Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 3 tot nu toe d eminste. maar desalniettemin (mooi woord) nog steeds mooi.
Ja echt doen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ook
Hehe dat is daar vaak ver te zoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor
daar krijg je absoluut geen spijt van
is voorbeeld dat er in USA ook wel ruimte is voor kwaliteitsdrama![]()
Als er voor betaald wordt, ja. HBO is een betaalzender.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor
daar krijg je absoluut geen spijt van
is voorbeeld dat er in USA ook wel ruimte is voor kwaliteitsdrama![]()
van mij ook nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
Met het idee van "Beter laat dan nooit he". Stroekie nog gefeliciteerd met je verjaardag
.
Niet minder bedankt hoor Wiz en Peetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef wizarddragon het volgende:
Met het idee van "Beter laat dan nooit he". Stroekie nog gefeliciteerd met je verjaardag
.
beter dan andersomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Ganz geil.
Vandaag jarig?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet minder bedankt hoor Wiz en Peet![]()
Je avatarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er voor betaald wordt, ja. HBO is een betaalzender.
Mooi he?quote:
ik kan dit alleen maar bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:53 schreef HuubTuub het volgende:
De laatste paar aflevering van 6FU uit seizoen 5 zijn onzettend mooi. Echt een top serie en Ruth is misschien nog wel de beste van het hele stel, ze is zo triest en zielig.
goedemorgen trouwens![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Moet maar eens het eerste en tweede van een vriend van me lenen...Ben zelf begonnen met Twin Peaks te kijken. Erg gaaf ook
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:07 schreef pievdb het volgende:
Ja, sorry dat ik hier een heel topic oversla, maar ik kan niet anders
@ Ang3l: Belgen geil en easy: zullen we wel eens zien
quote:@ Ang3l: waarvan jij het moet hebben? --> je puppy zaadvragende ogen, ik geef het je met veel plezier
quote:@ Ang3l: neuken? --> sorry schat, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:14 schreef pievdb het volgende:
@ Ang3l: sorry joch, ik hebt een oogje op je *zinkt weg in een putje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |