Wat is't poppekopje van me?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik schaam me.
Hij komt 31 oktober uit en is 280 dollar.Even omrekenen dus?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Is die Six feet Under 1-5 echt maar 200,-?
Ik bedoel, da's 40,- per seizoen... en die krengen kosten in de aanbieding los ook iets van 39,-.
Dus vind dat nog best ok. Zeker aangezien ik van plan was seizoen 1-5 aan te schaffen.
Ik heb nu seizoen 4 hier liggenCollega is zelf pas bij seizoen 5, dus ik moet nu niet te snel kijken
Ik vind a public affair een beetje een leuk liedje.quote:
238 euro met een koers van 0.85quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt 31 oktober uit en is 280 dollar.Even omrekenen dus?
0.85? Mens die koers is veels te hoog. Laatste philips koers is 0.79quote:
Hey.. 238 is ook m'n personeelsnummer..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
238 euro met een koers van 0.85
Kan ik er geen korting afzoenen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt 31 oktober uit en is 280 dollar.Even omrekenen dus?
De mijne is 339903494quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey.. 238 is ook m'n personeelsnummer..
Ang3l? Doe eens heel diep ademhalen. En dan tot 10 tellen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
0.85? Mens die koers is veels te hoog. Laatste philips koers is 0.79
De dollar is zwak, ZWAK zeg ik je!![]()
*adem iiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, adem uuuuuuuuuuuuuuit* 1 2 3 4 5 ... 6? 7 8 9 10.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l? Doe eens heel diep ademhalen. En dan tot 10 tellen..
Tijd dat ik mijn spaargeld op een amerikaanse rekening zet dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
0.85? Mens die koers is veels te hoog. Laatste philips koers is 0.79
De dollar is zwak, ZWAK zeg ik je!![]()
Ja ik ken hem inmiddels wel van buiten aangezien ik hem vaak moet gebruiken om ergens in te loggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. die onthoudt minder makkelijk
Ik gebruik hem vrijwel dagelijks, vandaar. Hij blijft maar zakken die koers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
Wow, je hebt gelijk. De huidige koers is 0.78
Ik geloof niet meer in sex met jouquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*adem iiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, adem uuuuuuuuuuuuuuit* 1 2 3 4 5 ... 6? 7 8 9 10.
Zo. En nu? Sex?
Nee hoor, we worden verder niet behandeld als nummer..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken hem inmiddels wel van buiten aangezien ik hem vaak moet gebruiken om ergens in te loggen.
O ja, shit, sorry. Maar je maakt ook nooit een movequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in sex met jou. Je hebt het al zooooooo vaak gezegd..
Da's gewoon je personeelsregistratienummer. En als ik in het rapportagessysteem wil moet ik dat gebruiken. Mijn PC en mail en zo zijn gewoon met m'n naamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, we worden verder niet behandeld als nummer..
We zijn er nog niet uit. Maar de locatie klinkt goed. Al denk ik dat we niet de enigen zullen zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, shit, sorry. Maar je maakt ook nooit een move
Over moves gesproken. Hoe laat wil je me zaterdag hebben? En waar? (station?)
We hebben een GSMquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uit. Maar de locatie klinkt goed. Al denk ik dat we niet de enigen zullen zijn.
Ook bij Alternate hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon je personeelsregistratienummer. En als ik in het rapportagessysteem wil moet ik dat gebruiken. Mijn PC en mail en zo zijn gewoon met m'n naamHet valt dus wel mee. Maar ach, bij ieder groot bedrijf (en Philips is redelijk groot) ben je een nummer uiteindelijk.
's middags!!! Ik wil wel bootjes kijken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een GSM
Weet je al wel of je 's middags al gata of alleen 's avonds?
Ok dan ga ik ff plannen dan ik de jongens zaterdagochtend al op straat zetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
's middags!!! Ik wil wel bootjes kijken!
Welke jongens!?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok dan ga ik ff plannen dan ik de jongens zaterdagochtend al op straat zet
Die ik ga verzamelen om me vast te houden tijdens eventuele grote onweersbuien vrijdagnachtquote:
Ooh..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ik ga verzamelen om me vast te houden tijdens eventuele grote onweersbuien vrijdagnacht
Geen idee, ik moet ze nog verzamelen. Maar als het ff kan!quote:
Ik weet wel iemand..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet ze nog verzamelen. Maar als het ff kan!
Ik wil foto's, maten, leeftijden.quote:
relax, Chris is on its wayquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Afwassen met deze hitte is niet leuk
Yayquote:
Waar heb je 'm in gestopt, dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Mijn tong doet nog steeds auw.
IK wil dat het zaterdag over is!
Ja die dingen kunnen gemeen scherp zijn idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
Goed, Six Feet Under toch maar besteld. Creditcards zijn gevaarlijk.
Ik heb nog wel eens last van scherpe zinsnedes.quote:
Och jee.quote:
uit de kast ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja jij ook.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je al uit de kast knaap?
De gaypride dinges in A'damquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom mag ik zaterdag niet mee? En waar naartoe?![]()
![]()
ga dat zaterdag dan maar eens controleren met eigen ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, daar zijn allemaal homo'sHomo's zijn vies
![]()
![]()
Jij bent bi, dat i snog ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die act begint vervelend te worden.
In mijn tijd was de benaming 'maagd' nog een prestigieuze, maar in deze tijd is het kennelijk een vies woordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben uitvoerend bi, dat mag.
Ga je wassen dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
![]()
Act?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die act begint vervelend te worden.
- ma, pa, ik ga naar amsterdamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dat zaterdag dan maar eens controleren met eigen ogen![]()
ik ben geen homo, ik ben bi! Ach, misschien ben ik wel hetero, dan ben je niet de enige, W.!quote:
Speciaal voor jou zal ik de vandale er even op los laten.quote:
Jij bent toch geen homo, Vlarp? Ik hoop van niet, want anders vind ik je niet meer aardigquote:
Maar ik ben erquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben sterrenbeeld Maagdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In mijn tijd was de benaming 'maagd' nog een prestigieuze, maar in deze tijd is het kennelijk een vies woord![]()
![]()
Oh.. dankjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik de vandale er even op los laten.
act (de ~ (m.), ~s)
1 kleine reeks van min of meer ingestudeerde handelingen die veelal komisch bedoeld is
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
- ma, pa, ik ga naar amsterdamutrecht
- ok
's avonds op het journaal: vaandaag was gay pride
ouders kijken bbaan...![]()
Ook al zou jij een baggy broek, een Fubu shirt en een karl Kani pet dragen, dan nog zou men zien dat jij wel een homo'tje bentquote:
Oh.. als jij dat wilt dan ben ik hetero hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent toch geen homo, Vlarp? Ik hoop van niet, want anders vind ik je niet meer aardig![]()
Good God! No!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geloof me er zijn inmiddels al meer hetero's dan homo's.
dan regelt b.v. TRS wel een mega zonnenbril voor je zodat je onherkenbaar bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
- ma, pa, ik ga naar amsterdam
- ok
's avonds op het journaal: vaandaag was gay pride
ouders kijken bb met scheef hoofd aan...![]()
String? Bij een man? Ew.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook al zou jij een baggy broek, een Fubu shirt en een karl Kani pet dragen, dan nog zou men zien dat jij wel een homo'tje bent![]()
Welke kleur string trek je aan en op welke boot ga je rondspringen![]()
waar gaat dat heen met deze wereldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geloof me er zijn inmiddels al meer hetero's dan homo's.
Je kunt je idd afvragen of dat hele gebeuren wenselijk is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar gaat dat heen met deze wereld
die nieuwerwetse tijd ook
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja die dingen kunnen gemeen scherp zijn idd.
Wat ben jij een hoerige player.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:14 schreef davidov het volgende:
Je hebt zo van die dagen dat alles tegen zit en je denkt van: zo hey... dit is pas een kut dag
En vandaag is zo'n dag![]()
Trustequote:
Ik ook trouwens, morgen weer arbeiten.quote:
zo het topic stroomt leegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ook trouwens, morgen weer arbeiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |