Wel te lelijk om mee naar huis te nemen en niet te lelijk om een relatie mee te hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:57 schreef Argento het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een meisje, te lelijk om mee naar huis te nemen.
Het woord ´relatie´ heb ik dan ook angstvallig vermeden. Laten we het erop houden dat we met wederzijdse instemming, voor de duur van een korte periode, met enige regelmaat het bed gedeeld hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wel te lelijk om mee naar huis te nemen en niet te lelijk om een relatie mee te hebben?![]()
Ot: nee, nooit gehad.
Meer een Enquete!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens goed gebruik begint TS.
Nu lijkt het net de Spaanse Inquisitie.
Wel handig als je een kamer hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:27 schreef MaxiTaxi het volgende:
als ze een nachtje bij haar vriendinnetje gaat slapen zegt ze dat ze naar haar kamer aan de andere kant van het land gaat![]()
Wederom: handigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef nectarientje het volgende:
omdat ik niet meer thuis woonde, dus de sociale controle was minder groot.
*BB_Koning wil vast weten wat hem te wachten staat als hij een relatie aangaat met dat lekkere collegaatje naast zijn vriendinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:49 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook mensen die het echt moeilijk ahdden met het geheimzinnige gedoe?
Het is nog ingewikkelder: ik vind een dame van het werk leuk en zij mij, maar ik vind haar broer ook leuk en hij mij, maar die broer is weer het vreindje van een ander meisje dat mij leuk vindt en welk ik ook leuk vindquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
*BB_Koning wil vast weten wat hem te wachten staat als hij een relatie aangaat met dat lekkere collegaatje naast zijn vriendin![]()
Bovendien kun je wel eens iéts kieskeuriger worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:45 schreef Michellee het volgende:
Leef jij in een soort soap? Ik denk dat je met zoveel verbanden het niet geheim kan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |