Dank je! - de punten zijn zelfs al bijgewerkt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef Soempie het volgende:
snel!
Met gemak!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef Asmodian het volgende:
We gaan topic 100 halen vandaag, niet?
verdorie, ik ben er vanavond niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef Asmodian het volgende:
We gaan topic 100 halen vandaag, niet?
Not even closequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Queens of the Stone Age - Little sister
Dat is nog net wel goed!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef dartfanaat het volgende:
Stevie Wonder - Lately
Het was me niet echt opgevallen.. volgens mij kunnen alle links naar oude edities nog steeds weg. En kunnen we het leger aan jonge beloftes met 1 punt niet eh groeperen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Asmodian het volgende:
Van vinden jullie van de nieuwe gestroomlijnde vorige topics-lijst? (een van de kleine veranderingen in afwachting voor wanneer ik tijd heb de nieuwe OP te implementeren)
Snel en goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
Bruce Wayne
Peter Parker
Clark Kent
Bruce Banner
Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Het was me niet echt opgevallen.. volgens mij kunnen alle links naar oude edities nog steeds weg. En kunnen we het leger aan jonge beloftes met 1 punt niet eh groeperen?![]()
Tot straks!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef dartfanaat het volgende:
Punt gegeven. Ik ben off, misschien tot vanavond
iedereen met 1 punt moet blijven staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die links zoals die er nu staan vind ik okee. En met het laatste punt van macondo ben ik het wel eens. Maar misschien is dat lastig met tellen?
Jeej!quote:
Zoiets bedoelde ik ook, maargoed eigenlijk maakt het me ook niks uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iedereen met 1 punt moet blijven staan.
wel evt niet steeds op een nieuwe regel
Die kloppen alle drie!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Gonorroe
Herpes
Chlamydia
Ik heb geen idee.
Het is maar goed dat je te laat bent, anders kom je nooit wegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Judge Advocate General
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Asmodian het volgende:
Judge Advocate General
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef marhil het volgende:
woei ik was sneller als asmo
Preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je te laat bent, anders kom je nooit weg
Ik weet'tquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is dat marhil je voor is, maar anders
![]()
Goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef marhil het volgende:
judge advocat general
quote:
moet zo in een meetingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef marhil het volgende:
ja ja komt eraan
en?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef marhil het volgende:
ja ja komt eraan
Heel kleinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Jayhawk het volgende:
klein half uur nu
Shit ja, ik bedoelde Barbabob.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef Jayhawk het volgende:
bovendien is Barbaborre rood
dus??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Shit ja, ik bedoelde Barbabob.
klopt, dat was de harige zwartequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Shit ja, ik bedoelde Barbabob.
maar ik was eerderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef vanKampen het volgende:
dus ik had het ook goed, bij barbaborre hoorde kracht en heldendom
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef vanKampen het volgende:
dus ik had het ook goed, bij barbaborre hoorde kracht en heldendom
kijk met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja.
"sport" of "schilderen" was dus vanwege mijn fout beide goed.
Aangezien slaveloos het snelste was, krijgt hij het punt.
kom maar door met de volgende vraagquote:
dan lopen er 2 door elkaar, de dolfijnvraag is nog niet beantwoordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef vanKampen het volgende:
[..]
kom maar door met de volgende vraag
Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef AntonDingeman het volgende:
bultrug
Die ja. De zwart-witte versiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef Jayhawk het volgende:
orka
Jij bent in bezit van een orka?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat is een walvis. Mijn dolfijn wordt in het engels wel eenswalvis genoemd....
wil niet zeuren hoor, maar dat Zwart - Wit is een essenciele toevoeging (die ik wel had) aangezien er ook kleinere, zwarte orka's zijn van een meter of 4quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Die ja. De zwart-witte versie
Jayhawk +1
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuipquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent in bezit van een orka?
kost zeker ook een godsvermogen aan vis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, heel leuk en aardig, maar er is nu wel weinig plek in mijn badkuip
Wat isquote:is het oplichten van mensen door een vertrouwde website te kopiëren, en de nietsvermoedende personen al hun gegevens te laten ingeven zoals hun kredietkaartnummer en hun geheime code. De slachtoffers kunnen naar de valse website gelokt worden door een e-mail met een link naar de website.
macondo + 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef macondo het volgende:
phishing?
Muskee leeft nogquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Cuby & the Blizzards (Brood)
Volgens mij zat er een kogel in zijn hoofd...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Jayhawk het volgende:
kurt cobain geen overdosis ofzo?
Dood geschoten (zichzelf)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Jayhawk het volgende:
kurt cobain geen overdosis ofzo?
wurgsexquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Jayhawk het volgende:
zanger inxs is ook niet van bekend hoe die gestorven is...
of door Courtneyquote:
eigenlijk wel jaquote:
Jayhawk + 1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Jayhawk het volgende:
Amsterdam dus, door snel intypen een letter teveel
Tikfoutjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Jayhawk het volgende:
tis trouwens baker en niet baket
dat zit in een cel toch? Bio is lang geleden...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
en ik weet wat een endoplasmatisch riticulum ofzo is
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:09 schreef Jayhawk het volgende:
Een van de evolutie-theorien is de endosymbiotische theory, leg kort uit wat deze inhoud.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
celkernen en bladgroenkorrelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef Jayhawk het volgende:
Hint, vul de x-en in:
De Endosymbiontenhypothese gaat over de herkomst van x en x in plantencellen en wordt tegenwoordig algemeen geaccepteerd.
Ribosomen zetten messenger RNA om in eiwit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
en chloroplasten zijn zeker bladgroenkorrels? wat zijn dan ribosomen?
vond het gewoon knap van je.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Voorlopig is het nog niet goed gerekendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
vond het gewoon knap van je.
En schrok ook een beetje![]()
Aan de antwoorden op mijn vragen te zien wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:
ik hoor deze vraag te weten eigenlijk
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
mitochondieen zitten ook in plantencellen toch?
ik heb de bel horen luiden....
Ik zie nog steeds geen +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja maar jij weet het dan ook.
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Eindeloos antwoorden opnoemen mag toch niet?![]()
Oh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
o dat was geen antwoord. Was een vraag aan jou.
Nembrionic +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat houdt in dat meerdere cellen en celdelen met verscheidene functies zich hebben samengevoegd tot 1 entiteit met verscheidene functies in een.
nodisch18 +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef nodisch18 het volgende:
Volgens mij was dat Fritts, eind 19e eeuw
HIlarisch!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:13 schreef Frollo het volgende:
Iets van 15 jaar Javaanse Jongens 3/4 gerookt, maar hoe het héét, werkelijk geen idee!
Als je dit serieus bedoelt: opzoeken mag niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef nodisch18 het volgende:
iemand bekend met een bahasa-nederlands vertaalmachine op internet
ik ben de vraagsteller!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je dit serieus bedoelt: opzoeken mag niet.
da's de 3/4, nu nog de zware en de halve!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef Homdeck het volgende:
Bedoel je tembaco?
die weet ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
da's de 3/4, nu nog de zware en de halve!
En dit niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
maar mensen ik moet op feest, dus puzzel nog maar even door!Zie het vannacht wel of het goed is!
Als je wil kan ook iemand een nieuwe vraag stellen maar da's wel een beetje spelbederf....
Het is geen sudoku. Als je het niet weet, weet je het niet. Kun je moeilijk door gaan denkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
maar mensen ik moet op feest, dus puzzel nog maar even door!![]()
Ja.. en hij speelt ook in Superman. En Soempie is fan van hem. Maar ik vraag naar de film, niet de acteurquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Speelt ie ook in Glenagarry Glenn Ross?
Nee. Tenzij er een ander is dan de versie met Tom Cruisequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef Neleos het volgende:
Few Good Men?
Het was een antwoord verpakt als vraagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef macondo het volgende:
Maar ik vraag naar de film, niet de acteur
Ik bedoel een andere film ja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee. Tenzij er een ander is dan de versie met Tom Cruise
Ik weet al welke het is, maar ik kom niet op de titel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef macondo het volgende:
Ik moet zo naar een feest, dus ik kijk vanacht wel of jullie er uit gekomen zijn![]()
Deze foto zou nog wel eens voldoende kunnen zijn...
[afbeelding]
fuck dat wilde ik ook net zeggen, maar ik had al JFK gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef Neleos het volgende:
LA Confidential
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:37 schreef nodisch18 het volgende:
maar mensen ik moet op feest...
Zelfde feest?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef macondo het volgende:
Ik moet zo naar een feest...
Volgens mij is het gewoon toegestaan dat je nog een antwoord geeft, wanneer je opeens op het antwoord komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef AntonDingeman het volgende:
fuck dat wilde ik ook net zeggen, maar ik had al JFK gezegd.
Ik zag het aan Guy Pearce.
A beautiful mind bedoel je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
A perfect mind
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon toegestaan dat je nog een antwoord geeft, wanneer je opeens op het antwoord komt.
Stiekem wel, maar het is aan jou om eerlijk te blijven. Eindeloos gokken vind ik sowieso stom. Dus na een paar logische gokjes wacht ik meestal op de volgende vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef AntonDingeman het volgende:
!
Maar dan kun je een eindeloze rits films opnoemen ...
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar het is aan jou om eerlijk te blijven. Eindeloos gokken vind ik sowieso stom. Dus na een paar logische gokjes wacht ik meestal op de volgende vraag.
In muziektrivia is er niet echt een regel voor. Maar als iemand als een waanzinnige begint te gokken, wordt ie wel teruggefloten, net als hier eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?
Ik heb het al een paar keer gezegd; in de filmtrivia mag je 2 gokken doen in twee aparte posts.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Hoe doen ze dat bij die andere trivia's eigenlijk? Weet iemand dat?
Oh, toen was ik er niet denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gezegd; in de filmtrivia mag je 2 gokken doen in twee aparte posts.
Geeft niets. Ik hoop dat dit in de vernieuwde OP komt te staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Oh, toen was ik er niet denk ik.
Echt? Er zitten 2 Brenninckmeijers in mijn voetbalteamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Neleos het volgende:
Brenninckmeijer
Goed! Neleos +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Neleos het volgende:
Brenninkmeijer
Clemens en August?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef Haruhi het volgende:
Echt? Er zitten 2 Brenninckmeijers in mijn voetbalteam
H.A. en R.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed! Neleos +1
[..]
Clemens en August?![]()
Die lui zou ik te vriend houdenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
H.A. en R.
( Ik zag het gister toen ik de nieuwe selectielijst bekeek).
Gister voor het eerst getrained dus weet niet hoe ze heten
Kutemo'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:20 schreef Neleos het volgende:
[afbeelding]
Even geen inspiratie voor een nieuwe vraag.
Hoe heet deze band?
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Plaatje komt van allmusic. Alle plaatjes zijn zo klein daar.
Oh dat had ik ook niet verwacht hoor, als ik kijk waar ze wonen hier zijn dat ook niet de meeste dure buurten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef macondo het volgende:
Monkey's?
ps Haruhi.. er zijn ontzettend veel Brennikmeijers, ik ken er ook een paar maar geen met direkte banden met het concern..
* Haruhi gaat google'nquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef theSummoner het volgende:
EconometrieMaar dan moet je wel je hele verdere leven opgeven
![]()
Beurshandelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Haruhi het volgende:
Waar word je rijk mee?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuke, niet al te moeilijke studie met veel vrije tijd waar je later redelijk rijk van wordt.
Heb jij nog suggesties voor me?quote:
Je bent toch wel een kerel, je kan toch wel tegen een beetje druk? Anders moet je toch eens aan een ambtenarenbestaan gaan denken ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nu iets waarnaast je ook een leven kan hebben, en niet elke 3 jaar een burnout krijgt
Nederlands?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij nog sugesties voor me?
Ik heb het nog niet bij KLM geprobeerd, maar ik word soweiso niet toegelaten. Te klein en geen goede ogen. En ik heb nog niet eens een rijbewijs
Ik ben bang na al die beurshandel filmsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent toch wel een kerel, je kan toch wel tegen een beetje druk? Anders moet je toch eens aan een ambtenarenbestaan gaan denken ..
Rechtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuke, niet al te moeilijke studie met veel vrije tijd waar je later redelijk rijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |