abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:38:56 #101
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41350211
ik heb 2 foto's gemaakt in san diego. voor de liefhebbers.

Hier woon ik momenteel. Helemaal bovenin aan de achterkant

stomme ballonnen

En dit is mijn uitzicht
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_41351801
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Is dit serieus?
http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313

http://www.vampier.net/index.php?id=472

Je neemt ze de hele dag mee op touw (laguna beach) daarna even naar het strand... je betaald alles voor ze behalve het eten. Daarna rondhangen in het zwembad hier in de wijk. Haar (ex) vriend is wel een goede gozer... maargoed... de eerste en de laatste keer dus.

Volgende keer maar gewoon in een starbucks of een restaurant.. het zal allemaal wel.

Vrienden zijn natuurlijk altijd welkom (voor zover ik die nog heb en daar nog tijd voor heb) of familie
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41356000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 07:20 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Vandaag in Yosemite geweest, was mooi! Gezwommen in en gestaan onder de Yosemite Falls, erg leuk. Las Vegas vond ik trouwens ook echt geweldig(beetje offtopic maarja)
Gaaf he, om te zwemmen bij de Yosemite Falls! Lekker koud dat wel

In Las Vegas had ik trouwens nog $30,- gewonnen uit een slot-machine
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_41367513
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 05:28 schreef Vampier het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl/user/10954/16/25#912313

http://www.vampier.net/index.php?id=472

Je neemt ze de hele dag mee op touw (laguna beach) daarna even naar het strand... je betaald alles voor ze behalve het eten. Daarna rondhangen in het zwembad hier in de wijk. Haar (ex) vriend is wel een goede gozer... maargoed... de eerste en de laatste keer dus.

Volgende keer maar gewoon in een starbucks of een restaurant.. het zal allemaal wel.

Vrienden zijn natuurlijk altijd welkom (voor zover ik die nog heb en daar nog tijd voor heb) of familie
Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?

wel mooi meisje, die blonde
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_41368834
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Wat was er precies gebeurd dan? ruzie ofzo?

wel mooi meisje, die blonde
Geen idee en het boeit ook niet meer.
pi_41368898
Tja ze zal wel niet voor niets Bad Ass Bitch heten hè

Maar hoe duur zijn taxi's nou in LA enzo.
pi_41369157
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja ze zal wel niet voor niets Bad Ass Bitch heten hè

Maar hoe duur zijn taxi's nou in LA enzo.
dat wilde ik ook wel weten...
quote:
All Passengers Ride for Price of One

1. $2.20 Flag drop (1/11th mile or 30 seconds or fraction thereof).

2. $0.20 Each additional 1/11 mile or part.

3. $0.20 Each 30 seconds of waiting or traffic delay time.

4. $38.00 Flat fare per trip (group) either direction, between LAX and Downtown.
Area bounded by Alameda St., Santa Monica Fwy., Harbor Fwy., Cesar E. Chavez, Union Station and Chinatown.

5. $2.50 Surcharge for all trips originating at LAX.

6. $1.00 Temporary fuel surcharge added to each trip due to the high cost of gasoline.
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...

Wat ik zeker denk te willen gaan zien: Getty, Staples Center en dan nog iets van een strand ergens, ik denk Long Beach.

Iemand suggesties?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:19:40 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41369166
Ik heb een auto, dus neem ik geen taxi .... maar ik gok zo even $20 om van het vliegveld naar de binnenstad te komen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:39:48 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41369736
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
Nu is het alleen de vraag hoe ver de bestemmingen zijn waar je naar toe wil en waar je het beste een hotel kan nemen. Ik dacht zelf aan Anaheim, Long Beach (Queen Mary) of Downtown... of elke andere plek waar je met www.mta.net kan komen...
Anaheim kun je ook naar toe met de trein vanaf Union Station in downtown Los Angeles. Als je naar een Angels Baseball game wil kun je vanaf het station lopen (stopt pal naast het stadion), en als je naar Disneyland wil moet je vanaf daar een bus nemen die je in 5 minuten naar Disneyland brengt. Je zou dat ook eventueel kunnen lopen trouwens, maar het is best een eind. 1 station verder ligt Downtown Orange, ook wel leuk om te zien

Queen Mary is inderdaad ook wel leuk verder.

Zie hier voor de MetroLink treinen: http://www.metrolinktrains.com/
En kijk ook oven op http://www.octa.net voor de bussen in Orange County.
quote:
Wat ik zeker denk te willen gaan zien: Getty, Staples Center en dan nog iets van een strand ergens, ik denk Long Beach.
Paul Getty Museum is inderdaad een aanrader. Het Staples Center is eigenlijk niets meer dan een Jaarbeurs of RAI, dus "voor de lol" hoef je er eigenlijk niet heen. Maar als je concertkaartjes of NBA kaartjes hebt is het natuurlijk wel de bedoeling neem ik aan...

Voor het strand ga je naar Santa Monica, of nog beter iets ten zuiden naar Venice Beach. Op Venice Beach zijn ontzettend veel series opgenomen.... d.w.z. als series een strandscene nodig hadden in Los Angeles dan werd meestal Venice Beach gebruikt. Je hebt het vast wel eens gezien, een scene waar een mooi vrouwke op rollerblades voorbij komt, een basketball court waar wat gasten staan te ballen, een stel amateur bodybuilders die aan het gewichtheffen zijn etc (bijnaam = Muscle Beach).... dat is dus Venice Beach. Ik zou naar de Santa Monica pier gaan, en dan mischien 5 minuten met de bus naar het zuiden naar Venice Beach gaan.

Long Beach heeft wel een paar mooie stranden, maar als je echt California wilt zien zoals in alle boekjes staat geadverteerd, en waar dus erg veel gefilmd is.... dan is het Santa Monica & Venice Beach. De Venice Beach Boardwalk mag je eigenlijk niet overslaan..... Dat is gewoon een stukje 20e eeuwse cultuur!

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41369767
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef maartena het volgende:
Ik heb een auto, dus neem ik geen taxi .... maar ik gok zo even $20 om van het vliegveld naar de binnenstad te komen.
Wow, das nog geen 16 euro voor een kilometer of 35.

In nederland betaal je minstens 40 euro voor schiphol>amsterdam centrum en das 20km

Edit; Bah ik wou ook The Ambassador Hotel bezichtigen, maar lees nu dat het eind vorig jaar gesloopt is

Historische gebouwen slopen

[ Bericht 22% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-08-2006 19:13:24 ]
pi_41370974
Het LAX ligt ongeveer 25km van het centrum via de I-105 en I-110. Via de I-405 en I-10 is het iets langer schat ik.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41378275
Ik vond de queen mary behoorlijk tegenvallen trouwens, van buiten wel leuk om te zien maar het was nog best duur om naar binnen te gaan. Long Beach was wel leuk om gezien te hebbben, maar idd Venice en Santa Monica beach waren het mooiste.

Vlakbij Santa Monica, of nog in marina del rey, kan je trouwens lekker garnalen eten bij de Killer Shrimp. Niet duur, erg simpel, maar erg lekker.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_41383546
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Edit; Bah ik wou ook The Ambassador Hotel bezichtigen, maar lees nu dat het eind vorig jaar gesloopt is

Historische gebouwen slopen
Dan kun je het Biltmore Hotel bezoeken! Ook een oud groot hotel aan Pershing Square in hartje Downtown

Downtown LA is trouwens echt super gaaf
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:36:45 #114
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_41417275
Deelt even mee dat het hier vollop genieten is van de zon...

Gister al m'n eerste beachparty gehad in Newport Beach... Maartena en Vampier wanneer gaan wij wat afspreken?
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_41425599
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:36 schreef Pat-man het volgende:
Deelt even mee dat het hier vollop genieten is van de zon...

Gister al m'n eerste beachparty gehad in Newport Beach... Maartena en Vampier wanneer gaan wij wat afspreken?
Kom maar op MSN

Ik heb even met Maarten gepraat en we zijn klaar voor je

[ Bericht 19% gewijzigd door Vampier op 02-09-2006 22:52:19 ]
pi_41498846
Ik heb even een klein opzetje gemaakt voor de trip die ik volgend jaar wil gaan maken door (voornamelijk) Californie.

Dag 1: Amsterdam – Los Angeles, overnachting luchthaven (1x)
Dag 2: Ophalen huurauto, overnachting Venice Beach (1x)
Dag 3: LA, overnachting LA (3x)
Dag 4: LA
Dag 5: Six Flags: Magic Mountain
Dag 6: Disney, overnachting Disney (2x)
Dag 7: Disney
Dag 8: San Diego, overnachting San Diego (4x)
Dag 9: San Diego
Dag 10: San Diego
Dag 11: San Diego
Dag 12: Grand Canyon, overnachting GC (3x)
Dag 13: Grand Canyon
Dag 14: Grand Canyon
Dag 15: Las Vegas, overnachting LV (4x)
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: Zion NP, Lake Powell, overnachting Lake Powell (1x)
Dag 20: Monument Valley, overnachting MV (1x)
Dag 21: Arches NP, overnachting Arches (1x)
Dag 22: Bryce Canyon, overnachting Bryce (1x)
Dag 23: Capitol Reef, overnachting CR (1x)
Dag 24: Death Valley, overnachting DV (1x)
Dag 25: Yosemite, overnachting Yosemite (2x)
Dag 26: Yosemite
Dag 27: San Fransisco, overnachting SF (3x)
Dag 28: San Fransisco
Dag 29: San Fransisco
Dag 30: San Fransisco - Amsterdam

Heeft iemand hier nog ideeën over, dingen waar ik te kort/te lang blijf?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_41503118
Las Vegas heb ja na 2 dagen wel gezien.

Disney kun je goed in 1 dag doen (pak beide parken... probeer een local je tickets te laten kopen... 2 parken voor de prijs van 1)

Yosemite... waar verblijf je? Als je buiten Yosemite zit dan is het minimaal een 1/2 uur rijden naar de ingang. Tenzij je aan de kant van de landslide zit is het goed te doen.
pi_41508761
Vegas leek mij juist iets waar je niet snel uitgekeken raakt, maar dat valt dus tegen?

Disney houdt ik nog even in gedachten, maar 1 dag per park leek mij redelijk, maar dat is dus te veel?

Nog geen idee waar ik verblijf, dit is alleen maar een eerste draf van waar ik zoal heen wil, waarschijnlijk boek ik niets van te voren zodat ik het ter plekke kan uitzoeken.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_41508868
Vegas valt niet tegen, maar langer dan 3 dagen zou ik ook niet doen.
pi_41519544
Zou ik ook niet doen.. de avond/nacht is leuk, overdag is het veel minder. Dus overdag richting Grand Canyon! Al heb je dat er al in staan... zou ik dus een extra dagje speling houden, ..ook voor je dag 19 dat je dan wellicht over twee dagen kunt verdelen. Hou er rekening mee dat met dit soort reisjes meestal tijd tekort komt, dus een dagje minder Vegas kan hierbij je buffer zijn

Toch rottig dat ik Zion NP, Lake Powell, Monument Valley en Bryce Canyon niet heb kunnen meemaken... nah ja, next time

"If you're coming, from San Francisco"
pi_41520011
Hoever ligt Vegas van de Grand Canyon? Is het misschien verstandiger om een dag eruit te schrappen van de overnachtingen in GC en dan vanuit Vegas daar nog een dagje heen te gaan?
pi_41520550
Ik zou een nachtje grand canyon eraf halen, wij zijn er maar 1 nacht geweest maar toen hadden we het opzich ook wel gezien(2 nachten wel genoeg dus). Las Vegas vond ik júist helemaal geweldig, overdag is er inderdaad weinig te doen maar tot 14.00/15.00 uur bij het zwembad(het is daar heerlijk weer) relaxen en daarna de strip op.

Die afgesloten weg bij Yosemite is trouwens wel weer open, tot 20.00 uur. Dan gaat het weer dicht, maar ik zou dan gewoon in Yosemite overnachten(zijn veel campings).

Persoonlijk zou ik ook een nachtje San Diego eraf halen.
pi_41521942
San Diego blijf ik trouwens zo lang omdat ik het probeer samen met de Comic Con (voor mijn grote hobby, Merchandise) te plannen, waar ik 2 dagen hoop te vertoeven, dus dan hou ik eigenlijk maar 2 dagen SD over.
pi_41529287
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha Cuthbert Had ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
pi_41537552
ComicCon ken in enkel vanwege dat Joss Whedon en co daar een keer waren met de gehele Firefly/Serenity Cast (mijn fav serie). Toen had ik er heel erg graag bij geweest want dan had ik wellicht m'n favoriete regisseur en acteurs kunnen ontmoeten waaronder de oh zo lekkere Morena Baccarin Misschien dat ik er ook heenga als ik volgend jaar ga als dat uitkomt kwa data.

Alleen er lopen ook vaak weirdos daar rond die zich helemaal gaan kleden als fantasiefiguren
pi_41542016
Dat was juist de keer dat ik er was, in SF dan..of beter gezegd WonderCon! Ook was er een spectaculaire persconferentie rondom de nieuwste Star Wars saga Episode III: Revenge of the Sith. Dat was echt gaaf! Hele stoere opkomst van een groep Stormtroopers onder begeleiding van Darth Vader onder het fantastische geluid van de Imperial March! Ik had daar in SF trouwens ook de premiere bijgewoond van die film, dat was gaaf om al die "weirdos" zo mooi uitgedost te zien daar! In het begin van de middag werden we ook getrakteerd op speciale teasers voor War of the World waarbij de gehele zaal uit haar dak ging. Een andere special guest die ik echt ontzettend leuk vond was Julian McMahon, die gast van o.a Nip Tuck en Charmed, om zijn nieuwste film The Fantastic Four te promoten. Lachuh met die kerel zeg!
pi_41681546
Weet iemand een leuke club (disco) in san francisco?
Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
pi_41684903
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:

Om uit te gaan.. liefst urban music (rnb hip hop) algemene is ook goed maar hele avond trance wordt ik gek
alvast bedankt
Wij zijn heel even in een club geweest op Sutter Street(vlakbij union square), Red's of The Red Place oid. Zag er heel tof uit, beetje loungerig(is dat een woord? bij deze dan.) en muziek was algemeen tot alternatief. Helaas eruit gezet na tijdje toen we drank wouden halen, was pas 20 dus of ik er alsjeblieft uit wou gaan.
pi_41702653
Ik vind loungerig wel goed hoor lol.. jammer dat je eruit gezet werd .. nog meer mensen met goede clubs/bars in SF? Thanks voor je reactie nog
pi_41717113
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Jodeci1984 het volgende:
Ik vind loungerig wel goed hoor lol.. jammer dat je eruit gezet werd .. nog meer mensen met goede clubs/bars in SF? Thanks voor je reactie nog
Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.

Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
pi_41717766
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Smeich het volgende:
Ah, ben ik ook geweest, ComicCon... stond ik nog een meter oog in oog met Elisha Cuthbert Had ik trouwens ook als eerste (onder honderd anderen) 6 minuten beeldmateriaal van Batman Begins gezien! Moet trouwens nog wel de hele film een keertje zien
Van dit jaar? Toevallig de gasten van Veronica Mars gezien?

Daarvoor zou ik namelijk wel speciaal voor naar de VS willen vliegen
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_41725320
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Er werd ons ook gezegt dat we naar die hippiebuurt moesten(met bus), ben nu de naam alleen kwijt. Zijn we uiteindelijk niet heengeweest omdat we(ik) boos was nadat ik die tent uitgezet was, dus geen zin meer.

Iemand idee hoe dat kan heten? Weet nog dat er een bus vanaf market street naartoe ging, lijn heb ik nog wel ergens op papiertje staan denk ik, ga voor je zoeken.
Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:37:34 #133
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41726210
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
  dinsdag 12 september 2006 @ 06:26:56 #134
69307 Pat-man
pi_41727861
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:37 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga binnenkort een road trip doen naar Las Vegas Waarschijnlijk met de 1969 Plymouth Road Runner ( ) van mijn roommate. Echt op z'n Amerikaans dus
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!

Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_41727956
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Haight & Ashbury
Of gewoon Haight Street. Same difference.
Ja dat ja
  dinsdag 12 september 2006 @ 07:41:55 #136
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41728069
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 06:26 schreef Pat-man het volgende:
Kijk, en dat is pas een road trip met klasse!
Al moet ik zeggen dat mijn roommate ook een leuke wagen rijdt. Een 2004 Dodge Hemi Pick-up Truck. Love the country, and loveeeeee the cars!
Oeh, dikke pickup! Mijn roommate heeft back home, wat trouwens in NorCal is, nog een 1970 Dodge Charger Hemi staan. Maar die was te precious om mee te nemen, omdat het een soort familiestuk is.. zijn opa heeft hem origineel gekocht. Maar ik heb foto's gezien, enne...
quote:
Hoe bevalt 't jouw verder in SD? Was vorige week nog in SD, ff BBQ gehad bij de moeder van m'n roommate. Die woont aan de noordkant tegen de heuvel aan, echt supermooi daar!
Hmm, dat is denk ik vlakbij San Diego State University... hoewel er natuurlijk wel meer heuvels zijn dan de degene bij SDSU

SD bevalt prima! Lekker weertje, mooie uni, leuke mensen, leuke vakken en oei oei oei wat een schone meidjes Bij jou ook alles puik op de stage?

Chargers - Raiders 27-0
pi_41728185
SD rocked gewoon en als je Holly W tegenkom zeg maar HAI van me
pi_41744467
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
  woensdag 13 september 2006 @ 01:53:15 #139
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41758553
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Algemeen(offtopic) vraagje; weten jullie een 'goedkope' vliegtuigmaatschappij die mij naar stockton(san francisco) of philedalphia en terug brengt?
gewoon even invullen bij de verschillende zoeksites en dan vergelijken

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=SUNA%2CSUNA%3A2006-17%2CSUNA%3Aen&q=cheap+airline+tickets
pi_41849472
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Jodeci1984 het volgende:

alvast bedankt
Uitgaansleven hier is supergevarieerd, dus je komt zeker aan je trekken!

Bijv.

Milk
Ruby Skye
Club Deluxe
DNA Lounge
111 Minna Street Gallery
Azul
Elbo Room (geen disco maar beroemde live music soul tent)
The Knockout (live bands)
Hotel Utah (geen disco, wel superberoemde live music plek)
pi_41849587
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Anaheim kun je ook naar toe met de trein vanaf Union Station in downtown Los Angeles. Als je naar een Angels Baseball game wil kun je vanaf het station lopen (stopt pal naast het stadion), en als je naar Disneyland wil moet je vanaf daar een bus nemen die je in 5 minuten naar Disneyland brengt. Je zou dat ook eventueel kunnen lopen trouwens, maar het is best een eind. 1 station verder ligt Downtown Orange, ook wel leuk om te zien

Queen Mary is inderdaad ook wel leuk verder.

Zie hier voor de MetroLink treinen: http://www.metrolinktrains.com/
En kijk ook oven op http://www.octa.net voor de bussen in Orange County.
[..]

Paul Getty Museum is inderdaad een aanrader. Het Staples Center is eigenlijk niets meer dan een Jaarbeurs of RAI, dus "voor de lol" hoef je er eigenlijk niet heen. Maar als je concertkaartjes of NBA kaartjes hebt is het natuurlijk wel de bedoeling neem ik aan...

Voor het strand ga je naar Santa Monica, of nog beter iets ten zuiden naar Venice Beach. Op Venice Beach zijn ontzettend veel series opgenomen.... d.w.z. als series een strandscene nodig hadden in Los Angeles dan werd meestal Venice Beach gebruikt. Je hebt het vast wel eens gezien, een scene waar een mooi vrouwke op rollerblades voorbij komt, een basketball court waar wat gasten staan te ballen, een stel amateur bodybuilders die aan het gewichtheffen zijn etc (bijnaam = Muscle Beach).... dat is dus Venice Beach. Ik zou naar de Santa Monica pier gaan, en dan mischien 5 minuten met de bus naar het zuiden naar Venice Beach gaan.

Long Beach heeft wel een paar mooie stranden, maar als je echt California wilt zien zoals in alle boekjes staat geadverteerd, en waar dus erg veel gefilmd is.... dan is het Santa Monica & Venice Beach. De Venice Beach Boardwalk mag je eigenlijk niet overslaan..... Dat is gewoon een stukje 20e eeuwse cultuur!

[afbeelding]
Ik vind Seal Beach ook supergezellig trouwens--heb je tenminste niet die neppige Hollywood-wannabees, maar gewone niet-pretentieuze types.
pi_41966199
Vergeet niet de pier aan te doen
  woensdag 20 september 2006 @ 01:59:00 #143
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41972622
Ik zit tijdens Thanksgiving (donderdag en vrijdag) in het USA hostel in Hollywood samen met 5 vrienden van me uit Nederland. Iemand tips wat leuk is om te doen die 2 dagen? Ben er zelf al eens geweest, maar das 7 jaar geleden dus weet niet echt de weg ofzo. En die vrienden van mij hebben wel wat ideeën, maar de omwonenden van LA hier weten me vast wel op een puikend idee te brengen.
Een kleine profielschets:
- 6 gasten
- 21/22 jaar oud
- beschikking over een van, dus we zijn mobiel
- allen vrijgezel behalve 1 (die is de BOB)
pi_41973546
In west hollywood lopen genoeg travestieten rond om je de hele dag mee te vermaken
  woensdag 20 september 2006 @ 08:11:00 #145
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41973995
Nee maar serieus hè. Want ik heb dus geen idee wat er met Thanksgiving allemaal te doen is. Dat is meer een familiefeest toch? Maarja wij zijn 6 domme Brabanders en we willen wat leuks doen natuurlijk
Dusja, wat is er voor ons te doen in die tijd? Of gaat het leven op die dagen door zoals altijd?
pi_41987847
Het leven gaat gewoon door, alles wat er normaal te doen is is er ook op die dag te doen. Behalve kan het een beetje drukker zijn. Het is een gewone dag maar mensen gaan bij elkaar op bezoek op een stuk kalkoen te kanen en dan te trippen op de tryptophan.

Er zullen iets meer festiviteiten zijn om toch mensen te lokken, wat deze zullen zijn? Geen idee.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:27:06 #147
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42003704
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:14 schreef Vampier het volgende:
Het leven gaat gewoon door, alles wat er normaal te doen is is er ook op die dag te doen. Behalve kan het een beetje drukker zijn. Het is een gewone dag maar mensen gaan bij elkaar op bezoek op een stuk kalkoen te kanen en dan te trippen op de tryptophan.

Er zullen iets meer festiviteiten zijn om toch mensen te lokken, wat deze zullen zijn? Geen idee.
We kunnen bij jou kalkoen komen eten?
pi_42005723
nee
  donderdag 21 september 2006 @ 05:29:02 #149
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42005975
quote:
Op donderdag 21 september 2006 03:26 schreef Vampier het volgende:
nee

Misschien hebben ze bij Denny's een thanksgiving special
pi_42012626
Of de McTurkey bij de golden arches
pi_42017781
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:29 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Misschien hebben ze bij Denny's een thanksgiving special
Geen idee.... ik ben de hele dag niet thuis
pi_42122953
ik heb net een ticket naar SFO geboekt voor de herfstvakantie anderhalve week maar, gekkenwerk natuurlijk, maar toch weer even lekker naar Santa Cruz en vriendje toe
pi_42124284
Ik zit er zelf ook over te denken om dat te doen!! Had gisteren ff tickets gecheckt..... hmmm...begint weer te kriebelen!!
pi_42124435
ADDICTS

Innepin kom gewoon hier wonen
pi_42124458
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 07:41 schreef timmeeeh het volgende:
SD bevalt prima! Lekker weertje, mooie uni, leuke mensen, leuke vakken en oei oei oei wat een schone meidjes Bij jou ook alles puik op de stage?
ennuh, heb je al de groetjes gedaan aan Zsuzsa?
pi_42128768
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:26 schreef innepin het volgende:
ik heb net een ticket naar SFO geboekt voor de herfstvakantie anderhalve week maar, gekkenwerk natuurlijk, maar toch weer even lekker naar Santa Cruz en vriendje toe
jij wel
pi_42129272
be nice... by the way Mr Proper... jouw nickname doet de bedrijfs filter mijn internet controleren.
pi_42136417
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:06 schreef Vampier het volgende:
ADDICTS

Innepin kom gewoon hier wonen
Wil wel, maar dan moet ik daar studeren, en dat is zo'n twintig keer zo duur als hier.. En ik mag er niet zomaar werken, dus om met m'n studie te stoppen is ook niet echt een optie. (heb al wel een bachelorgraad, ben nu weer met wat anders begonnen).

Maar ja, m'n huidige studie duurt nog vier jaar Ik weet idd niet of ik dat wel volhou... nog zo lang zo'n kutte lange afstandsrelatie. Hoewel zijn studie nog 'maar' twee jaar duurt en hij in principe dan hiernaartoe kan komen.
pi_42143316
Ga gewoon weer voor een opleiding waarbij je in het buitenland kunt studeren. Ik ga dat wel doen
Het is inderdaad erg klote gewoon dat men voor een opleiding zo ontzettend veel $$$$$$ vraagt...
Innepin, wat dat betreft weet ik precies hoe jij je voelt!! ben je al daar in die periode geweest trouwens? Lijkt me leuk om Halloween te vieren en meteen een NFL pot mee te pakken!
Go Niners!!!

october 8th tegen Oakland
pi_42144987
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:18 schreef innepin het volgende:

[..]

Wil wel, maar dan moet ik daar studeren, en dat is zo'n twintig keer zo duur als hier.. En ik mag er niet zomaar werken, dus om met m'n studie te stoppen is ook niet echt een optie. (heb al wel een bachelorgraad, ben nu weer met wat anders begonnen).

Maar ja, m'n huidige studie duurt nog vier jaar Ik weet idd niet of ik dat wel volhou... nog zo lang zo'n kutte lange afstandsrelatie. Hoewel zijn studie nog 'maar' twee jaar duurt en hij in principe dan hiernaartoe kan komen.
Als je met die persoon trouwt en naar de VS verhuist, dan kun je je als in-state student inschrijven. Scheelt bakken met geld
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_42145328
Als je je 'in state' bij een school inschrijft moet je minstens 9(?) maanden in de staat gewoond hebben.
pi_42145591
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef Vampier het volgende:
be nice... by the way Mr Proper... jouw nickname doet de bedrijfs filter mijn internet controleren.
pi_42147508
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:55 schreef Smeich het volgende:
Ga gewoon weer voor een opleiding waarbij je in het buitenland kunt studeren. Ik ga dat wel doen
Het is inderdaad erg klote gewoon dat men voor een opleiding zo ontzettend veel $$$$$$ vraagt...
Innepin, wat dat betreft weet ik precies hoe jij je voelt!! ben je al daar in die periode geweest trouwens? Lijkt me leuk om Halloween te vieren en meteen een NFL pot mee te pakken!
Helaas ben ik er met Halloween alweer weg En ik ben er nog nooit met Halloween geweest. Alleen januari-juli en december-januari. Maar dat komt nog wel
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:03 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Als je met die persoon trouwt en naar de VS verhuist, dan kun je je als in-state student inschrijven. Scheelt bakken met geld
Ja, hallo hee, ik ben pas twintig hoor En dan duurt dat hele verhuisgedoe ook nog eens eeuwen, en dan *nog* is het studeren daar duur.
pi_42353991
Mijn reis is nu bijna helemaal uitgezocht, ik vraag me alleen nog af of Death Valley middenin de zomer te doen is? Ook las ik in de lonely planet dat sommige verhuurmaatschappijen het rijden met een huurauto in DV 's zomers niet toestaan, maar ik kan niet vinden of dat met Hertz het geval is.

Ook hoor ik van veel mensen dat Los Angeles weinig aan is, ik wilde daar 4 nachten (3 volle dagen zeg maar) blijven (en later nog eens 2 nachten in Anaheim voor Disney), is dat teveel? Ik wil in ieder geval wel 1 dag naar Six flags Magic Mountain, dus die dag valt al af.
pi_42358169
Death Valley vond ik prima te doen in de zomer. Huurauto's in Death Valley moet geen probleem zijn, alleen campers mogen er niet komen. LA vond ik bv vrij weinig aan, we zijn er twee nachten geweest en toen doorgereisd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42364435
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef LordLynx het volgende:
Mijn reis is nu bijna helemaal uitgezocht, ik vraag me alleen nog af of Death Valley middenin de zomer te doen is? Ook las ik in de lonely planet dat sommige verhuurmaatschappijen het rijden met een huurauto in DV 's zomers niet toestaan, maar ik kan niet vinden of dat met Hertz het geval is.

Ook hoor ik van veel mensen dat Los Angeles weinig aan is, ik wilde daar 4 nachten (3 volle dagen zeg maar) blijven (en later nog eens 2 nachten in Anaheim voor Disney), is dat teveel? Ik wil in ieder geval wel 1 dag naar Six flags Magic Mountain, dus die dag valt al af.
Death Valley is best wel te doen hoor, maar je hebt het in principe ook zo gezien(er is maar 1 hotel en die zit midden in het park, volgens mij furnace creek uit m'n hoofd, kan het wel voor je opzoeken). Met Hertz mag het sowieso, hebben wij ook gedaan. Campers mogen er inderdaad niet in.

L.A. was leuk om gezien te hebben, maar die tijd kan je beter in San Francisco of Las Vegas besteden, wij zijn er 2 nachten geweest waarvan de eerste dag in Six Flags Magic Mountain(aanrader!) dus kwamen 's avonds pas laat aan(dag viel dus voor ons ook af), volgende dag zo'n city tour gedaan(met hele toffe gids), bekende plekken gezien. 's Avonds op st. monica pier geweest en volgende dag long beach en doorgereden naar San Diego, maar toen hadden we het ook wel gezien. 3 nachten is misschien nog iets leuker, zie je iets meer, maar als je 1 dag zo'n tour doet zie je in principe alle leuke(de bekendste zeg maar) dingen wel.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:07:34 #167
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42364554
Ik ga zaterdag met mn moeder ( ) naar Long Beach. Wie weet er een toffe bezienswaardigheid om daar te doen?
pi_42365672
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef timmeeeh het volgende:
Ik ga zaterdag met mn moeder ( ) naar Long Beach. Wie weet er een toffe bezienswaardigheid om daar te doen?
Er schijnt daar een hele grote oude boot te liggen en een onderzeeboot => http://www.queenmary.com/
pi_42365813
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Death Valley is best wel te doen hoor, maar je hebt het in principe ook zo gezien(er is maar 1 hotel en die zit midden in het park, volgens mij furnace creek uit m'n hoofd, kan het wel voor je opzoeken). Met Hertz mag het sowieso, hebben wij ook gedaan. Campers mogen er inderdaad niet in.
Furnace Creek ja. Er is iets verderop (wanneer je de grote heuvel naar het dal afrijdt) ook nog Panamint Springs Resort maar dat is een enorme afrader. Furnace Creek heeft ook een postkantoor overigens.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:30:06 #170
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42366943
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Er schijnt daar een hele grote oude boot te liggen en een onderzeeboot => http://www.queenmary.com/
hmm, das misschien wel interessant.

nog meer ideeën? Vampier, maartena? Jullie wonen toch in de buurt daar?
pi_42369117
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ben ook bij die queen mary geweest, wel leuk opzich maar het is tegenwoordig een hotel en je moet betalen(volgens mij iets van $20) om er op te mogen, vonden we toch iets teveel van het goeie. Die onderzeeboot is nou ook weer niet zo interessant hoor.

We hebben daar(downtown long beach) wel een heel leuk restaurantje gevonden waar we gelunched hebben, was niet heel goedkoop maar erg lekker en echt hele aardige bediening, heel lang met 2 serveersters staan praten over nederland enzo, en gratis water, als je ook maar 1 slok nam werd het gelijk weer bijgevult, echt extreem maar wel goed te doen Ook grappig detail was de krant op het toilet, hing een sportpagina in zo'n ouderwetse lijst, maar dat was gewoon de sportpagina van die dag. Bij het zwembad(olympic pool), aan de voet van die pier.
pi_42369257
Sowieso, als je in LA bent dan is er wel meer te doen dan het bezoeken van een onderzeeboot.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:53:15 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_42369376
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef timmeeeh het volgende:
nog meer ideeën? Vampier, maartena? Jullie wonen toch in de buurt daar?
Long Beach heeft wel een gezellig centrum op zich, veel leuke restaurantjes bij de kust. Ocean Boulevard, Shoreline Drive etc.... En de Queen Mary natuurlijk. Je bent dan sowieso al bij de baai waar die boot ligt.

Je hebt er ook nog het Aquarium of the Pacific als je geintresseerd bent in vissen en andere zeedieren.

Is er een specifieke reden waarom je naar Long Beach gaat eigenlijk?
-
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:47:56 #174
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42375796
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:53 schreef maartena het volgende:
Long Beach heeft wel een gezellig centrum op zich, veel leuke restaurantjes bij de kust. Ocean Boulevard, Shoreline Drive etc.... En de Queen Mary natuurlijk. Je bent dan sowieso al bij de baai waar die boot ligt.

Je hebt er ook nog het Aquarium of the Pacific als je geintresseerd bent in vissen en andere zeedieren.

Is er een specifieke reden waarom je naar Long Beach gaat eigenlijk?
Nou mijn pa heeft er een vergadering zaterdag, dus m'n mama en ik moeten in de tussentijd iets leuks doen met zn 2en. Bedankt voor de info btw
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
Sowieso, als je in LA bent dan is er wel meer te doen dan het bezoeken van een onderzeeboot.
Ik zit dus daadwerkelijk in Long Beach, en niet in LA. Met Thanksgiving gaan ik naar LA met mijn maatjes, ofjeh eigenlijk Hollywood.
pi_42376924
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:03 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Furnace Creek slapen we dan inderdaad, dus dat zit dan wel goed.
  zondag 8 oktober 2006 @ 07:22:01 #176
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42472889
Nou, het dagje zit erop. Ik heb de Queen Mary bekeken vanaf Porter's Lighthouse en daar ook een puike lunch genuttigd. Mijn moeder vertelde me dat we daar 7 jaar geleden ook al waren geweest, maar blijkbaar had het toen zo weinig indruk op me gemaakt dat ik het compleet was vergeten. Verder een beetje rond gereden over een paar toffe bruggen en door downtown Long Beach Toen zijn we terug naar het zuiden gereden over de "Historic 101" en een tussenstop gemaakt in Laguna Beach. Onderweg echt téveel porsche's, dikke bmw's, ferrari's en lamborghini's gezien maar ook een paar hele mooie uitzichten gehad! Anyway, prima dagje die ik zojuist heb afgesloten met een dikke New York steak. Doodop, tijd voor bed.
pi_42475292
Nog vijf nachtjes slapen.
pi_42475978
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef LordLynx het volgende:
Dat hoorde ik ook ergens. Stel je vraag eens op allesamerika.nl/forum/index.php, daar zitten veel mensen met ervaring
quote:
Wij waren in totaal 2 volle dagen in LA (eerst anderhalve dag en later nog een middag&avond) en dat vond ik meer dan voldoende. Een van die dagen hebben we besteed aan de Universal Studios, echt een geweldig park. Verder hebben we op de andere halve dagen een kijkje genomen in Hollywood, Long Beach en Santa Monica. Leuk om eens gezien te hebben, maar ik had me niet nóg een dag kunnen vermaken in LA, denk ik
pi_42495994
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat hoorde ik ook ergens. Stel je vraag eens op allesamerika.nl/forum/index.php, daar zitten veel mensen met ervaring
[..]

Wij waren in totaal 2 volle dagen in LA (eerst anderhalve dag en later nog een middag&avond) en dat vond ik meer dan voldoende. Een van die dagen hebben we besteed aan de Universal Studios, echt een geweldig park. Verder hebben we op de andere halve dagen een kijkje genomen in Hollywood, Long Beach en Santa Monica. Leuk om eens gezien te hebben, maar ik had me niet nóg een dag kunnen vermaken in LA, denk ik
Ik heb Hertz gemailed, als iemand het weet moeten zij het zijn lijkt me, maar dat forum ga ik zeker nog uitspitten.

Zouden Beverly Hills en Hollywood samen niet nog een dagje vol kunnen maken?
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:55:15 #180
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_42496356
Op zich kan dat best in 1 dag. Rodeo Drive is ook leuk om mee te pakken. Bel Air kom je alleen niet in, dat is beveiligd.
pi_42502519
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ik heb Hertz gemailed, als iemand het weet moeten zij het zijn lijkt me, maar dat forum ga ik zeker nog uitspitten.

Zouden Beverly Hills en Hollywood samen niet nog een dagje vol kunnen maken?
Wij zijn er met die tour in paar uurtjes doorheen gescheurd, en toen hadden we het ook wel gezien.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:17:30 #182
133859 SpaceCowgirl
Flippin' sweet
pi_42520202
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:52 schreef innepin het volgende:
Nog vijf nachtjes slapen.
Voor mij zijn het ook (inmiddels) nog maar 4 nachtjes slapen!
Wij gaan vanaf vrijdag 3 weken rondtouren in Californie! Het bekende rondje SF - Las Vegas - LA - San Diego en weer terug naar boven. Ik heb ter voorbereiding al een tijdje meegelurkt en wilde jullie alvast bedanken voor de goede tips die hier af en toe tussenstaan
pi_42521610
Veel plezier, SpaceCowgirl! Geniet ervan!
pi_42527154
Thx Timmeeeh voor de tip! 7 leuke topics dusver gelezen

Overmorgen gaan m'n vriendin en ik voor 18 dagen ook naar 'tt mooie Californie!!
Reis komt ongeveer overeen met die van Spacecowgirl alleen staat SF voorlopig nog niet in de planning, verder dus wel ook naar LA - Las Vegas en San Diego! Woei heb echt super zin
Zal hier na de tijd dan ook zeker m'n bevindingen posten!
pi_42527516
ongelovelijk.. dat SF niet in de planning staat
Wat ga je in die 18 dagen doen dan?
Have fun though!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:09:05 #186
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42527643
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Woffel het volgende:
Thx Timmeeeh voor de tip! 7 leuke topics dusver gelezen
Graag gedaan. Veel plezier!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:22:55 #187
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42528118
Mijn rondtrip begint overigens rond 20 december. Heb 2 tot 4 weken de tijd om te reizen, hangt nog af van enkele zaken. Mijn trip start iig in San Diego, en eindigt daar ook ivm terugvlucht naar NL. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil gaan doen, maar ik wil eigenlijk vanuit SoCal helemaal naar het noorden van California rijden over de 101, en dan terug via Nevada, Zuid-Utah en Arizona. Of via Arizona, Utah en Nevada naar NorCal en dan terug naar San Diego rijden over de 101. Ik wil ook Death Valley in onderweg. Las Vegas doe ik waarschijnlijk een weekendje in de komende weken, dus daar hoef ik geen 2 of 3 dagen aan te spenderen.
Hangt een beetje af van de tijd denk ik of deze trip haalbaar is, ik wil natuurlijk niet alleen maar in de auto zitten. Komende tijd ga ik het een en ander uit zoeken over welke plaatsen ik per se wil aan doen in mijn reisje, en dan ga ik om tips enzo vragen, hoewel die nu natuurlijk ook al welkom zijn
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:27:41 #188
133859 SpaceCowgirl
Flippin' sweet
pi_42533930
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Veel plezier, SpaceCowgirl! Geniet ervan!
Dankjewel! Dat gaat vast lukken!

Van een vriend uit Seattle hoorde ik trouwens dat het ook erg de moeite waard is om langs de kust tussen SF en Seattle te reizen. Misschien maar gedeeltelijk topic-relevant, maar heeft iemand dit wel eens gedaan? Ik vind het in ieder geval wel een mooi excuus om nog een keer terug te gaan over een tijdje
pi_42534879
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef SpaceCowgirl het volgende:

[..]

Dankjewel! Dat gaat vast lukken!

Van een vriend uit Seattle hoorde ik trouwens dat het ook erg de moeite waard is om langs de kust tussen SF en Seattle te reizen. Misschien maar gedeeltelijk topic-relevant, maar heeft iemand dit wel eens gedaan? Ik vind het in ieder geval wel een mooi excuus om nog een keer terug te gaan over een tijdje
mijn vriendin vanaf la naar seattle langs de kust.
langs santa barbara,montereyy, ze vond het echt helemaal geweldig!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:51:48 #190
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42545494
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef SpaceCowgirl het volgende:
Ja, daar zit ik dus ook aan te denken. Sowieso het stuk tussen SF en de grens met Oregon. Maarja, ik ga in de winter en dan wordt het wel ontzettend koud daar geloof ik...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:43:37 #191
69307 Pat-man
pi_42560591
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik dus ook aan te denken. Sowieso het stuk tussen SF en de grens met Oregon. Maarja, ik ga in de winter en dan wordt het wel ontzettend koud daar geloof ik...
Ja, je kan beter op je plekje blijven denk ik. Wij zitten behoorlijk goed deze winter

Voel me net een of andere trekvogel...

Ik zal binnenkort trouwens eens ff wat foto's hier van NB posten. En heb er ook nog paar van HB.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 01:22:35 #192
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42565766
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Ja, je kan beter op je plekje blijven denk ik. Wij zitten behoorlijk goed deze winter

Voel me net een of andere trekvogel...

Ik zal binnenkort trouwens eens ff wat foto's hier van NB posten. En heb er ook nog paar van HB.
Haha, nou ik denk dat ik toch wel wat anders wil zien als ik eindelijk klaar ben met studeren hier.

Bovendien is er voor vrijdag regen voorspeld hier!
Ik denk dat ik expres lekker in de regen ga rondwandelen, om me weer een beetje in Holland te wanen
pi_42566052
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef SpaceCowgirl het volgende:
Wij gaan vanaf vrijdag 3 weken rondtouren in Californie! Het bekende rondje SF - Las Vegas - LA - San Diego en weer terug naar boven. Ik heb ter voorbereiding al een tijdje meegelurkt en wilde jullie alvast bedanken voor de goede tips die hier af en toe tussenstaan
Veel plezier daar en laat weten hoe het was... alhoewel ik daar niet veel aan zal hebben, want we zijn denk ik tegelijkertijd in SF als ik mijn reis begin en jij eindigt
pi_42761869
Alle toeristen zijn pleite en ik rijd weer binnen 30 minuten naar huis ipv 75 minuten

Als iemand een cool maar relaxed Californie wil zien moet je nu komen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 06:44:35 #195
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42761916
nou wat je relaxed noemt
dit weekend regende het pijpenstelen en het is koud nu!!!
pi_42766979
je vergat Johnny Rockets in de OP

ooit ga ik naar Los Angeles (m'n neef woont ginder en trouwt in november)

binnen 2 jaar zou ik er toch graag naartoe gaan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_42767774
Damn, als ik dit allemaal lees en die foto's zie wil ik ook weer terug naar Cali.
Wat een mooie tijd. Eeuwige herinnering zal het blijven.
pi_42770320
Ik ben van plan om samen met een vriend één maand in Amerika te verblijven. We gaan van New York naar LA/ Las Vegas. We blijven 2/3 weken in Cali. Hij heeft daar familie wonen.

Hoeveel geld moet ik hiervoor sparen ? Inclusief vlucht/ autohuur/ benzine enz. enz. Ik zit zelf te denken aan 4000 euro, voor één maand.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42775208
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 06:44 schreef timmeeeh het volgende:
nou wat je relaxed noemt
dit weekend regende het pijpenstelen en het is koud nu!!!
hehehehe ik weet ik wordt er ook depresief van
pi_42786094
pijpestelen? hier is het heerlijk zonnig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')