abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41717766
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Smeich het volgende:
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha Cuthbert Had ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
Van dit jaar? Toevallig de gasten van Veronica Mars gezien?

Daarvoor zou ik namelijk wel speciaal voor naar de VS willen vliegen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_41725320
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.

Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:37:34 #133
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41726210
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  dinsdag 12 september 2006 @ 06:26:56 #134
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_41727861
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!

Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_41727956
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
Ja dat ja
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 12 september 2006 @ 07:41:55 #136
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41728069
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 06:26 schreef Pat-man het volgende:
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!
Oeh, dikke pickup! Mijn roommate heeft back home, wat trouwens in NorCal is, nog een 1970 Dodge Charger Hemi staan. Maar die was te precious om mee te nemen, omdat het een soort familiestuk is.. zijn opa heeft hem origineel gekocht. Maar ik heb foto's gezien, enne...
quote:
Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
Hmm, dat is denk ik vlakbij San Diego State University... hoewel er natuurlijk wel meer heuvels zijn dan de degene bij SDSU

SD bevalt prima! Lekker weertje, mooie uni, leuke mensen, leuke vakken en oei oei oei wat een schone meidjes Bij jou ook alles puik op de stage?

Chargers - Raiders 27-0
pi_41728185
SD rocked gewoon en als je Holly W tegenkom zeg maar HAI van me
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41744467
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  woensdag 13 september 2006 @ 01:53:15 #139
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41758553
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
gewoon even invullen bij de verschillende zoeksites en dan vergelijken

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=SUNA%2CSUNA%3A2006-17%2CSUNA%3Aen&q=cheap+airline+tickets
pi_41849472
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:

Weet iemand een leuke club (disco) in san francisco?
Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
Uitgaansleven hier is supergevarieerd, dus je komt zeker aan je trekken!

Bijv.

Milk
Ruby Skye
Club Deluxe
DNA Lounge
111 Minna Street Gallery
Azul
Elbo Room (geen disco maar beroemde live music soul tent)
The Knockout (live bands)
Hotel Utah (geen disco, wel superberoemde live music plek)
pi_41849587
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Anaheim kun je ook naar toe met de trein vanaf Union Station in downtown Los Angeles. Als je naar een Angels Baseball game wil kun je vanaf het station lopen (stopt pal naast het stadion), en als je naar Disneyland wil moet je vanaf daar een bus nemen die je in 5 minuten naar Disneyland brengt. Je zou dat ook eventueel kunnen lopen trouwens, maar het is best een eind. 1 station verder ligt Downtown Orange, ook wel leuk om te zien

Queen Mary is inderdaad ook wel leuk verder.

Zie hier voor de MetroLink treinen: http://www.metrolinktrains.com/
En kijk ook oven op http://www.octa.net voor de bussen in Orange County.
[..]

Paul Getty Museum is inderdaad een aanrader. Het Staples Center is eigenlijk niets meer dan een Jaarbeurs of RAI, dus "voor de lol" hoef je er eigenlijk niet heen. Maar als je concertkaartjes of NBA kaartjes hebt is het natuurlijk wel de bedoeling neem ik aan...

Voor het strand ga je naar Santa Monica, of nog beter iets ten zuiden naar Venice Beach. Op Venice Beach zijn ontzettend veel series opgenomen.... d.w.z. als series een strandscene nodig hadden in Los Angeles dan werd meestal Venice Beach gebruikt. Je hebt het vast wel eens gezien, een scene waar een mooi vrouwke op rollerblades voorbij komt, een basketball court waar wat gasten staan te ballen, een stel amateur bodybuilders die aan het gewichtheffen zijn etc (bijnaam = Muscle Beach).... dat is dus Venice Beach. Ik zou naar de Santa Monica pier gaan, en dan mischien 5 minuten met de bus naar het zuiden naar Venice Beach gaan.

Long Beach heeft wel een paar mooie stranden, maar als je echt California wilt zien zoals in alle boekjes staat geadverteerd, en waar dus erg veel gefilmd is.... dan is het Santa Monica & Venice Beach. De Venice Beach Boardwalk mag je eigenlijk niet overslaan..... Dat is gewoon een stukje 20e eeuwse cultuur!

[afbeelding]
Ik vind Seal Beach ook supergezellig trouwens--heb je tenminste niet die neppige Hollywood-wannabees, maar gewone niet-pretentieuze types.
pi_41966199
Vergeet niet de pier aan te doen
  woensdag 20 september 2006 @ 01:59:00 #143
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41972622
Ik zit tijdens Thanksgiving (donderdag en vrijdag) in het USA hostel in Hollywood samen met 5 vrienden van me uit Nederland. Iemand tips wat leuk is om te doen die 2 dagen? Ben er zelf al eens geweest, maar das 7 jaar geleden dus weet niet echt de weg ofzo. En die vrienden van mij hebben wel wat ideeën, maar de omwonenden van LA hier weten me vast wel op een puikend idee te brengen.
Een kleine profielschets:
- 6 gasten
- 21/22 jaar oud
- beschikking over een van, dus we zijn mobiel
- allen vrijgezel behalve 1 (die is de BOB)
pi_41973546
In west hollywood lopen genoeg travestieten rond om je de hele dag mee te vermaken
  woensdag 20 september 2006 @ 08:11:00 #145
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41973995
Nee maar serieus hè. Want ik heb dus geen idee wat er met Thanksgiving allemaal te doen is. Dat is meer een familiefeest toch? Maarja wij zijn 6 domme Brabanders en we willen wat leuks doen natuurlijk
Dusja, wat is er voor ons te doen in die tijd? Of gaat het leven op die dagen door zoals altijd?
pi_41987847
Het leven gaat gewoon door, alles wat er normaal te doen is is er ook op die dag te doen. Behalve kan het een beetje drukker zijn. Het is een gewone dag maar mensen gaan bij elkaar op bezoek op een stuk kalkoen te kanen en dan te trippen op de tryptophan.

Er zullen iets meer festiviteiten zijn om toch mensen te lokken, wat deze zullen zijn? Geen idee.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:27:06 #147
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42003704
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:14 schreef Vampier het volgende:
Het leven gaat gewoon door, alles wat er normaal te doen is is er ook op die dag te doen. Behalve kan het een beetje drukker zijn. Het is een gewone dag maar mensen gaan bij elkaar op bezoek op een stuk kalkoen te kanen en dan te trippen op de tryptophan.

Er zullen iets meer festiviteiten zijn om toch mensen te lokken, wat deze zullen zijn? Geen idee.
We kunnen bij jou kalkoen komen eten?
pi_42005723
nee
  donderdag 21 september 2006 @ 05:29:02 #149
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42005975
quote:
Op donderdag 21 september 2006 03:26 schreef Vampier het volgende:
nee

Misschien hebben ze bij Denny's een thanksgiving special
pi_42012626
Of de McTurkey bij de golden arches
pi_42017781
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:29 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Misschien hebben ze bij Denny's een thanksgiving special
Geen idee.... ik ben de hele dag niet thuis
pi_42122953
ik heb net een ticket naar SFO geboekt voor de herfstvakantie anderhalve week maar, gekkenwerk natuurlijk, maar toch weer even lekker naar Santa Cruz en vriendje toe
pi_42124284
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te doen!! Had gisteren ff tickets gecheckt..... hmmm...begint weer te kriebelen!!
pi_42124435
ADDICTS

Innepin kom gewoon hier wonen
pi_42124458
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 07:41 schreef timmeeeh het volgende:
SD bevalt prima! Lekker weertje, mooie uni, leuke mensen, leuke vakken en oei oei oei wat een schone meidjes Bij jou ook alles puik op de stage?
ennuh, heb je al de groetjes gedaan aan Zsuzsa?
pi_42128768
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef innepin het volgende:
ik heb net een ticket naar SFO geboekt voor de herfstvakantie anderhalve week maar, gekkenwerk natuurlijk, maar toch weer even lekker naar Santa Cruz en vriendje toe
jij wel
pi_42129272
be nice... by the way Mr Proper... jouw nickname doet de bedrijfs filter mijn internet controleren.
pi_42136417
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Vampier het volgende:
ADDICTS

Innepin kom gewoon hier wonen
Wil wel, maar dan moet ik daar studeren, en dat is zo'n twintig keer zo duur als hier.. En ik mag er niet zomaar werken, dus om met m'n studie te stoppen is ook niet echt een optie. (heb al wel een bachelorgraad, ben nu weer met wat anders begonnen).

Maar ja, m'n huidige studie duurt nog vier jaar Ik weet idd niet of ik dat wel volhou... nog zo lang zo'n kutte lange afstandsrelatie. Hoewel zijn studie nog 'maar' twee jaar duurt en hij in principe dan hiernaartoe kan komen.
pi_42143316
Ga gewoon weer voor een opleiding waarbij je in het buitenland kunt studeren. Ik ga dat wel doen
Het is inderdaad erg klote gewoon dat men voor een opleiding zo ontzettend veel $$$$$$ vraagt...
Innepin, wat dat betreft weet ik precies hoe jij je voelt!! ben je al daar in die periode geweest trouwens? Lijkt me leuk om Halloween te vieren en meteen een NFL pot mee te pakken!
Go Niners!!!

october 8th tegen Oakland
pi_42144987
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:18 schreef innepin het volgende:

[..]

Wil wel, maar dan moet ik daar studeren, en dat is zo'n twintig keer zo duur als hier.. En ik mag er niet zomaar werken, dus om met m'n studie te stoppen is ook niet echt een optie. (heb al wel een bachelorgraad, ben nu weer met wat anders begonnen).

Maar ja, m'n huidige studie duurt nog vier jaar Ik weet idd niet of ik dat wel volhou... nog zo lang zo'n kutte lange afstandsrelatie. Hoewel zijn studie nog 'maar' twee jaar duurt en hij in principe dan hiernaartoe kan komen.
Als je met die persoon trouwt en naar de VS verhuist, dan kun je je als in-state student inschrijven. Scheelt bakken met geld
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_42145328
Als je je 'in state' bij een school inschrijft moet je minstens 9(?) maanden in de staat gewoond hebben.
pi_42145591
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef Vampier het volgende:
be nice... by the way Mr Proper... jouw nickname doet de bedrijfs filter mijn internet controleren.
pi_42147508
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:55 schreef Smeich het volgende:
Ga gewoon weer voor een opleiding waarbij je in het buitenland kunt studeren. Ik ga dat wel doen
Het is inderdaad erg klote gewoon dat men voor een opleiding zo ontzettend veel $$$$$$ vraagt...
Innepin, wat dat betreft weet ik precies hoe jij je voelt!! ben je al daar in die periode geweest trouwens? Lijkt me leuk om Halloween te vieren en meteen een NFL pot mee te pakken!
Helaas ben ik er met Halloween alweer weg En ik ben er nog nooit met Halloween geweest. Alleen januari-juli en december-januari. Maar dat komt nog wel
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:03 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Als je met die persoon trouwt en naar de VS verhuist, dan kun je je als in-state student inschrijven. Scheelt bakken met geld
Ja, hallo hee, ik ben pas twintig hoor En dan duurt dat hele verhuisgedoe ook nog eens eeuwen, en dan *nog* is het studeren daar duur.
pi_42353991
Mijn reis is nu bijna helemaal uitgezocht, ik vraag me alleen nog af of Death Valley middenin de zomer te doen is? Ook las ik in de lonely planet dat sommige verhuurmaatschappijen het rijden met een huurauto in DV 's zomers niet toestaan, maar ik kan niet vinden of dat met Hertz het geval is.

Ook hoor ik van veel mensen dat Los Angeles weinig aan is, ik wilde daar 4 nachten (3 volle dagen zeg maar) blijven (en later nog eens 2 nachten in Anaheim voor Disney), is dat teveel? Ik wil in ieder geval wel 1 dag naar Six flags Magic Mountain, dus die dag valt al af.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_42358169
Death Valley vond ik prima te doen in de zomer. Huurauto's in Death Valley moet geen probleem zijn, alleen campers mogen er niet komen. LA vond ik bv vrij weinig aan, we zijn er twee nachten geweest en toen doorgereisd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42364435
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef LordLynx het volgende:
Mijn reis is nu bijna helemaal uitgezocht, ik vraag me alleen nog af of Death Valley middenin de zomer te doen is? Ook las ik in de lonely planet dat sommige verhuurmaatschappijen het rijden met een huurauto in DV 's zomers niet toestaan, maar ik kan niet vinden of dat met Hertz het geval is.

Ook hoor ik van veel mensen dat Los Angeles weinig aan is, ik wilde daar 4 nachten (3 volle dagen zeg maar) blijven (en later nog eens 2 nachten in Anaheim voor Disney), is dat teveel? Ik wil in ieder geval wel 1 dag naar Six flags Magic Mountain, dus die dag valt al af.
Death Valley is best wel te doen hoor, maar je hebt het in principe ook zo gezien(er is maar 1 hotel en die zit midden in het park, volgens mij furnace creek uit m'n hoofd, kan het wel voor je opzoeken). Met Hertz mag het sowieso, hebben wij ook gedaan. Campers mogen er inderdaad niet in.

L.A. was leuk om gezien te hebben, maar die tijd kan je beter in San Francisco of Las Vegas besteden, wij zijn er 2 nachten geweest waarvan de eerste dag in Six Flags Magic Mountain(aanrader!) dus kwamen 's avonds pas laat aan(dag viel dus voor ons ook af), volgende dag zo'n city tour gedaan(met hele toffe gids), bekende plekken gezien. 's Avonds op st. monica pier geweest en volgende dag long beach en doorgereden naar San Diego, maar toen hadden we het ook wel gezien. 3 nachten is misschien nog iets leuker, zie je iets meer, maar als je 1 dag zo'n tour doet zie je in principe alle leuke(de bekendste zeg maar) dingen wel.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:07:34 #167
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42364554
Ik ga zaterdag met mn moeder ( ) naar Long Beach. Wie weet er een toffe bezienswaardigheid om daar te doen?
pi_42365672
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga zaterdag met mn moeder ( ) naar Long Beach. Wie weet er een toffe bezienswaardigheid om daar te doen?
Er schijnt daar een hele grote oude boot te liggen en een onderzeeboot => http://www.queenmary.com/
pi_42365813
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Death Valley is best wel te doen hoor, maar je hebt het in principe ook zo gezien(er is maar 1 hotel en die zit midden in het park, volgens mij furnace creek uit m'n hoofd, kan het wel voor je opzoeken). Met Hertz mag het sowieso, hebben wij ook gedaan. Campers mogen er inderdaad niet in.
Furnace Creek ja. Er is iets verderop (wanneer je de grote heuvel naar het dal afrijdt) ook nog Panamint Springs Resort maar dat is een enorme afrader. Furnace Creek heeft ook een postkantoor overigens.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:30:06 #170
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42366943
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Er schijnt daar een hele grote oude boot te liggen en een onderzeeboot => http://www.queenmary.com/
hmm, das misschien wel interessant.

nog meer ideeën? Vampier, maartena? Jullie wonen toch in de buurt daar?
pi_42369117
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ben ook bij die queen mary geweest, wel leuk opzich maar het is tegenwoordig een hotel en je moet betalen(volgens mij iets van $20) om er op te mogen, vonden we toch iets teveel van het goeie. Die onderzeeboot is nou ook weer niet zo interessant hoor.

We hebben daar(downtown long beach) wel een heel leuk restaurantje gevonden waar we gelunched hebben, was niet heel goedkoop maar erg lekker en echt hele aardige bediening, heel lang met 2 serveersters staan praten over nederland enzo, en gratis water, als je ook maar 1 slok nam werd het gelijk weer bijgevult, echt extreem maar wel goed te doen Ook grappig detail was de krant op het toilet, hing een sportpagina in zo'n ouderwetse lijst, maar dat was gewoon de sportpagina van die dag. Bij het zwembad(olympic pool), aan de voet van die pier.
pi_42369257
Sowieso, als je in LA bent dan is er wel meer te doen dan het bezoeken van een onderzeeboot.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:53:15 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_42369376
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef timmeeeh het volgende:
nog meer ideeën? Vampier, maartena? Jullie wonen toch in de buurt daar?
Long Beach heeft wel een gezellig centrum op zich, veel leuke restaurantjes bij de kust. Ocean Boulevard, Shoreline Drive etc.... En de Queen Mary natuurlijk. Je bent dan sowieso al bij de baai waar die boot ligt.

Je hebt er ook nog het Aquarium of the Pacific als je geintresseerd bent in vissen en andere zeedieren.

Is er een specifieke reden waarom je naar Long Beach gaat eigenlijk?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:47:56 #174
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42375796
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:53 schreef maartena het volgende:
Long Beach heeft wel een gezellig centrum op zich, veel leuke restaurantjes bij de kust. Ocean Boulevard, Shoreline Drive etc.... En de Queen Mary natuurlijk. Je bent dan sowieso al bij de baai waar die boot ligt.

Je hebt er ook nog het Aquarium of the Pacific als je geintresseerd bent in vissen en andere zeedieren.

Is er een specifieke reden waarom je naar Long Beach gaat eigenlijk?
Nou mijn pa heeft er een vergadering zaterdag, dus m'n mama en ik moeten in de tussentijd iets leuks doen met zn 2en. Bedankt voor de info btw
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Sowieso, als je in LA bent dan is er wel meer te doen dan het bezoeken van een onderzeeboot.
Ik zit dus daadwerkelijk in Long Beach, en niet in LA. Met Thanksgiving gaan ik naar LA met mijn maatjes, ofjeh eigenlijk Hollywood.
pi_42376924
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Furnace Creek slapen we dan inderdaad, dus dat zit dan wel goed.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 8 oktober 2006 @ 07:22:01 #176
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42472889
Nou, het dagje zit erop. Ik heb de Queen Mary bekeken vanaf Porter's Lighthouse en daar ook een puike lunch genuttigd. Mijn moeder vertelde me dat we daar 7 jaar geleden ook al waren geweest, maar blijkbaar had het toen zo weinig indruk op me gemaakt dat ik het compleet was vergeten. Verder een beetje rond gereden over een paar toffe bruggen en door downtown Long Beach Toen zijn we terug naar het zuiden gereden over de "Historic 101" en een tussenstop gemaakt in Laguna Beach. Onderweg echt téveel porsche's, dikke bmw's, ferrari's en lamborghini's gezien maar ook een paar hele mooie uitzichten gehad! Anyway, prima dagje die ik zojuist heb afgesloten met een dikke New York steak. Doodop, tijd voor bed.
pi_42475292
Nog vijf nachtjes slapen.
pi_42475978
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef LordLynx het volgende:
Dat hoorde ik ook ergens. Stel je vraag eens op allesamerika.nl/forum/index.php, daar zitten veel mensen met ervaring
quote:
Wij waren in totaal 2 volle dagen in LA (eerst anderhalve dag en later nog een middag&avond) en dat vond ik meer dan voldoende. Een van die dagen hebben we besteed aan de Universal Studios, echt een geweldig park. Verder hebben we op de andere halve dagen een kijkje genomen in Hollywood, Long Beach en Santa Monica. Leuk om eens gezien te hebben, maar ik had me niet nóg een dag kunnen vermaken in LA, denk ik
pi_42495994
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat hoorde ik ook ergens. Stel je vraag eens op allesamerika.nl/forum/index.php, daar zitten veel mensen met ervaring
[..]

Wij waren in totaal 2 volle dagen in LA (eerst anderhalve dag en later nog een middag&avond) en dat vond ik meer dan voldoende. Een van die dagen hebben we besteed aan de Universal Studios, echt een geweldig park. Verder hebben we op de andere halve dagen een kijkje genomen in Hollywood, Long Beach en Santa Monica. Leuk om eens gezien te hebben, maar ik had me niet nóg een dag kunnen vermaken in LA, denk ik
Ik heb Hertz gemailed, als iemand het weet moeten zij het zijn lijkt me, maar dat forum ga ik zeker nog uitspitten.

Zouden Beverly Hills en Hollywood samen niet nog een dagje vol kunnen maken?
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:55:15 #180
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_42496356
Op zich kan dat best in 1 dag. Rodeo Drive is ook leuk om mee te pakken. Bel Air kom je alleen niet in, dat is beveiligd.
pi_42502519
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ik heb Hertz gemailed, als iemand het weet moeten zij het zijn lijkt me, maar dat forum ga ik zeker nog uitspitten.

Zouden Beverly Hills en Hollywood samen niet nog een dagje vol kunnen maken?
Wij zijn er met die tour in paar uurtjes doorheen gescheurd, en toen hadden we het ook wel gezien.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:17:30 #182
133859 SpaceCowgirl
Flippin' sweet
pi_42520202
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:52 schreef innepin het volgende:
Nog vijf nachtjes slapen.
Voor mij zijn het ook (inmiddels) nog maar 4 nachtjes slapen!
Wij gaan vanaf vrijdag 3 weken rondtouren in Californie! Het bekende rondje SF - Las Vegas - LA - San Diego en weer terug naar boven. Ik heb ter voorbereiding al een tijdje meegelurkt en wilde jullie alvast bedanken voor de goede tips die hier af en toe tussenstaan
pi_42521610
Veel plezier, SpaceCowgirl! Geniet ervan!
pi_42527154
Thx Timmeeeh voor de tip! 7 leuke topics dusver gelezen

Overmorgen gaan m'n vriendin en ik voor 18 dagen ook naar 'tt mooie Californie!!
Reis komt ongeveer overeen met die van Spacecowgirl alleen staat SF voorlopig nog niet in de planning, verder dus wel ook naar LA - Las Vegas en San Diego! Woei heb echt super zin
Zal hier na de tijd dan ook zeker m'n bevindingen posten!
pi_42527516
ongelovelijk.. dat SF niet in de planning staat
Wat ga je in die 18 dagen doen dan?
Have fun though!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:09:05 #186
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42527643
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Woffel het volgende:
Thx Timmeeeh voor de tip! 7 leuke topics dusver gelezen
Graag gedaan. Veel plezier!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:22:55 #187
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42528118
Mijn rondtrip begint overigens rond 20 december. Heb 2 tot 4 weken de tijd om te reizen, hangt nog af van enkele zaken. Mijn trip start iig in San Diego, en eindigt daar ook ivm terugvlucht naar NL. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil gaan doen, maar ik wil eigenlijk vanuit SoCal helemaal naar het noorden van California rijden over de 101, en dan terug via Nevada, Zuid-Utah en Arizona. Of via Arizona, Utah en Nevada naar NorCal en dan terug naar San Diego rijden over de 101. Ik wil ook Death Valley in onderweg. Las Vegas doe ik waarschijnlijk een weekendje in de komende weken, dus daar hoef ik geen 2 of 3 dagen aan te spenderen.
Hangt een beetje af van de tijd denk ik of deze trip haalbaar is, ik wil natuurlijk niet alleen maar in de auto zitten. Komende tijd ga ik het een en ander uit zoeken over welke plaatsen ik per se wil aan doen in mijn reisje, en dan ga ik om tips enzo vragen, hoewel die nu natuurlijk ook al welkom zijn
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:27:41 #188
133859 SpaceCowgirl
Flippin' sweet
pi_42533930
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Veel plezier, SpaceCowgirl! Geniet ervan!
Dankjewel! Dat gaat vast lukken!

Van een vriend uit Seattle hoorde ik trouwens dat het ook erg de moeite waard is om langs de kust tussen SF en Seattle te reizen. Misschien maar gedeeltelijk topic-relevant, maar heeft iemand dit wel eens gedaan? Ik vind het in ieder geval wel een mooi excuus om nog een keer terug te gaan over een tijdje
pi_42534879
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef SpaceCowgirl het volgende:

[..]

Dankjewel! Dat gaat vast lukken!

Van een vriend uit Seattle hoorde ik trouwens dat het ook erg de moeite waard is om langs de kust tussen SF en Seattle te reizen. Misschien maar gedeeltelijk topic-relevant, maar heeft iemand dit wel eens gedaan? Ik vind het in ieder geval wel een mooi excuus om nog een keer terug te gaan over een tijdje
mijn vriendin vanaf la naar seattle langs de kust.
langs santa barbara,montereyy, ze vond het echt helemaal geweldig!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:51:48 #190
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42545494
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef SpaceCowgirl het volgende:
Ja, daar zit ik dus ook aan te denken. Sowieso het stuk tussen SF en de grens met Oregon. Maarja, ik ga in de winter en dan wordt het wel ontzettend koud daar geloof ik...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:43:37 #191
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_42560591
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik dus ook aan te denken. Sowieso het stuk tussen SF en de grens met Oregon. Maarja, ik ga in de winter en dan wordt het wel ontzettend koud daar geloof ik...
Ja, je kan beter op je plekje blijven denk ik. Wij zitten behoorlijk goed deze winter

Voel me net een of andere trekvogel...

Ik zal binnenkort trouwens eens ff wat foto's hier van NB posten. En heb er ook nog paar van HB.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  woensdag 11 oktober 2006 @ 01:22:35 #192
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42565766
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Ja, je kan beter op je plekje blijven denk ik. Wij zitten behoorlijk goed deze winter

Voel me net een of andere trekvogel...

Ik zal binnenkort trouwens eens ff wat foto's hier van NB posten. En heb er ook nog paar van HB.
Haha, nou ik denk dat ik toch wel wat anders wil zien als ik eindelijk klaar ben met studeren hier.

Bovendien is er voor vrijdag regen voorspeld hier!
Ik denk dat ik expres lekker in de regen ga rondwandelen, om me weer een beetje in Holland te wanen
pi_42566052
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef SpaceCowgirl het volgende:
Wij gaan vanaf vrijdag 3 weken rondtouren in Californie! Het bekende rondje SF - Las Vegas - LA - San Diego en weer terug naar boven. Ik heb ter voorbereiding al een tijdje meegelurkt en wilde jullie alvast bedanken voor de goede tips die hier af en toe tussenstaan
Veel plezier daar en laat weten hoe het was... alhoewel ik daar niet veel aan zal hebben, want we zijn denk ik tegelijkertijd in SF als ik mijn reis begin en jij eindigt
pi_42761869
Alle toeristen zijn pleite en ik rijd weer binnen 30 minuten naar huis ipv 75 minuten

Als iemand een cool maar relaxed Californie wil zien moet je nu komen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 06:44:35 #195
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42761916
nou wat je relaxed noemt
dit weekend regende het pijpenstelen en het is koud nu!!!
pi_42766979
je vergat Johnny Rockets in de OP

ooit ga ik naar Los Angeles (m'n neef woont ginder en trouwt in november)

binnen 2 jaar zou ik er toch graag naartoe gaan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_42767774
Damn, als ik dit allemaal lees en die foto's zie wil ik ook weer terug naar Cali.
Wat een mooie tijd. Eeuwige herinnering zal het blijven.
pi_42770320
Ik ben van plan om samen met een vriend één maand in Amerika te verblijven. We gaan van New York naar LA/ Las Vegas. We blijven 2/3 weken in Cali. Hij heeft daar familie wonen.

Hoeveel geld moet ik hiervoor sparen ? Inclusief vlucht/ autohuur/ benzine enz. enz. Ik zit zelf te denken aan 4000 euro, voor één maand.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42775208
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 06:44 schreef timmeeeh het volgende:
nou wat je relaxed noemt
dit weekend regende het pijpenstelen en het is koud nu!!!
hehehehe ik weet ik wordt er ook depresief van
pi_42786094
pijpestelen? hier is het heerlijk zonnig
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:42:26 #201
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42788860
Nee, afgelopen weekend regende het. Het is nu weer lekker zonnetje en een graadje of 25
pi_42793079
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:42 schreef timmeeeh het volgende:
Nee, afgelopen weekend regende het. Het is nu weer lekker zonnetje en een graadje of 25
Heej ik zit in Irvine (op werk)... waneer kom je naar Irvine ?
pi_42793348
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:42 schreef timmeeeh het volgende:
Hier in SC ook dus Heb een goede tijd uitgekozen om hier langs te komen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:23:59 #204
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42793582
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:53 schreef Vampier het volgende:
Heej ik zit in Irvine (op werk)... waneer kom je naar Irvine ?
Je bedoelt het zonnetje neem ik aan?
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:09 schreef innepin het volgende:
Hier in SC ook dus Heb een goede tijd uitgekozen om hier langs te komen
Wat is SC?
pi_42794263
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:23 schreef timmeeeh het volgende:

Wat is SC?
Oh, sorry. Santa Cruz, dacht dat dat al duidelijk was

Dit weekend nog even langs San Francisco

en dan misschien wel nooit meer relatie dood
pi_42794606
dode relaties zuigen... gecondoleerd innepin
  donderdag 19 oktober 2006 @ 03:50:03 #207
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42794894
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef innepin het volgende:
Oh, sorry. Santa Cruz, dacht dat dat al duidelijk was
Ja ik was het even vergeten en had geen zin om terug te bladeren

Zal het niet meer vergeten!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:23:37 #208
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42810391
Ohja, ik rijd nu sinds gister rond in zo'n wagentje, maar dan wit en 1 ruitenwisserblad missend

Gister toch maar even een auto geregeld, want ik word het een beetje beu om zo aan de campus gebonden te zitten. Heb de omgeving wel gezien hier nu.
Dus als je me ziet rijden, toeteren he!!
pi_42821474
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:23 schreef timmeeeh het volgende:
Ohja, ik rijd nu sinds gister rond in zo'n wagentje, maar dan wit en 1 ruitenwisserblad missend

[afbeelding]

Gister toch maar even een auto geregeld, want ik word het een beetje beu om zo aan de campus gebonden te zitten. Heb de omgeving wel gezien hier nu.
Dus als je me ziet rijden, toeteren he!!
Just for my info, wat doe jij daar ook alweer(te lui om terug te bladeren)? Stage of een minor ofzo?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:17:41 #210
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42825631
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Just for my info, wat doe jij daar ook alweer(te lui om terug te bladeren)? Stage of een minor ofzo?
uitwisseling/exchange/study abroad program, of hoe je het wilt noemen. Zit voor 1 semester te studeren aan SDSU.
pi_42826927
Ik heb de STFU gedaan... geweldige school. Btw ik ben binnenkort in San Diego, even de uni bezoeken (een studente die daar woont) ik zal kijken ofdat ik auto met een ruitenwisser zie.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:02:06 #212
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42827324
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 04:34 schreef Vampier het volgende:
Ik heb de STFU gedaan... geweldige school. Btw ik ben binnenkort in San Diego, even de uni bezoeken (een studente die daar woont) ik zal kijken ofdat ik auto met een ruitenwisser zie.
ja ik had me aangemeld voor STFU maar ik werd er niet aangenomen dus ben ik maar naar SDSU gegaan.

waarom ga je die studente bezoeken?

tip: kijk in parking structure 5 level 2
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:29:29 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_42828154
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef innepin het volgende:

[..]

en dan misschien wel nooit meer relatie dood
Stom.
For great justice!
pi_42838013
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:02 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

tip: kijk in parking structure 5 level 2
* Vampier pakt zijn spuitbus alvast
pi_42878871
Vandaag ben ik weer eens op pad geweest. Dit keer had ik een mede Dutchy op bezoek en goede gasten laat ik graag wat van Californie zien wat je normaal als toerist niet ziet.

Hier zijn de foto's!

http://www.vampier.net/index.php?id=508 voor alle fotos

In het geval het huis bekend voorkomt dan kan dat kloppen

Fantasy Island is er oa. namelijk opgenomen.

Hier is de verdere lijst van films/series

Klik hier voor de foto's die ik er eerder genomen heb.
pi_42912806
Ik ben weer terug in regenachtig Nederland. Stom.
Bedankt voor de condoleances T is toch niet makkelijk, zo'n lange afstands gezeik. Blegh. Ik zal morgen even wat foto's posten... Santa Cruz San Francisco
pi_42913523
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:38 schreef innepin het volgende:
Ik ben weer terug in regenachtig Nederland. Stom.
Bedankt voor de condoleances T is toch niet makkelijk, zo'n lange afstands gezeik. Blegh. Ik zal morgen even wat foto's posten... Santa Cruz San Francisco
Het is niet makelijk... ik heb het 5 jaar volgehouden.... het had ook niet langer moeten duren btw. k ben benieuwd naar de fotos
pi_42944186

donderdag 26 oktober 2006 @ 09:27:57 #219
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42944863

regen
komende dagen nog maar even genieten van het warme weer dan!
pi_42947726
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:27 schreef timmeeeh het volgende:
regen
komende dagen nog maar even genieten van het warme weer dan!
gelukkig zit ik dan in Las Vegas
pi_42948518
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben van plan om samen met een vriend één maand in Amerika te verblijven. We gaan van New York naar LA/ Las Vegas. We blijven 2/3 weken in Cali. Hij heeft daar familie wonen.

Hoeveel geld moet ik hiervoor sparen ? Inclusief vlucht/ autohuur/ benzine enz. enz. Ik zit zelf te denken aan 4000 euro, voor één maand.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42957940
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]
Nou, ik heb het zes maanden uitgehouden op zo'n bedrag, hoor het ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Als je bij die familie verblijft scheelt het sowieso een stuk. Ik vind prijzen van eten e.d. gewoon te vergelijken met Nederlands voer. Ligt er aan waar je precies zit in Cali ook, denk ik. Auto huren zou ik niet weten.
Mijn laatste vlucht AMS- SFO kostte mij 446 euro, maar dat was wel een mazzeltje, in principe zou ik op wat meer rekenen, zeker als je 'n directe vlucht wil.
Sja, je hebt het zelf in de hand natuurlijk he?
pi_42961052
Innepin waar blijven de fotos?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:24:42 #224
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42966121
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

gelukkig zit ik dan in Las Vegas
hmm ik als het goed is de dagen daarna vrijdag zaterdag zondag dus
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:25:43 #225
16082 Wytze
...Confidential
pi_42973947
6 November vertrek ik naar L.A. voor een conferentie.

Ik heb 3 dagen erbij geplanned voor beetje sight-seeing. Wat moet ik echt bekijken ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_42974804
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:25 schreef Wytze het volgende:
Ik heb 3 dagen erbij geplanned voor beetje sight-seeing. Wat moet ik echt bekijken ?
San Diego... LA zuigt enorm.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 07:00:30 #227
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42975708
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:42 schreef Vampier het volgende:

[..]

San Diego... LA zuigt enorm.
pi_42975718
aan de ene kant heb je een dik getho.... aan de andere kant een stad vol zwervers... buiten LA in hollywood is het 90% ook niet veel soeps en een klein gedeelte van LA is daadwerkelijk het bezichtigen waard.

Ik heb me in SD meer vermaakt dan in heel LA bij elkaar... vooral La Jolla is erg cool

Defenitie: LA 90% armoede, 9% toerist trap, 1% normaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vampier op 27-10-2006 07:10:41 ]
pi_42977941
Ik vond downtown L.A. juist erg gaaf
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:40:46 #230
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42978184
San Diego
pi_42980574
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Vampier het volgende:
Innepin waar blijven de fotos?
Ohja vergeten, en nou heeft iemand anders m'n camera. grr. Na het weekend dus pas, ben ik bang.
pi_42981019
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:25 schreef Wytze het volgende:
6 November vertrek ik naar L.A. voor een conferentie.

De stranden natuurlijk.

Verder kan je een sightseeing tour doen met zo'n bus en gids, dan kom je langs de belangrijke toeristische plekken(hollywood, beverly hills, etc).. Verder ben ik niet downtown geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
pi_42983690
LA was/is de meest teleurstellende stad waar ik ooit geweest ben. ..wil er toch nog een keer langs om deze mening bij te stellen.. ik bedoel, het is toch the city of angels (als je geld hebt, het kent en de urinegeur op Sunset Blvd voor lief neemt)
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:33:55 #234
88815 The_Emotion
98.3
pi_42990241
LA vind ik ook tegenvallen, veel asfalt en een smerige lucht.
Downtown is vrij saai, Olvera street was ik vrij snel op uit gekeken.

Hollywood Blvd vond ik wel leuk, ze hebben wel wat leuke winkels en theaters staan. En een mooi uitzicht op de Hollywood-letters. Maar voor mij is dat ook niet echt een plek om er de hele middag door te brengen.
Wat ik wel leuk aan LA vond, was Universal Studio's. De studiotour is erg leuk en het attractiepark zelf heeft ook een paar leuke attracties. de Citywalk naast Universal Studio's is ook wel leuk om even te kijken

Verder vind ik de strandplaatsjes bij LA ook leuk, Manhattan Beach, Venice Beah, Santa Monica
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_42991400
De Universal Studios in LA zijn geweldig.

Verder vond ik Hollywood ook wel leuk om eens gezien te hebben, en in Santa Monica heb ik me ook wel vermaakt.
pi_42992513
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:26 schreef Fannetje het volgende:
De Universal Studios in LA zijn geweldig.

Verder vond ik Hollywood ook wel leuk om eens gezien te hebben, en in Santa Monica heb ik me ook wel vermaakt.
Dat had ik ook vooral met LA - leuk om te kunnen zeggen dat je er geweest bent

Ik vond trouwens de La Brea Tar Pits erg gaaf. Meer mensen die daar geweest zijn?
pi_43004362
Ik heb hier brood uit de La Brea Bakkery
pi_43007190
Geloof niet dat 't hetzelfde is, Vampier
pi_43286572
LA zelf vond ik idd ook niet veel aan, maar een beetje cruisen in Beverly Hills / Bell Air om huizen te bekijken vond ik wel leuk. Ook op Rodeo Drive toch maar iets gekocht. Verder heb ik me prima vermaakt in Santa Monica. LA zelf heb ik alleen 1 dag mee gemaakt omdat we daar naar Tiesto in Concert zijn geweest. Een vreemde ervaring als je buiten op een terrasje zit te genieten van je diner, er een zwerver voor je neus stopt, zijn broek naar beneden trekt en lekker op straat gaat zitten pissen...Geen eetlust meer. Ik vond het een armoedige bedoeling.
pi_43401161
Zo... ook weer terug van mijn 12 dagen CA, voordat het weer echt warm begon te worden.

Zoal gezien:

San Francisco: Alcatraz, North Beach, Castro, Nob Hill, Coit Tower, Bike the Bridge + Sausolito e.o. , Pier 39, Ferry Building en cable cars en historische trammetjes... Helaas niet naar concert geweest in Cafe du Nord en ook voor Evanescence in The Warzone waren geen kaarten meer.

LA: Downtown, Historic Spring Street, Union Station, Almeda Street, Downtown, Flight of Angels, Hollywood, NBA LA Clippers vs Phoenix Suns @ Staples Centre, Borat @ Chinese Theatre, Universal Studios, Westwood Village, Getty Centre.... Voor de volgende keer nog de stranden, Long Beach en de Tar Pits bewaard. Ook Jay Lenno nog niet gezien; ondanks de guaranteed seats moesten we achteraan de rij aansluiten en hadden dus geen plek.

En verder nog in Las Vegas, Barstow en Laughlin geweest en de Grand Canyon bezocht

Foto's enzo komen nog...
pi_43401334
12 dagen. Das ook niet veel. Wat heb je in Barstow gedaan? Dat vond ik wel de minst interessante plek op de route LA - GC.
pi_43401466
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef Jaguarized het volgende:
12 dagen. Das ook niet veel. Wat heb je in Barstow gedaan? Dat vond ik wel de minst interessante plek op de route LA - GC.
12 dagen was genoeg voor deze keer. Had geen behoefte aan veel rijden en natuurparken bekijken en het bleek lang genoeg om alle belangrijke dingen te zien en toch nog wat vrije tijd over te houden

Barstow was de stop op weg van LA naar Vegas. En daar kun je perfect outlet shoppen (en wat eten)
pi_43402010
Wij zijn ook weer terug! Dit was ongeveer ons programma

Hoogtepunten:

Yosemite natuurlijk!

Ghost Town Bodie was ondanks dat het er nu ijskoud is en er sneeuw ligt heel erg de moeite waard. Bovendien konden we onze jeep mooi uittesten op het zandweggetje

The Big Sur natuurlijk!

En ook wij hebben fietsen gehuurd en de bridge gebiked naar Sausolito.

Verder hebben we Halloween gevierd met veel tequila bij familieleden van mij in San Diego. Ik heb me zowiezo erg vermaakt daar, wat een leuke stad!

Halverwege de Pacific Highway ligt San Simeon en Hearst Castle. Wij hebben op aanraden van een familielid een hotel gezocht in Cambria, een heel leuk plaatsje onder San Simeon. Hier heb je ook de Nitt Witt Ridge, een huis compleet gemaakt van afval, ookwel "poor man's hearst castle" genoemd. Ik vond het wel een grappige tegenhanger voor Hearst Castle.
pi_43416735
Had die een modderpoel als zwembad?
pi_43417145
De zwem-/modderbaden hebben we gemist, die zaten misschien in een andere tour . De dierentuin was echter nog goed bevolkt, dat kun je van het echte Hearst dan weer niet zeggen!

vrijdag 10 november 2006 @ 14:30:41 #246
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_43426756
oooo, ik wil weer terug!

32 dagen ben ik totaal met min familie in Amerika geweest en ik wou dat ik er nog 32 jaar kon zijn (op z,n minst). Ik ben drie keer eerder in Amerika geweest, maar dan aan de oostkust, en nu voor het eerst aan de westkust. O, wat is DAT mooi zeg! We hebben zoveel gezien. Kort overzicht: Las Vegas, Barstow (als tussenstop), San Diego, dagje Tijuna Mexico, Orange County met bijbehorende stranden, Los Angeles (wat een pauperstad, alleen het Hollywood sfeertje vond ik wat aan), San Francisco (ik ben verliefd geworden op die stad), Yosemite NP, Joshua Tree NP. In totaal dik 4500 km gereden en op het einde waren we echt te moe om de Grand Canyon nog te bezoeken (mooi excuus om weer een keer terug te gaan ).

Ik baal ervan om weer in Nederland terug te zijn. Ik ben nu vier keer voor langere tijd in Amerika geweest en ik kan met zekerheid zeggen dat ik daar wil gaan studeren. Nu ga ik volgende week langs bij een van de joho centers in Nederland. Iemand ervaring met Joho?

O, de foto's staan nog niet op mijn pc. Zodra ze er op staan zal ik wat foto's plaatsen hier
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_43430501
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:30 schreef biggetje het volgende:
San Francisco (ik ben verliefd geworden op die stad}
wie niet....?
pi_43431199
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:31 schreef Smeich het volgende:

[..]

wie niet....?
ik wou het net zeggen
pi_43431204
quote:
wie niet....?
Vergeleken met de meeste Europese steden vond ik SF niet veel voorstellen. Voor de VS is het wel een bijzondere stad, maar het haalt het niet bij steden als Rome of Berlijn wat betreft sfeer en beleving van de stad.
Delen van Little Italy / North Beach en The Mission zijn wel aardig 's avonds, maar grote delen van de stad zijn 's avonds (en ook overdag in het weekend) het terrein van de vele zwervers. De stad lijkt overbevolkt door Aziaten en van de zo gehypte 'muziekscene' heb ik ook maar weinig gemerkt.

Als je gay bent, is dit daarentegen denk ik wel de meest bijzondere stad ter wereld en dan met name de wijk Castro.

De stad heeft zeker wel 'iets' door de combinatie van water, heuvels en stad, maar het maakte de stad niet bijzonder speciaal voor mij.
pi_43464289
quote:

[..]

wie niet....?
Ik
  zaterdag 11 november 2006 @ 22:31:19 #251
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_43464410
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ik
pi_43464560
Je, ehm... nu staat het dus 3 - 3
pi_43466504
San Francisco vond ik wel echt tof. Een stuk leuker dan LA waar je van tussen de wolkenkrabbers in een Mexicaanse achterstandswijk komt.
pi_43466916
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
San Francisco vond ik wel echt tof. Een stuk leuker dan LA waar je van tussen de wolkenkrabbers in een Mexicaanse achterstandswijk komt.
Vreemdgenoeg kwam LA mij veel schoner, levendiger en veiliger over dan ik mij had voorgesteld. 'Historic' Spring Street is m.i. juist erg bijzonder. Prachtige winkeltjes waar je alles van Mexicaanse muziekinstrumenten tot auto-onderdelen kan kopen.
Little Tokyo en het Mexicaanse buurtje bij Union Station zijn zelfs echt schone en veilige buurten waar je zonder probleem ook 's avonds over straat kan. Het nadeel is wel dat het er vrij sfeerloos is.

In SF werd je buiten Nob Hill eigenlijk overal direct aangesproken door zwervers. Oostelijk van Market Street in SF kom je eigenlijk ook niet voor je plezier. Hooguit om het SF MOMA te zien.
pi_43466972
LA kwam bij mij juist niet schoon over. Ik vond het juist een stuk smeriger en minder toegankelijk. We hebben er een volle dag doorgebracht en dat was genoeg om te zien wat we wilden zien. Dat was voornamelijk Beverly Hills, Hollywood, Rodeo Drive en het Man Theater.

Ik zal dan ook sneller naar San Francisco gaan omdat dat een stuk levendiger is. Op Union Square hebben we genoten van een gratis concert waar veel mensen op af kwamen en in Chinatown val je van de ene verbazing in de andere.
pi_43467161
SF is zeker levendiger in een aantal buurten en ook wat toegankelijker. Ik had me alleen wat minder voorgesteld bij LA en wat meer bij SF
pi_43467184
Bij mij was dat juist andersom. Ik had verwacht dat LA juist heel boeiend zou zijn en je je ogen zou uitkijken. Dat had ik meer bij SF.
  zondag 12 november 2006 @ 01:51:23 #258
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_43468206
LA, SF

Jullie vergeten San Diego helemaal!
  zondag 12 november 2006 @ 01:51:48 #259
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_43468211
Santa Barbara is ook een tof stadje trouwens!
pi_43469319
SD/SB ZIJN ERG OKAY !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')