Oh dat had ik ook niet verwacht hoor, als ik kijk waar ze wonen hier zijn dat ook niet de meeste dure buurten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef macondo het volgende:
Monkey's?
ps Haruhi.. er zijn ontzettend veel Brennikmeijers, ik ken er ook een paar maar geen met direkte banden met het concern..
* Haruhi gaat google'nquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef theSummoner het volgende:
EconometrieMaar dan moet je wel je hele verdere leven opgeven
![]()
Beurshandelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef Haruhi het volgende:
Waar word je rijk mee?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuke, niet al te moeilijke studie met veel vrije tijd waar je later redelijk rijk van wordt.
Heb jij nog suggesties voor me?quote:
Je bent toch wel een kerel, je kan toch wel tegen een beetje druk? Anders moet je toch eens aan een ambtenarenbestaan gaan denken ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nu iets waarnaast je ook een leven kan hebben, en niet elke 3 jaar een burnout krijgt
Nederlands?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij nog sugesties voor me?
Ik heb het nog niet bij KLM geprobeerd, maar ik word soweiso niet toegelaten. Te klein en geen goede ogen. En ik heb nog niet eens een rijbewijs
Ik ben bang na al die beurshandel filmsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent toch wel een kerel, je kan toch wel tegen een beetje druk? Anders moet je toch eens aan een ambtenarenbestaan gaan denken ..
Rechtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuke, niet al te moeilijke studie met veel vrije tijd waar je later redelijk rijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |