quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
KLara
Ergens in de 20.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef macondo het volgende:
edit: Hoe oud ben jij dan eigenlijk Wyccie?
Wijsneus, heb het al veranderdquote:
Wat Haruhi zei, saai.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Rechten
Hij regeerde in Mexico. En werd overigens ook doodgeschoten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef Palau het volgende:
Maximiliaan tot 1914?
Franz-Josef was de voorlaatste keizer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:56 schreef theSummoner het volgende:
Frans-jozef tot 1918(19?)
Ik vroeg Oostenrijk, niet Duitslandquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef macondo het volgende:
Kaiser Wilhelm? 1880 - 1918?
De periode is goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:09 schreef Palau het volgende:
Franz 1916-1918
Ik dacht een niet zo moeilijk geschiedenisvraagje te gevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Karl
Das Lagerfeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef macondo het volgende:
Kaiser Karl. Klinkt goed.
Die was simpel, hè. Maar wel grappig, vind ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:20 schreef Palau het volgende:
ding flof bips
Ja, maar ik heb geen verstand van gitaren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef Palau het volgende:
Beide fout. Let goed op de vraagstelling.
ik weet van Een Aap Die Geen Bananen Eet, maar ik wist niet wat het betekende.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:39 schreef Palau het volgende:
macondo +1
sorry Anton, maar je moet wel even op de vraagstelling letten.
Ik had em expres andersom gevraagd. (je leert eadgbe, maar de dunne snaar is de 1e snaar en deze volgorde is dus van 1e naar 6e snaar, van dun naar dik).
Och ja! Glad vergeten....stom.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:45 schreef AntonDingeman het volgende:
Een Aap Die Geen Bananen Eet
Jij dacht eerst Kuala Lumpurquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:48 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht ook Rangoon
Ja, oke, ik was even in de warquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het nu veranderd, sinds de 'naamverandering' van het land.
[..]
Jij dacht eerst Kuala Lumpur![]()
dolle_hond +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
aanslag met sarin in tokyo?
CIA factbook is trouwens wel wat nauwkeuriger dan Wiki, maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef macondo het volgende:
De hoofdstad is sinds 7 november 2005 officieel het centraal gelegen Naypyidaw (bij Pyinmana), zij het dat de verhuizing op die datum pas begon. De voormalige hoofdstad is Rangoon (Yangon), de grootste stad van het land.
bron : wiki
Vast. Nog even wachten met de weddenschappen in de kroeg, want wat officieel nu de hoofdstad is is niet helemaal duidelijk. Definitie problemen enz enz...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef theSummoner het volgende:
[..]
CIA factbook is trouwens wel wat nauwkeuriger dan Wiki, maar dat terzijde![]()
DVB= Democratic Voice of Burmaquote:Jul 23, 2006 (DVB) - Burma’s military junta, the State Peace and Development Council (SPDC) will set up a cattle breeding zone in the new capital of Nay Pyi Taw (Kyetpyay) to mainly breed milk cows in a bid to meet the daily rising demand of milk in the area, livestock breeders said on Friday, according to a report by the Chinese news agency Xinhua.
Tja, ze hebben voor bv. de VN toch ook een hoofdstad?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Wheehehe ... Foreign Affairs die info krijgt van Myanmar
Ze delen het ambassade pand met Noord Korea...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Wheehehe ... Foreign Affairs die info krijgt van Myanmar
Enthousiasme is supermooi, maar iets minder stelselmatig naar de volgende vraag informeren zou misschien een goed idee zijn.....quote:
okokok tis gewoon zo verslavendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Enthousiasme is supermooi, maar iets minder stelselmatig naar de volgende vraag informeren zou misschien een goed idee zijn.....![]()
Weet ik niet?quote:
het is ORVAL, maar ik vind t goed genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef Jayhawk het volgende:
ohval
had mezelf al even gecorriceerd, lag op het puntje van mn tongquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is ORVAL, maar ik vind t goed genoeg
jayhawk +1
en t is echt lekker bier
het is een ovale vormquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef AntonDingeman het volgende:
en WTF heeft dat met de vorm van de fles te maken
O, ok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is een ovale vorm
enige fles die zo'n vorm heeft. als je bierkenner bent, weet je zoiets, nofi.
inderdaad, die derdequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef AntonDingeman het volgende:
parasitisme - gastheer gaat er op vooruit, parasiet niet
mutualisme - beide gaan er op vooruit
....
eh de 3e ...
close, als je de omschrijving geeft reken ik het goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef AntonDingeman het volgende:
iets met communalisme
Ja ik heb het per ongeluk om gedraaid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht dat symbiose dus was dat 1 er op vooruit gaat, en de gastheer heeft er geen last van. En dat parasitisme is dat de parasiet er op vooruit gaat, en de gastheer er hinder van ondervindt.
Klopt,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja ik heb het per ongeluk om gedraaid.
commenalisme is dat de een er op voor uit gaat en de ander staat er onverschillig tegenover
klopt maar een parasiet heeft een gastheer nodigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef AntonDingeman het volgende:
symbiose - beide zijn nodig om voort te kunnen leven
Lag op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Jayhawk het volgende:
frequentie heterozygoten en de homozygoten kan worden berekend aan de hand van allelfrequenties
p2 +2pq+q2=1
Was het sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef macondo het volgende:
Lag op het puntje van mijn tong.
AntonDingeman +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef AntonDingeman het volgende:
krebs cyclus
ATP en NADH produceren
De naam van de reactie is:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef Jayhawk het volgende:
Maak vak he biologie, komt er nog eentje:
De naam van deze reactie en waarvoor dient deze?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_Wiz50850.jpg]afbeelding][/URL]
zegt mr Naypyidawquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
[..]
De naam van de reactie is:
"hoeveel hints heb je nodig om te beseffen dat dit niet de juiste vragen zijn voor deze algemene kennisquiz"
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
"hoeveel hints heb je nodig om te beseffen dat dit niet de juiste vragen zijn voor deze algemene kennisquiz"
1 vraag over natuurwetenschappen (middelbare school stof, echt waar) is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Je zult zien dat de huidige vraag minder béta is dan je in eerste instantie dacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef macondo het volgende:
Je kan me niets aanwrijven met de hoofdstad van Birma, heb Rangoon goedgerekend met de aantekening dat er blijkbaar officieel iets aan de hand is. Verder lijkt tennissen met biologie vragen tussen Jayhawk en AD mij gewoon te ver door te schieten. That's all.
Hoe kun je dát meten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
Spiritualiteit
WARMquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:49 schreef Zap het volgende:
is het zo'n schientology apparaat?
Ik dacht dat je zweethandjes wel goed zouden zijn....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
Niet. Vandaar 'leugens'.
Gelovigheid? (In god)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef AntonDingeman het volgende:
WARM
wat probeert de man nu te meten?
goedgelovigheidquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
WARM
wat probeert de man nu te meten?
Heb je aan dat apparaat gezeten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef AntonDingeman het volgende:
moment ik ben even in de war
dat ding meet geleiding dus zweethanden of nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef AntonDingeman het volgende:
Echt ... ga nooit vragen stellen over rare paranormale dingen ...
Ik dacht dus dat dat ding "thetans" meette ...
Maar dat is helemaal niet zo lees ik nu. Het is om iemand zijn spirituele en mentale staat te meten tijdens zo'n Scientology-interview. Natuurlijk wordt dat wel beinvloed door "thetans" volgens de SC-mensen, maar toch ...
Daarom vind ik dat k-man met z'n "spiritualiteit" er het dichtste bij zit.
k-man +1
Ach, dat had ik ook al gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dat ding meet geleiding dus zweethanden of niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Thetansquote:
Ah, dan zat ik ook nog redelijk dichtbij met mijn buitenaardse genen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thetans
Ja. Thetan is je ziel.
En body thetans:
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_thetan
Zijn zielen van aliens die op je zitten en je leven vergallen.![]()
Dat geeft niet, het gaat me met name om het ontwerp. En dat is niet Brian Rose. Wie dat ook mag zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja, en ik zie de naam van het gebouw ook ...
brinkman en vlugtquote:
+ van der, maar vooruit. Brinkman en Van der Vlugt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:15 schreef Soempie het volgende:
en vlugt
tuurlijk. Ik heb architectuurgeschiedenis gestudeerd.quote:
Het is één van de belangrijkste gebouwen uit de Nederlandse architectuur, dus: ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef Jayhawk het volgende:
is dit ook algemene kennis macondo?
slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens, ben efkes online in Spanje. Kom maar snel op met een nieuwe vraag dan kan ik nog even wat puntjes verdienen
Hee MaJo, hoe issiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens, ben efkes online in Spanje. Kom maar snel op met een nieuwe vraag dan kan ik nog even wat puntjes verdienen
Nou ik word ook niet enthousiast ontvangenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Gun me nou een paar dagen die tweede plek
dan is het goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik word ook niet enthousiast ontvangen![]()
De komende 5 dagen ben ik nog weg dus die tweede plek heb je wel even
Hey, ja met mij is alles goed. Ben net terug in Spanje na bijna een week in Marokko te zijn geweest, was erg leuk! Nu nog een paar daagjes Spanje en dan weer rivhting huis. Mis jullie wel hoorquote:
Stanley_Climbfall +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kelly Family - I can't help myself
Wie nog meer dan? Zijn er nog spannende dingen gebeurd terwijl ik weg was? Is wel hard gegaan hoor, bijna 50 topics in 10 dagenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ho, zijn alle vakantiegangers opeens hier te vinden?
Hey jij ook op vakantie? Waar zit je? Ik heb voor het eerst een hotel met internet en daar maak ik dankbaar gebruik vanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwitsers vriendinnetje heeft laptop met internet.. en ze slaapt..
Vlieland..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey jij ook op vakantie? Waar zit je? Ik heb voor het eerst een hotel met internet en daar maak ik dankbaar gebruik van
Heyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:33 schreef theSummoner het volgende:
Hallo mevrouw nestor van dit briljante topic![]()
![]()
Zij werkt hier in een hotel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ZwitserlandWaar heb jij dat vriendinnetje dan opgepikt?
Bij de Grieken jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:34 schreef Soempie het volgende:
demeter is toch de godin van de vruchtbaarheid?
Ja, voor vruchtbare grondquote:
Asmo staat nog steeds op de 1e plaats, wat dat betreft is er niks veranderd. En hij is bezig met het formuleren van een nieuwe OP, maar daar zul je wel mail over hebben gehad. Oh ja, Irakeez is geflashedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef MaJo het volgende:
Wie nog meer dan? Zijn er nog spannende dingen gebeurd terwijl ik weg was? Is wel hard gegaan hoor, bijna 50 topics in 10 dagenAls we opschieten kan ik nog het 100ste topic meemaken
Ik zie dat het in ieder geval goed loopt, iedereen bedankt daarvoor!
![]()
waar heb ik die naam eerder gehoord............quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Nefertiti
Nefertittiesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
waar heb ik die naam eerder gehoord............
ow wacht, dat was vanavond : bij King of Queens
Germaanse.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Bij welke culturele beschaving moeten we zoeken?
Klopt.quote:
Die zullen we iets uit moeten stellen aangezien niet iedereen op het moment in NL is. Ik heb met asmo afgesproken om daar verder over te brainstormen als ik weer terug ben, volgende week dus. Maar er zal zeker een meet komen, de vraag is alleen hoe en wanneer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder gein: is er nog nieuws over de deel 100 meet?
Mag ik nog komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zullen we iets uit moeten stellen aangezien niet iedereen op het moment in NL is. Ik heb met asmo afgesproken om daar verder over te brainstormen als ik weer terug ben, volgende week dus. Maar er zal zeker een meet komen, de vraag is alleen hoe en wanneer.
Internet is hier echt vaag trouwens, het ene moment supersnel en het andere moment heel erg traag.
Door z'n MSN buddy.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef k_man het volgende:
Geflashed? Door wie?
Ik snap er niks van. Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Door z'n MSN buddy.
Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb ook geen Frank Kramer pointers meer.
Nou, er werd iets gevraagd...oh ja over waarom je van bier altijd zo moet plassen.... Irakeez komt met een mooi stuk tekst. Iemand vertrouwde het niet en googlede die tekst. Kwam dus van één of andere scholierensite. Irakeez zei dat hij niet had gegoogled, maar aan iemand op MSN had gevraagd die dat zou moeten weten. Hij zei dat die kerel hem dus had geflashed. Wij allemaal boosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef MaJo het volgende:
Irakeez geflashed? Vertel me meer
En ik heb geen mail van Asmo gehad over een nieuwe OP. Zou wel fijn zijn als hij dat wel even laat weten
Dat is hoe hij eens aan het antwoord op een vraag kwam. Irakeez leerden we kennen als een naïeve niet al te snuggere knuffelbeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat heeft dat hiermee te maken?
Doordat ie geflashed werd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is hoe hij eens aan het antwoord op een vraag kwam. Irakeez leerden we kennen als een naïeve niet al te snuggere knuffelbeer.
flessen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Doordat ie geflashed werd?
Had z'n msn-maatje het antwoord op z'n kont getatoeerd ofzo?
Oh ja, dat was ook de grap. Het is dus flessen, maar hij schreef flashen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef theSummoner het volgende:
Wat is flashen?
Ja, dat soort beelden had ik ook al voor me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Doordat ie geflashed werd?
Had z'n msn-maatje het antwoord op z'n kont getatoeerd ofzo?
Wat mij betreft zijn we nóg strenger, en mogen door familie, vrienden, katten en luizen 'ingefluisterde' antwoorden ook niet. Maar MaJo beslist.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:55 schreef AntonDingeman het volgende:
MSN = ook verboden wat mij betreft.
Gok dan iets met een N!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:55 schreef MaJo het volgende:
Ik wil even wat vragen antwoorden, dat gaat niet snel zo
Oh, kan ook... zo goed ben ik niet op de hoogte.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
E-mailen van 5 mensen gaat over de meet volgens mij toch?
volgens mij ook. Maar eerst ook over de OP. Maar dat van de OP wilde hij toch eerst met MaJo overleggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
E-mailen van 5 mensen gaat over de meet volgens mij toch?
Zei ik dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:00 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
"Mooi speurwerk, Overmars"
Huh, wat????quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was dat voor we de dubbele identiteit van Haruhi ontmaskerden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |