Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik denk dat Islamitische leiders en extremistische imams een stelletje druiloren zijn, die nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Het zijn gewoon overdreven emotionele mensen met een kleine piemel, misschien zijn ze wel bang voor vrouwen ofzo, ik weet 't niet.
Ik denk verder dat Duitsland niet de rest van Europa binnenviel om enkel achter de Joden aan te zitten.
En weet u, als de Islamitische Revolutionaire Garde voor de poorten van Maastricht staat, dan ben ik de eerste die afreist, tot aan de tanden bewapend.
MAAR, als we op dat moment stiekem nog steeds bezig zijn met onderdrukking en exploitatie in hun Arabische wereld, dan doe ik helemaal NIETS, dan zeg ik slechts: "Tsja, logisch!"
Zo moeten we in jouw ogen trouwens wel in een aardige patstelling zijn beland. Volgens jou moeten we door, tot de laatste man, want anders komen ze hun gram hier halen.
Fijn toekomstbeeld heb je in dat geval, kun je nog wel slapen, serieus?
Nachtmerries van Arabieren met zwaarden achter je aan rennend enzo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Hallulama het volgende:
Nachtmerries van Arabieren met zwaarden achter je aan rennend enzo?
Ga dan gewoon een keertje parachutespringen man !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Haha, nee ik verheug me op een breuk in de dagelijkse sleur!
Ja, pas maar op, ze hebben nog een groot wapen, het allergrootste wapen, namelijk:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Alulu het volgende:
Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaat![]()
het hoeft er niet uitgesneden te worden, het moet ontwapend wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat had niet gewerkt, zolang de situatie slecht is blijft hez veel steun behouden en is ze niet weg te krijgen, als je het eruit probeert te snijden dan gaat ze ondergronds.
Hezbollah heeft naar schatting 5000 tot 10.000 manschappen waarvan alleen de harde kern (1000 tot 3000) relatief goed geoefend is, veel lange afstandsraketten, anti tank raketten en geen pantserquote:Als de situatie beter wordt verliest hez steun en bloed ze dood bij wijze van spreken, dan kan er wel gesneden worden.
Hamas werkt presies hetzelfde....
Daarbij is hamas sterker in die regio dan het libaneze leger was tot nu toe, dus tja, nog meer burgeroorlog dan maar, na ruim 20 jaar van oorlog?
En ze staan bekend om hun eenheid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, pas maar op, ze hebben nog een groot wapen, het allergrootste wapen, namelijk:
Zij geloven.
Could well be.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef Alulu het volgende:
En ze staan bekend om hun eenheid.
(ff serieus, ik denk dat mensen Arabieren hier hoger aanslaan dan de Arabier zelf doet in deze tijden, aldus een halve arabier)
Moet ik nu al die Arabieren bij mij op de club gaan aankijken van jij wordt later een strijder tegen mij?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Alulu het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaat![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef -scorpione- het volgende:
Daarnaast moet ik zeggen dat ik voorlopig nog echt niet ga bibberen van de generatie Arabieren die er aan komt. Als ik ze 10 keer laat opdrukken beginnen ze al te kreunen en reken er maar niet op dat ze de 10 halen.
Gisteren toch maar een keer gekeken, maar ik vind het net zo suggestief als al die conspiracy docu's.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
goed voor mensen die graag wat meer willen weten over oorlogvoering door terroristen. wellicht ken je het al, maar dat maakt niet uit, nog een keer kijken dan.
http://www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8
van welke volk dan ook uiteraardquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
Arabieren heb je in allerlei soorten en maten. Volgens mij bestaan er geeneens echt zuivere arabieren meer.
Dat zou wel stom zijn niet? Dan zou je een Belg een Nederlander kunnen noemen omdat ie ook de Nederlandse taal beheerst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef -scorpione- het volgende:
Is een Arabier niet vooral een Arabier omdat hij Arabisch spreekt?
over het algemeen is daar geen overeenstemming over, ben ik bv nederlander, omdat ik nederlands spreek? daar kunnen we hier moeijlijk overeenstemming over krijgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef -scorpione- het volgende:
Is een Arabier niet vooral een Arabier omdat hij Arabisch spreekt?
in feite zijn belgen ook nederlanders...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou wel stom zijn niet? Dan zou je een Belg een Nederlander kunnen noemen omdat ie ook de Nederlandse taal beheerst.
Arabië is geen land, NL en België wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou wel stom zijn niet? Dan zou je een Belg een Nederlander kunnen noemen omdat ie ook de Nederlandse taal beheerst.
En dus? "Arabie" bestaat ook niet, de Arabische wereld wel, en die omvat gebieden waarin Arabisch gesproken wordt, maar dat maakt hen nog geen Arabier.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Arabië is geen land, NL en België wel.![]()
Dat was dus mijn vraag eerder. Wat maakt dan wel een Arabier als het de taal Arabisch niet is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus? "Arabie" bestaat ook niet, de Arabische wereld wel, en die omvat gebieden waarin Arabisch gesproken wordt, maar dat maakt hen nog geen Arabier.
Dat is toch echt een belediging voor "de Belg".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
in feite zijn belgen ook nederlanders...
De term Arabier duid een bepaalde etnische achtergrond aan. Een voorbeeld, Marokko ligt in de Arabische wereld, en er wordt arabisch gesproken. Tenminste dat is 1 van de officiele talen. Echter bijna de helft van de bevolking van Marokko heeft een berberse achtergrond. De term arabier is daarom bijna net zo vaag als de term aziaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vraag eerder. Wat maakt dan wel een Arabier als het de taal Arabisch niet is?
wiki is duidelijk, een arabier is een paardquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat was dus mijn vraag eerder. Wat maakt dan wel een Arabier als het de taal Arabisch niet is?
o? ik denk dat ze nog steeds spijt hebben, dat ze ooit zo koppig waren om zich af te scheiden van het koninkrijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Dat is toch echt een belediging voor "de Belg".
Shame on you![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
o? ik denk ...................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |