Hee, niks tegen Pepijn hè!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind die nieuwe met die krullen stom. Hij praat gek.
Ja, maar denk ook aan de kinderen (quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef roburt het volgende:
de tv buis kan ook uit, deugniet!
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij heeft in Tilburg gezeten, maar da's dan ook zijn enige pluspunt
Dus het is nog een ex-gedetineerde ook ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hij heeft in Tilburg gezeten, maar da's dan ook zijn enige pluspunt
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Volgens mij heeft die Pepijngast een relatie met deze meneer:
[afbeelding]
O, nee ik vergis me.![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.
Je Fokt teveel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij is nog een (inmiddels ex-)klasgenoot van me ook. Aardige gozer hoor, het is alleen frustrerend dat ik nog steeds niet afgestudeerd ben en hij nu al het jeugdjournaal presenteert.
Staat al een beetje beschreven in de OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Jeugdjournaal
Maar ik ben benieuwd wat TS nu bijvoorbeeld zo irritant vindt.
En hij heeft in Babbus gewerktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Juist, maar die worden niet van ons belastingscenten gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef RB-tje het volgende:
hart van nederland, shownieuws, actienieuws en sbs sport is ook om kotsen zo slecht en dom
Neuj het feit dat je niet weet wat dat rijtje inhoud dat rijtje staat symbool voor alles datquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef roburt het volgende:
jaja gepwnd door een tv nerd, who cares?
kijk is aan,quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj het feit dat je niet weet wat dat rijtje inhoud dat rijtje staat symbool voor alles datis
Zo van nou en zet maar in het rijtje TS je zeurt te veel en ojah dit is ook kut zown rijtje is het.
Ja vond ik ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In mijn tijd was het Jeugdjournaal veel beter!
Hij is homoquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:59 schreef Geeranne het volgende:
Die ene presentator, Winfried is knap.![]()
Paul de Leeuw deed het eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kijk het bijna altijd.Kunnen ze alleen niet gewoon leuke 40+ mannen het laten presenteren?
![]()
Leuk of niet, grappig was het wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O whaha maar hem vind ik eerlijk gezegt niet leuk.![]()
[rimg] rechtslijnende plaatjes waar je tekst achter kan zetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Effe offtopic, hoe zet je het plaatje zo rechts dat de tekst er naast gaat?
Ah oke maar ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Leuk of niet, grappig was het wel.![]()
[..]
dankquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Leuk of niet, grappig was het wel.![]()
[..]
[rimg] rechtslijnende plaatjes waar je tekst achter kan zetten.
[limg] linkslijnende plaatjes waar je tekst voor kan zetten.
[cing] of???? [mimg] voor gecentreerde plaatjes.
Dat is een held.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:07 schreef switchboy het volgende:
Wees blij dat phillip freriks het niet presenteerd. Dan zou er voor die kinderen geen touw meer aan vast te knopen zijn
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:10 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kinderen een epilepsie aanval hebben gekregen na het zien van die ''effecten''.
En waarom leest hij wel het Kinderdictee voor?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:07 schreef switchboy het volgende:
Wees blij dat phillip freriks het niet presenteerd. Dan zou er voor die kinderen geen touw meer aan vast te knopen zijn
welke?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:13 schreef roburt het volgende:
whehe
vind die nieuwe gast trouwens slecht
ja Winfried is idd goed, maar er is er 1 nu en paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
welke?
Winfried is zwaar oké hoor, als je hem bedoelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |