Hee, niks tegen Pepijn hè!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind die nieuwe met die krullen stom. Hij praat gek.
Ja, maar denk ook aan de kinderen (quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef roburt het volgende:
de tv buis kan ook uit, deugniet!
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij heeft in Tilburg gezeten, maar da's dan ook zijn enige pluspunt
Dus het is nog een ex-gedetineerde ook ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij heeft in Tilburg gezeten, maar da's dan ook zijn enige pluspunt
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Volgens mij heeft die Pepijngast een relatie met deze meneer:
[afbeelding]
O, nee ik vergis me.![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.
Je Fokt teveel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.
Staat al een beetje beschreven in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Jeugdjournaal
Maar ik ben benieuwd wat TS nu bijvoorbeeld zo irritant vindt.
En hij heeft in Babbus gewerktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |