovenin Masy's.

Bij het vliegveld schoot het ook niet op trouwens, hele handbagage overhoop gehaald door douane en je moest echt alles uit doen en in die bakken gooien(ook je schoenen). M'n broertje was zo stom om een flesje water in z'n handbagage te laten zitten en die werd dus serieus meegenomen(14 jaar, zie je het voor je.) maar na alles 10x gechecked te hebben bleek het toch echt water te zijn, werd zijn naam in een computer opgenomen(hij is terrorist verdacht ) en konden we verder gaan.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_41143337
Welcome to the States
The Cheesecake Factory ja, super daar!

Ik vond San Diego ook schitterend, wordt met San Francisco beschouwd als de mooiste plaatsen van de VS btw. Ik was er alleen te kort om er echt een gevoel bij te krijgen, wel jammer... wellicht had ik iets minder in TJ, MX moeten zuipen en meer van SD moeten zien... ah ja, no regrets! Ik zie t weer als iets voor de volgende keer
pi_41144776
Ik wil binnen paar jaar ook graag naar Los Angeles, Vegas, San Francisco en Grand Canyon..

Maar hoe zit het met de verblijfskosten? Ik zat te denken of het misschien niet ideaal is om gewoon een maand een gemeubileerde kamer te huren, is dat mogelijk? Lijkt me stuk goedkoper dan 3 weken in een hotel zitten. Openbaar vervoer vernam ik van dat het goedkoop is? heb geen rijbewijs dus huurauto kan niet. Eten enzo; das toch goedkoper dan hier?

Vliegticket is iets van 600 euro voor retour geloof ik, maar is die torenhoge luchthavenbelasting nou altijd zo geweest of nu vanwege het terrorisme gezeik?

Vind wel jammer dat door de angstcultuur gehandhaafd door de amerikaanse regering naar amerika gaan toch wat minder aantrekkelijk is geworden.
pi_41147555
Net een ticket AMS-SF LA-AMS geboekt voor 450 euro incl. tax. Hotels enzo vallen ook wel mee, zeker met de lage dollarkoers op het moment.

Als je geen auto hebt, dan zijn de tours van http://www.tours4fun.com wellicht wat voor je.

Openbaar vervoer tussen de steden bestaat bijna niet. SF heeft bijvoorbeeld geen treinstation, daarvoor moet je naar Oakland (1x daags naar LA in 12 uur over 600km) of met de bus naar een ander station. Treinen zijn overigens net zo goedkoop als het vliegtuig. (Southwest Airlines of Westjet)

Ik ben zelf nu nog aan het kijken waar je het beste in LA kan overnachten als je de usual sightseeing wil doen en ook nog naar de LA Lakers wil... zonder auto welteverstaan.
pi_41153092
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
Bovendien:

San Fransico Giants:

Ze kunnen niet honkballen daar in het noorden van de staat.
Dude! Je beledigt mijn home team, ik woon in San Francisco. Jaloers op Barry Bonds, anyone?

[ Bericht 3% gewijzigd door Walrik op 25-08-2006 05:21:59 ]
pi_41153215
Hoe kan je zonder auto van LA naar San Diego en van LA naar Las Vegas komen?

LA > SF kan iig met vliegtuig voor 120 euro ofzo maar rest zou ik niet weten.
pi_41153261
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:48 schreef Hertog_Martin het volgende:

Greyhound bus.
Amtrack trein (LA San D.)
pi_41153365
greyhound.... 4de rangs vervoer
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41153367
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef frennie het volgende:
-Iemand ervaring met Route 66?
Alleen als ik naar mijn 2de werkplek rijd.
pi_41153494
frennie, ik heb route66 al 2x gereden..SFO naar de East Coast en 3 maanden later terug.Het is de moeite waard.Op mijn next message probeer ik je iets van de route te vertellen.Het is al bijna 1uur snachts en om 6uur moet ik weer op--naar mijn werk.Op het ogenblik zit ik in Illinois.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_41153552
Wat is trouwens beste/goedkoopste maand om naar amerika te gaan?
pi_41153903
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 05:48 schreef Hertog_Martin het volgende:

Met de lowcost airlines daar betaal je zo'n 60 dollar enkele reis (Oakland - LA met http://www.southwest.com, zo'n 26 vluchten per dag!)
Met de trein ook zoiets, maar dan doe je er ook veel langer over.
pi_41153943
Iemand nog tips voor muziekcafé's (Rock, Jazz, Pop) in SF ?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:16:51 #86
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41154488
Mag ik even de handjes omhoog zien voor de SD Padres die de LA Dodgers gister redelijk hard van het veld hebben gehonkballert

*handjes omhoog doet

*de wedstrijd met een half oog gezien heeft in een kroeg 500m van het stadion
pi_41168330
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:16 schreef timmeeeh het volgende:
Mag ik even de handjes omhoog zien voor de SD Padres die de LA Dodgers gister redelijk hard van het veld hebben gehonkballert

*handjes omhoog doet

*de wedstrijd met een half oog gezien heeft in een kroeg 500m van het stadion
Take your ass to the sports forum boy
pi_41191755
honkbal
pi_41270765
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:41 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog tips voor muziekcafé's (Rock, Jazz, Pop) in SF ?
Cafe du Nord op Market Street
Hotel Utah in South of Market
pi_41331908
Ik ga misschien in herfstvakantie weer naar california Meetrainen op een universiteit in Stockton(University of the Pacific)
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_41333620
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Walrik het volgende:
Cafe du Nord op Market Street
Hotel Utah in South of Market

ik ga weer even verder met de voorbereiding.

Iemand bekend met http://www.tours4fun.com of andere tourorganisaties die excursies in CA aanbieden ?

[ Bericht 7% gewijzigd door DutchTrain op 31-08-2006 11:31:49 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:06:27 #92
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41337827
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is trouwens beste/goedkoopste maand om naar amerika te gaan?
Laat September tot begin November. Oktober dus eigenlijk.

- Buiten het zomerhoogseizoen, dus goedkopere vluchten.
- Het weer is in het Zuid-Westen nog perfect.
- Het Orkaan seizoen is dan zo goed als voorbij voor Florida/Zuidelijke staten.
- De pretparken hebben vaak specials/aanbiedingen.

Vanaf half November tot na Nieuwjaar is het weer duurder, omdat je dan Thanksgiving en Kerstmis hebt. April/Mei zijn ook goede maanden verder qua prijs. Alleen heb je dan meer kans op regen, alhoewel het in het Zuidwesten ook ontzettend warm en goed weer kan zijn.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41338429
Mwoh hurricane season is tot eind november en duurde vorig jaar nog tot een paar dagen in december.. tot nu toe is het heel rustig relatief dus stilte voor de storm denk ik

Het zal wel oktober worden, April is nog wat te vroeg kwa geld, maar schijnt de zon ook wel eens niet in california dan?

Als ik naar Cali kom kan ik vast wel bij m'n beste vriend Maarten verblijven he, gratis en voor niets incl eten? dan kan ik op m'n gemakje california verkennen en hoef ik niet bang te zijn om gestrand te raken enzo...

Hoorde trouwens dat Oceanside ook mooi is, klopt dat?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:33:07 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41338561
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mwoh hurricane season is tot eind november en duurde vorig jaar nog tot een paar dagen in december.. tot nu toe is het heel rustig relatief dus stilte voor de storm denk ik

Het zal wel oktober worden, April is nog wat te vroeg kwa geld, maar schijnt de zon ook wel eens niet in california dan?

Als ik naar Cali kom kan ik vast wel bij m'n beste vriend Maarten verblijven he, gratis en voor niets incl eten? dan kan ik op m'n gemakje california verkennen en hoef ik niet bang te zijn om gestrand te raken enzo...

Hoorde trouwens dat Oceanside ook mooi is, klopt dat?
Dat kun je vergeten. Ten eerste krijg in in Oktober zelf al bezoek van kennissen uit Nederland, en ten tweede ben ik geen proletarische instelling.....

Maar je mag best een keer komen BBQ-en hoor!
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41339953

Anyway, hoe duur zijn taxi's in cali? vergeleken met hier in Nederland (vind het best duur hier)
pi_41341382
mooi verhaal

Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS

Uitgegeven: 30 augustus 2006 20:32
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2006 21:00

WASHINGTON - De Mexicaanse drugsmaffia kweekt marihuana in nationale parken van de Verenigde Staten. De natuurparken worden zo centra van productie en smokkel van drugs, zei de Amerikaanse chef antinarcotica John Walters woensdag na gesprekken met politiefunctionarissen uit Californië.

Walters stelde dat gebieden in nationale parken zijn overgenomen door drugsmaffioso. Het gaat daarbij voor 80 procent van de oogst om Mexicaanse drugskartels. Hij noemde als voorbeeld het nationale park Sequoia in Californië wat door de productie van verboden verdovende middelen "een miljoenenindustrie" is geworden.

Californië is goed voor de helft voor de drugs uit natuurparken in de VS. Vorig jaar namen de autoriteiten in Californië 1,1 miljoen ton marihuana in beslag in openbare natuurparken en parken.

De totale waarde van de aangetroffen drugs was er 4,5 miljard dollar. De drugscriminelen zoeken echter ook elders in de VS de natuur op, vooral op Hawaï, in Kentucky, Oregon, Tennessee, het noordwestelijke Washington en in West-Virginia.
pi_41341545
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat kun je vergeten. Ten eerste krijg in in Oktober zelf al bezoek van kennissen uit Nederland, en ten tweede ben ik geen proletarische instelling.....

Maar je mag best een keer komen BBQ-en hoor!
Pas op voor zijn vrouw die bijt

Ik hoef in ieder geval geen fokkers meer over de vloer te hebben... na de laatste keer ene erg ondankbare bezoekster te hebben gehad heb ik het wel gezien. Dussuh... zelf een hotel zoeken inderdaad.
pi_41344059
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ik hoef in ieder geval geen fokkers meer over de vloer te hebben... na de laatste keer ene erg ondankbare bezoekster te hebben gehad heb ik het wel gezien. Dussuh... zelf een hotel zoeken inderdaad.
Is dit serieus?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:08:41 #99
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41347481
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Is dit serieus?
Mijn vrouw bijt niet.

Dat van die Fok!ker weet ik niet
-
pi_41349205
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef Vampier het volgende:

[..]

Je moet je ook niet laten verleiden door schone dames en verwachten dat je in natura bedankt wordt Vampier.

Maar ach Los Angeles zit vol vampieren. Best ironisch, gezien de hoeveelheid zonlicht.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:38:56 #101
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41350211
ik heb 2 foto's gemaakt in san diego. voor de liefhebbers.

Hier woon ik momenteel. Helemaal bovenin aan de achterkant

stomme ballonnen

En dit is mijn uitzicht
pi_41351801
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Is dit serieus?
http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313

http://www.vampier.net/index.php?id=472

Je neemt ze de hele dag mee op touw (laguna beach) daarna even naar het strand... je betaald alles voor ze behalve het eten. Daarna rondhangen in het zwembad hier in de wijk. Haar (ex) vriend is wel een goede gozer... maargoed... de eerste en de laatste keer dus.

Volgende keer maar gewoon in een starbucks of een restaurant.. het zal allemaal wel.

Vrienden zijn natuurlijk altijd welkom (voor zover ik die nog heb en daar nog tijd voor heb) of familie
pi_41356000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 07:20 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Vandaag in Yosemite geweest, was mooi! Gezwommen in en gestaan onder de Yosemite Falls, erg leuk. Las Vegas vond ik trouwens ook echt geweldig(beetje offtopic maarja)
Gaaf he, om te zwemmen bij de Yosemite Falls! Lekker koud dat wel

In Las Vegas had ik trouwens nog $30,- gewonnen uit een slot-machine
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_41367513
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 05:28 schreef Vampier het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313

http://www.vampier.net/index.php?id=472

Je neemt ze de hele dag mee op touw (laguna beach) daarna even naar het strand... je betaald alles voor ze behalve het eten. Daarna rondhangen in het zwembad hier in de wijk. Haar (ex) vriend is wel een goede gozer... maargoed... de eerste en de laatste keer dus.

Volgende keer maar gewoon in een starbucks of een restaurant.. het zal allemaal wel.

Vrienden zijn natuurlijk altijd welkom (voor zover ik die nog heb en daar nog tijd voor heb) of familie
Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?

wel mooi meisje, die blonde
pi_41368834
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?

wel mooi meisje, die blonde
Geen idee en het boeit ook niet meer.
pi_41368898
Tja ze zal wel niet voor niets Bad Ass Bitch heten hè

Maar hoe duur zijn taxi's nou in LA enzo.
pi_41369157
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja ze zal wel niet voor niets Bad Ass Bitch heten hè

Maar hoe duur zijn taxi's nou in LA enzo.
dat wilde ik ook wel weten...
quote:
All Passengers Ride for Price of One

1. $2.20 Flag drop (1/11th mile or 30 seconds or fraction thereof).

2. $0.20 Each additional 1/11 mile or part.

3. $0.20 Each 30 seconds of waiting or traffic delay time.

4. $38.00 Flat fare per trip (group) either direction, between LAX and Downtown.
Area bounded by Alameda St., Santa Monica Fwy., Harbor Fwy., Cesar E. Chavez, Union Station and Chinatown.

5. $2.50 Surcharge for all trips originating at LAX.

6. $1.00 Temporary fuel surcharge added to each trip due to the high cost of gasoline.
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...

Wat ik zeker denk te willen gaan zien: Getty, Staples Center en dan nog iets van een strand ergens, ik denk Long Beach.

Iemand suggesties?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:19:40 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41369166
Ik heb een auto, dus neem ik geen taxi .... maar ik gok zo even $20 om van het vliegveld naar de binnenstad te komen.
-
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:39:48 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41369736
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...
Anaheim kun je ook naar toe met de trein vanaf Union Station in downtown Los Angeles. Als je naar een Angels Baseball game wil kun je vanaf het station lopen (stopt pal naast het stadion), en als je naar Disneyland wil moet je vanaf daar een bus nemen die je in 5 minuten naar Disneyland brengt. Je zou dat ook eventueel kunnen lopen trouwens, maar het is best een eind. 1 station verder ligt Downtown Orange, ook wel leuk om te zien

Queen Mary is inderdaad ook wel leuk verder.

Zie hier voor de MetroLink treinen: http://www.metrolinktrains.com/
En kijk ook oven op http://www.octa.net voor de bussen in Orange County.
quote:
Wat ik zeker denk te willen gaan zien: Getty, Staples Center en dan nog iets van een strand ergens, ik denk Long Beach.
Paul Getty Museum is inderdaad een aanrader. Het Staples Center is eigenlijk niets meer dan een Jaarbeurs of RAI, dus "voor de lol" hoef je er eigenlijk niet heen. Maar als je concertkaartjes of NBA kaartjes hebt is het natuurlijk wel de bedoeling neem ik aan...

Voor het strand ga je naar Santa Monica, of nog beter iets ten zuiden naar Venice Beach. Op Venice Beach zijn ontzettend veel series opgenomen.... d.w.z. als series een strandscene nodig hadden in Los Angeles dan werd meestal Venice Beach gebruikt. Je hebt het vast wel eens gezien, een scene waar een mooi vrouwke op rollerblades voorbij komt, een basketball court waar wat gasten staan te ballen, een stel amateur bodybuilders die aan het gewichtheffen zijn etc (bijnaam = Muscle Beach).... dat is dus Venice Beach. Ik zou naar de Santa Monica pier gaan, en dan mischien 5 minuten met de bus naar het zuiden naar Venice Beach gaan.

Long Beach heeft wel een paar mooie stranden, maar als je echt California wilt zien zoals in alle boekjes staat geadverteerd, en waar dus erg veel gefilmd is.... dan is het Santa Monica & Venice Beach. De Venice Beach Boardwalk mag je eigenlijk niet overslaan..... Dat is gewoon een stukje 20e eeuwse cultuur!

-
pi_41369767
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef maartena het volgende:
Ik heb een auto, dus neem ik geen taxi .... maar ik gok zo even $20 om van het vliegveld naar de binnenstad te komen.
Wow, das nog geen 16 euro voor een kilometer of 35.

In nederland betaal je minstens 40 euro voor schiphol>amsterdam centrum en das 20km

Edit; Bah ik wou ook The Ambassador Hotel bezichtigen, maar lees nu dat het eind vorig jaar gesloopt is

Historische gebouwen slopen

[ Bericht 22% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-08-2006 19:13:24 ]
pi_41370974
Het LAX ligt ongeveer 25km van het centrum via de I-105 en I-110. Via de I-405 en I-10 is het iets langer schat ik.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41378275
Ik vond de queen mary behoorlijk tegenvallen trouwens, van buiten wel leuk om te zien maar het was nog best duur om naar binnen te gaan. Long Beach was wel leuk om gezien te hebbben, maar idd Venice en Santa Monica beach waren het mooiste.

Vlakbij Santa Monica, of nog in marina del rey, kan je trouwens lekker garnalen eten bij de Killer Shrimp. Niet duur, erg simpel, maar erg lekker.
pi_41383546
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Edit; Bah ik wou ook The Ambassador Hotel bezichtigen, maar lees nu dat het eind vorig jaar gesloopt is

Historische gebouwen slopen
Dan kun je het Biltmore Hotel bezoeken! Ook een oud groot hotel aan Pershing Square in hartje Downtown

Downtown LA is trouwens echt super gaaf
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:36:45 #114
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_41417275
Deelt even mee dat het hier vollop genieten is van de zon...

Gister al m'n eerste beachparty gehad in Newport Beach... Maartena en Vampier wanneer gaan wij wat afspreken?
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_41425599
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:36 schreef Pat-man het volgende:
Deelt even mee dat het hier vollop genieten is van de zon...

Gister al m'n eerste beachparty gehad in Newport Beach... Maartena en Vampier wanneer gaan wij wat afspreken?
Kom maar op MSN

Ik heb even met Maarten gepraat en we zijn klaar voor je

[ Bericht 19% gewijzigd door Vampier op 02-09-2006 22:52:19 ]
pi_41498846
Ik heb even een klein opzetje gemaakt voor de trip die ik volgend jaar wil gaan maken door (voornamelijk) Californie.

Dag 1: Amsterdam – Los Angeles, overnachting luchthaven (1x)
Dag 2: Ophalen huurauto, overnachting Venice Beach (1x)
Dag 3: LA, overnachting LA (3x)
Dag 4: LA
Dag 5: Six Flags: Magic Mountain
Dag 6: Disney, overnachting Disney (2x)
Dag 7: Disney
Dag 8: San Diego, overnachting San Diego (4x)
Dag 9: San Diego
Dag 10: San Diego
Dag 11: San Diego
Dag 12: Grand Canyon, overnachting GC (3x)
Dag 13: Grand Canyon
Dag 14: Grand Canyon
Dag 15: Las Vegas, overnachting LV (4x)
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Zion NP, Lake Powell, overnachting Lake Powell (1x)
Dag 20: Monument Valley, overnachting MV (1x)
Dag 21: Arches NP, overnachting Arches (1x)
Dag 22: Bryce Canyon, overnachting Bryce (1x)
Dag 23: Capitol Reef, overnachting CR (1x)
Dag 24: Death Valley, overnachting DV (1x)
Dag 25: Yosemite, overnachting Yosemite (2x)
Dag 26: Yosemite
Dag 27: San Fransisco, overnachting SF (3x)
Dag 28: San Fransisco
Dag 29: San Fransisco
Dag 30: San Fransisco - Amsterdam

Heeft iemand hier nog ideeën over, dingen waar ik te kort/te lang blijf?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_41503118
Las Vegas heb ja na 2 dagen wel gezien.

Disney kun je goed in 1 dag doen (pak beide parken... probeer een local je tickets te laten kopen... 2 parken voor de prijs van 1)

Yosemite... waar verblijf je? Als je buiten Yosemite zit dan is het minimaal een 1/2 uur rijden naar de ingang. Tenzij je aan de kant van de landslide zit is het goed te doen.
pi_41508761
Vegas leek mij juist iets waar je niet snel uitgekeken raakt, maar dat valt dus tegen?

Disney houdt ik nog even in gedachten, maar 1 dag per park leek mij redelijk, maar dat is dus te veel?

Nog geen idee waar ik verblijf, dit is alleen maar een eerste draf van waar ik zoal heen wil, waarschijnlijk boek ik niets van te voren zodat ik het ter plekke kan uitzoeken.
pi_41508868
Vegas valt niet tegen, maar langer dan 3 dagen zou ik ook niet doen.
pi_41519544
Zou ik ook niet doen.. de avond/nacht is leuk, overdag is het veel minder. Dus overdag richting Grand Canyon! Al heb je dat er al in staan... zou ik dus een extra dagje speling houden, ..ook voor je dag 19 dat je dan wellicht over twee dagen kunt verdelen. Hou er rekening mee dat met dit soort reisjes meestal tijd tekort komt, dus een dagje minder Vegas kan hierbij je buffer zijn

Toch rottig dat ik Zion NP, Lake Powell, Monument Valley en Bryce Canyon niet heb kunnen meemaken... nah ja, next time

"If you're coming, from San Francisco"
pi_41520011
Hoever ligt Vegas van de Grand Canyon? Is het misschien verstandiger om een dag eruit te schrappen van de overnachtingen in GC en dan vanuit Vegas daar nog een dagje heen te gaan?
pi_41520550
Ik zou een nachtje grand canyon eraf halen, wij zijn er maar 1 nacht geweest maar toen hadden we het opzich ook wel gezien(2 nachten wel genoeg dus). Las Vegas vond ik júist helemaal geweldig, overdag is er inderdaad weinig te doen maar tot 14.00/15.00 uur bij het zwembad(het is daar heerlijk weer) relaxen en daarna de strip op.

Die afgesloten weg bij Yosemite is trouwens wel weer open, tot 20.00 uur. Dan gaat het weer dicht, maar ik zou dan gewoon in Yosemite overnachten(zijn veel campings).

Persoonlijk zou ik ook een nachtje San Diego eraf halen.
pi_41521942
San Diego blijf ik trouwens zo lang omdat ik het probeer samen met de Comic Con (voor mijn grote hobby, Merchandise) te plannen, waar ik 2 dagen hoop te vertoeven, dus dan hou ik eigenlijk maar 2 dagen SD over.
pi_41529287
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha Cuthbert Had ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
pi_41537552
ComicCon ken in enkel vanwege dat Joss Whedon en co daar een keer waren met de gehele Firefly/Serenity Cast (mijn fav serie). Toen had ik er heel erg graag bij geweest want dan had ik wellicht m'n favoriete regisseur en acteurs kunnen ontmoeten waaronder de oh zo lekkere Morena Baccarin Misschien dat ik er ook heenga als ik volgend jaar ga als dat uitkomt kwa data.

Alleen er lopen ook vaak weirdos daar rond die zich helemaal gaan kleden als fantasiefiguren
pi_41542016
Dat was juist de keer dat ik er was, in SF dan..of beter gezegd WonderCon! Ook was er een spectaculaire persconferentie rondom de nieuwste Star Wars saga Episode III: Revenge of the Sith. Dat was echt gaaf! Hele stoere opkomst van een groep Stormtroopers onder begeleiding van Darth Vader onder het fantastische geluid van de Imperial March! Ik had daar in SF trouwens ook de premiere bijgewoond van die film, dat was gaaf om al die "weirdos" zo mooi uitgedost te zien daar! In het begin van de middag werden we ook getrakteerd op speciale teasers voor War of the World waarbij de gehele zaal uit haar dak ging. Een andere special guest die ik echt ontzettend leuk vond was Julian McMahon, die gast van o.a Nip Tuck en Charmed, om zijn nieuwste film The Fantastic Four te promoten. Lachuh met die kerel zeg!
pi_41681546
Weet iemand een leuke club (disco) in san francisco?
Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
pi_41684903
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:

Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
Wij zijn heel even in een club geweest op Sutter Street(vlakbij union square), Red's of The Red Place oid. Zag er heel tof uit, beetje loungerig(is dat een woord? bij deze dan.) en muziek was algemeen tot alternatief. Helaas eruit gezet na tijdje toen we drank wouden halen, was pas 20 dus of ik er alsjeblieft uit wou gaan.
pi_41702653
Ik vind loungerig wel goed hoor lol.. jammer dat je eruit gezet werd .. nog meer mensen met goede clubs/bars in SF? Thanks voor je reactie nog
pi_41717113
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Jodeci1984 het volgende:
Ik vind loungerig wel goed hoor lol.. jammer dat je eruit gezet werd .. nog meer mensen met goede clubs/bars in SF? Thanks voor je reactie nog
Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.

Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
pi_41717766
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Smeich het volgende:
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha Cuthbert Had ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
Van dit jaar? Toevallig de gasten van Veronica Mars gezien?

Daarvoor zou ik namelijk wel speciaal voor naar de VS willen vliegen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_41725320
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.

Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:37:34 #133
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41726210
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
  dinsdag 12 september 2006 @ 06:26:56 #134
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_41727861
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!

Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_41727956
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
Ja dat ja
  dinsdag 12 september 2006 @ 07:41:55 #136
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41728069
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 06:26 schreef Pat-man het volgende:
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!
Oeh, dikke pickup! Mijn roommate heeft back home, wat trouwens in NorCal is, nog een 1970 Dodge Charger Hemi staan. Maar die was te precious om mee te nemen, omdat het een soort familiestuk is.. zijn opa heeft hem origineel gekocht. Maar ik heb foto's gezien, enne...
quote:
Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
Hmm, dat is denk ik vlakbij San Diego State University... hoewel er natuurlijk wel meer heuvels zijn dan de degene bij SDSU

SD bevalt prima! Lekker weertje, mooie uni, leuke mensen, leuke vakken en oei oei oei wat een schone meidjes Bij jou ook alles puik op de stage?

Chargers - Raiders 27-0
pi_41728185
SD rocked gewoon en als je Holly W tegenkom zeg maar HAI van me
pi_41744467
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
  woensdag 13 september 2006 @ 01:53:15 #139
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41758553
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
gewoon even invullen bij de verschillende zoeksites en dan vergelijken

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=SUNA%2CSUNA%3A2006-17%2CSUNA%3Aen&q=cheap+airline+tickets
pi_41849472
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:

alvast bedankt
Uitgaansleven hier is supergevarieerd, dus je komt zeker aan je trekken!

Bijv.

Milk
Ruby Skye
Club Deluxe
DNA Lounge
111 Minna Street Gallery
Azul
Elbo Room (geen disco maar beroemde live music soul tent)
The Knockout (live bands)
Hotel Utah (geen disco, wel superberoemde live music plek)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')