Het was ook echt ijskoud water, maar zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:08 schreef Vampier het volgende:
[..]
Toen ik er was kon je niet zwemmenkoud water... en onder een waterval staan was een big NO NO
Anyhow, ik ben weer thuis. Vlucht was prima. Gistermiddag nog in San Francisco rondgelopen en gegeten bij de Cheesecake Factory bovenin Masy's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef frennie het volgende:
Ben bezig rondtrip aan het plannen voor in oktober, heb erg veel aan alle info op Fok aanwezig, nog een paar vraagjes:
-Weet iemand betaalbaar, fatsoenlijk hotel in SF? wel graag redelijk centraal gelegen omdat we in SF nog niet de beschikking hebben over een auto
Wij zaten in hotel Beresford, vlakbij Union Square(2 min. lopen, centraler kan je het niet krijgen). Weet niet wat voor prijs dat had maar was prima hotel met ontbijt erbij. Zoek vanavond/morgen wel even prijzen op
-Death Valley gewoon doorheenrijden? of nog echt de moeite om uitgebreid te verkennen?
Wij hebben er overnacht(kwamen 's avonds aan vanuit Las Vegas), volgende dag moesten we weer doorrijden dus 's ochtends en begin van middag door Death Valley gereden(badwater) en doorgereden, was mooi maar toen hadden we het ook wel gezien.
-Iemand ervaring met Route 66?
Wat wil je weten? Wij hebben klein stukje gedaan bij Flagstaff en later op route van Grand Canyon naar Las Vegas.. Was maar klein stukje en zeker wel mooie route, maar verder moet je er niet veel van verwachten. Wel paar van die 'rock&roll' restaurants waar je lekker kan eten, veel touristische dingen zoals die winkeltjes e.d.
Dude! Je beledigt mijn home team, ik woon in San Francisco. Jaloers op Barry Bonds, anyone?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
Bovendien:
San Fransico Giants:![]()
Ze kunnen niet honkballen daar in het noorden van de staat.
Greyhound bus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe kan je zonder auto van LA naar San Diego en van LA naar Las Vegas komen?
LA > SF kan iig met vliegtuig voor 120 euro ofzo maar rest zou ik niet weten.
Alleen als ik naar mijn 2de werkplek rijd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef frennie het volgende:
-Iemand ervaring met Route 66?
Met de lowcost airlines daar betaal je zo'n 60 dollar enkele reis (Oakland - LA met http://www.southwest.com, zo'n 26 vluchten per dag!)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe kan je zonder auto van LA naar San Diego en van LA naar Las Vegas komen?
LA > SF kan iig met vliegtuig voor 120 euro ofzo maar rest zou ik niet weten.
Take your ass to the sports forum boyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:16 schreef timmeeeh het volgende:
Mag ik even de handjes omhoog zien voor de SD Padres die de LA Dodgers gister redelijk hard van het veld hebben gehonkballert
*handjes omhoog doet
*de wedstrijd met een half oog gezien heeft in een kroeg 500m van het stadion
Cafe du Nord op Market Streetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:41 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog tips voor muziekcafé's (Rock, Jazz, Pop) in SF ?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Walrik het volgende:
Cafe du Nord op Market Street
Hotel Utah in South of Market
Laat September tot begin November. Oktober dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is trouwens beste/goedkoopste maand om naar amerika te gaan?
Dat kun je vergeten. Ten eerste krijg in in Oktober zelf al bezoek van kennissen uit Nederland, en ten tweede ben ik geen proletarische instelling.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mwoh hurricane season is tot eind november en duurde vorig jaar nog tot een paar dagen in december.. tot nu toe is het heel rustig relatief dus stilte voor de storm denk ik
Het zal wel oktober worden, April is nog wat te vroeg kwa geld, maar schijnt de zon ook wel eens niet in california dan?![]()
Als ik naar Cali kom kan ik vast wel bij m'n beste vriend Maarten verblijven he, gratis en voor niets incl eten?dan kan ik op m'n gemakje california verkennen en hoef ik niet bang te zijn om gestrand te raken enzo...
Hoorde trouwens dat Oceanside ook mooi is, klopt dat?
Pas op voor zijn vrouw die bijtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten. Ten eerste krijg in in Oktober zelf al bezoek van kennissen uit Nederland, en ten tweede ben ik geen proletarische instelling.....
Maar je mag best een keer komen BBQ-en hoor!
Is dit serieus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef Vampier het volgende:
[..]
Pas op voor zijn vrouw die bijt
Ik hoef in ieder geval geen fokkers meer over de vloer te hebben... na de laatste keer ene erg ondankbare bezoekster te hebben gehad heb ik het wel gezien. Dussuh... zelf een hotel zoeken inderdaad.
Mijn vrouw bijt niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Is dit serieus?
Je moet je ook niet laten verleiden door schone dames en verwachten dat je in natura bedankt wordt Vampier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:44 schreef Vampier het volgende:
[..]
Pas op voor zijn vrouw die bijt
Ik hoef in ieder geval geen fokkers meer over de vloer te hebben... na de laatste keer ene erg ondankbare bezoekster te hebben gehad heb ik het wel gezien. Dussuh... zelf een hotel zoeken inderdaad.
http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313quote:
Gaaf he, om te zwemmen bij de Yosemite Falls! Lekker koud dat welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:20 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vandaag in Yosemite geweest, was mooi! Gezwommen in en gestaan onder de Yosemite Falls, erg leuk. Las Vegas vond ik trouwens ook echt geweldig(beetje offtopic maarja)![]()
![]()
Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:28 schreef Vampier het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313
http://www.vampier.net/index.php?id=472
Je neemt ze de hele dag mee op touw (laguna beach) daarna even naar het strand... je betaald alles voor ze behalve het eten. Daarna rondhangen in het zwembad hier in de wijk. Haar (ex) vriend is wel een goede gozer... maargoed... de eerste en de laatste keer dus.
Volgende keer maar gewoon in een starbucks of een restaurant.. het zal allemaal wel.
Vrienden zijn natuurlijk altijd welkom (voor zover ik die nog heb en daar nog tijd voor heb) of familie![]()
Geen idee en het boeit ook niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?
wel mooi meisje, die blonde![]()
dat wilde ik ook wel weten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja ze zal wel niet voor niets Bad Ass Bitch heten hè
Maar hoe duur zijn taxi's nou in LA enzo.
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...quote:All Passengers Ride for Price of One
1. $2.20 Flag drop (1/11th mile or 30 seconds or fraction thereof).
2. $0.20 Each additional 1/11 mile or part.
3. $0.20 Each 30 seconds of waiting or traffic delay time.
4. $38.00 Flat fare per trip (group) either direction, between LAX and Downtown.
Area bounded by Alameda St., Santa Monica Fwy., Harbor Fwy., Cesar E. Chavez, Union Station and Chinatown.
5. $2.50 Surcharge for all trips originating at LAX.
6. $1.00 Temporary fuel surcharge added to each trip due to the high cost of gasoline.
Anaheim kun je ook naar toe met de trein vanaf Union Station in downtown Los Angeles. Als je naar een Angels Baseball game wil kun je vanaf het station lopen (stopt pal naast het stadion), en als je naar Disneyland wil moet je vanaf daar een bus nemen die je in 5 minuten naar Disneyland brengt. Je zou dat ook eventueel kunnen lopen trouwens, maar het is best een eind. 1 station verder ligt Downtown Orange, ook wel leuk om te zienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...
Paul Getty Museum is inderdaad een aanrader. Het Staples Center is eigenlijk niets meer dan een Jaarbeurs of RAI, dus "voor de lol" hoef je er eigenlijk niet heen. Maar als je concertkaartjes of NBA kaartjes hebt is het natuurlijk wel de bedoeling neem ik aan...quote:Wat ik zeker denk te willen gaan zien: Getty, Staples Center en dan nog iets van een strand ergens, ik denk Long Beach.
Wow, das nog geen 16 euro voor een kilometer of 35.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef maartena het volgende:
Ik heb een auto, dus neem ik geen taxi.... maar ik gok zo even $20 om van het vliegveld naar de binnenstad te komen.
Dan kun je het Biltmore Hotel bezoeken! Ook een oud groot hotel aan Pershing Square in hartje Downtownquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Edit; Bah ik wou ook The Ambassador Hotel bezichtigen, maar lees nu dat het eind vorig jaar gesloopt is
Historische gebouwen slopen![]()
Kom maar op MSNquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:36 schreef Pat-man het volgende:
Deelt even mee dat het hier vollop genieten is van de zon...![]()
Gister al m'n eerste beachparty gehad in Newport Beach... Maartena en Vampier wanneer gaan wij wat afspreken?
Wij zijn heel even in een club geweest op Sutter Street(vlakbij union square), Red's of The Red Place oid. Zag er heel tof uit, beetje loungerig(is dat een woord? bij deze dan.) en muziek was algemeen tot alternatief. Helaas eruit gezet na tijdje toen we drank wouden halen, was pas 20 dus of ik er alsjeblieft uit wou gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:
Weet iemand een leuke club (disco) in san francisco?
Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.quote:Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Jodeci1984 het volgende:
Ik vind loungerig wel goed hoorlol.. jammer dat je eruit gezet werd
.. nog meer mensen met goede clubs/bars in SF? Thanks voor je reactie nog
Van dit jaar? Toevallig de gasten van Veronica Mars gezien?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Smeich het volgende:
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha CuthbertHad ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
Haight & Ashburyquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.
Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las VegasWaarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner (
) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
Ja dat jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
Oeh, dikke pickup!quote:Op dinsdag 12 september 2006 06:26 schreef Pat-man het volgende:
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!
Hmm, dat is denk ik vlakbij San Diego State University... hoewel er natuurlijk wel meer heuvels zijn dan de degene bij SDSUquote:Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!![]()
gewoon even invullen bij de verschillende zoeksites en dan vergelijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
Uitgaansleven hier is supergevarieerd, dus je komt zeker aan je trekken!quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:
Weet iemand een leuke club (disco) in san francisco?
Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |