relax, Chris is on its wayquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Afwassen met deze hitte is niet leuk
Yayquote:
Waar heb je 'm in gestopt, dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Mijn tong doet nog steeds auw.
IK wil dat het zaterdag over is!
Ja die dingen kunnen gemeen scherp zijn idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef NathaN het volgende:
Goed, Six Feet Under toch maar besteld. Creditcards zijn gevaarlijk.
Ik heb nog wel eens last van scherpe zinsnedes.quote:
Och jee.quote:
uit de kast ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja jij ook.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je al uit de kast knaap?
De gaypride dinges in A'damquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom mag ik zaterdag niet mee? En waar naartoe?![]()
![]()
ga dat zaterdag dan maar eens controleren met eigen ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, daar zijn allemaal homo'sHomo's zijn vies
![]()
![]()
Jij bent bi, dat i snog ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die act begint vervelend te worden.
In mijn tijd was de benaming 'maagd' nog een prestigieuze, maar in deze tijd is het kennelijk een vies woordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben uitvoerend bi, dat mag.
Ga je wassen dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
![]()
Act?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die act begint vervelend te worden.
- ma, pa, ik ga naar amsterdamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dat zaterdag dan maar eens controleren met eigen ogen![]()
ik ben geen homo, ik ben bi! Ach, misschien ben ik wel hetero, dan ben je niet de enige, W.!quote:
Speciaal voor jou zal ik de vandale er even op los laten.quote:
Jij bent toch geen homo, Vlarp? Ik hoop van niet, want anders vind ik je niet meer aardigquote:
Maar ik ben erquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben sterrenbeeld Maagdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In mijn tijd was de benaming 'maagd' nog een prestigieuze, maar in deze tijd is het kennelijk een vies woord![]()
![]()
Oh.. dankjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik de vandale er even op los laten.
act (de ~ (m.), ~s)
1 kleine reeks van min of meer ingestudeerde handelingen die veelal komisch bedoeld is
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
- ma, pa, ik ga naar amsterdamutrecht
- ok
's avonds op het journaal: vaandaag was gay pride
ouders kijken bbaan...![]()
Ook al zou jij een baggy broek, een Fubu shirt en een karl Kani pet dragen, dan nog zou men zien dat jij wel een homo'tje bentquote:
Oh.. als jij dat wilt dan ben ik hetero hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent toch geen homo, Vlarp? Ik hoop van niet, want anders vind ik je niet meer aardig![]()
Good God! No!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geloof me er zijn inmiddels al meer hetero's dan homo's.
dan regelt b.v. TRS wel een mega zonnenbril voor je zodat je onherkenbaar bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
- ma, pa, ik ga naar amsterdam
- ok
's avonds op het journaal: vaandaag was gay pride
ouders kijken bb met scheef hoofd aan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |