abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40419874
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik denk dat Islamitische leiders en extremistische imams een stelletje druiloren zijn, die nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Het zijn gewoon overdreven emotionele mensen met een kleine piemel, misschien zijn ze wel bang voor vrouwen ofzo, ik weet 't niet.

Ik denk verder dat Duitsland niet de rest van Europa binnenviel om enkel achter de Joden aan te zitten.

En weet u, als de Islamitische Revolutionaire Garde voor de poorten van Maastricht staat, dan ben ik de eerste die afreist, tot aan de tanden bewapend.

MAAR, als we op dat moment stiekem nog steeds bezig zijn met onderdrukking en exploitatie in hun Arabische wereld, dan doe ik helemaal NIETS, dan zeg ik slechts: "Tsja, logisch!"

Zo moeten we in jouw ogen trouwens wel in een aardige patstelling zijn beland. Volgens jou moeten we door, tot de laatste man, want anders komen ze hun gram hier halen.

Fijn toekomstbeeld heb je in dat geval, kun je nog wel slapen, serieus?

Nachtmerries van Arabieren met zwaarden achter je aan rennend enzo?
Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaat
X
pi_40419876
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Hallulama het volgende:

Nachtmerries van Arabieren met zwaarden achter je aan rennend enzo?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:04:41 #78
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40419890
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Haha, nee ik verheug me op een breuk in de dagelijkse sleur!
Ga dan gewoon een keertje parachutespringen man !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:06:11 #79
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40419935
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Alulu het volgende:

Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaat
Ja, pas maar op, ze hebben nog een groot wapen, het allergrootste wapen, namelijk:

Zij geloven.
  Moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 15:06:50 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40419948
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat had niet gewerkt, zolang de situatie slecht is blijft hez veel steun behouden en is ze niet weg te krijgen, als je het eruit probeert te snijden dan gaat ze ondergronds.
het hoeft er niet uitgesneden te worden, het moet ontwapend worden

dat kun je politiek gezien best verdedigen zeker na het vertrek van de Syriers, gewoon victorie kraaien en demobiliseren net als elk ander leger na een oorlog
quote:
Als de situatie beter wordt verliest hez steun en bloed ze dood bij wijze van spreken, dan kan er wel gesneden worden.

Hamas werkt presies hetzelfde....

Daarbij is hamas sterker in die regio dan het libaneze leger was tot nu toe, dus tja, nog meer burgeroorlog dan maar, na ruim 20 jaar van oorlog?
Hezbollah heeft naar schatting 5000 tot 10.000 manschappen waarvan alleen de harde kern (1000 tot 3000) relatief goed geoefend is, veel lange afstandsraketten, anti tank raketten en geen pantser

De Libanese landmacht beschikt over ongeveer 55.000 redelijk geoefende manschappen verdeeld over 12 brigades en een paar duizend man speciale eenheden, 1000x M113 apc's, en een kleine 300 lichte gevechtstanks

hoezo hezbollah is sterker?

je moet niet meteen gaan schieten nee want dan staat Libanon meteen weer in brand maar ze kunnen op zijn minst hun wapentuig inleveren en evt ook in het leger gaan net als de andere militie's gedaan hebben en dan als dat klaar is de harde kern waar nodig met geweld ontwapenen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40419990
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, pas maar op, ze hebben nog een groot wapen, het allergrootste wapen, namelijk:

Zij geloven.
En ze staan bekend om hun eenheid.

(ff serieus, ik denk dat mensen Arabieren hier hoger aanslaan dan de Arabier zelf doet in deze tijden, aldus een halve arabier)
X
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:10:31 #82
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40420064
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef Alulu het volgende:

En ze staan bekend om hun eenheid.

(ff serieus, ik denk dat mensen Arabieren hier hoger aanslaan dan de Arabier zelf doet in deze tijden, aldus een halve arabier)
Could well be.

Bovendien denk ik de meesten gewoon keurig mengen qua manieren van denken, doen en laten. Je kan een cultuur niet 100% afzonderlijk houden wanneer deze met een andere cultuur in aanraking komt.

We moeten gewoon zorgen dat we van elkaar blijven leren, en niet bang zijn voor nieuwe zaken, of veranderingen.
pi_40420213
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Alulu het volgende:

[..]

Moet ik nu al die Arabieren bij mij op de club gaan aankijken van jij wordt later een strijder tegen mij?

Daarnaast moet ik zeggen dat ik voorlopig nog echt niet ga bibberen van de generatie Arabieren die er aan komt. Als ik ze 10 keer laat opdrukken beginnen ze al te kreunen en reken er maar niet op dat ze de 10 halen.
pi_40420252
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef -scorpione- het volgende:

Daarnaast moet ik zeggen dat ik voorlopig nog echt niet ga bibberen van de generatie Arabieren die er aan komt. Als ik ze 10 keer laat opdrukken beginnen ze al te kreunen en reken er maar niet op dat ze de 10 halen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:17:01 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40420274
goed voor mensen die graag wat meer willen weten over oorlogvoering door terroristen. wellicht ken je het al, maar dat maakt niet uit, nog een keer kijken dan.

http://www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40420472
Arabieren heb je in allerlei soorten en maten. Volgens mij bestaan er geeneens echt zuivere arabieren meer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40420485
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
goed voor mensen die graag wat meer willen weten over oorlogvoering door terroristen. wellicht ken je het al, maar dat maakt niet uit, nog een keer kijken dan.

http://www.youtube.com/watch?v=c1oq7oGO_N8
Gisteren toch maar een keer gekeken, maar ik vind het net zo suggestief als al die conspiracy docu's.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40420591
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
Arabieren heb je in allerlei soorten en maten. Volgens mij bestaan er geeneens echt zuivere arabieren meer.
van welke volk dan ook uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40420634
Is een Arabier niet vooral een Arabier omdat hij Arabisch spreekt?
pi_40420757
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef -scorpione- het volgende:
Dat zou wel stom zijn niet? Dan zou je een Belg een Nederlander kunnen noemen omdat ie ook de Nederlandse taal beheerst.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40420781
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef -scorpione- het volgende:
over het algemeen is daar geen overeenstemming over, ben ik bv nederlander, omdat ik nederlands spreek? daar kunnen we hier moeijlijk overeenstemming over krijgen
-Rabia Al-Basri
pi_40420835
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zou wel stom zijn niet? Dan zou je een Belg een Nederlander kunnen noemen omdat ie ook de Nederlandse taal beheerst.
in feite zijn belgen ook nederlanders...
-Rabia Al-Basri
pi_40420942
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Arabië is geen land, NL en België wel.
pi_40421026
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:36 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Arabië is geen land, NL en België wel.
En dus? "Arabie" bestaat ook niet, de Arabische wereld wel, en die omvat gebieden waarin Arabisch gesproken wordt, maar dat maakt hen nog geen Arabier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40421115
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dus? "Arabie" bestaat ook niet, de Arabische wereld wel, en die omvat gebieden waarin Arabisch gesproken wordt, maar dat maakt hen nog geen Arabier.
Dat was dus mijn vraag eerder. Wat maakt dan wel een Arabier als het de taal Arabisch niet is?
pi_40421216
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

in feite zijn belgen ook nederlanders...
Dat is toch echt een belediging voor "de Belg".
Shame on you
pi_40421243
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat was dus mijn vraag eerder. Wat maakt dan wel een Arabier als het de taal Arabisch niet is?
De term Arabier duid een bepaalde etnische achtergrond aan. Een voorbeeld, Marokko ligt in de Arabische wereld, en er wordt arabisch gesproken. Tenminste dat is 1 van de officiele talen. Echter bijna de helft van de bevolking van Marokko heeft een berberse achtergrond. De term arabier is daarom bijna net zo vaag als de term aziaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40421296
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

wiki is duidelijk, een arabier is een paard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabier
-Rabia Al-Basri
pi_40421373
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Dat is toch echt een belediging voor "de Belg".
Shame on you
o? ik denk dat ze nog steeds spijt hebben, dat ze ooit zo koppig waren om zich af te scheiden van het koninkrijk
-Rabia Al-Basri
pi_40421568
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

o? ik denk ...................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')